Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris 2006
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris 2006
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 21
    • 22
    • 4 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    434
    2021
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickpaip last edited by

      Ξέρει κανείς αν ο 1000άρης του Yaris(71 ίπποι) θα είναι ο τρικύλινδρος που 'φοράει' το νέο Sirion;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickpaip last edited by

        Ξέρει κανείς αν ο 1000άρης του Yaris(71 ίπποι) θα είναι ο τρικύλινδρος που 'φοράει' το νέο Sirion;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cosco last edited by

          Ο χρήστης DrLo έγραψε:

          Ήθελα να ρωτήσω. Σκέφτομαι την επιλογή με CVT. Στο manual λέει ότι το CVT έχει μικροτερη κατανάλωση από το χειροκίνητο. αληθεύει. Ποιά η εμπειρία σας ή τι έχετε ακούσει για αυτά τα κιβώτια ? Ξέρω ότι υπάρχουν στα Smart και σε μερικά C2 ? Να το προτιμήσω ?

          εχω lancer με CVT και ναι ειναι πιο οικονομικο απο το χειροκινητο ή αυτοματο και πιο ξεκουραστο αφου δεν εχεις αλαγες ταχυτητων

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pavlos23 last edited by



            Φαίνεται να είναι αρκετά πιο πρακτικό απο το υπάρχον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
              Φαίνεται να είναι αρκετά πιο πρακτικό απο το υπάρχον.

              ...το οποίο είναι ήδη εξαιρετικά πρακτικό. Πάνε για νέο high-score οι Ιάπωνες πάλι, μπράβο τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                v-silis last edited by

                αρκετά καλό και το 3d!!
                το ντουλαπάκι πάνω από το τιμόνι το είδατε;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  Η έκδοση Verso:
                  http://img5.imageshack.us/img5/9899/index39wp.jpg
                  http://img5.imageshack.us/img5/2784/2idnexo3jk.jpg
                  http://img240.imageshack.us/img240/2098/index6xd.jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    v-silis last edited by

                    φέρνει λίγο σε YRV;;;
                    αρκετά καλό πάντως μπορώ να πω.από το σημερινό χάλι, χίλιες φορες αυτό!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Η πρωτη γενια Yaris απο εξω μου αρεσε αρκετα... απο μεσα, απογοητευση. Η δευτερη γενια Yaris απο εξω συνεχιζει να μου αρεσει... αλλα απο μεσα συνεχιζει να με απογοητευει. Τι ειναι αυτα ρε *αμωτο... ? Ας τους πει καποιος πως το εν λογο αμαξι δεν ειναι κανα αγροτικο. Τι πλαστικα ειναι αυτα... τι καθισματα ειναι αυτα? Τι ταπετσαριες? Το δε κετρικο ταχυμετρο... εεεε ρε... το ποιο απλο που θα μπορουσαν να κανουν ειναι να αντιγραψουν αυτον του IDEA.
                      Στην τελικη τελικη, θα μπορουσαν να βαλουνε μεσα μια μικρογραφια του Corolla. Δεν τους καταλαβαινω...

                      Τελος παντων...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Το 1.8...

                        Και η έκδοση Verso επισήμως:
                        http://toyota.jp/ractis/grade/grade/gra ... ge/p07.jpg
                        http://toyota.jp/ractis/grade/grade/gra ... ge/p06.jpg
                        http://toyota.jp/ractis/grade/grade/gra ... ge/p02.jpg
                        http://response.jp/issue/2005/1003/arti ... /95506.jpg
                        http://response.jp/issue/2005/1003/arti ... /95509.jpg
                        http://response.jp/issue/2005/1003/arti ... /95517.jpg
                        http://response.jp/issue/2005/1003/arti ... /95511.jpg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          montecarlo last edited by

                          Ο χρήστης corsair έγραψε:
                          Η πρωτη γενια Yaris απο εξω μου αρεσε αρκετα... απο μεσα, απογοητευση. Η δευτερη γενια Yaris απο εξω συνεχιζει να μου αρεσει... αλλα απο μεσα συνεχιζει να με απογοητευει. Τι ειναι αυτα ρε *αμωτο... ? Ας τους πει καποιος πως το εν λογο αμαξι δεν ειναι κανα αγροτικο. Τι πλαστικα ειναι αυτα... τι καθισματα ειναι αυτα? Τι ταπετσαριες? Το δε κετρικο ταχυμετρο... εεεε ρε... το ποιο απλο που θα μπορουσαν να κανουν ειναι να αντιγραψουν αυτον του IDEA.
                          Στην τελικη τελικη, θα μπορουσαν να βαλουνε μεσα μια μικρογραφια του Corolla. Δεν τους καταλαβαινω...

                          Τελος παντων...

                          Εμένα ποτέ δεν μου άρεσε ούτε από έξω ούτε από μέσα το Υaris...

                          Νόμιζω οτι με τα νέα Clio και Grande Punto η Ευρώπη επιστέφει στην κορυφή της κατηγορίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                            Το 1.8...
                            http://img130.exs.cx/img130/1347/img01618ad.jpg

                            ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ!
                            θα είναι το κλασικό μοτέρ που μπαίνει τώρα στις TS Παύλο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitrios last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Το 1.8...
                              http://img130.exs.cx/img130/1347/img01618ad.jpg

                              ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ!
                              θα είναι το κλασικό μοτέρ που μπαίνει τώρα στις TS Παύλο?

                              έτσι ακούγεται,στους επίσημους καταλόγους δεν έχει βγεί ακόμη πάντως.
                              το πιο γρήγορο που έχω δει μέχρι τώρα έιναι το Tsport Τrd με 118 άλογα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Το 1.8...
                                http://img130.exs.cx/img130/1347/img01618ad.jpg

                                ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ!
                                θα είναι το κλασικό μοτέρ που μπαίνει τώρα στις TS Παύλο?

                                απ' ότι διάβασα στο κείμενο, 1.800κ.εκ. - 180 άλογα, 17άρες ζάτνες, αν και το βάρος του θα φτάνει τα...1.150 κιλά

                                θα φοράει μια detuned έκδοση του κινητήρα VVTL-i 2ΖΖ-GE των Celica-Corolla (κοινώς Yaris ΤΣΣΣΣΣΣΣΣ), αλλά για να μην τσαγιάζει τον γνωστό φορουμά, θα βγάζει μόνο 180 (αυτό δεν το γράφει στο κείμενο, αλλά ψαρώσατε μέχρι τώρα)

                                @Montecarlo: πότε έχασε η Ευρώπη την κορυφή της κατηγορίας στα supermini; ποτέ δεν ήταν στα κορυφαία τα Yaris/Micra/Mazda 2

                                Τώρα τελευταία κάτι πήγε να γίνει με Swift/Colt, αλλά δεν θεωρούνται κορυφαία

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mak last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  @Montecarlo: πότε έχασε η Ευρώπη την κορυφή της κατηγορίας στα supermini; ποτέ δεν ήταν στα κορυφαία τα Yaris/Micra/Mazda 2

                                  Τώρα τελευταία κάτι πήγε να γίνει με Swift/Colt, αλλά δεν θεωρούνται κορυφαία

                                  Για το Yaris και το mazda2 συμφωνώ ότι ουδέποτε χαρακτηρίστηκαν ως κορυφαία (όχι πως τους λείπει τίποτα βέβαια), νομίζω όμως πως το micra στις περισσότερες συγκριτικές δοκιμές που έχουν γίνει μέχρι στιγμής απο τον ειδικό τύπο συγκαταλέγεται στα κορυφαία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης mak έγραψε:

                                    @Montecarlo: πότε έχασε η Ευρώπη την κορυφή της κατηγορίας στα supermini; ποτέ δεν ήταν στα κορυφαία τα Yaris/Micra/Mazda 2

                                    Τώρα τελευταία κάτι πήγε να γίνει με Swift/Colt, αλλά δεν θεωρούνται κορυφαία

                                    Για το Yaris και το mazda2 συμφωνώ ότι ουδέποτε χαρακτηρίστηκαν ως κορυφαία (όχι πως τους λείπει τίποτα βέβαια), νομίζω όμως πως το micra στις περισσότερες συγκριτικές δοκιμές που έχουν γίνει μέχρι στιγμής απο τον ειδικό τύπο συγκαταλέγεται στα κορυφαία.

                                    Κορυφαιο σε γκαζι? Ισως.... γιατι σαν γενικως κορυφαιο... τουλαχιστον για το Micra δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση. Υπαρχουν ποιο ολοκληρωμενα αμαξια απο αυτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mak last edited by

                                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                      @Montecarlo: πότε έχασε η Ευρώπη την κορυφή της κατηγορίας στα supermini; ποτέ δεν ήταν στα κορυφαία τα Yaris/Micra/Mazda 2

                                      Τώρα τελευταία κάτι πήγε να γίνει με Swift/Colt, αλλά δεν θεωρούνται κορυφαία

                                      Για το Yaris και το mazda2 συμφωνώ ότι ουδέποτε χαρακτηρίστηκαν ως κορυφαία (όχι πως τους λείπει τίποτα βέβαια), νομίζω όμως πως το micra στις περισσότερες συγκριτικές δοκιμές που έχουν γίνει μέχρι στιγμής απο τον ειδικό τύπο συγκαταλέγεται στα κορυφαία.

                                      Κορυφαιο σε γκαζι? Ισως.... γιατι σαν γενικως κορυφαιο... τουλαχιστον για το Micra δεν θα το ελεγα σε καμια περιπτωση. Υπαρχουν ποιο ολοκληρωμενα αμαξια απο αυτο.

