-
Σε προηγούμενο Posting μιλήσαμε για το πώς θέλουμε το τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημά μας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι το 87% ζητάει καθαρόαιμα οχήματα, με το 48% να προτιμά οχήματα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και το υπόλοιπο 39% να θέλει αυτοφερόμενο.
Τα δεδομένα της αγοράς μιλούν για πολύ περισσότερες πωλήσεις SUV, τα οποία και κέρδισαν μόλις το 13% των προτιμήσεών μας.
Ας δούμε λοιπόν γιατί δεν αγοράζουμε αυτό που θέλουμε!!!
ΥΓ. Και αυτή η δημοσκόπιση θα μείνει ανοιχτή 30 μέρες...
-
Σε προηγούμενο Posting μιλήσαμε για το πώς θέλουμε το τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημά μας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι το 87% ζητάει καθαρόαιμα οχήματα, με το 48% να προτιμά οχήματα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και το υπόλοιπο 39% να θέλει αυτοφερόμενο.
Τα δεδομένα της αγοράς μιλούν για πολύ περισσότερες πωλήσεις SUV, τα οποία και κέρδισαν μόλις το 13% των προτιμήσεών μας.
Ας δούμε λοιπόν γιατί δεν αγοράζουμε αυτό που θέλουμε!!!
ΥΓ. Και αυτή η δημοσκόπιση θα μείνει ανοιχτή 30 μέρες...
-
Σε προηγούμενο Posting μιλήσαμε για το πώς θέλουμε το τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημά μας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι το 87% ζητάει καθαρόαιμα οχήματα, με το 48% να προτιμά οχήματα με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας και το υπόλοιπο 39% να θέλει αυτοφερόμενο.
Τα δεδομένα της αγοράς μιλούν για πολύ περισσότερες πωλήσεις SUV, τα οποία και κέρδισαν μόλις το 13% των προτιμήσεών μας.
Ας δούμε λοιπόν γιατί δεν αγοράζουμε αυτό που θέλουμε!!!
ΥΓ. Και αυτή η δημοσκόπιση θα μείνει ανοιχτή 30 μέρες...
-
Διευκρινηση: Ψηφισα ειναι ακριβο, εννοοντας συνολικά ( αγορα συντηρηση - καυσιμα) και για εμενα ....
-
Δεν ψηφισα ακομη γιατι παιζουν ερκετοι παραγοντες ρολο:
Σιγουρα για να το κανεις κα8αροαιμο ειναι αρκετα εως πολυ ακριβο αναλογα με τις απαιτησεις που εχει κανεις.
Απο την αλλη για να κανεις το 4χ4 σου κα8αροαιμο, 8α πρεπει να εχεις κ αλλο ενα αυτοκινητο για κα8ημερινη χρηση. Εδω μπαινει κ το 8εμα της χρηστικοτητας στην πολη ή σε ανοιχτους δρομους (8εμα ανεσης, οδικης συμπεριφορας κ καταναλωσης).
Αν ειναι να αγορασεις ε3'αρχης κα8αροαιμο, ειναι επισης αρκετα ακριβο κ ορισμενα απο αυτα ερχονται Ελλαδα μονο ως diesel. πχ. Defender: κ ακριβο(40κ+) κ diesel, Terrano II: diesel, G-class: σκετο ακριβο.
Eγω 8α η8ελα ενα κα8αροαιμο αλλα νομιζω πως με καλυπτει το zuki ετσι οπως ειναι. Το πολυ πολυ οταν εχω την ευχερεια να παρω δικο μου αυτοκινητο να δωσω ορισμενα χρηματα για λαστιχα κ ισως αναρτησεις αλλα μεχρι εκει.
Εdit: Ψηφισα επειδη ειναι ακριβο, γιατι αν ειχα τα χρηματα 8α ειχα ο,τι η8ελα. Μια 911 κ ενα Bowler! Aκριβο χομπυ το αυτοκινητο..
-
Ψηφισα 'αλλο'.
Βεβαια το προβλημα ειναι το γνωστο(φραγκα)αλλα οχι μονο για την αγορα
αλλα πιο πολυ για να φτιαξω αυτο που θελω. -
Ψήφο στα τέσσερα πρώτα.
Το κακό είναι οτι θέλουμε (θέλω ) το αυτοκίνητο σαν τη γυναίακα.
Να τα κάνει όλα καλά και να μη μας κοστίζει πολλά -
To ερώτημα είναι ουσιαστικά γιατί κάποιος αγοράζει RAV4 και όχι Terrano II; Τιμή η ίδια, κόστος συντήρησης ανάλογο...
-
Γιατι το μεγαλυτερο μερος της ζωης του το περναει στην ασφαλτο.
Γιατι το Terrano II ειναι παλιο μοντελο κ πλεον ερχεται μονο με diesel.
Παιζουν πολλα ρολο κ ορισμενες φορες ειναι αναποφευκτο να κανεις ορισμενες παραχωρησεις για να κερδισεις πολυ περισσοτερα καπου αλλου, οπου στην τελικη σου χρειαζεται περισσοτερο. Αναφερομαι στην οδικη συμπεριφορα του RAV4 στην ασφαλτο σε συγκριση με τις ικανοτητες του Terrano. -
Ψήφισα 'άλλο',καί εξηγώ.
Θα αγόραζα ένα Νίβα άνετα,άν δέν είχα ήδη δύο αυτοκίνητα στήν κατοχή μου.
Οταν θα αναγκαστώ να αποχωριστώ ένα από τα δύο,τότε θα ορμήξω. -
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
To ερώτημα είναι ουσιαστικά γιατί κάποιος αγοράζει RAV4 και όχι Terrano II; Τιμή η ίδια, κόστος συντήρησης ανάλογο...Διότι,τό ένα είναι καί ταξιδιάρικο,καί μουράτο καί πιό σύγχρονο σχεδιαστικά,καί εν'τέλει,πόσοι νομίζεις θα βγούνε εκτός δρόμου έστω καί άν αγοράζανε Τεράνο;
Τό πολύ-πολύ να τό πάνε καί σέ κακό χωματόδρομο,έτσι δέν είναι;
Θα αγόραζε κάποιος ένα Τεράνο καί θα τού φορούσε ΜΤ μόνιμα;Δέν τό νομίζω. -
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
To ερώτημα είναι ουσιαστικά γιατί κάποιος αγοράζει RAV4 και όχι Terrano II; Τιμή η ίδια, κόστος συντήρησης ανάλογο...Ο περισσότερος κόσμος γενικά πέρνει κάποιο SUV για να δηλώσει προς τους άλλους τον σπορτιφ χαρακτήρα του, το ελεύθερο πνεύμα του (βλέπε διαφήμηση rav), πιθανόν κοινωνικό στάτους κλπ. Βάζοντας τον παράγοντα διαφήμηση τότε είναι μαθηματικά σίγουρο πως η επιλογή κλείνει προς το rav.
Αλλος ένας παράγοντας ειναι η παλαιότητα του Terrano και η κάπως ξεπερασμένη σχεδίαση καθώς και η οδηγική συμπεριφορά (πιστευω πως το rav έχει καλύτερη συμπεριφορά σε άσφαλτο). Ασε που οι δυνατότητες του δεν ενδιαφέρουν και δεν ειναι απαραίτητες σχεδόν στο 90% των αγοραστών.
Από προσωπική μου εμπειρία, σήμερα δεν θα αγόραζα το xtrail (όχι γιατί δεν είμαι ευχαριστημένος) αλλά το terrano(για τις εκτός δρόμου δυνατότητες).
Και για να απαντήσω και στο ερώτημα το τετρακίνητο που ικανοποιεί και στην άσφαλτο και στο χώμα είναι ακριβό, με συνέπεια να το λυπάσαι να το ζορίζεις στο χώμα, αρα..... -
Προσωπικά, αγόρασα το ΡΑΒ4 γιατί ήθελα πιο πολύ ένα 'ψηλό' οικ. αυτοκίνητο (το μοναδικό αυτοκίνητο στην οικογενεια & για έναν συγκεκριμένο παλιοχωματόδρομο) και όχι ένα 'καθαρόαιμο' (τότε μάλλον θα πήγενα σε GV 2.0 + 'διάφορα καλούδια γιαυτό'). Το Τεράνο δεν ειναι μόνο Ντίζελ ??? Αρα για μένα και τους υπόλοιπους που μένουν Αθήνα δεν είναι λύση (ακόμα).
ΑΝ μου έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια και επέτρεπαν το Ντιζελ στην Αθήνα θα κοίταζα το LC αλλά... δεν.
Aπό παλιότερο ποστ δικό μου : http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 706#199706
-
'Άλλο' για τους τέσσερις πρώτους λόγους όπως προανέφερα.
Αν ο πρώτος λόγος πάψει να ισχύει, μπορείς με λίγα σχετικά χρήματα να πάρεις ένα φτηνό 4Χ4, με ακόμη λίγα (;) να το φτιάξεις όπως θέλεις, και να πάρεις και κάτι άνετο για τις μετακινήσεις της οικογένειας και τα ταξίδια.
Για την ώρα το ρόλο του 'λίγο απ'όλα' τον εκπληρώνει ένα δίλιτρo Vitara -
Ψήφισα 'ΑΛΛΟ' διότι αν και πολύ θα ήθελα ένα 4Χ4, δε θα ήθελα σε καμια περίπτωση να το χρησιμοποιώ σαν καθημερινό αυτοκίνητο.
Δεύτερο αυτοκίνητο δε μπορώ να συντηρώ, οπότε ... -
Γιατι θα ειναι μαλλον ακριβο, θα εχει υψηλη καταναλωση/συντηρηση, θα ειναι αβολο στους στενους δρομους που ετσι κι αλλιως εχουμε αρκετους.
-
Το ερώτημα δεν αυτυπάρχει. Είναι απόλυτα συνδεδεμένο με την προηγούμενη δημοσκόπηση που θέλει τους περισσότερους να προτιμούν πιό καθαρόαιμες λύσεις. Οπότε δεν παίζουν οι περισσότερες από τις δικαιολογίες στις απαντήσεις σας.
Το θέμα καθαρόαιμο ή SUV απαντήθηκε ήδη. Το θέμα εδώ είναι γιατί ενώ θέλουμε καθαρόαιμα, αγοράζουμε SUV!!!
-
Το προηγουμενο 8εμα ηταν 8εωρητικο: 8ελαμε κα8αροαιμο. Στην πρα3η αλλαζουν τα πραγματα. Αφου δεν εχουμε τα $$$, τι να κανουμε?
Το '8ελω κα8αροαιμο αλλα εχω αλλες προτεραιοτητες με τα λεφτα που δια8ετω' δεν ειναι αρκετο ως δικαιολογια?
-
Αυτό είναι ΑΠΟΛΥΤΑ δικαιλογημένο.
Το θέλω καθαρόαιμο, αλλά δεν το παίρνω γιατί δεν παω χώμα δεν είναι...
-
Οπως βλέπεις Γιάννη, οι περισσότεροι απάντησαν στην προηγούμενη ψηφοφορία, σε σχέση του τι θα ήθελαν, ΑΝ πήγαιναν εκτός δρόμου...
Ενώ τώρα που το πράμα είναι ρεαλιστικό, και μιλάνε τα ποσοστά πωλήσεων..., φαίνεται ότι ο κόσμος παίρνει τουτού για να κάνει κάθε μέρα τη δουλειά του!!!!
Και ασφαλώς με RAV κλπ γίνεται ευκολότερη η καθημερινότητα όλων μας, παρά με οποιοδήποτε καθαρόαιμο....
Όσο για την προτίμηση του κόσμου στα SUV αντί των πολυμορφικών, έχει να κάνει με την πιο 'μουράτη' εμάνισή τους και το ύψος τους...
Χαρ/κο παράδειγμα φίλος, που θέλοντας τώρα να αλλάξει το Α4 1,6 που έχει, με ρωτούσε για το CRV. Όταν του είπα τα μεινεκτήματα εκτός δρόμου σε σχέση με RAV, Forester, X TRAIL, η απάντηση ήταν: και ποιος θα βγει στο χώμα???? αντε να πατήσουμε χιόνι καμιά φορά και να βάλω αλυσίδες δε με νοιάζει, και τώρα βάζω...
Όταν του είπα για Xcara Picasso, Scenic, Zafira κλπ, ανέφερε το θέμα μούρης κλπ....
Άσε, δε βγάζεις άκρη...
Εγώ με το Forester και τα FEDIMA επί 4μηνο ετησίως, έχω καταντήσει γραφικός....
Δεν το συζητάω αν είχα Pajero ή Cherokee, τα Trial Ade θα φορούσα
Γιατί δεν έχω το καθαρόαιμο τετρακίνητο που θέλω?