-
Μπορεί να μην υπάρχουν διαφημιστικές καταχωρήσεις για την Αlfa Romeo (δεν το έχω παρατηρήσει-απλά δέχομαι αυτό που λες) αλλά εξακολουθώ να θεωρώ ότι το Drive είναι αντικειμενικό. Kαι δεν μου κάνει εντύπωση ότι η Celica είναι καλύτερη από την GT. Το ανάποδο θα ήταν περίεργο...
Ο Babbis είναι **ok ** και φυσικά και **δεν **θα μαλώσουμε... -
Πάρτε όλοι σας το Auto Motor und Sport να δείτε τι λέει για την 159...Άντε γεια κύριοι (Αν γράφουν τέτοια πράγματα τα 'εχθρικά' περιοδικά φανταστείτε τα αντικειμενικά τι θα γράψουν...) ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μπορεί να μην υπάρχουν διαφημιστικές καταχωρήσεις για την Αlfa Romeo (δεν το έχω παρατηρήσει-απλά δέχομαι αυτό που λες) αλλά εξακολουθώ να θεωρώ ότι το Drive είναι αντικειμενικό. Kαι δεν μου κάνει εντύπωση ότι η Celica είναι καλύτερη από την GT. Το ανάποδο θα ήταν περίεργο...
Ο Babbis είναι **ok ** και φυσικά και **δεν **θα μαλώσουμε...Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
Το θέμα για το πόσο καλύτρη είναι η GT έχει συζητηθεί στα Τεχνικά Θέματα και στο Thread περι GT.
Eκεί 'κοντραριστήκα' με σένα, τον nass και τον lkar(Aπ την Σαρακοστή δεν λείπει ο Μάρτης )
Φυσικά δεν καταλήξαμε πουθενά οπότε δεν θα καταλήξουμε πουθενά και τώρα
Για να μην ξαναγράφουμε τα ίδια παραθέτω το link για όποιον θέλει να διαβάσει την ενδιαφέρουσα κόντρα
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=510
Αυτά
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Πάρτε όλοι σας το Auto Motor und Sport να δείτε τι λέει για την 159...Άντε γεια κύριοι (Αν γράφουν τέτοια πράγματα τα 'εχθρικά' περιοδικά φανταστείτε τα αντικειμενικά τι θα γράψουν...) ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μα εδώ την έβγαλε 8η πίσω απο vectra
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Πάρτε όλοι σας το Auto Motor und Sport να δείτε τι λέει για την 159...Άντε γεια κύριοι (Αν γράφουν τέτοια πράγματα τα 'εχθρικά' περιοδικά φανταστείτε τα αντικειμενικά τι θα γράψουν...) ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μα όλοι συμφωνούμε ότι η 159 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. ΤΟ μόνο κακό της είναι ότι είνα βαριά (πολύ βαριά) και σε κλειστές διαδρομές δεν θα 'βολεύεται'...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πάρτε όλοι σας το Auto Motor und Sport να δείτε τι λέει για την 159...Άντε γεια κύριοι (Αν γράφουν τέτοια πράγματα τα 'εχθρικά' περιοδικά φανταστείτε τα αντικειμενικά τι θα γράψουν...) ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μα όλοι συμφωνούμε ότι η 159 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο. ΤΟ μόνο κακό της είναι ότι είνα βαριά (πολύ βαριά) και σε κλειστές διαδρομές δεν θα 'βολεύεται'...
όταν την βγάζουν 8η σημαίνει ότι δεν είναι καλή
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Στο Top Gear και δεν ήταν η GTA αλλά η 3.7 Αutodelta.
Δεν νομίζω ότι δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί type-r και GTi.147GTA 1:35:6 TypeR 1:36:5 στο Top Gear,
GT 3.2 1:15:35, GTi 1:15:65 στα Μέγρα 4ΤΤο typeR βέβαια έκανε καλύτερο χρόνο και από GT, αλλά και από RX8.