                                      Για του λόγου το αληθές ακολουθεί ένα απόσπασμα απο το τεύχος 389 των 4Τ απο το συγκριτικό με micra 1,2lt, punto 80, fiesta 1,4lt, C3 1,4lt, 206 1,4lt, clio 1,2lt 16v, polo 1,4lt.

                                      'Aναμφίβολα, με το νέο Micra η Nissan μπαίνει δυναμικά και στο παιχνίδι της μικρής κατηγορίας. Kαι μάλιστα, από θέση ισχύος, καθώς η νεότευκτη πρόταση του Iάπωνα κατασκευαστή, στη μικρότερη έκδοση των 1,2 λίτρων, καταφέρνει με επιτυχία να συναντήσει την ηγετική... τρόικα των Clio, Punto και Fiesta, διαθέτοντας σε σχέση με αυτά τα αδιαμφισβήτητα ατού των κορυφαίων για την κατηγορία επιδόσεων και της έντονης σχεδιαστικής προσωπικότητας, η οποία αποστασιοποιείται από τα συνήθη στερεότυπα του είδους. Kαι όλα αυτά, χωρίς να απαιτούνται συμβιβασμοί στους τομείς των χώρων και τις οδικής συμπεριφοράς. Σε συνδιασμό, μάλιστα, με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής του, το νέο Micra μοιράζεται πλέον την κορυφή με το clio, που παραμένει αυτοκίνητο χρυσή τομή στη κατηγορία.....'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ναι Mak... ωραια ολα αυτα... αλλα εδω εχουμε τις νεες γενιες των μικρων. Παντως, ουτε απτη ποιοτητα διαθετει το Micra, ουτε ανετο ειναι... γενικως ειναι πισω σε ποιο ψιλα γραμματα. Να μην πουμε πως με τα 1000 ζορια την εβγαλε καθαρη στο frontal crash test (βασικα χαλι μαυρο ηταν).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mak last edited by

                                          Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                          Ναι Mak... ωραια ολα αυτα... αλλα εδω εχουμε τις νεες γενιες των μικρων.Παντως, ουτε απτη ποιοτητα διαθετει το Micra, ουτε ανετο ειναι... γενικως ειναι πισω σε ποιο ψιλα γραμματα. Να μην πουμε πως με τα 1000 ζορια την εβγαλε καθαρη στο frontal crash test (βασικα χαλι μαυρο ηταν).

                                          Για αυτό το λόγο αναφέρθηκα σε συγκριτικές δοκιμές που έχουν γίνει μέχρι στιγμής...

                                          Για το Yaris και το mazda2 συμφωνώ ότι ουδέποτε χαρακτηρίστηκαν ως κορυφαία (όχι πως τους λείπει τίποτα βέβαια), νομίζω όμως πως το micra στις περισσότερες συγκριτικές δοκιμές **που έχουν γίνει μέχρι στιγμής **απο τον ειδικό τύπο συγκαταλέγεται στα κορυφαία.

                                          Φυσικά και δεν μπορώ να προβλέψω τι θα καταφέρει απέναντι στο νέο grande punto, το νέο clio και το νέο yaris. Αλλά μέχρι στιγμής αυτά λέει ο ειδικός τύπος, και στο απόσπασμα της δοκιμής που παρέθεσα προηγουμένως γίνετε σύγκριση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα που κυκλοφορούν αυτό το καιρό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης mak έγραψε:

                                            'Aναμφίβολα, με το νέο Micra η Nissan μπαίνει δυναμικά και στο παιχνίδι της μικρής κατηγορίας. Kαι μάλιστα, από θέση ισχύος, καθώς η νεότευκτη πρόταση του Iάπωνα κατασκευαστή, στη μικρότερη έκδοση των 1,2 λίτρων, καταφέρνει με επιτυχία να συναντήσει την ηγετική... τρόικα των Clio, Punto και Fiesta, διαθέτοντας σε σχέση με αυτά τα αδιαμφισβήτητα ατού των κορυφαίων για την κατηγορία επιδόσεων και της έντονης σχεδιαστικής προσωπικότητας, η οποία αποστασιοποιείται από τα συνήθη στερεότυπα του είδους. Kαι όλα αυτά, χωρίς να απαιτούνται συμβιβασμοί στους τομείς των χώρων και τις οδικής συμπεριφοράς. Σε συνδιασμό, μάλιστα, με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής του, το νέο Micra μοιράζεται πλέον την κορυφή με το clio, που παραμένει αυτοκίνητο χρυσή τομή στη κατηγορία.....'

                                            Στα 1.400 όμως αλλάζουν τα δεδομένα, αφού μπαίνουν κι άλλοι παίκτες, ή ενισχύονται, Clio 100, Ibiza 100, Fabia 100 και χάνει το πλεονέκτημα του κινητήρα, αφού έχει παρόμοιες επιδόσεις με τα υπόλοιπα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 4 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr