Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 48
    • 49
    • 43 / 49
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    980
    2047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Ο χρήστης Babbis έγραψε:
      H κάθε άποψη είναι δεκτή. Υπάρχουν πολλες οπτικές γωνίες για να το δεις.

      Η άποψη η δική μου αλλά και των περισότερων περιοδικών είναι ότι έχουμε 4 κατηγορίες κατασκευαστών αυτοκινήτων:

      1. Luxury( Rools Royce, Bentley, Maybach, Ferrari, Lamborghini, Mazerati, Aston Martin, Porsche)

      2. Premium(Mercedes, Jaguar, BMW, AUDI, LANCIA, ALFAROMEO, SAAB, VOLVO, LEXUS, CHRYSLER, CADILLAC, INFINITY ...)

      3. General (VW, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, CITROEN, FIAT, SEAT, SKODA, ROVER, HONDA, TOYOTA, NISSAN, MAZDA, MITSUBISHI, SUBARU, Chevrolet, KIA, HYUNDAI, ...)

      4.NICHE(Pagani, koenisegg-something, catherham, ariel, lotus, ...)

      To premium δεν είναι και exclusive. πχ

      320 Ε46 είναι premium αλλά όχι exclusive
      fiat coupe, rx7 είναι exclusive αλλά όχι premium.

      Eπίσης κατ'εμέ υπάρχουν και premium μοντέλα πέρα από εαταιρίες:
      S2000, 350Z, EVO, WRX , RX8, GTi, Type-R, astra GTC 2.0T, 406 coupe

      αλλά και πιο καθημερινά μοντέλα πχ
      VW Passat, Ford Mondeo, Peugeot 407 κλπ τα οποία ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα χάνουν όμως σε κύρος από τα 'premium'.

      Eπίσης κατ'εμέ οι 316, Α4 1.6, 156 1.6, VOLVO 1.6, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ PREMIUM!

      Aν δώ κάποιο από αυτά δεν πρόκειτε να με εντυπωσιάσει σε αντίθεση με μια 320 ή ένα S60 2.0T!

      1. Όχι και Maybach δίπλα σε Ferrari και Porsche Βαbbi! Έλεος!
        Οι Maybach είναι για πάμπλουτους γυφταρέους, χωρίς καμία αισθητική.

      2. Xαχαχα, ας γελάσω (χωρίς παρεξήγησε ε;), όχι και Infiniti!
        Έπειτα, έστω ότι θεωρείται μια από αυτές, η Audi π.χ., premium. Για να είσαι premium θα πρέπει ΟΛΑ τα μοντέλα σου είναι υψηλότερου επιπέδου (γενικώς) από τον ανταγωνισμό. Χμ, αλήθεια είναι τέτοιο το Α3; Eίναι η κατηραμένη Lancia, η αφημένη να σκουριάζει, με τη Lybra και τη Thesis;
        Μην αποτρελαθούμε τελείως. Ποσώς με νοιάζει τι γράφουν τα περιοδικά και ο κάθε ανίδεος συντάκτης.

      3. General. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει δικαιωματικά μόνο ένα αυτοκίνητο. Dodge Charger ή στρατηγός Λι!

      4. ΝICHE. Εδώ όντως ανήκουν τα ΥΠΕΡαυτοκίνητα του ΥΠΕΡανθρώπου του Φρίντριχ.

      Θέε μου, θα ανατριχιάσω, όχι και P το Astra και το RX-8!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης alfista έγραψε:

        Ναι.
        Τα 200 cc δεν είναι αμελητέα ποσότητα!

        Τα δίλιτρα BMW είναι 1991cc, αν δεν το ήξερες.

        Εγώ κάτι ήξερα. Εσύ ήξερες ότι ο 1.9 JTS είναι 1859cc;

        Οχι, γι αυτό και ρώτησα. Είναι κακό?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          μολις διαβασα και τους 4Τ. Θεωρουν την 159 σχεδον ισαξια με την 3αρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            babbis last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:
            μολις διαβασα και τους 4Τ. Θεωρουν την 159 σχεδον ισαξια με την 3αρα

            σχεδόν? μάλλον τελείως ισάξια την 1.9 ανώ στηντελευταία γραμμή λένε ότι η 2.2 είναι η καλύτερη αγορά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης Babbis έγραψε:

              μολις διαβασα και τους 4Τ. Θεωρουν την 159 σχεδον ισαξια με την 3αρα

              σχεδόν? μάλλον τελείως ισάξια την 1.9 ανώ στηντελευταία γραμμή λένε ότι η 2.2 είναι η καλύτερη αγορά

              υπαρχει λογος να κολαμε σε λεπτομεριες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                μολις διαβασα και τους 4Τ. Θεωρουν την 159 σχεδον ισαξια με την 3αρα

                σχεδόν? μάλλον τελείως ισάξια την 1.9 ανώ στηντελευταία γραμμή λένε ότι η 2.2 είναι η καλύτερη αγορά

                υπαρχει λογος να κολαμε σε λεπτομεριες?

                Πάντως σαν σχεδίαση δεν παίζονται οι Ιταλοί!
                Κούκλα είναι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                  .......στην τελευταία γραμμή λένε ότι η 2.2 είναι η καλύτερη αγορά

                  Λογικά και μέχρι το όριο των 35Κ ακούγεται σωστό ....
                  αν όμως ξεφύγεις ... από τα δίχτυα της (είναι όμορφη ... η χοντρούλα ) και θέλεις γρήγορο αυτοκίνητο
                  οι επιλογές με τον TFSI (Octavia RS , Jetta , Passat) πιστεύω ότι είναι
                  πρακτικά εξίσου καλές επιλογές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    σαφως και ειναι κουκλα, και κριμα που ο μαλακας ο Αμερικανος χαλασε τοσο τις BMW

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      σαφως και ειναι κουκλα, και κριμα που ο μαλακας ο Αμερικανος χαλασε τοσο τις BMW

                      αυτό ξαναπέστο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spidey_ts last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                        ìïëéò äéáâáóá êáé ôïõò 4Ô. Èåùñïõí ôçí 159 ó÷åäïí éóáîéá ìå ôçí 3áñá

                        Παιδιά από εχθές το βράδυ έχω ήδη πάρει το τεύχος των 4Τ.
                        Δεν έβγαλα και πολύ άκρη.
                        Έχει συγκριτικό με 320i & 1.8 TQ.Νομίζω οτί το συγκριτικό είναι ατυχές λόγω της επιλογής των αμαξιών.
                        Το περιοδικό λέει τα γνωστά κατακρίνοντας μόνο το βάρος,την κατανάλωση (και ως συνέπεια του βάρους) και το εσωτερικό ύψος των πίσω επιβατών.
                        Κατά τα άλλα στο συγκριτικό παρουσιάζει πλήρη ισοπαλία.Με κριτήριο όμως την τιμή αφήνει να εννοηθεί οτί η 159 έχει το πλεονέκτημα.Επίσης σαφέστατα τονίζει οτί στην κατηγορία των 35000 Ευρώ η επιλογή της πλούσιας 2.2 JTS είναι μονόδρομος!(πολύ καλό αυτό)
                        Κάποιες δικές μου παρατητρήσεις:
                        -Αν έβαζαν στο τεστ το Α4 2.0 (που έτσι έπρεπε) θα έπεφτε τρελό γέλιο.Το Α4 το στηρίζει στο συγκριτικό το Quattro και το turbo.
                        -Επιβεβαιώνετε ο sakiss που λέει για την αναξιοπιστία στις εργοστασιακές μετρήσεις της BMW.Επίσης τo +0,4 στα 0-100 υπέρ της 320 είναι και λίγο ίσως δεδομένου του πολύ μεγαλύτερου βάρους της 1.9 JTS(+160 kgr!!!)
                        -H τρομερή επίδοση της Alfa στα φρένα παρά το πολύ μεγαύτερο βάρος (+78 kgr από το Quattro!!!).Οι επιδόσεις στα 120-0 είναι 1.9JTS->55,9 , Α4->58,6 , 320->57,4.

                        Που είναι το AMS τώρα???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                          1. Premium(Mercedes, Jaguar, BMW, AUDI, LANCIA, ALFAROMEO, SAAB, VOLVO, LEXUS, CHRYSLER, CADILLAC, INFINITY ...)

                          Μήπως η θέση της Lancia, είναι πλέον στα 'niche' ;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:

                            Παιδιά από εχθές το βράδυ έχω ήδη πάρει το τεύχος των 4Τ.
                            Δεν έβγαλα και πολύ άκρη.
                            Έχει συγκριτικό με 320i & 1.8 TQ.Νομίζω οτί το συγκριτικό είναι** ατυχές λόγω της επιλογής** των αμαξιών.

                            Ποιά θα έπρεπε να ήταν η επιλογή των κινητήρων (κατά τη γνώμη σου),
                            για να 'ευσταθεί' το συγκριτικό ;

                            Κάποιες δικές μου παρατητρήσεις:
                            -Αν έβαζαν στο τεστ το Α4 2.0 (που έτσι έπρεπε) θα έπεφτε τρελό γέλιο.Το Α4 το στηρίζει στο συγκριτικό το Quattro και το turbo.

                            Γιατί **θα ****έπρεπε **το δίλιτρο Α4 να βρίσκεται στο εν λόγω συγκριτικό ;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              159 1.9JTS 29.900
                              159 2.2JTS 32.800
                              320i 34.100

                              Α4 1.8Τ 33.030
                              A4 1.8T Quattro 35.450

                              0-100/0-1000m/120-140(4η)/120-140(5η)
                              159 1.9JTS 1.20''1/10''5/31''8/6''2/8''9
                              159 2.2JTS 1'18''75/9''2/30''3/5''2/6''8
                              Α4 1.8T Quattro 1'19''4/9''3/30''5/5''2/7''5
                              ΒΜW 320i 1'19''3/10''1/31''4/6''4/7''9

                              Alfa 159 1.9JTS(160hp/190nm) Progression 29.900
                              Alfa 159 1.9JTS(160hp/190nm) Distinctive 31.400
                              Audi A4 2.0(130hp/195nm) 30.700
                              BMW 318i 2.0(129hp/180nm) Comfort 32.400
                              MB C180 Kompressor(143hp/220nm) Classic 36.200

                              Παλαιοτερα συνεκριναν
                              318i(1995cm3) vs 156 1.8ts(1747cm3)
                              320i(2197cm3) vs 156 2.0ts/jts(1970cm3)

                              Tωρα που η 159 υπερτερει σε ιπποδυναμη/ροπη αποφασισαν να αλλαξουν τα δεδομενα πανω στα οποια βασιζαν τα συγκριτικα απο το 97.

                              159 1.9(1858cm3)-η οποια δεν εχει τεκμηριο διλιτρου vs 320i(1995cm3)
                              Aρα η αναμενομενη 318i και η 159 2.2JTS δεν εχουν αντιπαλο....

                              Κανονικα
                              159 1.9(1858cm3) vs 318i 2.0(1995cm3)
                              159 2.2(2198cm3) vs 320i 2.0(1995cm3)

                              Το γεγονος που η Bmw αντικατεστησε τον 320i 170hp/220nm με τον 320i 150hp/200nm & τον 318i 143hp/200nm με 129hp/180nm δεν ειναι προβλημα της Alfa Romeo αλλα φυσικα τα περιοδικα δεν μπορουν να δεχτουν οτι η Alfa Romeo προσφερει τα πιο δυνατα ατμοσφαιρικα συνολα στο D seg & με διαφορα τεχνασματα προσπαθουν να δημιουργησουν εντυπωσεις...ακομα πιο αστειο ειναι το γεγονος οτι επελεξαν την Quattro εκδοση και οχι την προσθιοκινητη,εκτοξευοντας την τιμολογιακη διαφορα των βασικων εκδοσεων μεταξυ 159/Α4 πανω απο 5500χιλ ευρω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                Το γεγονος που η Bmw αντικατεστησε τον 320i 170hp/220nm με τον 320i 150hp/200nm & τον 318i 143hp/200nm με 129hp/180nm δεν ειναι προβλημα της Alfa Romeo αλλα φυσικα τα περιοδικα δεν μπορουν να δεχτουν οτι η Alfa Romeo προσφερει τα πιο δυνατα ατμοσφαιρικα συνολα στο D seg & με διαφορα τεχνασματα προσπαθουν να δημιουργησουν εντυπωσεις...ακομα πιο αστειο ειναι το γεγονος οτι επελεξαν την Quattro εκδοση και οχι την προσθιοκινητη,εκτοξευοντας την τιμολογιακη διαφορα των βασικων εκδοσεων μεταξυ 159/Α4 πανω απο 5500χιλ ευρω.

                                Ρε συ Σάκη, σταμάτα τις θεωρίες συνωμοσίας! Μπορεί απλά αυτά τα μοντέλα να είχαν διαθέσιμα για συγκριτικό. Το ατμοσφαιρικό A4 δεν το παίρνει κανείς, οπότε λογικό είναι να μην το δίνει και η αντιπροσωπεία εύκολα για δοκιμή (δεν τη συμφέρει κιόλας).

                                Εμένα πάντως μου φαίνονται 'λογικά' τα παρακάτω συγκριτικά:

                                159 1.9 - 318 (2.0) - A4 2.0
                                159 2.2 - 320 - A4 2.0T

                                αλλά νομίζω πως οι 4Τ έκαναν το 'επόμενο καλύτερο', έχοντας στο ίδιο τεύχος (δυστυχώς δεν το έχω πάρει ακόμα) δοκιμή της 2.2.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfista last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                  Ναι.
                                  Τα 200 cc δεν είναι αμελητέα ποσότητα!

