Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA AYGO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA AYGO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 1 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    297
    2896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eye last edited by

      ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ AYGO. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟ AYGO.S ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ Π.Χ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ.
      ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ AYGO + ΜΕ ΤΟ ΜΜΤ ΚΙΒ.ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eye last edited by

        ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ AYGO. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΟ AYGO.S ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ SITES ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ Π.Χ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ.
        ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ AYGO + ΜΕ ΤΟ ΜΜΤ ΚΙΒ.ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.
        ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Ας μεταφερθεί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            παρε γιαρις μεταχειρισμενο ενος χρονου ή περιμενε ακομη λιγο.......... σε λιγο που θα θελουν ξεφορτωθουν τα παλια γιαρις θα μειωσουν και αλλο τις τιμες........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Το παρήγγειλε ενας συνάδελφος για τη γυναίκα του.. ΜΜΤ πήρεκαι εκείνος. Μολις μάθω περισσότερα θα σου πώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gfon last edited by

                Ακριβο δεν ειναι???

                Το picanto το κοιταξες???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Ακριβό, ειδικά συγκρινόμενο με το απερχόμενο yaris.
                  Περίμενε καλύτερα να κυκλοφορήσουν τα C1, 107 που λογικά θα είναι φθηνότερα. Μοναδικός λόγος για να προτιμήσεις το Aygo από τα αδελφάκια του είναι η 6ετής εγγύηση της Toyota.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tazz last edited by

                    επειδή λες ότι το θες για τις μετακινήσεις σου στην πόλη: με τα μισά (ή και λιγότερα) χρήματα αγοράζεις καλομεταχειρισμένο seicento - το απόλυτο όχημα πόλης, κατά την ταπεινή μου γνώμη. άσε που δε θα κάνεις γιόγκα κάθε φορά που θα θες να ανοίξεις το τζάμι του συνοδηγού.

                    τελικά αυτό το αυτοκίνητο ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης tazz έγραψε:
                      άσε που δε θα κάνεις γιόγκα κάθε φορά που θα θες να ανοίξεις το τζάμι του συνοδηγού.

                      τι εννοείς;; Για εξήγησε; Ειναι κακο εργονομικά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tazz last edited by

                        Ο χρήστης citastak έγραψε:

                        άσε που δε θα κάνεις γιόγκα κάθε φορά που θα θες να ανοίξεις το τζάμι του συνοδηγού.

                        Τι εννοείς; Για εξήγησε; Ειναι κακό εργονομικά;

                        Απλώς υπάρχει ένας και μοναδικός διακόπτης για το τζάμι του συνοδηγού, και αυτός είναι από τη μεριά του, με αποτέλεσμα όποτε ο οδηγός θέλει να κατεβάσει το τζάμι να πρέπει να σκύβει μέχρι την άλλη πόρτα! Είπαμε, μείωση κόστους, αλλά όχι κι έτσι!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgos last edited by

                          Ψήφος και από μένα στο Seicento. Πραγματικά απίστευτο στην πόλη (το δικό μας ήταν το 900sx χωρίς υδραυλικό τιμόμι) μας εξυπηρέτησε για 5 χρόνια άψογα χωρίς να κάνει κιχ και όχι πάντα μέσα στην πόλη. Πουλήθηκε πανεύκολα και ο γείτονας που το έχει εδώ και ένα χρόνο είναι ενθουσιασμένος.
                          Και σου μιλάει toyotάκιας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Για seicento/cinquecento έχω πολύ κακή γνώμη όσον αφορά την εντός πόλης χρήση, πολύ δύσχρηστα αυτοκίνητα αμφότερα (σχεδόν ίδια είναι άλλωστε), πολύ αργό τιμόνι, απαίσια πεντάλ (με ενα πόδι τα πατας όλα μαζί), κακό κιβώτιο. Γενικά πολύ δυσκίνιτο και σπαστικό για αυτοκίνητο πόλης.

                            Τι άλλο να -μην- ζητήσει κανείς?

                            Μετά απο 5 μέρες συνεχούς οδήγησης ενός seicento θυμάμαι το twingo μου είχε φανεί σαν Bentley Contionental GT

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lotusnick last edited by

                              Fiat Panda.
                              Mikro, euryxoro, kai poly euxaristo stin odigisi

                              Panta milao gia to kainourgio

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Για seicento/cinquecento έχω πολύ κακή γνώμη όσον αφορά την εντός πόλης χρήση, πολύ δύσχρηστα αυτοκίνητα αμφότερα (σχεδόν ίδια είναι άλλωστε), πολύ αργό τιμόνι, απαίσια πεντάλ (με ενα πόδι τα πατας όλα μαζί), κακό κιβώτιο. Γενικά πολύ δυσκίνιτο και σπαστικό για αυτοκίνητο πόλης.

                                Τι άλλο να -μην- ζητήσει κανείς?