Aπo και και πέρα δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου.
Η BMW-AUDI βγάζουν τα Μ3-Μ5-S4-RS4!
Tι έχουν όμως να αντιπαρατάξουν απέναντι στο typer??(σε λογικά φράγκα εννοώ)
Τίποτα.
Αυτό δεν τους εμπόδισε να βγάλουν όμως τα θηρία
να συναγωνιστεί σε όλα τα επίπεδα ε; Πόσοι είπαμε ότι κάνουν οι GTA; Μήπως ένα 'συγκριτικό' R32, A3 V6, 130i, 147 GTA είναι πιο λογικό;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο Top Gear και δεν ήταν η GTA αλλά η 3.7 Αutodelta.
Δεν νομίζω ότι δεν έχει αμάξια να συναγωνιστεί type-r και GTi.147GTA 1:35:6 TypeR 1:36:5 στο Top Gear,
GT 3.2 1:15:35, GTi 1:15:65 στα Μέγρα 4ΤΤο typeR βέβαια έκανε καλύτερο χρόνο και από GT, αλλά και από RX8.
Aπo και και πέρα δεν κατάλαβα το σκεπτικό σου.
Η BMW-AUDI βγάζουν τα Μ3-Μ5-S4-RS4!
Tι έχουν όμως να αντιπαρατάξουν απέναντι στο typer??(σε λογικά φράγκα εννοώ)
Τίποτα.
Αυτό δεν τους εμπόδισε να βγάλουν όμως τα θηρία
να συναγωνιστεί σε όλα τα επίπεδα ε; Πόσοι είπαμε ότι κάνουν οι GTA; Μήπως ένα 'συγκριτικό' R32, A3 V6, 130i, 147 GTA είναι πιο λογικό;
Έχασες επεισόδια και μπήκες φουριόζος!
Ο άνθρωπος υπενείχθει ότι τα type-r , gti είναι καλύτερα και του απάντησα ανάλογα!
Ενοείται ότι δεν είναι σωστή μια τέτοια σύγκριση
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
όταν την βγάζουν 8η σημαίνει ότι δεν είναι καλή
Μα πού βγήκε 8η??? Εγώ άκουσα ότι έγραψαν καλά λόγια...
Σαν ταύρος σε υαλοπωλείο ο lkar...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
όταν την βγάζουν 8η σημαίνει ότι δεν είναι καλή
Μα πού βγήκε 8η??? Εγώ άκουσα ότι έγραψαν καλά λόγια...
Σαν ταύρος σε υαλοπωλείο ο lkar...
κάπως έτσι βγαίνει ότι είμαι αλήτης κοντράκιας
-
Την έβγαλαν 8η γιατί είχε μικρότερους χώρους και επισήμαναν και προβλήματα εργονομίας... παράλληλα βέβαια το άρθρο πριν το τεστ λέει χαρακτηριστικά 'κυριολεκτικά παίρνει τις φανέλες από τον ανταγωνισμό' Ξέρω πώς για να μην κράξει ο κάσμος το περιοδικό η ελληνική έκδοση αναγκάστηκε να βάλει ένα αντικειμενικό άρθρο πριν το master test...γιατί πραγματικά το καλύτερο αυτοκίνητο σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια να βγαίνει 8ο επειδή είναι μικρότερο στους χώρους των πίσω επιβατών και στο χώρο αποσκευών είναι λίγο αστείο...θα μας τρελάνουν οι γερμανοί
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Την έβγαλαν 8η γιατί είχε μικρότερους χώρους και επισήμαναν και προβλήματα εργονομίας... παράλληλα βέβαια το άρθρο πριν το τεστ λέει χαρακτηριστικά 'κυριολεκτικά παίρνει τις φανέλες από τον ανταγωνισμό'Νάι αλλά να λένε εργονομική την 3 με την π@π@ρι@ το iDrive που είναι ότι πιο δυσχηστο υπάρχει είναι λίγο παράδοξο....
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
[
Tι έχουν όμως να αντιπαρατάξουν απέναντι στο typer??(σε λογικά φράγκα εννοώ)Εχουν.......
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Την έβγαλαν 8η γιατί είχε μικρότερους χώρους και επισήμαναν και προβλήματα εργονομίας... παράλληλα βέβαια το άρθρο πριν το τεστ λέει χαρακτηριστικά 'κυριολεκτικά παίρνει τις φανέλες από τον ανταγωνισμό'
Νάι αλλά να λένε εργονομική την 3 με την π@π@ρι@ το iDrive που είναι ότι πιο δυσχηστο υπάρχει είναι λίγο παράδοξο....
Γενικά είναι για γέλια...Να βγαίνει πρώτη σε όλα τα test ενεργητικής ασφαλείας και μετά να βγάζουν την BMW 320 καλύτερη οδηγικά Αίσχος!!!Είπαμε όχι και έτσι...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Πάρτε όλοι σας το Auto Motor und Sport να δείτε τι λέει για την 159...Άντε γεια κύριοι (Αν γράφουν τέτοια πράγματα τα 'εχθρικά' περιοδικά φανταστείτε τα αντικειμενικά τι θα γράψουν...) ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μα εδώ την έβγαλε 8η πίσω απο vectra
Συγγνώμη φίλε μου αλλά αν κατάλαβες αυτό τότε...
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Να βγαίνει πρώτη σε όλα τα test ενεργητικής ασφαλείας και μετά να βγάζουν την BMW 320 καλύτερη οδηγικάΔηλαδή το μπεντσμαρκ δεν καταδέχεται ουτε με BMW σειρά 3 να συγκριθεί;
Βεβαια τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου προσφέρει μια υψηλού κυβισμού BMW (που όλα τα περιοδικά συμφωνούν πως οδηγικά ειναι σε δική της κλάσση)...Έλεος...
-
............................ ............. ...ειναι καλυτερος ο ελικας οδηγικα.............
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Την έβγαλαν 8η γιατί είχε μικρότερους χώρους και επισήμαναν και προβλήματα εργονομίας... παράλληλα βέβαια το άρθρο πριν το τεστ λέει χαρακτηριστικά 'κυριολεκτικά παίρνει τις φανέλες από τον ανταγωνισμό' Ξέρω πώς για να μην κράξει ο κάσμος το περιοδικό η ελληνική έκδοση αναγκάστηκε να βάλει ένα αντικειμενικό άρθρο πριν το master test...γιατί πραγματικά το καλύτερο αυτοκίνητο σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια να βγαίνει 8ο επειδή είναι μικρότερο στους χώρους των πίσω επιβατών και στο χώρο αποσκευών είναι λίγο αστείο...θα μας τρελάνουν οι γερμανοίRepost...
