-
to test einai apo to auto motor und sport germanias se sunergasia me quattroruote ams elladas kai allwn periodikwn.
o sakiss tha pei pws oi germanoi (ta periodika)exoun sumvolaia me tis bmw mercedes kai VAG kai den antilegw alla san sunoliki protasi sportif sumperiforas xwrwn poiotitas kurous metapwlisis aksiopistias kai poluteleias to bmw pisteuw einai to kalutero.
oso gia tin 316 pisteuw pws den einai kaki analoga me ton xristi.an enas thelei ena kalo autokinito na kanei ti douleia tou me kuros kai poluteleia pisteuw pws einai mia kali protasi kai den einai katholou mempti san agora.
ps.kai min peite pws ta lew giati exw 316 giati den exw.apla auta pisteyw
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
.oso gia tin 316 pisteuw pws den einai kaki analoga me ton xristi.an enas thelei ena kalo autokinito na kanei ti douleia tou me kuros kai poluteleia pisteuw pws einai mia kali protasi kai den einai katholou mempti san agora.
ps.kai min peite pws ta lew giati exw 316 giati den exw.apla auta pisteyw
αν θελει αυτο, δε θα δωσει 28500ε για να παρει ενα αμαξι 1600κκ οσο πολυτελες και να ειναι αυτο...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
to test einai apo to auto motor und sport germanias se sunergasia me quattroruote ams elladas kai allwn periodikwn.o sakiss tha pei pws oi germanoi (ta periodika)exoun sumvolaia me tis bmw mercedes kai VAG kai den antilegw alla san sunoliki protasi sportif sumperiforas xwrwn poiotitas kurous metapwlisis aksiopistias kai poluteleias to bmw pisteuw einai to kalutero.
oso gia tin 316 pisteuw pws den einai kaki analoga me ton xristi.an enas thelei ena kalo autokinito na kanei ti douleia tou me kuros kai poluteleia pisteuw pws einai mia kali protasi kai den einai katholou mempti san agora.
ps.kai min peite pws ta lew giati exw 316 giati den exw.apla auta pisteyw
χώρους οι BMW; τι να μας πουν και τα Mondeo - Passat δηλαδή
τι δουλειά θα κάνει όμως; επίδειξη στο γείτονα και στην γκόμενα; να μην πούμε πόσο κάνει το ΔΙΛΙΤΡΟ Passat ε;
-
gia ton spiro. isws na exeis dikio file mou alla kai pali einai sevasto san autokinito
gia ton ikar:file mou den antilegw pws to passat einai foveri epilogi gia ta lefta tou alla to bmw einai i apoluti epilogi.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
gia ton spiro. isws na exeis dikio file mou alla kai pali einai sevasto san autokinitogia ton ikar:file mou den antilegw pws to passat einai foveri epilogi gia ta lefta tou alla to bmw einai i apoluti epilogi.
περα απο το κακως λεγομενο πρεστιζ (μονο στην Ελλαδα ενα αμαξι 1600κκ μπορει να αποτελει πρεστιζ!!!!!) και την πολυ καλη οδικη συμπεριφορα πουθενα αλλου μια 316 δεν ειναι καλυτερη απο μερικα αυτοκινητα 2000κκ με τα ιδια λεφτα.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
sas xairetw kai egw.tha ithela sto asxeto kai entelws ksekarfwto na sas pw pws apo pisw to oxima en kinisi einai apaixto enw i 159 mou thumizei ena megalo SEAT CORDOBA kai opoios thelei as mou pei oxi.apo ekei kai pera pou polloi lete gia tin alfa romeo giati auti i kali etairia den vgazei autokinito se katigories 5aras kai 7aras???
ta italika entupa vgazoun kaluteri tin 159 se sxesi me tin triara????
pira to quattroruote kai anamesa apo 11 autokinita tin vgazei OGDOI prwto to bmw meta mercedes meta audi meta passat klp klp.kai min akousw kouventa giati pali to quattroruote KAI to Auto(allo periodiko italiko) vgazoun kalutero to bmw.
mipws exoume upertimisei ligo tin etairia???
einai tuxaio pws o montezemolo filiotan me ton ford???mipws katalavainei pws an den eixan piasei koroida ta amerikanakia tis general motors gia tin platforma tis 159 den tha eixan tipota sta xeria tous???