                                Μετά απο 5 μέρες συνεχούς οδήγησης ενός seicento θυμάμαι το twingo μου είχε φανεί σαν Bentley Contionental GT

                                Συνήθεια. Τα πεντάλ είναι όντως κοντά το ένα με το άλλο αλλά το συνηθίζεις. Το πολύστροφο τιμόνι έιναι και ελαφρύ (για μη υδραυλικό). Στο δυσκίνητο και σπαστικό δαφωνούμε. Ελίσσεται πανεύκολα, χωράει παντού καίει ελάχιστα, είναι πάμφθηνο στη συντήρηση. Ευκίνητο και διασκεδαστικό θα το έλεγα.
                                Ο επιλογέας δεν είναι σαν της Bentley ούτε καν σαν του Twingo αλλά για την πόλη που προορίζεται μια χαρά είναι.
                                Μην ξεχνάς ότι εδώ πάμε να το συγκρίνουμε με ένα αυτοκίνητο αξίας 9000 ευρώ στη φτωχή του έκδοση. Όσο 3 μεταχειρισμένα Seicento και έχεις και ρέστα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                  άσε που δε θα κάνεις γιόγκα κάθε φορά που θα θες να ανοίξεις το τζάμι του συνοδηγού.

                                  Τι εννοείς; Για εξήγησε; Ειναι κακό εργονομικά;

                                  Απλώς υπάρχει ένας και μοναδικός διακόπτης για το τζάμι του συνοδηγού, και αυτός είναι από τη μεριά του, με αποτέλεσμα όποτε ο οδηγός θέλει να κατεβάσει το τζάμι να πρέπει να σκύβει μέχρι την άλλη πόρτα! Είπαμε, μείωση κόστους, αλλά όχι κι έτσι!

                                  !!!!!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by


                                    Διακρίνεται ο μοναχικός διακόπτης του ηλ. παραθύρου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kantoniou last edited by

                                      AYGO
                                      (+) Αξιοπιστια/εγγυηση/after sales Τοyota
                                      (+) Καταναλωση
                                      (+) Ιπποδυναμη/επιδοσεις
                                      (+) Νεο μοντελο
                                      (+) Μεταπωληση
                                      (+) Σχεδιαση (υποκειμενικη κριση)

                                      (-) Τσιγκουνιες (διακοπτης που αναφερθηκε, πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν ουτε στο 5θυρο )
                                      (-) Ελαχιστος χωρος αποσκευων με μικρο ανοιγμα
                                      (-) Τρικυλινδρο (θορυβος-κραδασμοι)
                                      (-) Ροπη
                                      (-) Μονο 3 χρωματα
                                      (-) Θα ερθουν τα C1 & 107 και θα ειναι πιο φτηνα
                                      (-) Τιμή

                                      EDIT: Πραγματι τα φρενα που ανεφερες, ειχαν μια απο τις χειροτερες μετρησεις ασχετως κατηγοριας στο τεστ των 4Τ

                                      Μολις αγορασα το Panda Dualogic. Το αλλο υποψηφιο ηταν το AYGO. Το Παντα ειναι ημιαυτοματο 5αρι (ιδιας φιλοσοφιας με το MMT). 4κύλινδρο 1.2, με χαμηλοτερη ιπποδυναμη, αλλα μεγαλυτερη ροπη. Διαφορα στην τιμη μετρητοις (στην οποια η Φιατ ειχε εκπτωση 950 Ε) περιπου 1.800 Ε!
                                      Συνολικα το Παντα πιστευω ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        και γω νομιζω οτι το παντα ειναι σαφως καλυτερη φαση χωρις να θυμαμαι τιμες και τετοια! αυτο το τογιοτα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          hachiroku_gr last edited by

                                          Κι άλλοη ψήφος για το panda. Τα έχεις δεί από κοντά; Αν όχι, κάνε τον κόπο και πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει να καταλήξεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazz last edited by

                                            Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                            Μολις αγορασα το Panda Dualogic. Το αλλο υποψηφιο ηταν το AYGO. Το Παντα ειναι ημιαυτοματο 5αρι (ιδιας φιλοσοφιας με το MMT). 4κύλινδρο 1.2, με χαμηλοτερη ιπποδυναμη, αλλα μεγαλυτερη ροπη. Διαφορα στην τιμη μετρητοις (στην οποια η Φιατ ειχε εκπτωση 950 Ε) περιπου 1.800 Ε!
                                            Συνολικα το Παντα πιστευω ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο.

                                            Καλορίζικο και καλοτάξιδο! Μετά από 11.000 χλμ, είμαστε υπερ-ευχαριστημένοι. Ένα μικρό, αξιόπιστο αυτοκινητάκι, με άριστη εκμετάλλευση χώρων, που καίει ελάχιστα, χωράει παντού και σου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά που το οδηγείς. Α, να μην το ξεχάσω, ταξιδεύει ανετότατα!

                                            Ασυζητητί καλύτερο value for money σε σχέση με το toyota!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 1 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr