-
Ίσως είναι η ιδέα μου επειδή στη γειτονιά μου υπάρχει ένα μπλε (με φτερούγες και τα ρέστα) κι ένα μαύρο WRX. Δεν μου προξενεί πια καμία εντύπωση το Impreza. Από EVO όμως....είχα δει ένα VII πέρυσι στο Καλαμάκι και μετά κανένα άλλο.
Σχετικά με το στραβολαίμιασμα, θα γυρίσεις μεν για μια Porsche, αλλά για μια Ferrari θα χρειαστείς κολάρο.
-
Αν κυκλοφορούν λιγότερα EVO τότε δεν είναι καλά
Βέβαια τα EVO βγαίνουν και σε ταξί
-
Evo evo evo evo evo evo evo evo.......
Οχι οτι θα με χαλαγε ενα Sti βεβαια... -
EVO
-
sti ëüãù boxer
ôá õðüëïéðá äéáöïñÝò äëä êñáôÞìáôïò áðüäïóç åéíáé äéáöïñÝò ðïõ äýóêïëá èá êáôáëÜâù ïðüôå áõôü ðïõ öôéÜ÷íåé ðåñéóóüôåñï ç÷çôéêÜ -
EVO.. Μοναδική εξαίρεση που ίσως διάλεγα το impreza είναι το τελευταίο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μεταξύ μας πάντως, εγώ δε θα επέλεγα κανένα από τα δύο αλλά το 350Ζ. Σε χρυσαφί παρακαλώ. Ας φεύγουν οι τετρακούνες μπροστά, θα δούμε στο τέλος ποιος θα χει στο τέλος μεγαλύτερο χαμόγελοπες τα ρε φιλαρακι, πισοκονες μολις το βλεπεις αρχιζεις να χαμογελας
-
Είδατε; Ακόμα και ο παγκόσμιος πρωταθλητής, πισωκίνητο προτιμά για τις καθημερινές του μετακινήσεις...
-
Ενα STi 265 '05 (ακομα το περιμενω #$%#% τη Subaru Hellas... ) που εχει καλυτερο μπροστα διαφορικο, καλυτερο τιμονι, καλυτερο εσωτερικο, φαρδυτερο πισω μετατροχιο, ρυθμιζομενο μεσαιο διαφορικο, ακομα πιο ενισχυμενο πλαισιο απο το '04...
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Ενα STi 265 '05 (ακομα το περιμενω #$%#% τη Subaru Hellas... ) που εχει καλυτερο μπροστα διαφορικο, καλυτερο τιμονι, καλυτερο εσωτερικο, φαρδυτερο πισω μετατροχιο, ρυθμιζομενο μεσαιο διαφορικο, ακομα πιο ενισχυμενο πλαισιο απο το '04...Το βρετανικό Evo πάντως γράφει ότι επιτέλους κοιτάει στα μάτια τα EVO, ενσωματώνοντας πολλές από τις ρυθμίσεις του Spec C. Θα πρέπει να είναι καλό. Θέλω βόλτα
-
Οριστε και το link... http://www.subaru-global.com/lineup/impreza/sti/model/index.html
Αυτο που λες για το Spec-C ισχυει. Αν ειναι 100% true τοτε μιλαμε για ενα τρομερο αυτοκινητο....
Αν το παρω με το καλο, ευχαριστως να παμε βολτα!
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Οριστε και το link... http://www.subaru-global.com/lineup/impreza/sti/model/index.htmlΑυτο που λες για το Spec-C ισχυει. Αν ειναι 100% true τοτε μιλαμε για ενα τρομερο αυτοκινητο....
Αν το παρω με το καλο, ευχαριστως να παμε βολτα!
Τώρα την πάτησες. Ξέρεις, θα τη θυμάμαι αυτή την υπόσχεση . Πάντως, έχω συνοδηγήσει δύο φορές με STi 2002 στα Μέγαρα, οπότε θα έχει πλάκα να δω αν θα μπορώ να διαπιστώσω διαφορές. Αν πάντως έχουν βελτιώσει κι άλλο τα φρένα, δεν το γλιτώνω τον καταρράκτη...
-
Ακατανομαστε, πιασε αλλο ενα evo!
Κ τα zastava ειναι πλεον σπανια οποτε για μενα δεν αποτελει κριτηριο επιλογης το ποσο συχνα βλεπω ενα αυτοκινητο στο δρομο. Ο λογος που το προτιμω ειναι οτι (ισως υποκειμενικα) το θεωρω πιο καθαροαιμο. Κ μην ξεχναμε οτι κ το evo VIII εχει ρυθμιζομενο διαφορικο με επιλογες tarmac, gravel, snow -
Τυλίξτε άλλο ένα EVO και για 'μένα!
-
Μάστονρα, πολλοί ζητάνε EVO και θα μας τελειώσουν. Για αυτό λέτε μοίρασε η Subaru Hellas μοντέλα STi 265 για δοκιμή μακράς διαρκείας στα περιοδικά (4Τροχοί, Drive, EVO). Α ρε Σαρακάκη, τόσο καιρό είχες ΤΟ διαμάντι στα χέρια σου και κοιμόσουν τον ύπνο του δικαίου. Όχι πως τώρα ξύπνησες βέβαια... Μάλλον πλευρό άλλαξες
-
Και τελικά, ήρθε η ανατροπή. Το νέο STi, που πλέον βγαίνει αποκλειστικά με τον 2.5λιτρο κινητήρα και 280 άλογα, κατάφερε να εκθρονίσει το EVO 8. Ναι, το γνωρίζω ότι ήδη έχει παρουσιαστεί το 9άρι στην Αγγλία, αλλά μέχρι να έρθει, το Impreza καταφέρνει για πρώτη φορά στα χρονικά να υπερκεράσει τον άσπονδο εχθρό με καθαρά οδηγικά κριτήρια. Πάντα ήταν πιο χρηστικό, τώρα είναι και καλύτερο οδηγικά, τουλάχιστον σύμφωνα με τα γραφόμενα του περιοδικού Drive που κυκλοφόρησε στις αρχές της εβδομάδας. Εύγε Subi
-
Distixos alles ekdosis vgenoun edo, alles Japan, ki oles oi apopseis vasizonte se afta pou eisagonte episima eno kamia fora ta pragmata den eine etsi opos ta kserete:
http://www.litimports.co.uk/images/large/mag_11.jpg
http://www.litimports.co.uk/autocar.pdf
KAi min viasti kanis na mou pei pos den agapo ta EVO apla giati itan na paro EVO prosfata alla kapies katastaseis me apetrepsan!
JIM -
EVO MR FQ-400.. Όλα τα άλλα είναι ιστορία..
Φανταστείτε τι έχει να γίνει μόλις βγάλουν το αντίστοιχο 9άρι... -
Το 400άρι ήταν μια συλλεκτική έκδοση που κόστιζε τα μαλλιά της κεφαλής μας. EVO στα λεφτά της Μ3; Όχι αγάπη μουυυυυυυυ.
Το STi 06 που έρχεται στην Ελλάδα έχει όλα τα καλούδια. 2.5 λίτρα, 280 ίππους και ρυθμιζόμενη κατανομή ισχύος -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το 400άρι ήταν μια συλλεκτική έκδοση που κόστιζε τα μαλλιά της κεφαλής μας. EVO στα λεφτά της Μ3; Όχι αγάπη μουυυυυυυυ.Και βέβαια αγάπη μου..
Το FQ330 δεν είναι συλλεκτική έκδοση όμως..
EVO H STi;