-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;Δεν μου αρέσει αυτό που υποννοείς. Γιατί είναι άδικη η σύγκριση αυτοκινήτων με 200κ.εκ. διαφορά; Μήπως γιατί δεν 'βολεύει' την BMW;
Επαναλαμβάνω πως οι 4Τ έχουν κάνει κάτι τέτοιο πολλές φορές, μέχρι που συνέκριναν 6κύλιδρο κορεάτικο σεντάν με δίλιτρο ευρωπαϊκό.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Να υποθέσω Μιχάλη ότι σε αυτά που είχες διαβάσει δεν περιλαμβανόταν τα ατελείωτα posts για το μεγάλο βάρος της 159 και τις προβλέψεις ότι ο 1900άρης θα ήταν λίγος για τόσο βαρύ πλαίσιο.
Tο έχω υπόψη αυτό για το βάρος αλλά πόσο βαρύτερη είναι από την 3άρα ή το Α3 για παράδειγμα? Και στο κάτω κάτω γιατί να είναι βαρύτερη???
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;
Δεν μου αρέσει αυτό που υποννοείς. Γιατί είναι άδικη η σύγκριση αυτοκινήτων με 200κ.εκ. διαφορά; Μήπως γιατί δεν 'βολεύει' την BMW;
Επαναλαμβάνω πως οι 4Τ έχουν κάνει κάτι τέτοιο πολλές φορές, μέχρι που συνέκριναν 6κύλιδρο κορεάτικο σεντάν με δίλιτρο ευρωπαϊκό.
Δεν υποννοώ. Το λεω ξεκάθαρα. Βολεύει την Alfa Romeo.
Το τι κανουν οι 4Τ δεν με αφορά. Την γνώμη μου λέω.
Και οχι. Δεν μπορείς να συγκρίνεις 2000 κυβικά με 2200 κυβικά!
Ειδικά μάλιστα όταν υπάρχει μοντέλο με τόσα κυβικά!
Αν η 159 άρχιζε από το 2200 να την συνέκριναν με την αντίστοιχη 2200 BMW!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;
Δεν μου αρέσει αυτό που υποννοείς. Γιατί είναι άδικη η σύγκριση αυτοκινήτων με 200κ.εκ. διαφορά; Μήπως γιατί δεν 'βολεύει' την BMW;
Επαναλαμβάνω πως οι 4Τ έχουν κάνει κάτι τέτοιο πολλές φορές, μέχρι που συνέκριναν 6κύλιδρο κορεάτικο σεντάν με δίλιτρο ευρωπαϊκό.
Δεν υποννοώ. Το λεω ξεκάθαρα. Βολεύει την Alfa Romeo.
Μάλιστα.
Λυπάμαι αλλά αρνούμαι να συζητήσω υπό καθεστώς προκατάληψης. Συνεχίστε μόνοι σας.-
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;
Δεν μου αρέσει αυτό που υποννοείς. Γιατί είναι άδικη η σύγκριση αυτοκινήτων με 200κ.εκ. διαφορά; Μήπως γιατί δεν 'βολεύει' την BMW;
Επαναλαμβάνω πως οι 4Τ έχουν κάνει κάτι τέτοιο πολλές φορές, μέχρι που συνέκριναν 6κύλιδρο κορεάτικο σεντάν με δίλιτρο ευρωπαϊκό.
Δεν υποννοώ. Το λεω ξεκάθαρα. Βολεύει την Alfa Romeo.
Μάλιστα.
Λυπάμαι αλλά αρνούμαι να συζητήσω υπό καθεστώς προκατάληψης. Συνεχίστε μόνοι σας.-
Η γνώμη μου είναι προκατειλημένη?!!!
Σοβαρολογείς Κώστα?Μάλλον η προκατάληψη είναι σε άλλη μεριά!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Να υποθέσω Μιχάλη ότι σε αυτά που είχες διαβάσει δεν περιλαμβανόταν τα ατελείωτα posts για το μεγάλο βάρος της 159 και τις προβλέψεις ότι ο 1900άρης θα ήταν λίγος για τόσο βαρύ πλαίσιο.
Tο έχω υπόψη αυτό για το βάρος αλλά πόσο βαρύτερη είναι από την 3άρα ή το Α3 για παράδειγμα? Και στο κάτω κάτω γιατί να είναι βαρύτερη???
Με την ίδια λογική γιατί να είναι ακριβότερα και τα άλλα δύο!?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η γνώμη μου είναι προκατειλημένη?!!!
Σοβαρολογείς Κώστα?Μάλλον η προκατάληψη είναι σε άλλη μεριά!
Εκφέρω μια άποψη και υποννοείς-συγγνώμη δηλώνεις- ότι την έχω υϊοθετήσει επειδή βολεύει την Alfa Romeo. Αν δεν μπορείς να δεις την προκατάληψη σε αυτό 'λυπάμαι για σένα' που λέει και ο Μπούμπης.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η γνώμη μου είναι προκατειλημένη?!!!
Σοβαρολογείς Κώστα?Μάλλον η προκατάληψη είναι σε άλλη μεριά!
Εκφέρω μια άποψη και υποννοείς-συγγνώμη δηλώνεις- ότι την έχω υϊοθετήσει επειδή βολεύει την Alfa Romeo. Αν δεν μπορείς να δεις την προκατάληψη σε αυτό 'λυπάμαι για σένα' που λέει και ο Μπούμπης.
Δεν αναφέρθηκα στην άποψή σου αλλά απάντησα στον alfista νομίζω!!!!
Και την λύπηση αστην για κάνενα άλλο Κώστα............
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;
Δεν μου αρέσει αυτό που υποννοείς. Γιατί είναι άδικη η σύγκριση αυτοκινήτων με 200κ.εκ. διαφορά; Μήπως γιατί δεν 'βολεύει' την BMW;
Επαναλαμβάνω πως οι 4Τ έχουν κάνει κάτι τέτοιο πολλές φορές, μέχρι που συνέκριναν 6κύλιδρο κορεάτικο σεντάν με δίλιτρο ευρωπαϊκό.
Δεν υποννοώ. Το λεω ξεκάθαρα. Βολεύει την Alfa Romeo.
Μάλιστα.
Λυπάμαι αλλά αρνούμαι να συζητήσω υπό καθεστώς προκατάληψης. Συνεχίστε μόνοι σας.-
Πρακτικά τόσο το 1.9 (1850) όσο και το 2.2(2150) είναι 150+cc απόσταση με τα 2.000 και τα βάση χρημάτων είναι πιο κοντά στο 2.2
Ισως να ήταν καλύτερο στο συγκριτικό είχαν και τα 2 , (1.9 - 2.2) και να άφηναν τον αναγνώστη να κάνει τις δικές του συκρίσεις σύμφωνα με τα δικά του μέτρα και σταθμά.
Έτσι κάθε γκρινιάρης θα ήταν ευχαριστημένος
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;
Δεν μου αρέσει αυτό που υποννοείς. Γιατί είναι άδικη η σύγκριση αυτοκινήτων με 200κ.εκ. διαφορά; Μήπως γιατί δεν 'βολεύει' την BMW;
Επαναλαμβάνω πως οι 4Τ έχουν κάνει κάτι τέτοιο πολλές φορές, μέχρι που συνέκριναν 6κύλιδρο κορεάτικο σεντάν με δίλιτρο ευρωπαϊκό.
Δεν υποννοώ. Το λεω ξεκάθαρα. Βολεύει την Alfa Romeo.
Το τι κανουν οι 4Τ δεν με αφορά. Την γνώμη μου λέω.
Και οχι. Δεν μπορείς να συγκρίνεις 2000 κυβικά με 2200 κυβικά!
Ειδικά μάλιστα όταν υπάρχει μοντέλο με τόσα κυβικά!
Αν η 159 άρχιζε από το 2200 να την συνέκριναν με την αντίστοιχη 2200 BMW!
Όλα καλά μέχρι εδώ, τότε να συγκρίνουμε και το RΧ8 με το micra 1.3! -φορολογίσημα τουλάχιστον- έχουν 1300 κυβικά και τα δύο...
