-
Tον μαρτιο (ξερω ειναι μακρια αλλα δεν κρατιεμαι)ετοιμαζομαι σε αντικατασταση του πουντο hgt με αλλο αυτ/το. οπως φαινεται θα καταληξω στην αγορα ενος μεταχειρισμενου 3ετιας max. μεχρι στιγμης σκεφτομαι για civic type r,audi a3tq,η αλφα ρομεο σπαιντερ 2.0. οπως βλεπετε δεν ειμαι κολλημενος με καποια μαρκα, και προς το παρον αυτα τα τρια τα επελεξα γιατι πληρουν για εμενα το καθενα με τον δικο του τροπο τον ορισμο του καλου αυ/του. εσεις τι θα προτεινατε, με επιχειρηματα σε αυτα τα χρηματα?
-
Tον μαρτιο (ξερω ειναι μακρια αλλα δεν κρατιεμαι)ετοιμαζομαι σε αντικατασταση του πουντο hgt με αλλο αυτ/το. οπως φαινεται θα καταληξω στην αγορα ενος μεταχειρισμενου 3ετιας max. μεχρι στιγμης σκεφτομαι για civic type r,audi a3tq,η αλφα ρομεο σπαιντερ 2.0. οπως βλεπετε δεν ειμαι κολλημενος με καποια μαρκα, και προς το παρον αυτα τα τρια τα επελεξα γιατι πληρουν για εμενα το καθενα με τον δικο του τροπο τον ορισμο του καλου αυ/του. εσεις τι θα προτεινατε, με επιχειρηματα σε αυτα τα χρηματα?
-
Tον μαρτιο (ξερω ειναι μακρια αλλα δεν κρατιεμαι)ετοιμαζομαι σε αντικατασταση του πουντο hgt με αλλο αυτ/το. οπως φαινεται θα καταληξω στην αγορα ενος μεταχειρισμενου 3ετιας max. μεχρι στιγμης σκεφτομαι για civic type r,audi a3tq,η αλφα ρομεο σπαιντερ 2.0. οπως βλεπετε δεν ειμαι κολλημενος με καποια μαρκα, και προς το παρον αυτα τα τρια τα επελεξα γιατι πληρουν για εμενα το καθενα με τον δικο του τροπο τον ορισμο του καλου αυ/του. εσεις τι θα προτεινατε, με επιχειρηματα σε αυτα τα χρηματα?
-
TYPE R!
-
Type-R, γιατι εκτος των αλλων πλεονεκτημάτων του η αξιοπιστία πρέπει να έρχεται πρωτη σε αγορα μεταχειρισμένου.
-
και εγω προς τα εκει κλεινω λογω αξιοπιστιας και 7ετης (νομιζω εγγυησης)που σημαινω οτι αν παρω ενα μοντελο 2002 θα εχω ακομα αλλα 3 χρονια,αλλα η αλφα ειναι πανεμορφη και το α3 1.8tq καλο all around αυ/το
-
Η Spider είναι ανοιχτό αμάξι με δύο θέσεις, υπέροχο τιμόνι, κουκλάρα και τα μυαλά στα κάγκελα.
το Α3 είναι μικρομεσαίο με πολύ καλό φινίρισμα και με καλή αξία όταν θα το ξαναπουλήσεις.
το type r είναι μικρομεσαίο σχεδόν πολυμορφικό με άσχημο εσωτερικό αλλά με επιδόσεις και μηχανή κανόνι.Όπως βλέπεις τα μοντέλα που διάλεξες δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Πρέπει να διαλέξεις κάποιο με βάση τις πραγματικές σου ανάγκες.
Δεν μας είπες γιατί πράγμα το θέλεις το αμάξι. -
βασικα το αυ/το θα κινειται κυριως εντος των τειχων (τα ταξιδια που κανω ειναι της ταξης του ενος τον μηνα).
βασικα το πρωτο πραγμα που με ενδιαφερει ειναι σχετικη δυναμη και τιμονι,και καλη συμπεριφορα αλλα οχι ακραια (δεν ειμαι και 'ο'χερας)!!!!
το ξερω οτι η αλφα εχει μπει σαν σφηνα μεταξυ των δυο, αλλα σκεφτομαι οτι αν δεν την παρω τωρα που με παιρνει ποτε????το κακο βεβαια ειναι οτι μετα τετοιο αυ/το το παντρευεσαι ενω τα αλλα δυο κρατανε την αξια τους και θα ειναι ποιο ευκολα στην μεταπωληση. ειμαι σε τρι..λλημα
-
Να σου πω κάτι; Ασε την λογική και κάνε οτι σου λέει η καρδιά σου.
Γιατί αν αγοράσεις το αμάξι που δεν σου κάνει κλικ και απλώς πάρεις το αμάξι που θα μπορείς να το πουλήσεις εύκολα πιο μετά να είσαι σίγουρος οτι θα βλέπεις το αμάξι τς καρδιάς σου στο δρόμο και θα στεναχωριέσαι. -
την πατησα ετσι στην αγορα του πουντο, η καρδια ελεγε 106 gti αλλα η λογικη πουντο. το ιδανικο θα ηταν αλφα με το μοτερ και την εγγυηση του τype r. αληθεια η 2.0 η σπαιντερ τη hp και ροπη εχει?
-
η TS έχει 155 άλογα. Ροπή δεν ξέρω. Το καλύτερο είναι να τα κάνεις όλα ένα test drive και αποφάσισε τότε για το ποιο σου ταιριάζει.
-
Και τα τρία πολύ καλά είναι...
Πάρε αυτό που σου αρέσει εσένα καλύτερα.
Και τα τρία μια χαρά στρίβουν (Το ΤypeR καλύτερα)
Και τα τρία είναι όμορφα (Η Αlfa πρώτη και το TypeR τελευταίο)
Και τα τρία αρέσουν στις γυναίκες (πάλι πρώτη η Αlfa και το TypeR τελευταίο)
Μέχρι αύριο μπορώ να σου γράφω όμως τέτοια για την άνεση για τις επιδόσεις κ.λ.π. τα οποία όμως είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις. Άρα πρέπει να δεις τι αρέσει σε σένα. Η μεταπώληση μη σε απασχολεί. Το μόνο που θα έχει πρόβλημα είναι η Alfa γιατί είναι cabrio.Αν θέλεις απλά τη γνώμη μας ok:
Εγώ θα έπαιρνα το Audi γιατί:
Στρίβει όσο καλά χρειάζομαι και είναι, έστω και με τον τρόπο που είναι, τετρακίνητο. Υστερεί από το TypeR (στο στρίψιμο πάντα) αλλά όχι τόσο που να με απασχολεί.
Έχει καλούς χώρους, ευχάριστο και όμορφο εσωτερικό, καλύτερο σε σχέση με τα άλλα δύο.
Δεν θα έπαιρνα την spider γιατί είναι cabrio και γιατί δεν μου αρέσει να 'πολυφαίνομαι'. Θέλω το αυτοκίνητό μου να είναι διακριτικό. -
Βάλε άλλα 1500 ευρώπουλα και πάρε το νέο Impreza. (2000cc - 160Hp). Καινούριο, όχι μεταχειρισμένο.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Βάλε άλλα 1500 ευρώπουλα και πάρε το νέο Impreza. (2000cc - 160Hp). Καινούριο, όχι μεταχειρισμένο.Ακόμα καλύτερα. 24Κ για μεταχειρισμένο ίσως να είναι πολλά....
-
Δες και το OctaviaI RS
κατω απο 24000 καινουργιο και κατω απο 20.000 τριετιας -
.
Type/R μεταξύ των τριών (πιστεύω ότι θα διάλεγα αφού τα δοκίμαζα πρώτα)...
.
-
Ενα 2ετίας TypeR στα 23Κ θα είναι μια χαρά και θα σου μείνουν και 5 χρονάκια εγγύηση, ένα χιλιάρικο για βενζίνες και πολλή διάθεση για να το χαρείς!
-
Εννοείται TYPE R!
-
Πάρε το impreza καινούριο
-
Σαφώς για τον καθένα άλλα πράματα μετράνε....
Η Alfa είναι κλασική ιταλίδα και με ανησυχεί και έχει γεράσει, ο ιάπωνας υστερεί σε εμφάνιση και κύρος και όπως λες καλά τα γκάζια αλλά δεν είναι το παν οπότε μένει το άλλο.... αλλά.... σε πισωκίνητο δεν έχει τίποτα η λίστα? Πχ 318i, MX5 κλπ
Πάντως όσο και να κερδίζεις αγοράζοντας μεταχειρισμένο σε τόσα λεφτά αγοράζεις καινούργιο και αυτό δεν το ανταλλάσσω με τίποτα.... Στην ανάγκη βάζεις και μερικές, λίγες, δόσεις...
Μεταχειρισμένο παίρνω είτε χρέπι που να μην με νοιάζει για χρήση μέχρι τελικής πτώσης και πέταμα είτε από γνωστό....
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ 24,000 ΕΥΡΩ