mipws katalavainei pws an pali den klepsei o italos kammia platforma apo tin ford-jaguar ta epomena alfa romeo tha einai katwtera twn prosdokiwn giati apla to groupo den exei lefta gia ekseliksi newn autokinitwn???
kala ta alfa romeo den lew kai mou aresoun polu alla den einai tuxaio pws mazi me tin toyota kai tin honda mono i bmw stin eurwpi den exei xreh..
oson afora tin katanalwsi twn kinitirwn den milaei kaneis...
rwtiste se mia antiproswpeia otan tous fernoun ena audi i bmw gia antalagi poso grigora auti epityugxanetai kai an tous feroun mia alfa poso duskola tha fugei(prepei na einai kanenas san emas gia na tin parei)ara??? BMW
Σου εχω εξηγησει πολλακις αλλα απο την στιγμη που εχεις επιλεξει στρατοπεδο και επιμενεις χωρις να αξιολογεις τα επιχειρηματα μου δεν μπορουμε να κανουμε διαλογο...απλως για αλλη μια φορα θα προσπαθησω να σου αναλυσω το πως εγινε το συγκριτικο για να διαπιστωσεις μερικες οφθαλμοφανεις γελοιοτητες των γερμανων testers.(Tα περι πλατφορμας-put option δεν τα γνωριζεις οποτε δημιουργεις μονο εντυπωσεις)
Καταρχας να σου θυμησω οτι στο post σου στο αλλο forum εγραψες οτι στην Ιταλια η αναλογια 156 με e46 ειναι 1/3.
Απο τον οκτωβριο του 97 που εγινε το λανσαρισμα...
χρονια/alfa 156/ bmw 3
1998 49.364 19.113
1999 43.649 25.302
2000 42.753 30.899
2001 38.500 30.796
2002 27.109 32.237
2003 28.036 29.723
2004 22.599 20.652
Συνολο 252.010 188.722Και μην ξεχνας οτι η e46 δεν ηταν μονο 4π/touring αλλα και compact,coupe & cabrio.
Στο topic της 159 μετεφερα επακριβως το πιο ουσιαστικο μερος του Master test.Εδω θελει προσοχη γιατι στις 6 απο τις 8 σελιδες οπου αναφερονται στα test δυναμικης συμπεριφορας,υπαρχουν και αλλες 2 σελιδες οπου εκφερουν την υποκειμενικη τους γνωμη σε θεματα ποιοτητας κατασκευης-πρακτικοτητας και κατατασσουν την 159 συνολικα στις τελευταιες θεσεις παραποιωντας μαλιστα τα στοιχεια του test και σπηλωνοντας εντελη την αρχικη εικονα της.Ειναι η συνηθης τακτικη των γερμανων οπου για να ισσοροπησουν την κατασταση λενε οτι η Bmw η το Audi ειναι συνολικα καλυτερα ή για παραδειγμα η F430 χανει κυριολεκτικα πανω στο νημα.Σεβομαι την γνωμη σου αλλα δεν διευκρινησες και πολλα.Τι θα πει τα Ιταλικα Review γραφουν?...Ξερεις τι ειναι το Quattroruote στην Ιταλια?.....Οτι ειναι και το Ams.gr στην ελλαδα!Mιλαμε για το ιδιο αρθρο που δημοσιευτηκε απο ολα τα περιοδικα που ανηκουν στο Ams.de-/fr/gr/nl/ch,quattroruote/auto.it....κ.τ.λ....Μετα το το Quattroruote εχει το μεγαλυτερο διαφημιστικο του συμβολαιο με το Groupo Vag και ειναι το αδερφακι του γερμανικου Ams καθως εκτος του οτι δημοσιευουν παρομοια αρθρα χρησιμοποιουν και κοινους testers.Το Auto εχει πρωτο συμβολαιο με την Bmw Italia,δευτερο με την Vag και τριτο με την DaimlerChrysler Italia.Στον διαγωνισμο του COTY 2004 οι 4ις απο τους 6 Ιταλους εκπροσωπους δημοσιογραφους (Cavicchi, Pilgrims, Eramo,Pellegrini) εδωσαν σκανδαλωδη βαθμολογια στο Fiat Panda.Aρκει μονο να αναφερω οτι οι Βρετανοι εδωσαν 43ψηφους,40 οι Γαλλοι και 38 οι 6 Ιταλοι στο συνολο τους.Για π.χ. ο κυριος Eramo εδωσε 10 βαθμους στο Golf,5 στο opel Meriva,4 στο Mazda και μονο 3 στο Panda.Aπ'οτι καταλαβαινεις,στο συνολο των 281 βαθμων μονο οι 38 προερχονται απο τους ιταλους δημοσιογραφους.....για ποιον αδεσμευτο ιταλικο τυπο μιλαμε οταν μαλιστα ενα επισης γνωστο περιοδικο το Automobilismo εχει το μεγαλυτερο διαφημιστικο συμβολαιο με την BmwItalia αν και στην προκειμενη περιπτωση το master test ειναι made in Germany.Δινω τα ευσημα στο ελληνικο/γαλλικο ams καθως και στο αμερικανικο C&D/Road που σταθηκαν και τονισαν την εμφανη διαφορα κλασης της 159 στην οδηγικη συμπεριφορα( κατι που αποδειχθηκε,γιατι οι μετρησεις εγιναν με συγκεκριμενες νορμες και οι γερμανοι δεν μπορουσαν να παραποιησουν τα στοιχεια αν και αποκρυπτουν αρκετα) και οχι στην υποκειμενικη πλευρα του συγκριτικου.
Γενικα
Το συγκεκριμενο test,γινεται στην Γερμανια και μετα εκδιδεται απο ολα τα περιοδικα(εγχωρια και μη) που ανηκουν στον ιδιο γερμανικο εκδοτικο οικο (ams-quattroruote..ktl) .....αρκει μονο να πω οτι στις πρωτες 4 overall θεσεις ηταν μονο τα γερμανικα αυτοκινητα(100% επιτυχια)...ακομα και το Μondeo/407/Accord ηταν συνολικα καλυτερα απο την 159......διασκεδαζω με τετοια review γιατι δειχνουν ποσο φοβουνται την 159 που στις μετρησεις ειναι παντου καλυτερη και προσπαθουν εμμεσα να την υποβαθμισουν.Στο αναλογο test oταν εγινε το λανσαρισμα της 156, ειχε βαθμολογηθει τελευταια!Μετα πως ειναι δυνατον οταν η 159 εχει τα καλυτερα υλικα-συναρμογη στην κατηγορια της να παιρνει χειροτερο βαθμο απο την 3,C εναν τομεα στον οποιο οι πατριωτες γαλλοι εχουν παραδεχθει οτι η 159 δεν εχει αντιπαλο?Ειναι σκανδαλωδες οταν η 159 σε ολα τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας,slalom παιρνει τους καλυτερους βαθμους,στο overall του handling να της δινουν χειροτερους βαθμους απο το Α4,C VW Passat,3 ........oι αθεοφοβοι εδωσαν μεγαλυτερη βαθμολογια ακομα και στο Vectra εναντι του Sabb 9-3....ακομα και η X type σε παρομοιο test ειχε παρει λιγοτερους βαθμους απο το Vectra....οταν το saab 9-3 εχει βελτοιωμενα μηχανικα μερη,στρεπτικη ακαμψια,καλυτερη ποιοτητα υλικων/φινιρισμα απο το αδερφακι Vectra και οι φιλοι μας οι γερμανοι το βγαζουν χειροτερο απο το εθνικο τους προοιον!!!ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΗΛΙΘΙΟΙ οι μηχανικοι της GM που χρησιμοποιησαν ως βαση της premium cadillac bls το Sabb 9-3 και οχι το Vectra.Μετα ξεχνας να γραψεις οτι στο test ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ τον πιο μικρο κινητηρα της βασικης εκδοσης της 159 1.9JTDm ενω τα Βmw, Mondeo, Passat, Audi Benz & Bmw χρησιμοποιουσαν μεγαλυτερο κινητηρα σε κυβισμο.Ας ειμαστε σοβαροι...αφου δοκιμασαν τον 1.9 εναντι 2.2 του avensis θα μπορουσαν να δοκιμασουν και τον 2.4JTDm(2387cm3)
εναντι του 2.2 καθως & η τιμη του 1.9(150hp) με τον 2.4(200hp) ειναι πολυ κοντα.....1.9 150hp της Alfa εναντι 2.2D 177hp 400nm για το Toyota avensis η τον 2,4 του Volvo D5 185hp/400nm,2.0-163hp της Bmw?...γιατι δεν επελεξαν τον 2.4JTDm?1.9 & 2.2 vs 2.2toyota lexus-O 1.9 απεχει περισσοτερο απο τον 2.2 απ οτι ο 2.4.....