Οχι δεν ειναι καθολου περιεργο που στις πρωτες 4 overall θεσεις ηταν μονο τα γερμανικα αυτοκινητα(100% επιτυχια)...ακομα και το Μondeo/407/Accord ηταν συνολικα καλυτερα απο την 159......Στο αναλογο test oταν εγινε το λανσαρισμα της 156, ειχε βαθμολογηθει τελευταια!Πως ειναι δυνατον οταν η 159 εχει τα καλυτερα υλικα-συναρμογη(επιπεδου Α6)
στην κατηγορια της να παιρνει χειροτερο βαθμο απο την 3,C εναν τομεα στον οποιο οι πατριωτες γαλλοι εχουν παραδεχθει οτι η 159 δεν εχει αντιπαλο?Ειναι σκανδαλωδες οταν η 159 σε ολα τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας,slalom παιρνει τους καλυτερους βαθμους,στο overall του handling να της δινουν χειροτερους βαθμους απο το Α4,C VW Passat,3 ........oι αθεοφοβοι εδωσαν μεγαλυτερη βαθμολογια ακομα και στο Vectra εναντι του Sabb 9-3....ακομα και η X type σε παρομοιο test ειχε παρει λιγοτερους βαθμους απο το Vectra....οταν το saab 9-3 εχει βελτοιωμενα μηχανικα μερη,στρεπτικη ακαμψια,καλυτερη ποιοτητα υλικων/φινιρισμα απο το αδερφακι Vectra και οι φιλοι μας οι γερμανοι το βγαζουν χειροτερο απο το εθνικο τους προοιον!!!ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΗΛΙΘΙΟΙ οι μηχανικοι της GM που χρησιμοποιησαν ως βαση της premium cadillac bls το Sabb 9-3 και οχι το Vectra.Μετα ξεχνας να γραψεις οτι στο test ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ τον πιο μικρο κινητηρα της βασικης εκδοσης της 159 1.9JTDm ενω τα Βmw, Mondeo, Passat, Audi Benz & Bmw χρησιμοποιουσαν μεγαλυτερο κινητηρα σε κυβισμο.Ας ειμαστε σοβαροι...αφου δοκιμασαν τον 1.9 εναντι 2.2 του avensis θα μπορουσαν να δοκιμασουν και τον 2.4JTDm(2387cm3)
εναντι του 2.2 καθως & η τιμη του 1.9(150hp) με τον 2.4(200hp) ειναι πολυ κοντα.....1.9 150hp της Alfa εναντι 2.2D 177hp 400nm για το Toyota avensis η τον 2,4 του Volvo D5 185hp/400nm,2.0-163hp της Bmw?...γιατι δεν επελεξαν τον 2.4JTDm?1.9 & 2.2 vs 2.2toyota lexus-O 1.9 απεχει περισσοτερο απο τον 2.2 απ οτι ο 2.4.....
2231cm3 2387cm3 156cm3..
2231cm3 1910cm3 321cm3...Eπρεπε να συγκρινουν
177hp/400nm 2231cm3 Toyota/Lexus vs...........
2387cm3 200hp/400nm Fiat/Alfa
2497cm3 177hp/400nm BMW.....Eνω ο 2.2 της Toyota τιθεται αντιμετωπος.....
2231cm3 150hp/310nm Toyota vs...............
1910cm3 150hp/320nm Fiat/Alfa
1995cm3 163hp/340nm BMWbmw 20d 163hp/340nm 1995cm3 82hp/lt 170nm/lt
bmw 25d 177hp/400nm 2497cm3 71hp/lt 160nm/lt(ιδιο data με τον 2.2toyota/lexus)
alfa 1.9TDm 150hp/320nm 1910cm3 79hp/lt 168nm/lt
alfa 2.4JTDm 200hp/400nm 2387cm3 84hp/lt 168nm/lt
Lexus 220D 177hp/400nm 2231cm3 79hp/lt 179nm/lt
Toyota 2.2D4D 150hp/310nm 2231cm3 67hp/lt 139nm/lt159 1.9JTDm(-13hp/20nm,+μεγαλυτερο βαρος η 159,17R) vs BMW 320d
0-1000m 32,2s 31,2s
90-130 3η 8,7s 9.2s
90-130 4η 9.0s 8.4s
90-130 5η 12.0s 11.0s
90-130 6η 15.2s 15.1s(159 1.9JTDm vs A4 2.0TDI vs 320d vs Mondeo 2.2TDCI vs Accord 2.2-CTDI vs C220 CDI vs Vectra 1.9CDTi vs 407 2.0HDi vs 9-3 1.9TiD vs Avensis 2.2 D-cat vs Passat 2.0TDi)Επιπλεον η 159 1.9JTDm progression ζυγιζει 1535kgr και η 320d 1505kgr...επιπλεον στο test ομως χρησιμοποιησαν την distinctive εκδοση που ζυγιζει 20/30kg περισσοτερα αρα εχουμε +60kg για την 159 σε σχεση με την 3αρα που ειναι το βαρος ενος ενηλικα και η 159 καταφερνει να ειναι πρωτη σε καθενα απο τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας.{δεν βλεπω να εξετασες αυτη την λεπτομερεια και να εδωσες τα ευσημα στην 159)H 159 φορουσε 225/50 r17 κατι που τιμωρει την καταναλωση-επιταχυνση-ποιοτητα κυλισης με αποτελεσμα να παιρνει χειροτερους βαθμους ενω οι φιλοι μας οι γερμανοι φορουσαν 205 R16(αλλη μια λεπτομερεια που ο αναγνωστης δεν θα παρατηρησει)
-Aνεση
Στην ανεση αναρτησης χωρις φορτιο η Bmw παιρνει 23β και η 159 20β.Το ιδιο συμβαινει και με φορτιο οπου η Bmw παιρνει παλι +3β.Στην ανεση καθισματων η Bmw παιρνει 19β και η 159 16β,οταν τα καθισματα της 159 εχουν οχι μονο καλυτερη πλευρικη στηριξη αλλα και πιο ανετη-θεση με μεγαλυτερη επιφανεια για την στηριξη του σωματος σε σχεση με τα στενεμενα μπροστινα καθισματα της 3.(-3β για την 159).Στην ηχομονωση η Bmw παιρνει 4β αλλα με 205R16 και η 159 με 225R17 παιρνει 3β.Ολοι ξερουν οτι για καθε cm+ ελαστικου εχουμε + στα db στο εσωτερικο με μεση ταχυτητα 100km.(πιο συγκεκριμενα 159-->+ 20mm=>+2/3db στα 100/150 και +1db στα 130)
Aν η 159 φορουσε 16R θα ειχε 62db στα 100
και 65db στα 130...καποια πραγματα που ειναι σοβαρα σε ενα συγκριτικο οι δημοσιογραφοι δεν τους δινουν σημασια ενω θα επρεπε να ενημερωσουν τον αναγνωστη ποσο μαλλον οταν επηρεαζεται και η καταναλωση(-2β για την 159 απο τους φωστηρες).Στην ακουστικη ανεση η 159 ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχει διπλα κρυσταλλα...αλλα και παλι συμβαινει το θαυμα...η 159 παιρνει 12β και η σειρα 3 εξισου 12β.Κατι αυτοκινητα οπως avensis accord & 407 παιρνουν 14β.-Αμαξωμα
Για τους εσωτερικους χωρους η 159 παιρνει 8β και το A4/3 που δεν ειναι εξισου ευρυχωρα παιρνουν 10β.Η 159 θα επρεπε να εχει τουλαχιστον,περισσοτερους απο τους μισους βαθμους που πηραν η σειρα 3/A4 για τους μεγαλυτερους χωρους(επιβατες) που προσφερει.(αρα -2β
για την πραγματικη αξια της 159).Η 159 εχει 407lt το ιδιο κ η σειρα 3 αλλα χρησιμοποιει φθηνη μοκετα...η 159 θα επρεπε να παρει +2β και οχι μονο 1+(αρα -1β απο την 159).Στην πολυχρηστικοτητα του εσωτερικου η υποδυεστερη C παιρνει 10β,το Α4 9β και η 159 7β.Δεν μας εξηγησαν τον λογο οι ειδημονες(?)(-3β απο την 159).Στον βασικο εξοπλισμο η γυμνη βασικη εκδοση της η Bmw3 παιρνει 9β και η 159 στην πιο πλουσια εκδοση της(distinctive) μολις 8β!!Η 159 εχει εξοπλισμο που θα μπορουσε να της δωσει τους 10β ανετα.Στην ποιοτητα του εσωτερικου η κορυφαια 159 παιρνει μολις 17β,οσους δηλαδη το 407 και η Bmw3 που δεν καταφερνει να περασει σε αυτο τον τομεα το εξισου κορυφαιο Α4(αν και 3 χρονια πισω σε εξελιξη),παιρνει 19β,ενω χρησιμοποιει υποδυεστερη ποιοτητα δερματος nappa που συναντα κανεις ακομα και στην ypsilon.H ποιοτητα δερματος της 3 ειναι εξισου καλη με της C αλλα οχι στο επιπεδο των 159/Α4.(Η 159 παιρνει -2β και η Bmw 1β+).-Κινητηρας
Η 159 παιρνει στην λειτουργια του κινητηρα μολις 6β...ειναι ο 1.9multijet που χρησιμοποιει εξισου στο test η opel/saab....το συγχρονο common
rail της Alfa παιρνει ιδιο βαθμο με το pde της VW ενω ολα τα αλλα common rail(bmw-merc...κτλ) παιρνουν μεταξυ 7-10β.Ειναι σκανδαλωδες γιατι το multijet της magneti marelli ειναι πιο προοδευτικο και ησυχο απο το commonrail II της Bosh που αποτελει εξελιξη του πατενταρισμενου common rail I της magneti.(το multijet αξιζει +2β περισσοτερους βαθμους).Στην ροπη ο 2.0HDI 135hp του peugeot παιρνει 13β και το Α4 13β...ενω ο 1.9JTDm-12β που εχει ισαξια ροπη με 320nm θα επρεπε να εκτιμηθει περισσοτερο καθως υπολυπεται σε κυβισμο!(-2β και στην ροπη).Στην αισθηση του κιβωτιου ταχυτητων η 159 που υπερτερει σε ακριβεια και feeling παιρνει 4β ενω της bmw που ειναι το ελαχιστο αναιμικο παιρνει 10β.Το πολυ καλο κιβωτιο του Accord παιρνει 10β αν και 5χυτο....ενω τα εξισου εξαταχυτα με της 159,saab/opel(ιδιο κιβωτιο στον 1.9 Fiat-Gm με αυτο της 159) παιρνουν 8 στους 9β!!
Επιδοσεις
159 vs A4 που παιρνει 13β
0-80 7,0 6,9
0-100 9,8 9,8
0-130 16,4 16,6
1-140 18,9 19,5
210 212
Οι διαφορες στο 0-130,0-140 ωφειλονται στην διαφορα της τελικης...2km+ για την 159....και ομως η 159 παιρνει -1β σε σχεση με το A4.-Στην αξιοπιστια/ασφαλεια η Bmw παιρνει 15β εναντι 13 της 159 ενω το Α4/C 20β.... Υποθετικη βαθμολογιση...
Στους προβολεις αν και η 159 εχει ιδιο γραφημα με το Α4/C,παιρνει και παλι -1β.-Στα κρατηματα γνωριζουμε οτι η σειρα 3 ηταν υποδυεστερη και στα 5 τεστ δυναμικης συμπεριφορας(της 159) με μεγιστη πλευρικη επιταχυνση 0,89g....η 159 με 0,93g παιρνει 18β και η σειρα 3 εκανε και παλι το θαυμα της και πηρε το απολυτο των 20β.....καλη η προσπαθεια των γερμανων να γλυκανουν την ηττα της 3αρας που ειχε χειροτερη πλευρικη επιταχυνση και απο το Α4/vectra.Η 159 θα επρεπε να ειχε +2β και η 3 -2β.Για να μην βιαστουν μερικοι να χρεωσουν τα g της 159 στην 17R θα τους πω οτι δινει μολις 0,01/0,02g.
-Στην αισθηση των φρενων η 159 παιρνει 4β και ολοι οι ανταγωνιστες(bmw,audi,mb,vw,peugeot) παιρνουν 5β.Στο m-split αν και εχει τα καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα παιρνει -1β σε σχεση με C/accord,ενω εχει το καλυτερο φρεναρισμα στο 100-0 με φορτιο.
-Στην ακριβεια του συστηματος διευθυνσης η 3αρα-3 στροφες/11,1m
διαμετρο εχει παρει 10/10β ενω της 159(2.2 στροφες) & 40% πιο γρηγορο
πηρε 4/7β.-Συμφωνα με ISO η 159 εχει μετρηθει στο lane change (18/2005)
130,3/128,6km/h ενω στο συγκρητικο του master test ανακοινωνουν 126,1/125,3 αν και παλι ειναι μεγαλυτερα του ανταγωνισμου.Οταν πρωτοτεσταραν την 159 1.9JTDm ειχε 8,3lt ενω στο master test 8,5lt/100km.Δυστυχως οι γερμανοι δεν ανακοινωνουν το βαρος του φορτιου που ειχε το καθε αυτοκινητο.Test σταθεροτητας στην στροφη 159 1η.....3 11η....a4 6ο...C 7η
Βρεγμενο Lane Change....159 1η....3 3η........a4 9η.......C....10η
Lane Change........159 1η.....3 3η......A4 9ο........C 2η....
Slalom.........159 1η........3 3η........A4 9η.......C 7η......
Test ταρανδου...159 1η..........3 2η........A4 11ο........C 3η...
Μετα τα παραπανω η σειρα 3 παιρνει την καλυτερη βαθμολογια στα κρατηματα-20β,19 το Α4 και 18 η C/159.Ας περιμενουμε πρωτα να δουμε μερικα overall συγκριτικα αλλων χωρων που δεν εχουν σχεση με Γερμανικους οικους οπως top gear, car magazine, car visie, 4 troxoi, autocar, action car motion, autojournal κ.τ.λ..και μετα να κρινουμε....
Η 159 εχει επαινεθει απο πληθος περιοδικων οπως.....
Autocar
Car
Express Car
Top Gear
Automobiles Classiques
Visie Car
Autoweek(NL)
Car Motor und Sport(GR)
Car Motor und Sport(SE)
You Bilagare(SE)
Car(GR)
The autojournal
The automobile
race track
κτλ
κτλ
κτλΠερα απο το master test,για τα σχολια στο overall o βασικος παραγοντας ηταν η εθνικοτητα του αυτοκινητου και τιποτε αλλο.
Μπραβο ομως στο ελληνικο/γαλλικο ams καθως και στο αμερικανικο C&D/Road που αφιερωσαν το μεγαλυτερο μερος του αρθρου στο master test και οχι στα υποκειμενικα σχολια των γερμανων testers.
Εγραψαν
Ειναι ...αλλου!
-Ξεπερνα τα επιπεδα ασφαλειας του ανταγωνισμου,η 159 ειναι το πρωτο αυτοκινητο που διαθετει αεροσακο για τα γονατα του συνοδηγου.
-Το πλαισιο της ειναι το πιο ακαμπτο της κλασης,πραγμα που ωφειλεται στη νεας τεχνολογιας συγκολησης των υψηλων αντοχης μεταλικων μερων,που γινεται με πολυ πυκνες κολλησεις laser.
-Η 159 ειναι με διαφορα οτι πιο ομορφο και καλαισθητο διαθετει αυτην τη στιγμη η κλαση.Οι ιταλοι ειναι πολυ μπροστα σε desing.
-Η 159 προσφερει στον οδηγο συγκινησεις και αισθηση που δεν συνανταται στην κλαση.To πιο fun to drive.
-Η αμεσοτητα του πλαισιου,η ακριβεια του τιμονιου/αναρτησης('COLPO DI GENIO' γραφει το ιταλικο ams=quattroruote)και το γενικοτερο στησιμο της ειναι απαραμιλλα στην κλαση.(σχ.ams=Ακολουθει το master test οπου η 159 καταφερε να παρει ''τις φανελες'' απο τον ανταγωνισμο σε οποιο ασφαλτινο αγωνισμα κ αν συμμετειχε....)
