-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ακόμα μεγαλύτερη όμως ήταν πάνω στον ΜΣ, γιατί εκεί σε μια στραβή τα πράγματα θα ήτνα πολύ (μα πολύ) πιο επικίνδυνα... ενδεχομένως μάλιστα να είχε δίκιο ο Πουρναράκης που είπε πως ίσως συναίνεσαι και ο ΜΣ σε εκείνο το σημείο (ως πιο έμπειρος, προσθέτω εγώ).Σ' αυτό συμφωνώ κι εγώ! Αν ο MS δεν έκοβε, ο Alonso δεν θα προλάβαινε ποτέ να βρεθεί στη σωστή θέση για τη στροφή. Ήταν πολύ δεξιά με μούτρα έξω, με τίποτα δεν το μάζευε, αν δεν έκοβε ο Γερμανός για να μπορέσει να βρει ξανά τη γραμμή του ο μικρός.
Πάντως, χωρίς να θέλω να τον μειώσω, η μαγκιά καμια φορά μπορεί να είναι και λόγω απειρίας, έτσι; Δηλαδή, ίσως κι ο ίδιος δεν υπολόγιζε τι θα γίνει εκεί. Και αν ο Schumi κυνηγούσε πραγματικά βαθμούς, δεν τον άφηνε σε καμία περίπτωση να περάσει έτσι, οπότε πιθανότατα ο Ισπανός θα είχε πάει για οικόπεδο...
Αλλά με τα 'αν' δεν γίνεται δουλειά, οπότε μπράβο στον Ισπανό για την προσπάθειά του.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Προσωπικά 'χαλάστηκα' με την αναφορά της δήλωσης του Μπαρικέλο κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς του, και μάλιστα στο πρώτο κομμάτι. Καταλάβαμε κατευθείαν την πορεία της υπόλοιπης προσπάθειάς του, και (το βασικότερο) ότι μετά από αυτόν η κατάσταση της πίστας χειροτέρεψε. Καταστροφή του όποιου κλίματος αγωνίας, κρίμαΑυτο εχει ξαναγινει στο παρελθον και εχει ξαναγραφτει στο φορουμ. Ειναι πραγματι κριμα, γιατι οι περισσοτεροι, οταν βλεπουν κονσερβα τα δοκιμαστικα ΔΕΝ ξερουν τα αποτελεσματα (φανταζομαι λιγοι θα παρακολουθουν στο internet χωρις εικονα ή απο δορυφορικα καναλια). Οι δηλωσεις μπορουν να αναφερθουν πολυ απλα μετα την ολοκληρωση της προσπαθειας ή της μεταδοσης.
Προσωπικα, μολις καταλαβα οτι κανεις δεν περασε την Τοιοτα , σηκωθηκα και εφυγα τσαντισμενος, χωρις να δω τους τελευταιους. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Προσωπικά 'χαλάστηκα' με την αναφορά της δήλωσης του Μπαρικέλο κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς του, και μάλιστα στο πρώτο κομμάτι. Καταλάβαμε κατευθείαν την πορεία της υπόλοιπης προσπάθειάς του, και (το βασικότερο) ότι μετά από αυτόν η κατάσταση της πίστας χειροτέρεψε. Καταστροφή του όποιου κλίματος αγωνίας, κρίμα
Αυτο εχει ξαναγινει στο παρελθον και εχει ξαναγραφτει στο φορουμ. Ειναι πραγματι κριμα, γιατι οι περισσοτεροι, οταν βλεπουν κονσερβα τα δοκιμαστικα ΔΕΝ ξερουν τα αποτελεσματα (φανταζομαι λιγοι θα παρακολουθουν στο internet χωρις εικονα ή απο δορυφορικα καναλια). Οι δηλωσεις μπορουν να αναφερθουν πολυ απλα μετα την ολοκληρωση της προσπαθειας ή της μεταδοσης.
Προσωπικα, μολις καταλαβα οτι κανεις δεν περασε την Τοιοτα , σηκωθηκα και εφυγα τσαντισμενος, χωρις να δω τους τελευταιους.E, με τέτοια βροχή, δεν έγιναν και πολλοί, ενώ δεν έχασες και τίποτα ιδιαίτερο.
-
Κάθε Κυριακή βλέπω τον αγώνα. Τις περισσότερες Κυριακές τρώω στη μάπα μπούρδα αγώνα (μη κοιτάς χθες...)
ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ειναι να το κάνω όμως!!!