Όταν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο το αγοράζει συνήθως βάσει των χώρων του (κατηγορία) και βάσει της τιμής του. Όχι των κυβικών του (τουλάχιστον όχι πια που δεν τα φορολογούν έτσι)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι;Η επιλογή της AR να βγάλει ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο γιατι πρέπει να εξομαλυνθεί;
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;Κατ' εμε, είναι λάθος και πρέπει να 'πληρωθεί'.
Συγκρινόμενο με αντίστοιχου κυβισμού αυτοκίνητα.
Δεν είναι τίμιο για τους άλλους κατασκευαστές που θα συγκρίνονται!
Μα υπάρχει πιο τίμιο από τα κιλά ανά ίππο?
Το επιχείρημα τι βολεύει τους alfisti και anti-alfisti μπορεί να ανταλλαγεί εκατέρωθεν.
Η αλήθεια είναι ότι η AR κακώς έβγαλε ένα βαρύ αμάξι, αλλά καλώς έβγαλε μεγαλύτερους κινητήρες 1900-2200 για να κοντραριστεί με τα 1800-2000 αλλων εταιριών και να κάνει compensation το βάρος.
Απλό και λογικό είναι να συγκρίνουμε κιλά ανά ίππο και τιμή και όχι ιπποδύναμη.
Ερώτημα την 2.2 με τι θα την συγκρίνεις?
Η AR προόρισε τον 2.2 ως αντικαταστάτη του δίλιτρου.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η γνώμη μου είναι προκατειλημένη?!!!
Σοβαρολογείς Κώστα?Μάλλον η προκατάληψη είναι σε άλλη μεριά!
Εκφέρω μια άποψη και υποννοείς-συγγνώμη δηλώνεις- ότι την έχω υϊοθετήσει επειδή βολεύει την Alfa Romeo. Αν δεν μπορείς να δεις την προκατάληψη σε αυτό 'λυπάμαι για σένα' που λέει και ο Μπούμπης.
Δεν αναφέρθηκα στην άποψή σου αλλά απάντησα στον alfista νομίζω!!!!
Και την λύπηση αστην για κάνενα άλλο Κώστα............
Εντάξει, διάβασα καλύτερα την ακολοθουθία των posts και σου ζητώ συγγνώμη. Παίρνεις όμως μια ιδέα πώς αισθάνομαι κι εγώ και άλλοι alfisti εδώ μέσα.
Πάντως εγώ δεν θα συνεχίσω τη συζήτηση για ευνόητους λόγους. Λάθος μου που πόσταρα εξ'αρχής.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι;
Η επιλογή της AR να βγάλει ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο γιατι πρέπει να εξομαλυνθεί;
Γιατι πρέπει να βρούμε εκείνο τον τρόπο σύγκρισης που να βολεύει;Κατ' εμε, είναι λάθος και πρέπει να 'πληρωθεί'.
Συγκρινόμενο με αντίστοιχου κυβισμού αυτοκίνητα.
Δεν είναι τίμιο για τους άλλους κατασκευαστές που θα συγκρίνονται!
Μα υπάρχει πιο τίμιο από τα κιλά ανά ίππο?
Το επιχείρημα τι βολεύει τους alfisti και anti-alfisti μπορεί να ανταλλαγεί εκατέρωθεν.
Η αλήθεια είναι ότι η AR κακώς έβγαλε ένα βαρύ αμάξι, αλλά καλώς έβγαλε μεγαλύτερους κινητήρες 1900-2200 για να κοντραριστεί με τα 1800-2000 αλλων εταιριών και να κάνει compensation το βάρος.
Απλό και λογικό είναι να συγκρίνουμε κιλά ανά ίππο και τιμή και όχι ιπποδύναμη.
Ερώτημα την 2.2 με τι θα την συγκρίνεις?
Η AR προόρισε τον 2.2 ως αντικαταστάτη του δίλιτρου.
Βρε Babbis να ρωτήσω κάτι.
Πόσα κυβικά είναι ο 1.9 της Alfa?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πόσα κυβικά είναι ο 1.9 της Alfa?1859
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και οχι. Δεν μπορείς να συγκρίνεις 2000 κυβικά με 2200 κυβικά!
Ειδικά μάλιστα όταν υπάρχει μοντέλο με τόσα κυβικά!
Μα μιλάς αντικειμενικά τώρα!
Α4 vs 159
Σου φαίνεται πιο λογικό να συγκρίνεις 1.8 Τurbo me 1.9 ατμόσφαιρα!Και δεν σου φαίνεται λογικό να συγκρίνεις 2.0 Ατμόσφαιρα με 1.9 Ατμόσφαιρα ειδικά όταν είναι πιο κοντά στην τιμή
Και λες ότι οι Alfisti τα βλέπουν όπως τους συμφέρει?
159 vs 320.
Ομοίως σου φαίνεται λόγικό να συγκρίνεις την 3η έκδοση της 3άρας(2η χωρίς την 316) με την πολύ φτηνότερη 2η έκδοση (1η χωρίς τον 1.8 ) 1.9 159Και δεν σου φαίνεται λογικό να συγκρίνεις την 1.9 με την 318? που θα έχουν κοντινη τιμή?
Που είναι το παράξενο και το 'υποκειμενικό' να συγκρίνω την 2.2 159 με ίδια τιμή και ίσως τα ίδια κιλά ανά ίππο με την 320
-
Ναι μου φαίνεται λογικό.
Γιατι μιλάμε για 2λιτρα.
160 bhp απόδοση η 159 και 150 bhp η 320.Και βέβαια η βασική μου αντίρρηση είναι ότι όλη η 'φασαρία' γίνεται επειδή η 159 ζυγίζει 1,5 τόννο!
Αν ήταν πιο ελαφριά και με δεδομένη την καλύτερη ειδική ισχύ του κινητήρα της (86 bhp/lt έναντι 75 bhp/lt)η συζήτηση δεν θα γινόταν καθόλου!
Και ψάχνουμε τώρα να βρούμε με ποιό αυτοκίνητο πρέπει να συγκριθεί!
Να το πω αλλοιώς?
Η αγορά θα δείξει αν κάποιος προτιμάει έναν κινητήρα 2200 κυβικών για να έχει συνολική οδηγική απόδοση ανάλογη με έναν 2000 κυβικών.
Τόσο απλά.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Tα μόνα στοιχεία που βρήκα για την 320, είναι:
0-100 σε 10,1'
80-110 σε 7,5'Στις ρεπρίζ τώρα δίνουν 5,5'' για το 80-110 με 3η, επίδοση οριακά αποδεκτή( το 8v golf ιv των 100 ιππων ήθελε 5,9'' ).
80-110 με τριτη σε 7,5 η 320, 5,5 η 159 1.9! Ειναι δυνατον 2 δευτ. διαφορα?
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Tα μόνα στοιχεία που βρήκα για την 320, είναι:
0-100 σε 10,1'
80-110 σε 7,5'Στις ρεπρίζ τώρα δίνουν 5,5'' για το 80-110 με 3η, επίδοση οριακά αποδεκτή( το 8v golf ιv των 100 ιππων ήθελε 5,9'' ).
80-110 με τριτη σε 7,5 η 320, 5,5 η 159 1.9! Ειναι δυνατον 2 δευτ. διαφορα?
Είναι.
Βλέπεις η BMW έχει πολύυυυυ μακριά 3η! -
Δεν καταλαβαίνω προς τι η φασαρία...
Η alfa δεν ανταγωνίζεται την 3άρα και το Α4;
Μήπως να τη συγκρίναμε με τα 1600άρια passat και focus για να βγει καλύτερη;
Εγώ προσωπικά,σαν εν δυνάμει χρήστης του TQ (ε φανταστικέ πατέρα; ) χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω τους πίνακες με τις ρεπρίζ!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η αγορά θα δείξει αν κάποιος προτιμάει έναν κινητήρα 2200 κυβικών για να έχει συνολική οδηγική απόδοση ανάλογη με έναν 2000 κυβικών.Τόσο απλά.
Ειδικά από την στιγμή που ο 2.2 στοιχίζει λιγότερο θα είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον...
Αν και δεν νομίζω να περιμένει κάποιος να πουλήσει περισσότερο η 159 από την 3άρα όσο καλύτερη κι αν ήταν (ή είναι)...
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3