-
gia diabaste edo..
http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=15731&sid=4 -
gia diabaste edo..
http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=15731&sid=4 -
gia diabaste edo..
http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=15731&sid=4 -
Δεν ξερω αν σε παρηγορει ή οχι, αλλα οταν ημουν υπαλληλος σε εταιρια πληροφορικης, την τακτικη αυτη την εφαρμοζαμε κατα κορον. Ειχα γινει μαλιστα εξπερ στο πακεταρισμα, ετσι που δεν υπηρξε πελατης που να ειχε καταλαβει οτι υπηρξε επεμβαση.
Μαλιστα υπηρξε περιπτωση που καποιος το ξεσφραγισε και βρηκε μεσα τα προγραμματα που μας ειχε ζητησει -
Ειναι ντροπη παντως αυτο.......
-
μόνο ντροπή??? ΑΠΑΤΗ κανονική είναι αυτό...
λέτε γιαυτό όταν είχα πρόβλημα με έναν δίσκο που πήρα να μην ρωτήσουν κ πολλά αλλά τον άλλαξαν έτσι 'απλά' χωρίς να το σημειώσουν πουθενά, με την δικαιολογία (είχα την απόδειξη μαζί μου) ότι είναι κόπος να σημειώσουν ότι ο δίσκος έχει αλλαχτεί κ μάλιστα μου είπε αν με ρωτήσουν κάτι στον έλεγχο να πω ότι ήρθα για να ρωτήσω κάτι κ όχι για αλλαγή.....Βέβαια σε αυτό μπορεί να ευθύνονται οι υπάλληλοι κ όχι η επιχείρηση, αλλά επωφελούνται από το γεγονός ότι όλα τα προϊόντα τα ανοίγουν για να κολήσουν έναν δικό τους κωδικό για λόγους ασφαλείας..... (????) κ έτσι είναι πολύ εύκολο οι εργαζόμενοι να κάνουν την 'τράμπα'
-
Εχω ενα φίλο που δούλευε περίπου ενάμιση χρόνο στο Πλαίσιο. Σε γενικές γραμμές έτσι όπως το καταλαβαίνω δίνουν τρομερή σημασία στον πελάτη και γι αυτό το λόγο ειναι και ιδιαίτερα αυστηροί προς τους υπαλλήλους τους.
Βέβαια πάντα θα γίνονται και λάθη. Πιστεύω πως αν παει με τον δίσκο πίσω χαλαρά θα τον αντικαταστήσουν και θα του δώσουν και compensation.
Πριν μερικά χρόνια ενας φίλος ειχε αγοράσει ενα σκληρό. Καθώς έφευγε απο το κατάστημα του επεσε στο πεζοδρόμιο η σακκούλα με το δίσκο. Πηγε σπίτι, τον έβαλε, εκανε FDISK και στο format του εβγαζε error.
Πήγε το δίσκο πίσω στο σέρβις και του τον αλλαξαν χωρίς καν να ρωτησουν τι έπαθε.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Εχω ενα φίλο που δούλευε περίπου ενάμιση χρόνο στο Πλαίσιο. Σε γενικές γραμμές έτσι όπως το καταλαβαίνω δίνουν τρομερή σημασία στον πελάτη και γι αυτό το λόγο ειναι και ιδιαίτερα αυστηροί προς τους υπαλλήλους τους.Βέβαια πάντα θα γίνονται και λάθη. Πιστεύω πως αν παει με τον δίσκο πίσω χαλαρά θα τον αντικαταστήσουν και θα του δώσουν και compensation.
Πριν μερικά χρόνια ενας φίλος ειχε αγοράσει ενα σκληρό. Καθώς έφευγε απο το κατάστημα του επεσε στο πεζοδρόμιο η σακκούλα με το δίσκο. Πηγε σπίτι, τον έβαλε, εκανε FDISK και στο format του εβγαζε error.
Πήγε το δίσκο πίσω στο σέρβις και του τον αλλαξαν χωρίς καν να ρωτησουν τι έπαθε.
Δεν είχαν και άλλη επιλογή νομίζω. αν ξέρανε φυσικά με ποιό τρόπο χάλασε μάλλον θα τον έστελναν σπίτι του.
-
Εγω ειχα παρει ενα DVD-R και μετα απο 2 μηνες αποφασισε να μην ξαναδουλεψει, πηγα με την αποδειξη και μου το αλλαξανε , τοσο απλα.
Στην προκειμενη περιπτωση καποιος 'πονηρος' υπαλληλος την εκανε την λαλακια.....αν το αναφερεις στο μαγαζι θα στο αλλαξουν και καποιος θα χασει και την δουλεια του, νομιζω.
-
Ρε παιδιά, αν η περίπτωση του φίλου δεν ήταν μεμονωμένη, θα είχε χάσει τεράστιο μέρος των πωλήσεών του το Πλαίσιο. Και ας αφήσουμε το δίσκο. Οι περισσότερες συσκευασίες είναι τέτοιες που το άνοιγμα δεν επιτρέπει κλείσιμο.
Αν ένας εκτυπωτής έχει ανοιχτεί, φαίνεται απ' τα μελάνια. Οπότε, απλά δεν τον παίρνεις, αλλά δεν νομίζω ότι θα έκανε κανείς τέτοια μαλακία.
Επεξεργαστής δεν συζητάμε, δεν νομίζω ότι το κάνουν! Κάρτες, οκ δεν έγινε και τίποτα αν τη δοκιμάσει κάποιος. Μνήμες, το ίδιο. Οθόνες, αν και θα προτιμούσα να μην πάρω ούτε καν ανοιγμένη, μεταξύ μας δεν τρέχει και τίποτα αν την έχουν ανάψει μια φορά για έλεγχο.
Τι άλλο τώρα; Εγώ γενικά με το Πλαίσιο δεν έχω πρόβλημα, κυρίως γιατί είναι ελαστικοί με τις αλλαγές τους. Αν σου χαλάσει κάτι, το πας και το αλλάζουν εύκολα. Για κάνε το ίδιο με συνοικιακό μαγαζί; Το e-shop φυσικά είναι η κορυφή και δεν το συζητάμε! Αλλά δεν έχει την ποικιλία του Πλαισίου ακόμα. Πάντως οι άνθρωποι είναι κορυφαίοι σ' αυτό που κάνουν!
-
Παιδιά μιας και ανοίξατε το θέμα εδώ, στην ελλάδα σε αυτό το τομέα είμαστε αιώνες πίσω και εξηγούμαι αν και έχει χιλιοειπωθεί. Εχω παραγγείλει άπειρες φορές απο το amazon(Αμερικής) διάφορα πράγματα και κυρίως dvd. Μου έτυχε μια φορά να πέσω σε ελλατωματικό δισκάκι και μία φορά η καθυστέρηση του ταχυδρομείου να πάει στο θεό.Και στις 2 περιπτώσεις έγινε αποστολή αντικατάστασης με courrier με δική τους χρέωση και δεν ζήτησαν πίσω τα ελλατωματικό δισκάκι(προφανώς λόγω κόστους) Σε γενικές γραμμές 'σέβονται' το πελάτη. Είναι και λίγο εβραίοι βέβαια αλλά δεν με πειράζει αρκεί να εξυπηρετούμαι σωστά.
-
Κι εμένα μου έστειλε CD (μουσικής και διπλό) το Amazon και θήκες άδειες που είχαν σπάσει στη μεταφορά, χωρίς να ζητήσουν πίσω τα παλιά.
Πάντως με τις εταιρίες πληροφορικής είναι μάλλον συνηθισμένο αυτό. Σκέψου, πχ αν αντί να σου πουλήσουν τον μεταχειρισμένο δίσκο για καινούργιο, απλά στον είχαν βάλει στο μηχάνημα. Ούτε που θα το είχες καταλάβει. Το ίδιο και οι μνήμες, οι κάρτες γραφικών από αναβάθμιση άλλων, κ.ο.κ..
Στη συγκεκριμένη περίπτωση (με τα πράγματα που είχε μέσα) μάλλον ο υπάλληλος την είχε κάνει τη δουλειά. Τουλάχιστον κράτησες τη συλλογή με τα MP3;
-
Εγώ έχω παραγγείλει από το Amazon δισκάκια κατά καιρούς. Σε δέκα μέρες περίπου ήταν εδώ (υπό την προϋπόθεση ότι είναι στο στοκ του Amazon κι όχι από ανεξάρτητους πωλητές, γιατί αυτοί είναι και ιδιότροποι ως προς το πού στέλνουν). Πάντα μου έστελναν και πολύ καλής ποιότητας ανταλλακτικές θήκες με το σημείωμα ότι - και καλά - η κανονική θήκη υπέστη ζημιά στη μεταφορά (που κάτι τέτοιο δεν μου έτυχε ποτέ). Το αποτέλεσμα; Αντικατέστησα πολλές από τις υπάρχουσες θήκες μου (με το άθλιο αυτοκόλλητο 'γνησιότητας και ασφαλείας' της ΑΕΠΙ/IFPI και τα πανάσχημα 'αντικλεπτικά' των μαγαζιών)! Και οι θήκες που στέλνει το Amazon είναι χίλιες φορές καλύτερες από τις κακοκαλουπαρισμένες που βρίσκω στα εδώ μαγαζιά.
-
Πλαίσιο....
Μάλλον μακράν οι καλύτερες τιμές στην Ελλάδα, αλλά...Είχα πάρει ένα αντιγραφικό ΤΕΑΚ με 2 χρόνια εγγύηση. Ο λόγος που το προτίμησα σε σχέση με ένα άλλο ήταν πως είχε 2 ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση κι όχι ένα...
Που τα λέτε κάποια στιγμή ενώ ριπάριζα ένα ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ CDsingle για να το περάσω σε ΜΡ3 όπως όλα τα παλιά μου αυθεντικά να μη μου πιάνουν τόπο, το μηχάνημα ΕΣΠΑΣΕ στον άξονα περιστροφής και εξεράγη εσωτερικά το δισκάκι, και αυτόματα άνοιξε το πορτάκι και μου το έδωσε κομμάτια...
Το ξανάκλεισα ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ, το πακετάρισα στο κουτί του (που πάντα κρατάω μέχρι να λήξει η εγγύηση) και τους το πήγα.
Μου έκαναν τη ζωή ΜΑΡΤΥΡΙΟ να δεχτούν πως ήταν σφάλμα του μηχανήματος!!!
Σε κάποια στιγμή έτοιμος να βαρέσω μπουνιές ρώτησα τον υπάλληλο: 'Ωραία, ΕΣΤΩ ΔΕΝ είναι σφάλμα του μηχανήματος, αλλά κακή ΧΡΗΣΗ όπως λες!! Μπορείς να μου πεις τι ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να κάνω ΛΑΘΟΣ στην περίπτωση αυτή;;; Μάλιστα είναι ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ CD, ούτε λάθος μορφή μπορεί να έχει, ούτε λάθος πληροφορίες!!!'Ξέρετε τι μου απάντησε;;; Πως μπορεί να έβαλα ΗΔΗ σπασμένο το δισκάκι μέσα!!!
Και του λέω, άντε και μπορεί, τότε πως έσπασε ο άξονας; ΚΑι αν θες ας το ξεβιδώσουμε να δούμε μέσα τι γίνεται, είμαι σίγουρος πως έχει κομματάκια μέχρι την παραμικρή του γωνία!!!
Τελικά το παίρνει και λέει πως θα δούνε αν φτιάχνεται, αλλιώς θα το αλλάξουν. Το θεωρώ λογικό, και φεύγω με το παραστατικό.
Μετά 10 μέρες τηλεφωνήματα (δικά μου, αυτοί και σήμερα δεν θα με είχαν πάρει ακόμα...) πάω να παραλάβω καινούριο, αφού το δικό μου δε φτιάχνεται.
Εντύπωση μου κάνει πως το κουτί είναι το δικό μου (έλεγε GeorgeTabs σε εσωτερικό κρυφό σημείο που προφανώς εγώ είχα γράψει...) και μουδιασμένα μου λένε πως είναι Bulk το καινούριο, και το έβαλαν στο δικό μου κουτί...
ΟΚ, το δέχομαι και πάω σπίτι. Το ανοίγω και βλέπω πως η ημερομηνία παραγωγής είναι ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ και το αντιγραφικό είναι λίγο χαραγμένο στο πλάι, ένδειξη πως έχει ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!! Τέλοσπάντων, δε με νοιάζει, ξαι επιδιορθωμένο να είναι (αν και πάνε να με εξαπατήσουν, μπορούσαν να μου το πούνε!!!) και έτσι το συνδέω.
Με το που ανοίγω τον υπολογιστή ανοίγει το συρτάρι, το οποίο ΠΟΤΕ και ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν ξανακλείνει!!! Ξαναπακετάρω και για ΤΡΙΤΗ φορά στο πλαίσιο!!
Μου λένε με απόλυτη φυσικότητα πως ΦΥΣΙΚΑ και είναι ξαναφτιαγμένο, αφού το μοντέλο αυτό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ πλέον!! ΟΚ, τότε γιατί μου είπατε ψέμματα;;;
Και τι σόι ξαναΦΤΙΑΓΜΕΝΟ είναι που είναι χαλασμένο;;;Πλέον αξιώνω ανταλλαγή με νέο μοντέλο, έστω το φτηνότερο της αγοράς, αρκεί να είναι εστω όσο γρήγορο ήταν το δικό μου (που ως γνωστόν τόσους μήνες μετά είναι απλό να είναι τόσο γρήγορο...)
Με τα πολλά και με την απειλή πως θα τους τραβήξω επειδή πήγαν να με εξαπατήσουν δέχονται να το αλλάξουν και να πληρώσω τη διαφορά. ΟΚ, χαίρομαι κι εγώ που λέτε μέχρι που μου ζητάνε 110 ευρώ με το καινούριο να κάνει 150 και το παλιό μου 149!!!Λένε πως σαν παλιό μοντέλο πλέον πωλείται φτηνότερα, ήτοι 40 ευρώ!!! (δεν υπήρχε ΤΟΤΕ ούτε καν απλό player με τόσο λίγα χρήματα!!!)
-Α, έχει φτηνότερη τιμή; τους λέω. Τότε πιάσε μου τρία ΤΕΤΟΙΑ, που είναι φτηνά, να δώσω και στους φίλους μου!!!
-Μα δεν πωλείται!!
-Τότε πως έχει τιμή;;
-Ε, ΑΝ ΠΩΛΕΙΤΟ, τόσο ΘΑ έκανε!!!
-Μα ούτε απλό PLAYER δεν κάνει τόσο φτηνά!!
-Και τι με νοιάζει εμένα;Με ΤΡΕΛΛΑ νεύρα και φασαρία (μπροστά στους άλλους πελάτες πλέον, αφού ήμασταν στο ταμείο) και διάλογο που πλέον δεν μπορώ να θυμηθώ από τα νεύρα της στιγμής, δέχτηκαν να το πάρουν πίσω στην τιμή που το πήρα.
Δε θα με ένοιαζε να πάρω ακόμα και το φτηνότερο μοντέλο, και όχι σαν αυτό που είχα που όταν το πήρα ήταν το ακριβότερο, δεν ζήτησα λεφτά πίσω, ούτε καν καινούριο αντιγρφικό (μέχρι που με κορόιδευαν ευθέως), αλλά αυτή η συμπ[εριφορά ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!
Από τότε το μόνο που αγόρασα στην Ελλάδα ήταν αναλώσιμα!!
Από τότε όλα τα παίρνω από Ελβετία που και αισθητά φτηνότερη είναι (10-20% μέσο όρο), και μου φέρονται σαν σε ΑΝΘΡΩΠΟ! -
Όσο δίκιο να έχεις,με τον τρόπο που διάλεξες να διαμαρτυρηθείς τελικά το χάνεις.Δεν στέκει να έχεις ως καταναλωτής πρόβλημα με το ΠΛΑΙΣΙΟ και το κάθε πλαίσιο και να το λες όπως το λες μάλιστα(παροτρύνοντας άλλους να μην ξαναγοράσουν τίποτα κλπ)στο φόρουμ των 4Τ χωρίς πρώτα να έχεις απευθυνθεί πρώτα στο ίδιο το πλαίσιο ώστε να λάβεις μια απάντηση από τους υπεύθυνους.Αδικείς και το πλαίσιο και εσένα.
Ποια λογική έχει ο ισχυρισμός σου ότι το πλαίσιο πρέπει να διαβάζει το φόρουμ των 4Τ για να βλέπει τα προβλήματα των δυσαρεστημένων του πελατών;;;;Έχει τηλέφωνα,υπεύθυνους να ακούσουν το πρ'οβλημα σου και να το συζητήσετε.Αυτά που λες(χωρίς μάλιστα να ακούσεις πρώτα κάποιον από το μαγαζί)βγάζουν εμπάθεια,και με το μπαρδόν δηλαδή.
Κατηγορούμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες,αλλά κι εμείς το μόνο που θέλουμε μερικές φορές είναι να βγάζουμε χολή,λες κι αν σε ακούσουν μερικοί και δεν αγοράσουν από το πλαίσιο εσύ θα λύσεις το πρόβλημα σου ή ο κόσμος θα γίνει καλύτερος.Υ.Γ:Δεν δουλεύω για το πλαίσιο.Για την ακρίβεια ούτε αγοράζω από το πλαίσιο,το θεωρώ αδικαιολόγητα ακριβό.
-
Εκτός της 'συζήτησης' με το κατάστημα, η συγκεκριμένη ενέργεια ήταν τόσο άθλια που δικαίως τους κάνει ρόμπα ο παθών. Ο 'ολοκαίνουριος' δίσκος μπορεί να δούλευε νυχθημερόν σε κανένα server της εταιρείας, οπότε αν τα έφτυνε μετά από μερικούς μήνες, ο πελάτης ίσως έχανε υπερπολύτιμη εργασία, ενώ η εταιρεία θα είχε απλώς υποχρέωση να αλλάξει το κομμάτι με ένα άλλο, μην αναγνωρίζοντας (φυσικά) οποιαδήποτε άλλη αξίωση.
Με δυο κουβέντες, καλά τους κάνει. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εκτός της 'συζήτησης' με το κατάστημα, η συγκεκριμένη ενέργεια ήταν τόσο άθλια που δικαίως τους κάνει ρόμπα ο παθών. Ο 'ολοκαίνουριος' δίσκος μπορεί να δούλευε νυχθημερόν σε κανένα server της εταιρείας, οπότε αν τα έφτυνε μετά από μερικούς μήνες, ο πελάτης ίσως έχανε υπερπολύτιμη εργασία, ενώ η εταιρεία θα είχε απλώς υποχρέωση να αλλάξει το κομμάτι με ένα άλλο, μην αναγνωρίζοντας (φυσικά) οποιαδήποτε άλλη αξίωση.
Με δυο κουβέντες, καλά τους κάνει.Το οποίο άλλο θα ήταν ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ε;;;;;;;;;;
-
Φυσικά, του κουτιού!...
(τώρα τι κουτί θα ήταν αυτό, δεν ξέρω. Full ATX, middle ATX, server... )
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εκτός της 'συζήτησης' με το κατάστημα, η συγκεκριμένη ενέργεια ήταν τόσο άθλια που δικαίως τους κάνει ρόμπα ο παθών. Ο 'ολοκαίνουριος' δίσκος μπορεί να δούλευε νυχθημερόν σε κανένα server της εταιρείας, οπότε αν τα έφτυνε μετά από μερικούς μήνες μαζί με τα δεδομένα, ο πελάτης ίσως έχανε υπερπολύτιμη εργασία, ενώ η εταιρεία θα είχε απλώς υποχρέωση να αλλάξει το κομμάτι με ένα άλλο, μην αναγνωρίζοντας (φυσικά) οποιαδήποτε άλλη αξίωση.
Με δυο κουβέντες, καλά τους κάνει.Φίλε ΜΑΝΟΣΚ πολλές φορές γίνονται και λάθη,πολλές φορές η όποια κακόβουλη ενέργεια μοναδικό υπεύθυνο μπορεί να έχει κάποιον κουτοπόνηρο εργαζόμενο.Είναι κρίμα να θάβουμε μια ολόκληρη εταιρεία χωρίς καν αυτή να είναι ενημερωμένη.Παιδια το έχουμε ξεφτιλίσει στις καταγγελίες(ανώνυμες μάλιστα τις περισσότερες φορές,αν όχι όλες)μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ,λίγη εγκράτεια δεν βλάπτει.Το θεωρώ απαράδεκτο πριν μιλήσει/βρίσει/ακούσει/ικανοποιηθεί ή όχι από τους υπεύθυνους να θάβει μια ολόκληρη εταιρεία.ΕΛΕΟΣ.ΌΧΙ ,καθόλου καλά δεν τους κάνει.Κι αν δεν θέλει να κουραστεί και να περάσει μια βόλτα από κάποιο κατάστημα,το πλαίσιο έχει τηλέφωνα,φαξ,email όπου μπορεί να διαμαρτυρηθεί ΕΠΩΝΥΜΑ.΄Δηλαδή τι θα καταφέρει με αυτή την ενέργεια;Θα σταματήσει ο υπαλληλάκος να βάζει μεταχειρισμένα κομμάτια επειδή ο φίλος βρήκε ένα φόρουμ για αυτοκίνηση να πει το πρόβλημά του και να προτρέψει άλλους 100 να μην ξαναγοράσουν από το μαγαζί;Γιατί τους κάνει καλά;Αν θέλεις μου απαντάς.
-
Γιατί στην Ελλάδα ο τελευταίος τροχός της αμάξης είναι ο καταναλωτής.
Γιατί αν είχε γίνει κάτι τέτοιο σε άλλη χώρα, θα είχαν χαρίσει στον καταναλωτή το μισό μαγαζί, ζητώντας εγγράφως συγνώμη. Όπως πχ είχε συμβεί στον πατέρα μου, που είχε αγοράσει μια σκηνή από κατάστημα στις ΗΠΑ και στην επιστροφή διαπίστωσε ότι έλειπαν τα μισά στηρίγματα. Έστειλε γράμμα στην εταιρεία κι εκείνοι του έστειλαν επιταγή με ολόκληρο το ποσό που πλήρωσε, ζητώντας συγνώμη και λέγοντάς του να κρατήσει τη σκηνή!
Γιατί στην Ελλάδα το ίδιο κατάστημα κάνει πράγματα σαν αυτά που γράφει παραπάνω ο GeorgeTabs.
Γιατί σ'εμένα, που είμαι πελάτης του καταστήματος (και του e-shop), μου είχε τύχει το εξής:
Πριν χρόνια είχα πάρει έναν εκτυπωτή Lexmark. Τους είχα ρωτήσει: 'Αν πάθει κάτι, θα σας τον φέρω και θα επιληφθε
ίτε του θέματος, γιατί που να τρέχω τώρα στη Μεσογείων που είναι η αντιπροσωπεία... Σύμφωνοι;' 'Ναι, βεβαίως, αυτή είναι η πολιτική μας. Θα τον στείλουμε εμείς για επισκευή.'
Εντός εγγύησης έπαθε ο εκτυπωτής μια βλάβη και πήγα στο κατάστημα.
'Θα πρέπει να τον πάτε στην αντιπροσωπεία εσείς, κακώς τον φέρατε σ'εμάς'
'Μα άλλα είχα συμφωνήσει μ'εσάς όταν τον πήρα'
'Ίσως, αλλά έχουμε πλέον αλλάξει το σύστημα. Αν θέλετε μπορούμε να τον στείλουμε με κούριερ, αλλά θα επιβαρυνθείτε εσείς'
'Δηλαδή μονομερώς κρίνατε ότι θ'αλλάξετε τη συμφωνία μας, σωστά; Αυτό είναι ανεπίτρεπτο'
'Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, είναι η πολιτική του καταστήματός μας πλέον'
Πλήρωσα ταξί, έφαγα 2 μέρες, μια για να τον αφήσω και μια για να τον παραλάβω. Γι'αυτό λέω: καλά τους κάνει.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!!!!!!