Αν πάλι μου έλεγαν 'α, και από εδώ και πέρα κρατάνε τις θέσεις τους μέχρι τον τερματισμό', τότε ΔΕΝ θα ήταν (ουσιαστικά) επιλογή ΜΟΥ να μην το δω, αλλά θα με είχαν ωθήσει στο να βαρεθώ!
-
[quote='greo']Γενικοτερα εχω παρατηρησει οτι στις μεταδοσεις που γινονται πυρνο-πουρνο το επιπεδο ειναι πολυ χαμηλοτερο απο οτι συνηθως και τα προσχηματα ειναι ακομη για υπνο. Ετσι ενδεικτικα αναφερω:
-
Ακουσαμε: 'Η αλλοπροσαλλη στρατηγικη της Τογιότα εφερε το Ραλφ απο πολμαν να παλευει για βαθμο'. Η ιδια στρατηγικη δεν τον εκανε πολμαν;;;;;;;;;
Προφανώς όχι η βροχή τον έκανε polemanΘα ηταν καλυτερο για το τμημα μερκετινγκ της φιρμας να εχει καταταγει 8ος και να τερματισει καπου εκει;
**Αδυνατώ να παρακολουθήσω τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζεις στο μυαλό σου το μάρκετινγκ με τα αγωνιστικά δρώμενα.
Δες λίγο τη στρατηγική και την απόδοση του Κούλθαρντ. Μήπως η RBR1 είναι καλύτερο μονοθέσιο;**
-
Ακουσαμε: 'Γιατι δεν εβαζε λιγα καυσιμα ακομη η ΜακΛαρεν στον Κιμι ωστε να μην κανει πιτ-στοπ;'. Μηπως γιατι θα εβγαινε πισω και απο τον Αλονσο με τετοιο βαρος, αρα θα εμενε πισω ΚΑΙ απο τον Σουμ, με πιθανοτερη καταταξη του την 3η θεση;
Ο Κίμι έφτασε μέχρι εκεί που έφτασε λόγω αυτοκινήτου ασφαλείας. Ήταν σε στρατηγική 2 πιτ στοπ. Εάν την άλλαζαν θα γλίτωναν 26 δευτ. που του κόστισε το 2ο μπες βγες. Τα κάλυψε λες στην πίστα αυτά; Για δες χρόνους από την αρχή μέχρι το μέσο και από κει και πέρα. Εγώ λέω ότι δεν τα κάλυψε. -
Ακουσαμε: 'Λετε να του εβαλαν καυσιμα για μονο 1 πιτ-στοπ;'. Εδω δεν ειχε καυσιμο ουτε για 1 γυρο επιπλεον χωρις το ΜΣ μπροστα του!!! Και εκατσε στα πιτς μολις 1' παραπανω!
**Πως ξέρεις ότι δεν είχε καύσιμο ούτε για ένα γύρο; ** -
Ακουσαμε: 'Κερδισε απο την τελευταια θεση!'. Μηπως οχι;
Από τις τελευταίες θέσεις καλύφθηκες τώρα; -
Ακουσαμε: 'Ατυχοι ο Τρουλι και ο Μοντέιρο που ειχαν εξοδο στις κατατακτηριες' Εδω μπορεις να πεις τοσα, που καλυτερα να μη λες τιποτα! Απλα, για αλλη μια φορα πηραμε τον ορισμο της λεξης 'ατυχια'
Πως ξέρεις ότι δεν ήταν και ατυχία;
-
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...για μένα, ο σημερινός Αγώνας, ήταν ο,τι καλύτερο έχω δεί
ολοκληρη τη χρονιά!!!
Τα 'σχόλια' του κ. Τ. Πουρναράκη, όπως πάντα πικρόχολα
και πλήρη εμπάθειας!