                                  Τα δίλιτρα BMW είναι 1991cc, αν δεν το ήξερες.

                                  Εγώ κάτι ήξερα. Εσύ ήξερες ότι ο 1.9 JTS είναι 1859cc;

                                  Οχι, γι αυτό και ρώτησα. Είναι κακό?

                                  Εννοείται πως όχι. Κακό κατ' εμέ είναι αν μετά την διαφορά που είδες ότι υπάρχει στα κυβικά, να εξακολουθείς να έχεις ακριβώς την ίδια άποψη περί του τι είναι δίκαιο και τι άδικο. Προσωπικά συμφωνώ με αυτό που είχε γράψει ο nass ότι είναι και δίκαιο αλλά και άδικο ταυτοχρόνως.

                                  Υ.Γ. Σάκη τα ξαναείπαμε. Άλλαξε τρόπο γραφής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Φαίνεται οτι αυτή η ιστορία θα κρατήσει πολύ ακόμα...

                                    βλέπω σύντομα διαμάχες για ... 159 Q4 3.2 - 330i - A4 3.2 Quattro

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                      Εμένα πάντως μου φαίνονται 'λογικά' τα παρακάτω συγκριτικά:

                                      159 1.9 - 318 (2.0) - A4 2.0
                                      159 2.2 - 320 - A4 2.0T

                                      Υπάρχει ελπίδα σε αυτά τα τρία ;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                                        Εμένα πάντως μου φαίνονται 'λογικά' τα παρακάτω συγκριτικά:

                                        159 1.9 - 318 (2.0) - A4 2.0
                                        159 2.2 - 320 - A4 2.0T

                                        Υπάρχει ελπίδα σε αυτά τα τρία ;;

                                        Σε επιδόσεις ίσως όχι. Σε συνολική εικόνα όμως το Audi θα τα βρει μπαστούνια και από την Alfa και από την BMW και μάλλον θα χάσει οριακά και από τα δύο. Να θυμίσω πως BMW έχει κερδίσει Merc σε συγκριτικό παρόλο που είχε λιγότερα άλογα και χειρότερες επιδόσεις.

                                        Επίσης οι 4Τ υπολογίζουν πολύ τη 'φρεσκάδα' ενός αυτοκινήτου και το Α4 δεν είναι και τόσο 'φρέσκο'. 😉

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Ο χρήστης alfista έγραψε:
                                          Υ.Γ. Σάκη τα ξαναείπαμε. Άλλαξε τρόπο γραφής.

                                          κι όμως ποιός μπορεί να διαφωνήσει με το πρώτο μισό του μηνύματός του?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                            Εμένα πάντως μου φαίνονται 'λογικά' τα παρακάτω συγκριτικά:

                                            159 1.9 - 318 (2.0) - A4 2.0
                                            159 2.2 - 320 - A4 2.0T

                                            Υπάρχει ελπίδα σε αυτά τα τρία ;;

                                            Σε επιδόσεις ίσως όχι. Σε συνολική εικόνα όμως το Audi θα τα βρει μπαστούνια και από την Alfa και από την BMW και μάλλον θα χάσει οριακά και από τα δύο. Να θυμίσω πως BMW έχει κερδίσει Merc σε συγκριτικό παρόλο που είχε λιγότερα άλογα και χειρότερες επιδόσεις.

                                            Επίσης οι 4Τ υπολογίζουν πολύ τη 'φρεσκάδα' ενός αυτοκινήτου και το Α4 δεν είναι και τόσο 'φρέσκο'. 😉

                                            Διαφωνώ πλήρως ως προς τη 'συνολική εικόνα' που λές.
                                            Κακά τα ψέμματα, ένα Audi, όταν συνδυάζεται με turbo + quattro,
                                            έχει όλα τα φώτα για να διακριθεί.

                                            Σχεδόν σε όλα τα συγκριτικά, πάντα ένα Α4 TQ έβγαινε **συνολικά **καλύτερο αυτοκίνητο (ελέω και επιδόσεων (Τ) και μετάδοσης (quattro))
                                            από τους όποιους ανταγωνιστές.
                                            Υστερούσε πάντα 'στην καρδιά', 'στο παιχνίδι', 'στην αίσθηση'.
                                            Σε αποτελεσματικότητα και εφ' όλης της ύλης, πάντα υπερτερούσε.

                                            ΥΓ. Όλα τα περιοδικά δίνουν πόντους στο φρέσκο μοντέλο,
                                            έστω κι αν αυτό υφίσταται έστω και για ένα μόλις 6μηνο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 43 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr