-
Γειά σας είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Λοιπόν το δίλλημα στο οποίο βρίσκομαι και για το οποίο ζητώ την βοήθειά σας ειναι το εξής:
Έχω ενα Fiat Punto 55 sx του 1997 με 30.000 χλμ και τον τελευταιο καιρό μου έχει κολλήσει η ιδεα να το αλλαξω με ενα αυτοκίνητο πιο δυνατο και πιο σπορ. Τα 2 υποψηφια μοντελα ειναι όπως και στο θέμα ειναι ένα Renault Megane Coupe' 1.6 8v (ή 1.6 16ν) και ένα Ford Focus 3d 1.6.
Θα ήθελα να ακουσς τις αποψεις σας γι αυτα τα δυο αυτοκινητα όχι τοσο για τους χόρους, όσο για την αξιοπιστία, επιδόσεις και φινίρισμα. -
Γειά σας είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Λοιπόν το δίλλημα στο οποίο βρίσκομαι και για το οποίο ζητώ την βοήθειά σας ειναι το εξής:
Έχω ενα Fiat Punto 55 sx του 1997 με 30.000 χλμ και τον τελευταιο καιρό μου έχει κολλήσει η ιδεα να το αλλαξω με ενα αυτοκίνητο πιο δυνατο και πιο σπορ. Τα 2 υποψηφια μοντελα ειναι όπως και στο θέμα ειναι ένα Renault Megane Coupe' 1.6 8v (ή 1.6 16ν) και ένα Ford Focus 3d 1.6.
Θα ήθελα να ακουσς τις αποψεις σας γι αυτα τα δυο αυτοκινητα όχι τοσο για τους χόρους, όσο για την αξιοπιστία, επιδόσεις και φινίρισμα. -
Γειά σας είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Λοιπόν το δίλλημα στο οποίο βρίσκομαι και για το οποίο ζητώ την βοήθειά σας ειναι το εξής:
Έχω ενα Fiat Punto 55 sx του 1997 με 30.000 χλμ και τον τελευταιο καιρό μου έχει κολλήσει η ιδεα να το αλλαξω με ενα αυτοκίνητο πιο δυνατο και πιο σπορ. Τα 2 υποψηφια μοντελα ειναι όπως και στο θέμα ειναι ένα Renault Megane Coupe' 1.6 8v (ή 1.6 16ν) και ένα Ford Focus 3d 1.6.
Θα ήθελα να ακουσς τις αποψεις σας γι αυτα τα δυο αυτοκινητα όχι τοσο για τους χόρους, όσο για την αξιοπιστία, επιδόσεις και φινίρισμα. -
Δεν πολυκαταλαβαίνω τα συγκρινόμενα μεγέθη, αφού δύσκολα μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά τα Megane Coupe και Ford Focus...
Όπως και να' χει, έχοντας οδηγησει το Focus μπορώ να πω ότι είναι όντως θαυμάσιο αυτοκίνητο, αν και το κιβώτιο είναι εμφανώς μακρύ και από πλευράς επιδόσεων δύσκολα στέκεται δίπλα στο Megane (16v), χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν είναι αρκετά σβέλτο. Έχει πολύ καλό τιμόνι και είναι αρκετά εργονομικό και ποιοτικό (αν και εκ πρώτης όψεως, συγκρινόμενα με άλλα γερμανικά, δεν παίρνεις και την καλύτερη εικόνα).
Από τη στιγμή βέβαια που μιλάς για μεταχειρισμένα, το θαυμάσιο ιστορικό του Focus σε θέματα αξιοπιστίας, θεωρώ ότι το φέρνει στην πρώτη θέση των πιθανών επιλογών, αν όντως πρωταρχικός σου στόχος είναι η αξιοπιστία. Από την άλλη αν είναι η σπορ αισθητική και συμπεριφορά και δε σε νοιάζουν οι χώροι, νομίζω ότι το Megane (πάντα το 1.6 16V) είναι φαβορί...Μπερδεμένο; ...όχι περισσότερο από το δίλημμα. Αντε και καλή χρονιά με την καλύτερη επιλογή
-
Φίλε μου, κατ' αρχάς Χρόνια. Λοιπόν εγώ δεν θα σου πώ ποιό μοντέλο να πάρεις γιατί απλούστατα δεν έχω οδηγήσει κανένα απο αυτά. Απλά δεν έτυχε. Αυτό όμως που θέλω να σου πώ είναι μερικά πράγματα που θα πρέπει να προσέξεις κατά την αγορά μεταχειρισμένου.
Πρώτον και βασικό. Τα σημερινά αυτοκίνητα όταν παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα και ειδικά στα ηλεκτρονικά τους δεν παίρνουν ημίμετρα κλπ. Θα πρέπει να τα ακουμπήσεις κανονικά για πλήρη επισκευή (αντικατάσταση) ελλατωματικού εξαρτήματος. Και αυτό γιατί όπως θα γνωρίζεις στα παλαιότερα είχες τη δυνατότητα να μπαλώσεις το πρόβλημα μέχρι να έχεις το απαραίτητο χρήμα για την επισκευή του.
Δεύτερο, το μεταχειρισμένο να είναι κατα προτήμηση κάποιο μοντέλο που έχει μεγάλη εγγύηση π.χ. Ιαπωνέζικα. Αν λοιπόν πάρεις μια Toyota 2 ετών, αμέσως έχεις στη χειρότερη των περιπτώσεων 1 χρόνο τουλάχιστον εργοστασιακή εγγύηση.
Το μοντέλο που θα προτημήσεις πρίν το πάρεις να το πάς στην αντιπροσωπία του ή σε εξουσιοδοτιμένο συνεργείο για σχετικό έλεγχο αλλά το βασικώτερο θα δείς απο την Epprom καταγραφής του αν τα χιλιόμετρά που γράφει είναι τα πραγματικά και αν η μηχανή παρουσίασε τίποτε προβλήματα.
Τέλος να γνωρίζεις ότι το μεταχειρισμένο αν το αγοράσεις με δόσεις το επιτόκιο που θα πληρώσεις είναι αισθτά μεγαλύτερο απο το να αγόραζες έναι καινούργιο.
Και κλείνοντας πάντα να ξέρεις ότι κατά κανόνα το καλύτερο μεταχειρισμένο είναι το χειρότερο καινούργιο. -
φιλε μου εχω ενα μεγκαν κουπε 1.4 2000. αν αναζητας σπορ συμπεριφορα και εμφανιση δεν υπαρχει εναλλακτικη. σε 2 1/2 χρονια εχω διανυσει 57000χλμ χωρις ουσιαστικο προβλημα,μονα προβληματα ηταν ενα με την κορνα, και ενας καμενος λαμπτηρας.κατα τα αλλα το αμαξι ειναι απολυτως αψογο, και σε κρατημα, κινητηρα, εξοπλισμο κτλ.τελειωνοντας, αν εισαι οπαδος της ανεσης το αμαξι εχει καλη αποσβεση σε λακουβες αν και μετα τα 120χλμ ο θορυβος απο κινητηρα και αερα γινεται αισθητος.
-
Ο χρήστης KONSGIA.EGI.FORTHNET.GR έγραψε:
φιλε μου εχω ενα μεγκαν κουπε 1.4 2000. αν αναζητας σπορ συμπεριφορα και εμφανιση δεν υπαρχει εναλλακτικη.Ακριβώς αυτό είναι που με έλκει στο Megane, η σπορ εμφάνισή του. Απο κινητήρες σίγουρα και τα 2 (Focus, Megane) ειναι πολύ πιο δυνατα απο το παρόν μου αυτοκινητο. Εκει που θα ήθελα να σταθώ ειναι η οδηκή συμπεριφορά αλλα προπαντώς στους θορύβους των 2 αυτοκινήτων. Με λίγα λόγια αυτό που μου τη 'σπάει' σε ένα αυτοκινητο ειναι οι τριγμοι στο εσωτερικό του και οι διαφοροι κραδασμοι απο τα πλαστικά του. (Αυτός ειναι ίσως και ο πραγματικός λογος που με ώθησαν στην επιθυμία να θέλω να αλλάξω το Πουντάκι που κατα τα αλλα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο.
Αν μπορείται δώστε μου περισσότερες πληροφορίες για βλέβες και 'ηχιτικά' προβλήματα των 2 μοντέλων. -
οσον αφορα τους τριγμους για το δικο μου τουλαχιστον μοντελο απλα δεν υφιστανται παροτι οταν το πηρα σκεφτηκα οτι γαλλικο αμαξι ειναι και σιγουρα θα τριζει.τι να σου πω μπορει να αποτελω εξαιρεση!!! Υ.Γ. παντως και το φοκους ειναι πολυ καλο οποτε η επιλογη σου ειναι μαλλον δυσκολη...
-
To ksero oti h epilogi mou einai diskoli. An skefteis oti to megane edw sthn italia pou zw kostizei 6-7.000 euro; (to 1.6 tou 98 ) kai 7-8500 (to 1.6 tou 99-2000) diladi me 4.000 to poli to perno afou to Punto pou exw mou to pernoun 3-3.500 euro.
Molis teliosoun oi giortes arxizw to psaksimo. -
Απο μηχανολογικής πλευράς το focus είναι πολύ ποιο μπροστά απο τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Μάλλον εάν μπορείς να συμβιβαστείς με την 'περίεργη' Αισθητική, δεν πρέπει να σκεφτείς περισσότερο...
-
Δεν αμφιβαλλω οτι το Focus ειναι σε σχεσει με το megane coupe πιο εξελιγμενο τεχνολογικα. Ομως μολις χτες έκανα ένα μικρο ταξιδακι 120χλμ με ενα Focus 1.8 tdci (115 HP) (ζώ στην Ιταλια που τα turbo diesel είναι πιο πολλα απο τα βενζινη) και οφειλς να ομολογισω οτι δεν με ενθουσιασε και τοσο. Ειναι το αυτοκινητο ενος γνωστου του κολλητου μου και ετσι μου το εδςσε να το οδηγησω. Το αυτοκινητο εχει ζαντες 16' χαμηλομενο κλπ. μα είχε ενα σασμαν παραπολυ μακρυ σε σημειο που παρολη την αφθονη ροπη του σε μερικεσ προσπερασεις να χρειαζεται να κατεβασω ταχυτητα.
Απ-οτι λενε πολλοι στο Forum και το 1,6 βενζινη ειναι με μακρυ για τα κυβικα του σασμαν.
Τι να σου πω δεν ξερω ειναι σαστισμενος. Απ-τη μια το fOCUS μοντερνο και αξιοπιστο απ-την αλλη το Megane σπορτιβ και πιο γρηγορο. Τι να σου πω. Ακομα το megane δεν το εχω οδηγησει για να εχω προσωπικη αποψη. Βοηθηστε με κι εσεις να επιλεξω.Χρονια πολλα και καλλη χρονια σε ολους .
-
EINAI ONTWS DYSKOLH H EPILOGH....
TO MEGANE EINAI ONTWS PIO SPORTIB KAI GRHGORO KAI TO FOCUS EINAI PIO KALOFTIAGMENO.
AN 8ELEIS TAXYTHTA KAI ODIKH SYMPERIFORA DIALEKSE TO MEGANE.ASE POU EXEI KAI PLOUSIOTERO EKSOPLISMO.
OMWS AN 8ELEIS XWROUS MEGALYTEROUS DIALEKSE TO FOCUS.
EGW PANTWS 8A EPERNA TO MEGANE GIATI AN DEN STHRIKSEIS TO SPITI SOU....
ALLA PERA APO THN PLAKA TWRA EPEIDH EXW MPEI SE MEGANE 1,6 16V EXW NA PW PWS EINAI ARKETA GRHGORO KAI ME YPERPLHRH EKSOPLISMO KATA THN TAKTIKH THS RENAULT(4 AIRBAG,HXOSYSTHMA,ABS,FRENA KATAPLHKTIKA,HLEKTRIKES EYKOLIES KTL.ALLA ME XWROUS MHDEN IDIAITERA GIA TOUS PISW EPIBATES-TO CLIO MOU EXEI KALYTEROUS XWROUS PISW....)
KALOTAKSIDO OPOIO KAI AN DIALEKSEIS KAI PISTEYW TELOS NA SE BOH8HSA LIGO... -
Ο χρήστης filippok έγραψε:
Γειά σας είναι η πρώτη φορά που γράφω.
Λοιπόν το δίλλημα στο οποίο βρίσκομαι και για το οποίο ζητώ την βοήθειά σας ειναι το εξής:
Έχω ενα Fiat Punto 55 sx του 1997 με 30.000 χλμ και τον τελευταιο καιρό μου έχει κολλήσει η ιδεα να το αλλαξω με ενα αυτοκίνητο πιο δυνατο και πιο σπορ. Τα 2 υποψηφια μοντελα ειναι όπως και στο θέμα ειναι ένα Renault Megane Coupe' 1.6 8v (ή 1.6 16ν) και ένα Ford Focus 3d 1.6.
Θα ήθελα να ακουσς τις αποψεις σας γι αυτα τα δυο αυτοκινητα όχι τοσο για τους χόρους, όσο για την αξιοπιστία, επιδόσεις και φινίρισμα.Focus μάλλον. Πιο νέα κατασκευή, που δίνει πολλή εγγύηση (ακόμα και αν πάρεις ένα παλιό μοντέλο, αυτό κάτι λέει), είναι μοντέλο που είναι πιο καινούριο, και βρίσκεται ακόμα σε παραγωγή.
Στο συγκεκριμένο Μεγκάν που λες, το οποίο έχω οδηγήσει αρκετά, σου λέω πως με ενοχλούν:
Το όχι αρκετά κάθετο τιμόνι
Οι πίσω ουσιαστικά ανύπαρκτες θέσεις
Το μικρό πορτ μπαγκαζ
Το μικρο άνοιγμα του πορτ μπαγκαζ (πρέπει να κάνεις βουτιά για να βγάλεις κάτι μικρό που τσούλησε μπροστά...)
Το πεντάλ του γκαζιού που πρέπει να στραμπουλήξεις το πόδι σου για να το πατήσεις από τη μέση και πάνω
Η γενικότερη εργονομία της θέσης οδήγησης
Η συμπεριφορά στο όριο (υποστρέφει αρχικά και μετά μπορεί και να υπερστρέψει αν το παλέψεις αρκετά)ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ είναι το πλαίσιο που έχει καταπληκτική ακαμψία και γενικά το επίπεδο ασφάλειας και ο εξοπλισμός. Οι χώροι είναι μείον.
-
Καλησπερα.
Αρχικα να σας ευχαριστησω ολου για τις συμβουλες που μου δίνετε για την αγορά του επομενου μου αυτοκινητου.
Συγκεκριμενα θα ηθελα να τονισω οτι τουλαχιστον σημερα και για τα επομενα 2/3 χρονια το ζητουμενό μου απο ενα αυτοκινητο ειναι η ευχαριστηση στην οδηγηση, οι επιδοσεις (αν και εδς δεν νομιζω οτι ουτο το ενα ουτε το αλλο θα ειναι ασχημα σε σχεση παντα με το Punto 55hp που εχω) και η έλειψη προβληματων. Γενικα το Puntακι που εχω εδω και 2 χρονια δεν μου εχει βγαλει τιποτα οπότε δεν θα ηθελα να βρεθω με κανενα κελεπουρι !!!!! Γι'αυτο και ζητάω τις απόψεις σας. Κατοχοι και μη,αυτων των αυτοκινήτων δωστε μου όσο πιο πολλες πληροφοριες σχετικα με επιδόσεις, θορυβους-τριγμους, μηχανικες βλαβες και αδυνατα ή δυνατα τους σημεια.Εαυχαριστώ.
-
LOIPON EGW MPORW NA SOU PW ARKETA PRAGMATA GIA TO MEGANE 1,6 16V.
ODIKH SYMPERIFORA-GALLIKH BEBAIA....
EPIDOSEIS ARKETA KALES 110HP KAI 15KG ROPHS(IDIWS H ROPH EINAI MEGALYTERH APO SAXORALLA.)
PROBLHMATA POU BGAZOUN:TRIGMOI STA PARA8YRA SAN NA SPANE OTAN TA KLEINEIS IDIWS.ELLATWMATIKOI POLLAPLASIASTES,TROMPES NEROU SPASMENES.
AYTA FYSIKA DEN AFOROUN OLA TA MEGANE ALLA EINAI PROBLHMATA POU MPOREI AN EISAI ATYXOS NA TA SYNANTHSEIS.BEBAIA EINAI POLY MIKRA PROBLHMATA GIA NA AMAYRWSOUN THN SYNOLIKH EIKONA.
STA MEIONEKTHMATA O ANYPARKTOS XWROS GIA PISW EPIBATES(TO 1,4 16V CLIO MOU EXEI MEGALYTEROUS XWROUS GIA TOUS PISW..)
ENW STA PLEONEKTHMATA SIGOURA EINAI O YPERPLHRHS EKSOPLISMOS(4 HLEKTRIKA PARA8YRA-NAI KAI TA PISW POU ANOIGOUN MISA EINAI HLEKTRIKA ,4 AEROSAKOI,HXOSYSTHMA POIOTIKO,MPAKET KA8ISMATA,HLEKTRIKOI KA8REPTES,TRIP COMPUTER,ABS+AFU SYSTEM(GIA KALYTERO FRENARISMA)KAI ALLA TA OPOIA KSEXNW AYTH TH STIGMH.)
KAI OXI DEN EIMAI DEALER RENAULT
PISTEYW NA SE BOH8HSA..... -
filaraki tha to po apla kai mia fora!!! FOCUS kai an exis parapono ela na me bris kai sto agorazo
-
Ο χρήστης tsompanos έγραψε:
filaraki tha to po apla kai mia fora!!! FOCUS kai an exis parapono ela na me bris kai sto agorazoΣεβομαι την αποψη σου, όπως και ολων των υπολοιπων μελλων του φορουμ, αλλα οφειλω να σου τονισω οτι για οπιαδήποτε εκφραση άποψης είναι απαραίτητα τα επιχειρήματα.
Είναι γνωστό οτι το Focus ειναι απο το πιο ολοκληρωμένα αυτοκινητα σήμερα, οτι είναι ποιοτικό κτλ. Αλλα εσυ έχεις κατι ιδιαιτερο να προσθεσεις;Σκεψου οτι ειμαι 26 χρονών και τουλάχιστον για το αμμεσο μέλλον δεν με αποασχολέι καθόλου το θέμα των χώρων. Αυτο που ζητάω ειναι ένα σπορ αυτοκινητο που να είναι πρωτα απ'ολα καλοφτιαγμενο, να 'πάει' , να στρίβει και να είναι πλούσιο σε αξεσουαρ.
Ευχαριστώ πολύ γα τις απαντήσεις, περιμενω τα επιχειρηματα σας και τις προσωπικές σας εμπειρίες.
-
Τότε πάρε το Megane, αρκεί να είναι από τα πιο πρόσφατα (ειδικά η έκδοση Dynamique ήταν άλλο πράγμα από εξοπλισμό). Ακόμα και στα 1400 κυβικά είχε σοβαρό γκάζι και έριχνε κολώνες σωρηδόν σε πολλούς, άσε που στα στροφιλίκια δεν είχε κανένα κόμπλεξ απέναντι σε υποτιθέμενα 'θεϊκά' τουτού.
-
Για το πρόβλημα του focus με τις μακριές σχέσεις, δες για το 1.8 (115hp). Πρέπει να είναι πολύ μικρή η διαφορά σε τιμή από το 1.6
Θα προτιμούσα focus λόγω:
- πιό σύγχρονη εμφάνιση, το 3θυρο το θεωρώ πιό ωραίο από το megane coupe
- καλύτεροι χώροι (το μικρό άνοιγμα πορτ-μπαγκάζ του megane με τρελαίνει)
- αρκετά καλή αξιοπιστία (φίλος με 120.000χλμ - το 1.8 - και πολύ σκληρή χρήση είχε ελάχιστα προβλήματα, και όχι σοβαρά) και ελάχιστους εώς καθόλου τριγμούς
- πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (κύριο στοιχείο εδώ νομίζω, η μηδέν κλίση στις στροφές)
- χαμηλός θόρυβος κινητήρα, ήσυχο ταξίδι
Δυστυχώς megane coupe δεν έχω οδηγήσει. Απλώς το focus το 'ξέρω' καλά, και δεν έχω καλή εμπειρία από αξιοπιστία renault στα πολλά χιλιόμετρα.
-
see my signature for your complete answer
V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V -
Τελικά το αποφάσισα, το βρήκα και ήδη το καπαρωσα. Την Πεμπτη το παραλαμβάνω.
Renault Megane Coupe' 1.6 16V SI του 2000 με 56.000χλμ Ασημί full otional σε καλή νομιζω τιμή για τα δεδομενα τησ Ιταλιας.
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλες και τις αποψεις σας αλλα τελικά το προσωπικό γουστο υπερησχυσε.
Μεταχειρισμένο Megane Coupe' ή Ford Focus?