**
Θα σε παρακαλούσα άλλη φορά όταν αναφέρεσαι σε μένα προσωπικά να τεκμηριώνεις τα λεγόμενά σου**Οντως, ήταν τόσο παραΔΙΑκινδυνευμένο, το προσπέρασμα του Αlonso
στον Webber??? -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
- Ακουσαμε: 'Η αλλοπροσαλλη στρατηγικη της Τογιότα εφερε το Ραλφ απο πολμαν να παλευει για βαθμο'. Η ιδια στρατηγικη δεν τον εκανε πολμαν;;;;;;;;;
Προφανώς όχι η βροχή τον έκανε poleman
Θα ηταν καλυτερο για το τμημα μερκετινγκ της φιρμας να εχει καταταγει 8ος και να τερματισει καπου εκει;
**Αδυνατώ να παρακολουθήσω τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζεις στο μυαλό σου το μάρκετινγκ με τα αγωνιστικά δρώμενα.Δες λίγο τη στρατηγική και την απόδοση του Κούλθαρντ. Μήπως η RBR1 είναι καλύτερο μονοθέσιο;**
Ειλικρινα δεν ξερω αν ειναι καλυτερο μονοθεσιο. Αυτο που ειναι βεβαιο ειναι οτι η Τογιότα ηθελε (απο οτι φανηκε) καποια προβολη ΕΣΤΩ και το Σαββατο. Τωρα για την Κυριακη, μαλλον την αντιμετωπισαν με τη λογικη 'Τι δυο βαθμοι, τι ενας, τι κανενας. Φυσικα, αυτη ειναι η δικια μου εκτιμιση και γιαυτο υπαρχουν τα φορουμ. Για να διαφωνουμε
- Ακουσαμε: 'Γιατι δεν εβαζε λιγα καυσιμα ακομη η ΜακΛαρεν στον Κιμι ωστε να μην κανει πιτ-στοπ;'. Μηπως γιατι θα εβγαινε πισω και απο τον Αλονσο με τετοιο βαρος, αρα θα εμενε πισω ΚΑΙ απο τον Σουμ, με πιθανοτερη καταταξη του την 3η θεση;
Ο Κίμι έφτασε μέχρι εκεί που έφτασε λόγω αυτοκινήτου ασφαλείας. Ήταν σε στρατηγική 2 πιτ στοπ. Εάν την άλλαζαν θα γλίτωναν 26 δευτ. που του κόστισε το 2ο μπες βγες. Τα κάλυψε λες στην πίστα αυτά; Για δες χρόνους από την αρχή μέχρι το μέσο και από κει και πέρα. Εγώ λέω ότι δεν τα κάλυψε.
Εμενα παντως μου φανηκε οτι ετσι και ειχε βαλει πολλα καυσιμα θα ηταν πισω απο τον ΜΣ μεχρι και να μπει εκεινος για το δευτερο του πιτ-στοπ. Οποτε η διαφορα με τον Φιζι θα ηταν πανω κατω η ιδια. Με μια μικρη διαφορα: Θα ειχε σαφως πιο καταπονημενο μονοθεσιο και λαστιχα, εφοσον θα γυριζε πολυ περισσοτερη ωρα βαρυς. Παλι δηλαδη θα επρεπε να κανει την αντεπιθεση, μονο που στην περιπτωση αυτη μπορει και να μην μπορουσε.
- Ακουσαμε: 'Λετε να του εβαλαν καυσιμα για μονο 1 πιτ-στοπ;'. Εδω δεν ειχε καυσιμο ουτε για 1 γυρο επιπλεον χωρις το ΜΣ μπροστα του!!! Και εκατσε στα πιτς μολις 1' παραπανω!
**Πως ξέρεις ότι δεν είχε καύσιμο ούτε για ένα γύρο; **
Ε αν ειχε θα τον εκανε αυτον το ρημαδι το γυρο, να βγει μπροστα απο τον Σουμαχερ. Μαζοχας ειναι;>
- Ακουσαμε: 'Κερδισε απο την τελευταια θεση!'. Μηπως οχι;
Από τις τελευταίες θέσεις καλύφθηκες τώρα;
Απο την τελευταια ειναι πρωτοφανες. Απο τις τελευταιες, οχι!
- Ακουσαμε: 'Ατυχοι ο Τρουλι και ο Μοντέιρο που ειχαν εξοδο στις κατατακτηριες' Εδω μπορεις να πεις τοσα, που καλυτερα να μη λες τιποτα! Απλα, για αλλη μια φορα πηραμε τον ορισμο της λεξης 'ατυχια'
Πως ξέρεις ότι δεν ήταν και ατυχία;
Κατ'αρχην δεν ηταν δικο σου σχολιο (ουτε και το προηγουμενο), αλλα πιστευω οτι στις μεταδοσεις που κανετε γινεται πολυς λογος για τυχη και ατυχια. Και αυτο δε μου αρεσει. Υποβιβαζει τη Φ1 απο αυτο που ειναι, δηλαδη την κορωνιδα της τεχνολογιας στον αθλητισμο.
Τελειωνοντας να πω για αλλη μια φορα, οτι περα απο καθε κριτικη, την οποια την κανω με σκοπο να γινουν ακομα καλυτερες οι μεταδοσεις και την κανω σε εναν ανθρωπο που τον ενδιαφερει να τη διαβασει, εκτιμω βαθυτατα οτι κανεις και τον τροπο που το κανεις. Ακομα και για τη διαφωνια μας εδω σου αξιζουν χιλια μπραβο, οπως επισης και για το επιπεδο των μεταδοσεων ολη τη χρονια (εκτος ισως απο το σχολιο μου στο σημειο 5 αλλα και παλι ειναι απλα 2 αντιθετες αποψεις).
- Ακουσαμε: 'Η αλλοπροσαλλη στρατηγικη της Τογιότα εφερε το Ραλφ απο πολμαν να παλευει για βαθμο'. Η ιδια στρατηγικη δεν τον εκανε πολμαν;;;;;;;;;
-
Νομίζω ότι όταν άνθρωποι και μηχανές δοκιμάζονται στα όρια τότε παίζει ρόλο και ο απροσδιόριστος παράγοντας 'τύχη'.
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
[snip]
Για δες χρόνους από την αρχή μέχρι το μέσο και από κει και πέρα. Εγώ λέω ότι δεν τα κάλυψε.[/b]
[snip]Τάκη, είναι off-topic αλλά επειδή τα χρειαστήκαμε σε μια συζήτση σε άλλο tοpic του φόρουμ* και δεν τα βρήκαμε, σου είναι εύκολο να 'ποστάρεις' τα γυρολόγια των Φίζι, Νάντο, Κίμι και Μόντυ (ή να μας υποδείξεις site που μπορούμε να τα δούμε);
- Στο thread για το Ιαπωνικο γκραν-πρι
-
Εγω παντως πιστευω πως για τον Κουλθαρντ και τον Κλιν οπως και για τον Μπατον και τον Γουμπερ πως ολα ηταν θεμα βροχης.Ηταν στις θεσεις που ηταν επειδη οι Αλονσο,Ραικκονεν,Μοντογια ηταν τελευταιοι και απλα κρατουσαν τις θεσεις τους.Το αν ηταν παρα πολυ καλοι δεν μπορεις να το πεις αφου με το που τους πλησιασαν(εκτος Μοντογια) τους περασαν ευκολα μπορω να πω.Αν θελετε να το δουμε και αλλιως ο Σουμι κρατησε ποσους γυρους τον Αλονσο και τερματισε 7ος ενω ο Γουεμπερ δεν μπορεσε να τον κρατησει και τερματισε 4ος.Μηπως υπαρχει τεραστια διαφορα μεταξυ των οδηγων...???
-
Πότε άλλαξε η μαγνητοσκοπημένη ώρα μετάδοσης των κατατακτηρίων;; Είχα την εντύπωση ότι μέχρι την Πέμπτη το βράδι που είδα για τελευταία φορά το πρόγραμμα της F1 στο http://www.alphatv.gr, ότι ανέφερε 15:30 για το Σάββατο. Ήταν ιδέα μου;; Άνοιξα την TV στις 14:30 και έχασα τους πρώτους 15....
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Πότε άλλαξε η μαγνητοσκοπημένη ώρα μετάδοσης των κατατακτηρίων;; Είχα την εντύπωση ότι μέχρι την Πέμπτη το βράδι που είδα για τελευταία φορά το πρόγραμμα της F1 στο http://www.alphatv.gr, ότι ανέφερε 15:30 για το Σάββατο. Ήταν ιδέα μου;; Άνοιξα την TV στις 14:30 και έχασα τους πρώτους 15....same here δε παίζονται τα άτομα
-
Παιδια ειχε ανακοινωθει απο Τεταρτη οτι θα αρχιζαν 13.45...
-
Περαστικά στους θλιμένους παρουσιαστές
-
Ο χρήστης DAN έγραψε:
Περαστικά στους θλιμένους παρουσιαστέςΣωστόοοοος!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Περαστικά στους θλιμένους παρουσιαστές
Σωστόοοοος!
Πάντως αυτό που θα μου μείνει από τη φετινή χρονιά είναι το πόσο ριγμένος ήταν ο Φισικέλα, ανεξάρτητα από τις επιδόσεις του...
Έχω ξαναπεί, ο Αλόνσο πολύ καλός, αλλά/// -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Περαστικά στους θλιμένους παρουσιαστές
Σωστόοοοος!