2231cm3 2387cm3 156cm3..
2231cm3 1910cm3 321cm3...Eπρεπε να συγκρινουν
177hp/400nm 2231cm3 Toyota/Lexus vs...........
2387cm3 200hp/400nm Fiat/Alfa
2497cm3 177hp/400nm BMW.....Eνω ο 2.2 της Toyota τιθεται αντιμετωπος.....
2231cm3 150hp/310nm Toyota vs...............
1910cm3 150hp/320nm Fiat/Alfa
1995cm3 163hp/340nm BMWbmw 20d 163hp/340nm 1995cm3 82hp/lt 170nm/lt
bmw 25d 177hp/400nm 2497cm3 71hp/lt 160nm/lt(ιδιο data με τον 2.2toyota/lexus)
alfa 1.9TDm 150hp/320nm 1910cm3 79hp/lt 168nm/lt
alfa 2.4JTDm 200hp/400nm 2387cm3 84hp/lt 168nm/lt
Lexus 220D 177hp/400nm 2231cm3 79hp/lt 179nm/lt
Toyota 2.2D4D 150hp/310nm 2231cm3 67hp/lt 139nm/lt159 1.9JTDm(-13hp/20nm,+μεγαλυτερο βαρος η 159,17R) vs BMW 320d
0-1000m 32,2s 31,2s
90-130 3η 8,7s 9.2s
90-130 4η 9.0s 8.4s
90-130 5η 12.0s 11.0s
90-130 6η 15.2s 15.1sΤο ολο συγκριτικο μου θυμιζει το σεμιναριο της Bmw 1 οπου για να δειξουν την ανωτεροτητα του απολυτου μηχανηματος οδηγησης ειχαν A3 1.6Fsi και 147 1.6ts 105hp
(159 1.9JTDm vs A4 2.0TDI vs 320d vs Mondeo 2.2TDCI vs Accord 2.2-CTDI vs C220 CDI vs Vectra 1.9CDTi vs 407 2.0HDi vs 9-3 1.9TiD vs Avensis 2.2 D-cat vs Passat 2.0TDi)Επιπλεον η 159 1.9JTDm progression ζυγιζει 1535kgr και η 320d 1505kgr...επιπλεον στο test ομως χρησιμοποιησαν την distinctive εκδοση που ζυγιζει 20/30kg περισσοτερα αρα εχουμε +60kg για την 159 σε σχεση με την 3αρα που ειναι το βαρος ενος ενηλικα και η 159 καταφερνει να ειναι πρωτη σε καθενα απο τα 5 test δυναμικης συμπεριφορας.{δεν βλεπω να εξετασες αυτη την λεπτομερεια και να εδωσες τα ευσημα στην 159)H 159 φορουσε 225/50 r17 κατι που τιμωρει την καταναλωση-επιταχυνση-ποιοτητα κυλισης με αποτελεσμα να παιρνει χειροτερους βαθμους ενω οι φιλοι μας οι γερμανοι φορουσαν 205 R16(αλλη μια λεπτομερεια που ο αναγνωστης δεν θα παρατηρησει)-Aνεση
Στην ανεση αναρτησης χωρις φορτιο η Bmw παιρνει 23β και η 159 20β.Το ιδιο συμβαινει και με φορτιο οπου η Bmw παιρνει παλι +3β.Στην ανεση καθισματων η Bmw παιρνει 19β και η 159 16β,οταν τα καθισματα της 159 εχουν οχι μονο καλυτερη πλευρικη στηριξη αλλα και πιο ανετη-θεση με μεγαλυτερη επιφανεια για την στηριξη του σωματος σε σχεση με τα στενεμενα μπροστινα καθισματα της 3.(-3β για την 159).Στην ηχομονωση η Bmw παιρνει 4β αλλα με 205R16 και η 159 με 225R17 παιρνει 3β.Ολοι ξερουν οτι για καθε cm+ ελαστικου εχουμε + στα db στο εσωτερικο με μεση ταχυτητα 100km.(πιο συγκεκριμενα 159-->+ 20mm=>+2/3db στα 100/150 και +1db στα 130)
Aν η 159 φορουσε 16R θα ειχε 62db στα 100