1)1η στην αλλαγη λωριδας(lane change)
2)1η στην αποφυγη ταρανδου
3)1η στο test σταθεροτητας στη στροφη(σχ=η 159 μοιαζει να κινειται πανω σε ραγες ,καποιοι ανταγωνιστες της με την ιδια ταχυτητα,εχουν ηδη ξεφυγει απο την πορεια τους.
4)1η στην αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα(σχ=περνα με ακριβεια αναμεσα απο τις κορυνες χωρις να παρουσιαζει την παραμικρη αποσταθεροποιηση)
5)1η στο slalomH μπροστινη οπως και η πισω αναρτηση ειναι κατασκευασμενες απο αλουμινιο.Το αλουμινο εξασφαλιζει αμεσοτητα αντιδρασεων,χαμηλωμενο αναρτωμενο βαρος και υψηλες τιμες ακαμψιας.Τα διπλα ψαλιδια εμπρος,ουδεμια σχεση εχουν με το παρελθον,αφου πλεον το πανω ψαλιδι εχει διαφορετικο σημειο στηριξης και αντιρηδα τασης,που συντονιζει το πανω,με το κατω ψαλιδι,ενω πισω εχει γινει ενα εξαιρετικο ''fine tuning'' στη φιλοσοφια της αναρτησης των πολλαπλων συνδεσμων,η οποια περα της εκπληκτικης της αποτελεσματικοτητας ειναι και σχεδιασμενη ετσι ωστε να καταλαμβανει οσο το δυνατον πιο περιορισμενο χωρο.Ολες αυτες οι μηχανολογικες λυσεις εχουν κανει τα ηλεκτρονικα συστηματα ευσταθειας vdc,asr,msr ουσιαστικα...αχρηστα.
(σχ=ams)
Αλλαγη λωριδας σε βρεγμενο οδοστρωμα.
Θεωρητικα τα πισωκινητα μοντελα εχουν ενα πλεονεκτημα ,αλλα και παλι η πρωτια καταληγει στην προσθιοκινητη 159.(σχ=ams)
Βmw 320d
Το συμβουλιο ασφαλειας,οι δοκιμαστες και οι συντακτες του Master test δηλαδη,εβγαλε ομοφωνα το πορισμα.Η ''συγχρονη''σειρα 3 ειναι η καλυτερη μεσαια Bmw ολων των εποχων....ωστοσο οι υπευθυνοι εξελιξης του Βαυαρικου μοντελου θα πρεπει να αισθανονται καπως περιεργα,απο τη στιγμη που το......... καμαρι τους δεν επικρατησε σε καποια δοκιμασια του test ενεργητικης ασφαλειας της Alfa 159.(σχ=ams)
407
Στα test ενεργητικης ασφαλειας παρατηρηθηκε μια γενικοτερη ασταθεια ,που συνοδευοταν απο αλλαγες φορτιου,τις οποιες ωστοσο ελεγχε παντα και αποτελεσματικα το ESP.Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα της διαφορας μεταξυ της σπορτιφ Alfa Romeo 159 και του οικογενειακου 407. -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
...Πως ειναι δυνατον οταν η 159 εχει τα καλυτερα υλικα-συναρμογη(επιπεδου Α6)
στην κατηγορια της να παιρνει χειροτερο βαθμο απο την 3...Έχεις κολήσει με αυτό το Α6 ...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
...Πως ειναι δυνατον οταν η 159 εχει τα καλυτερα υλικα-συναρμογη(επιπεδου Α6)
στην κατηγορια της να παιρνει χειροτερο βαθμο απο την 3...Έχεις κολήσει με αυτό το Α6 ...
Ευτυχώς που σε αυτό το φόρουμ είναι μόνο ο sakiss κολλημένος και όχι οι υπόλοιποι
Alfa Romeo 159 & 159TBi