Δεν ειδα τον αγωνα το πρωι (ηταν αδυνατο το πρωινο ξυπνημα ) και τον ειδα στην μαγνητοσκοπηση στις 1530. Δεν ειχα μαθει το αποτελεσμα αλλα μολις ειδα τον Πουρναρακη καταλαβα οτι το πρωταθλημα το πηρε η ρενω..
-
Τελος η χρονια και οφειλω να συγχαρω τον Τακη Πουρναρακη, για το γεγονος οτι το φετινο επιπεδο τοσο της μεταδοσης, οσο και της βραδυνης εκπομπης ηταν σαφως καλυτερο απο το αντιστοιχο περσινο. Κριμα που δεν καταφερα να δω ουτε να γραψω και τη μεσημεριανη ανασκοπηση, αλλα δε βαριεσαι.
Βεβαια (στα πλαισια παντα της κριτικης που ΠΡΕΠΕΙ να γινεται) θα μπορουσα να πω πολλα πραγματα στα οποια διαφωνω, αλλα απλα εχουμε διαφορετικη θεωρηση των πραγματων.
Δεν μπορω ομως να μη σχολιασω (αναφορικα στο χθεσινο αγωνα) οτι δεν αποφυγατε να αναφερετε το αστηριχτο conspiracy theory περι υποδεεστερου μονοθεσιου στο Φιζι ακομα και για το Ιαπωνικο GP. Περιμενω με ενδιαφερον καποια ουσιωδη στοιχεια, περα απο καποια συμπερασματα απο τις δηλωσεις, οπως επισης και το λογο για τον οποιον η Ρενω θα προεβαινε σε τετοια ενεργεια ειδικα στην Ιαπωνια.
-
θλιψη ε?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τελος η χρονια και οφειλω να συγχαρω τον Τακη Πουρναρακη, για το γεγονος οτι το φετινο επιπεδο τοσο της μεταδοσης, οσο και της βραδυνης εκπομπης ηταν σαφως καλυτερο απο το αντιστοιχο περσινο. Κριμα που δεν καταφερα να δω ουτε να γραψω και τη μεσημεριανη ανασκοπηση, αλλα δε βαριεσαι.Βεβαια (στα πλαισια παντα της κριτικης που ΠΡΕΠΕΙ να γινεται) θα μπορουσα να πω πολλα πραγματα στα οποια διαφωνω, αλλα απλα εχουμε διαφορετικη θεωρηση των πραγματων.
Δεν μπορω ομως να μη σχολιασω (αναφορικα στο χθεσινο αγωνα) οτι δεν αποφυγατε να αναφερετε το αστηριχτο conspiracy theory περι υποδεεστερου μονοθεσιου στο Φιζι ακομα και για το Ιαπωνικο GP. Περιμενω με ενδιαφερον καποια ουσιωδη στοιχεια, περα απο καποια συμπερασματα απο τις δηλωσεις, οπως επισης και το λογο για τον οποιον η Ρενω θα προεβαινε σε τετοια ενεργεια ειδικα στην Ιαπωνια.
Δεν υπάρχει θεωρία συνομωσίας.
Το ότι ο Αλόνσο είχε μονίμως πιο φρέσκο κινητήρα δεν το αμφισβητεί κανείς.
Το ότι ο Μπριατόρε είναι ο μάνατζερ του Αλφόνσο και σαφέστατα προασπιζόταν τα συμφέροντά του δεν το αμφισβητεί κανείς
Το ότι ο Φισικέλα απο το δεύτερο αγώνα της χρονιάς (γιατί τον πρώτο τον κέρδισε) απέκτησε με το έτσι θέλω δεύτερο ρόλο δεν το αμφισβητεί κανείς.
Το ότι μονίμως οι δηλώσεις του ήταν 'κομμένες και ραμμένες' για το καλό της Ρενώ ενώ του Αλόνσο ξεκάθαρα υπέρ των ικανοτήτων του (άκου είμαι υπερήφανος που κέρδισα το πρωτάθλημα με κατώτερο μονοθέσιο από της Μακλάρεν)
Από εκεί και πέρα, βεβαίως, ο Αλόνσο αποδείχτηκε και πιο αποτελεσματικός.
Πάντως, για να δείτε πέρα από το δέντρο, κοιτάξτε και τις συνθήκες που έκαναν τον Τρούλι να φύγει...
Μεταδόσεις F1, σχολιασμός και κάλυψη