και 65db στα 130...καποια πραγματα που ειναι σοβαρα σε ενα συγκριτικο οι δημοσιογραφοι δεν τους δινουν σημασια ενω θα επρεπε να ενημερωσουν τον αναγνωστη ποσο μαλλον οταν επηρεαζεται και η καταναλωση(-2β για την 159 απο τους φωστηρες).Στην ακουστικη ανεση η 159 ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχει διπλα κρυσταλλα...αλλα και παλι συμβαινει το θαυμα...η 159 παιρνει 12β και η σειρα 3 εξισου 12β.Κατι αυτοκινητα οπως avensis accord & 407 παιρνουν 14β.-Αμαξωμα
Για τους εσωτερικους χωρους η 159 παιρνει 8β και το A4/3 που δεν ειναι εξισου ευρυχωρα παιρνουν 10β.Η 159 θα επρεπε να εχει τουλαχιστον,περισσοτερους απο τους μισους βαθμους που πηραν η σειρα 3/A4 για τους μεγαλυτερους χωρους(επιβατες) που προσφερει.(αρα -2β
για την πραγματικη αξια της 159).Η 159 εχει 407lt το ιδιο κ η σειρα 3 αλλα χρησιμοποιει φθηνη μοκετα...η 159 θα επρεπε να παρει +2β και οχι μονο 1+(αρα -1β απο την 159).Στην πολυχρηστικοτητα του εσωτερικου η υποδυεστερη C παιρνει 10β,το Α4 9β και η 159 7β.Δεν μας εξηγησαν τον λογο οι ειδημονες(?)(-3β απο την 159).Στον βασικο εξοπλισμο η γυμνη βασικη εκδοση της η Bmw3 παιρνει 9β και η 159 στην πιο πλουσια εκδοση της(distinctive) μολις 8β!!Η 159 εχει εξοπλισμο που θα μπορουσε να της δωσει τους 10β ανετα.Στην ποιοτητα του εσωτερικου η κορυφαια 159 παιρνει μολις 17β,οσους δηλαδη το 407 και η Bmw3 που δεν καταφερνει να περασει σε αυτο τον τομεα το εξισου κορυφαιο Α4(αν και 3 χρονια πισω σε εξελιξη),παιρνει 19β,ενω χρησιμοποιει υποδυεστερη ποιοτητα δερματος nappa που συναντα κανεις ακομα και στην ypsilon.H ποιοτητα δερματος της 3 ειναι εξισου καλη με της C αλλα οχι στο επιπεδο των 159/Α4.(Η 159 παιρνει -2β και η Bmw 1β+).Η 159 παιρνει στην λειτουργια του κινητηρα μολις 6β...ειναι ο 1.9multijet που χρησιμοποιει εξισου στο test η opel/saab....το συγχρονο common
rail της Alfa παιρνει ιδιο βαθμο με το pde της VW ενω ολα τα αλλα common rail(bmw-merc...κτλ) παιρνουν μεταξυ 7-10β.Ειναι σκανδαλωδες γιατι το multijet της magneti marelli ειναι πιο προοδευτικο και ησυχο απο το commonrail II της Bosh που αποτελει εξελιξη του πατενταρισμενου common rail I της magneti.(το multijet αξιζει +2β περισσοτερους βαθμους).Στην ροπη ο 2.0HDI 135hp του peugeot παιρνει 13β και το Α4 13β...ενω ο 1.9JTDm-12β που εχει ισαξια ροπη με 320nm θα επρεπε να εκτιμηθει περισσοτερο καθως υπολυπεται σε κυβισμο!(-2β και στην ροπη).Στην αισθηση του κιβωτιου ταχυτητων η 159 που υπερτερει σε ακριβεια και feeling παιρνει 4β ενω της bmw που ειναι το ελαχιστο αναιμικο παιρνει 10β.Το πολυ καλο κιβωτιο του Accord παιρνει 10β αν και 5χυτο....ενω τα εξισου εξαταχυτα με της 159,saab/opel(ιδιο κιβωτιο στον 1.9 Fiat-Gm με αυτο της 159) παιρνουν 8 στους 9β!!
Επιδοσεις
159 vs A4 που παιρνει 13β
0-80 7,0 6,9
0-100 9,8 9,8
0-130 16,4 16,6
1-140 18,9 19,5
210 212
Οι διαφορες στο 0-130,0-140 ωφειλονται στην διαφορα της τελικης...2km+ για την 159....και ομως η 159 παιρνει -1β σε σχεση με το A4.-Στην αξιοπιστια/ασφαλεια η Bmw παιρνει 15β εναντι 13 της 159 ενω το Α4/C 20β....
Στους προβολεις αν και η 159 εχει ιδιο γραφημα με το Α4/C,παιρνει και παλι -1β.-Στα κρατηματα γνωριζουμε οτι η σειρα 3 ηταν υποδυεστερη και στα 5 τεστ δυναμικης συμπεριφορας(της 159) με μεγιστη πλευρικη επιταχυνση 0,89g....η 159 με 0,93g παιρνει 18β και η σειρα 3 εκανε και παλι το θαυμα της και πηρε το απολυτο των 20β.....καλη η προσπαθεια των γερμανων να γλυκανουν την ηττα της 3αρας που ειχε χειροτερη πλευρικη επιταχυνση και απο το Α4/vectra.Η 159 θα επρεπε να ειχε +2β και η 3 -2β.Για να μην βιαστουν μερικοι να χρεωσουν τα g της 159 στην 17R θα τους πω οτι δινει μολις 0,01/0,02g.
-Στην αισθηση των φρενων η 159 παιρνει 4β και ολοι οι ανταγωνιστες(bmw,audi,mb,vw,peugeot) παιρνουν 5β.Στο m-split αν και εχει τα καλυτερα δυναμικα χαρακτηριστικα παιρνει -1β σε σχεση με C/accord,ενω εχει το καλυτερο φρεναρισμα στο 100-0 με φορτιο.
-Στην ακριβεια του συστηματος διευθυνσης η 3αρα-3 στροφες/11,1m
διαμετρο εχει παρει 10/10β ενω της 159(2.2 στροφες) που ειναι ενα απο τα ατου της πηρε 4/7β.-Συμφωνα με ISO η 159 εχει μετρηθει στο lane change (18/2005)
130,3/128,6km/h ενω στο συγκρητικο του master test ανακοινωνουν 126,1/125,3 αν και παλι ειναι μεγαλυτερα του ανταγωνισμου.Οταν πρωτοτεσταραν την 159 1.9JTDm ειχε 8,3lt ενω στο master test 8,5lt/100km.Δυστυχως οι γερμανοι δεν ανακοινωνουν το βαρος του φορτιου που ειχε το καθε αυτοκινητο.Test σταθεροτητας στην στροφη 159 1η.....3 11η....a4 6ο...C 7η
Βρεγμενο Lane Change....159 1η....3 3η........a4 9η.......C....10η
Lane Change........159 1η.....3 3η......A4 9ο........C 2η....
Slalom.........159 1η........3 3η........A4 9η.......C 7η......
Test ταρανδου...159 1η..........3 2η........A4 11ο........C 3η...
Μετα τα παραπανω η σειρα 3 παιρνει την καλυτερη βαθμολογια στα κρατηματα-20β,19 το Α4 και 18 η C/159.Ας περιμενουμε πρωτα να δουμε μερικα overall συγκριτικα αλλων χωρων που δεν εχουν σχεση με Γερμανικους οικους οπως top gear, car magazine, car visie, 4 troxoi, autocar, action car motion, autojournal κ.τ.λ..και μετα να κρινουμε....
Η 159 εχει επαινεθει απο πληθος περιοδικων οπως.....
Autocar
Car
Express Car
Top Gear
Automobiles Classiques
Visie Car
Autoweek(NL)
Car Motor und Sport(GR)
Car Motor und Sport(SE)
You Bilagare(SE)
Car(GR)
The autojournal
The automobile
race track
κτλ
κτλ
κτλΠερα απο το master test,για τα σχολια στο overall o βασικος παραγοντας ηταν η εθνικοτητα του αυτοκινητου και τιποτε αλλο.
-
δε θα μπω στην ουσια αυτων που λες, δεν εχω και λογο να τα αμφισβητησω αλλωστε( ), ΑΛΛΑ
εγω προσωπικα ακομη και αν ημουν μεγαλομετοχος ή dealer της Αλφα, δεν υπηρχε ουτε μια περιπτωση στο εκατομμυριο να καθησω να γραψω ολα αυτα!!!!!
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
gia ton spiro. isws na exeis dikio file mou alla kai pali einai sevasto san autokinitogia ton ikar:file mou den antilegw pws to passat einai foveri epilogi gia ta lefta tou alla to bmw einai i apoluti epilogi.
ναι, όπως λέμε απόλυτο μηχάνημα οδήγησης στα 1.600κ.εκ.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
gia ton spiro. isws na exeis dikio file mou alla kai pali einai sevasto san autokinito
gia ton ikar:file mou den antilegw pws to passat einai foveri epilogi gia ta lefta tou alla to bmw einai i apoluti epilogi.
ναι, όπως λέμε απόλυτο μηχάνημα οδήγησης στα 1.600κ.εκ.
Eδώ θα διαφωνίσω με τον lkar. H απόλυτη επιλογή είναι το Α4 1.6 102 άλογα
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
gia ton spiro. isws na exeis dikio file mou alla kai pali einai sevasto san autokinito
gia ton ikar:file mou den antilegw pws to passat einai foveri epilogi gia ta lefta tou alla to bmw einai i apoluti epilogi.
ναι, όπως λέμε απόλυτο μηχάνημα οδήγησης στα 1.600κ.εκ.
Eδώ θα διαφωνίσω με τον lkar. H απόλυτη επιλογή είναι το Α4 1.6 102 άλογα
μη φας αποψε εξω εχουμε γλαρο!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
gia ton spiro. isws na exeis dikio file mou alla kai pali einai sevasto san autokinito
gia ton ikar:file mou den antilegw pws to passat einai foveri epilogi gia ta lefta tou alla to bmw einai i apoluti epilogi.
ναι, όπως λέμε απόλυτο μηχάνημα οδήγησης στα 1.600κ.εκ.
Δες στην διαφήμιση που έχει επάνω με μεγάλα γράμματα 'τώρα και στα 1.600 κυβικά' και από κάτω ακριβώς γράφει 'Driving Force!!'
Χαχαχαχαχα!
-
Πάντως γνωστός μου που έχει οδηγήσει πάρα πολλές BMW και τώρα αγόρασε VOLVO (S50 turbo για να ξηγιόμαστε) δικαιολόγησε την αποστασία του ως εξής:
'Η BMW πάντα σε προκαλεί να την οδηγήσεις. Ακόμα και αν θέλεις να πας χαλαρά μια βόλτα, όλα σε προδιαθέτουν να πάρεις τον έλεγχο. Τώρα πια όμως κουράστηκα. Η VOLVO είναι γρήγορη και ασφαλής, αλλά πάνω απ' όλα πάει μόνη της. Και θέλω πια ένα αυτοκίνητο να με πηγαίνει.'
Πάντως όλα δείχνουν ότι στα νέα μοντέλα και η BMW έχει αρχίσει να 'σε πηγαίνει' και όχι 'να την πηγαίνεις'.
-
Μου αρέσει που μέσα στο post έχουν μαζευτεί όλοι αυτοί που εάν είχαν 30000 και αγόραζαν αυτοκίνητο θα έπαιρναν απο Mondeo 2.0 έως superb 2.0 και sonata 3000
Απορώ όμως όλοι αυτοί που έχουν τα 30000 γιατί δεν αγοράζουν τα παραπάνω και βλέπουμε μόνο τις βασικές εκδόσεις στου δρόμους?
Μάλλον είναι χαζοί ή στην χειρτότερη περίπτωση... 'Έλληνες', έτσι δεν είναι? -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μου αρέσει που μέσα στο post έχουν μαζευτεί όλοι αυτοί που εάν είχαν 30000 και αγόραζαν αυτοκίνητο θα έπαιρναν απο Mondeo 2.0 έως superb 2.0 και sonata 3000
Απορώ όμως όλοι αυτοί που έχουν τα 30000 γιατί δεν αγοράζουν τα παραπάνω και βλέπουμε μόνο τις βασικές εκδόσεις στου δρόμους?
Μάλλον είναι χαζοί ή στην χειρτότερη περίπτωση... 'Έλληνες', έτσι δεν είναι?GTI σου κάνει;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μου αρέσει που μέσα στο post έχουν μαζευτεί όλοι αυτοί που εάν είχαν 30000 και αγόραζαν αυτοκίνητο θα έπαιρναν απο Mondeo 2.0 έως superb 2.0 και sonata 3000
Απορώ όμως όλοι αυτοί που έχουν τα 30000 γιατί δεν αγοράζουν τα παραπάνω και βλέπουμε μόνο τις βασικές εκδόσεις στου δρόμους?
Μάλλον είναι χαζοί ή στην χειρτότερη περίπτωση... 'Έλληνες', έτσι δεν είναι?GTI σου κάνει;
Κι εγώ πήρα GT
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Κι εγώ πήρα GTκαλά να πάθεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κι εγώ πήρα GT
καλά να πάθεις
Πάντως κάθε φορά που οδηγώ 'ηδονίζομαι' . Το χαίρομαι πολύ το αμάξι.
-
enas enas!!!!!
loipon egw eipa pws to passat to 2.0 einai fovero(oxi to 1.6) kai pws to 320 einai i apoluti(kai pio akrivi)epilogi.(oxi i 316.
sakiss sakiss min analwnesai pali sta idia kai sou apantw giati an pas se enan antiproswpo na dwseis alfa gia na pareis allo den feygei eukola???
san sunoliki protasi i 320 i i 325 einai kalutero apo ta 159(vale opoia ekdosi thes.
telosn pantwn filtate ap oti fainetai oso esu goustareis alfa allo toso egw bmw opote twra paize me tis plarformes klp se liga xronakia pou den tha exete tipota an den glupsei i klepsei o montezemomolo(!) apo tin ford tha doume.egw menw italia 8 xronnia ston vora pou eimai lew alitheia i analogia einai 4-1 triara sedan me 156.
einai tuxaio pws oi italoi milane gia bmw kai alfa romeo alla sto telos pairnoun bmw???vre sakiss thes na mou peis pws o tupos elegxetai apo tous germanous mesa stin italia opou o lapo kai o luca einai atsides kai o amministratore delegato(genikos dieuthintis) exoun skistei sti diafimisi?
thes na me peiseis pws ta alfa epeidi mpikan sto idio group me maserati (giati evlepan pws apo tin pantreia ferrari-maserati mono i deuteri kerdize)tha anavathmistoun?exeis mia platforma kai to exeis kanei thema!!!!!
otan tha dw to epomeno vw phaethon-audi a8 na deinei tin platforma tou se ena apo ta epomena maserati(ksereis fia auti tin sumfwnia pisteuw)tote tha doume ti tha peis.
telos pantwn empanalamvanw ta alfa romeo einai polu kala autokinita DEN antilegw alla sta deka pairnoun to polu ennia stin proswpiki mou klimaka enw ta bmw 10'(me tono!)(an ola ta italiaka periodika stin italia einai plirwmena apo tous germanous steile kana mail sto torino na ksupnisoun giati kalo na ftiaxneis autokinito kalo alla prepei kai na to poulas)
egw den exw autokinito pairnw lewforeio edw pou eimai.to lew gia na sas pw pws den tha me xalouse tipota apo ta duo alla protimw bmw.
pantws vre sakiss polu se paw re file giati eisai kollimenos san emena.isw pio polu pliroforimenos (isws) alla m aresei pou asxoloumaste etsi filaraki.
Θα μπορούσες να γράφεις Ελληνικά?
Ειδικά στα μεγάλα posts μας βγαίνουν τα μάτια!!![kouk]
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
egw menw italia 8 xronnia ston vora pou eimai lew alitheia i analogia einai 4-1 triara sedan me 156.
einai tuxaio pws oi italoi milane gia bmw kai alfa romeo alla sto telos pairnoun bmw???Ο ιταλικός βορράς είναι πιο γερμανόφρων και από τους ίδιους τους Γερμανούς. Εδώ έχουν εκδηλώσει τάσεις απόσχισης από την υπόλοιπη Ιταλία (Μπαντάνια), μέχρι και άλλη σημαία έχουν κυκλοφορήσει.
-
filaraki den exeis kai adiko exoun kai autoi kati provlimata sti zwi tous....
Νέα BMW Σειρά 3