-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
edit:με προλάβανε ήδη για τις βελτιώσεις! (μα τόοοοσο αργός είμαι; )
δεν έχεις πρόγραμμα εσύ!
και φυσικά ΜΟΝΟ ο κάτοχος Polo GTI θα βάλει πρόγραμμα, οι άλλοι 'γρήγοροι' και γρήγοροι θα το αφήσουν απείραχτο
Δεν συζητάμε βέβαια πόσο θα κρατήσει το Polo με 210 (και δεν εννοώ μόνο την αξιοπιστία, αλλά τις αγορές μετοχών ΕΒΓΑ και οικοπέδων )
ορισμένους βέβαια το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα τσαγιάσουν Μ3 και GTI στην ευθεία (σιγά τα ωά)
-
Σε άλλη συχνότητα εκπέμπουμε ρε Πέτρο. Αυτός που δεν θέλει να βάλει χέρι στο μοτέρ του, ΔΕΝ είναι απαραίτητα ανυποψίαστος!
μα για να μας 210 αλογα τον 1.8τ δεν βαζεις χερι σε κανενα μοτερ!!
μονο προγραμμα. και απο επισημο οικο.
ειτε σειριακα, ειτε τσιπακι.
τα μοτερ αυτα θελουνε χερι μετα τα 280-290 αλογα.
απο τα 200-210 μεχρι τα 280 μονο περιφεριακα.Άντε πάλι... μά πόσα τέτοια μοτέρ τους έχουν περισσέψει πια?
Άραγε θα μπει ο 1,4 του αναμενόμενου Golf GT? Και αν ναι, δεν θα κλαίνε μετά αυτοί με τον 1,8Τ?μακαρι να ερθει η ωρα που θα λεμε -τι? 1.8τ? σιγα τα ωα!
μεχρι τοτε ομως δεν απαξιωνουμε κατι δοκιμασμενα πολυ καλο λογω του μαρκετινγκ καποιου αλλου..αυτη ειναι η δικια μου γνωμη. και εγω θελω να βγουνε νεοι κινητηρες, καλυτεροι και πολυ καλυτεροι απο τους υπαρχοντες.
αλλα μεχρι να γινει διαπιστωμενα αυτο, δεν απαξιωνω τις σιγουρες λυσεις.ξαναλεω λοιπον πως δεν ειναι και για να κλαιει κανεις αν βγει το polo με 20vt.
ισα-ισα, αν η τιμη ειναι βολικη, ισως αξιζει να τον προτιμησει.ναι βρε Πετρο! Το αμαξι οπως βγαινει απο το εργοστασιο εχει μια συγκεκριμενη ομοιογενεια με σκοπο το βελτιστο συνδιασμο επιδοσεων- οδικης συμπεριφορας- καταναλωσης.
δεν ειμαι κατα στο να βελτιωνει καποιος το αυτοκινητο του, αλλα αυτος που δεν το κανει σιγουρα δεν ειναι 'κοροιδο'! Δηλαδη δεν αρκουν σε καποιον τα 170 αλογα? Για το 95% των αγοραστων του μοντελου ειναι υπερ-αρκετα....
Αυτος λοιπον που αρκειται σε αυτες τις επιδοσεις και δεν θελει να χαλασει την ομοιογενεια που ελεγα παραπανω, για ποιο λογο να πειραξει το μοτερ του?
οσο για την συνολικη εργοστασιακη ομοιογενια του καθε αυτοκινητου..
μεγαλος παραγοντας ειναι και το κοστος...
θα μπορουσε το polo να βγαινει στημενο για 200 αλογα.
για το μοτερ ειναι πανευκολο. μονο διαφορετικος προγραμματισμος.
αλλα το συνολικο αυτο στησιμο (φρενα/αναρτησεις/κλπ) τι κοστος θα ειχε στην τελικη τιμη του?εννοειται βεβαιως οτι δεν προτεινω σε κανεναν τρελο να το παει 300 αλογα και να αφησει φρενα/αναρτησεις οπως ειναι.
*αν βεβαια οδηγει νορμαλ και απλα εχει την παραπανω ροπη, τοτε ναι, δεν χρειαζεται αλλαγες περαν του προγραμματος.
*αν παλι ειναι ραλιστας και θελει να πηγαινει παντου και παντα τερμα γκαζι, τοτε θα πρεπει να κοιταξει προσεχτικα και τα υπολοιπα κοματια του αυτοκινητου περαν του κινητηρα. λογικο δεν ειναι?οπως και να ειναι απο τα δυο, πιστευω οτι ειναι καλυτερα να εχει καποιος αυτες τις επιλογες απο το να μην τις εχει...
οσο για την καταναλωση 1.8τ... ειτε το πιστευετε, ειτε οχι, οσο πιο πολλα πραγματα του κανεις, τοσο η καταναλωση ..πεφτει
(δεν λεω να του βαλεις τιποτα μπεκ 700αρια, ετσι? λογικα πραγματα)και να ξεκαθαρισουμε και κατι:
ο μονος λογος που καποιος αποζητα περισσοτερα αλογατα απο ενα σημειο και πανω, ειναι χομπυ, διασκεδαση κλπ
ακομα και στα 120 αλογα, σκαφη σαν το Polo ειναι ικανοτατα να κινηθουνε αρκετα σβελτα και χωρις να χρειαζονται παραπανω.
και γενικα πιστευω οτι οποιος λεει οτι δεν μπορει να κινηθει και να καλυψει τις οποιεσδηποτε αναγκες του με 150 αλογα ειναι ..ψευταρος -
Άν αυτό είναι το GTi τότε αυτό ποιό είναι;
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 3&start=90 -
Αυτό φίλε είναι το polo cup που τρέχει στους αντίστοιχους αγώνες και έχει το tdi μοτέρ
-
Το POLO GTI θα φοράει 6τάχυτο κιβώτιο.
-
Ο χρήστης stoilas έγραψε:
Αυτό φίλε είναι το polo cup που τρέχει στους αντίστοιχους αγώνες και έχει το tdi μοτέρhttp://www.wheels24.co.za/Wheels24/News/0,,1369-1372_1759832,00.html
-
-
Ωραίο το pologolfo gti!!! Αν το στήσουν και καλά να περνάει τα άλογα στο δρόμο θα είναι πολύ καλό!! Ήθελα να ξερα ποιός θα πάρει το golf gt τώρα!!
Ερώτηση, οι κάτοχοι golf gti ρίχνονται λίγο που είναι εξωτερικά και εσωτερικά σχεδόν τα ίδια η μου φαίνεται;
-
Ήμουν θαυμαστής του GT αλλά αυτό είναι ΜΑΓΕΙΑ!!!
The price in Germany will be: Euro 18,950.
Πόσο λέτε να έρθει εδώ....
Αν και πάλι κρίνουμε με βάση το οτι εδώ η φορολογία είναι με τα κυβικά πιστευω στην χειρότερη να έρθει σε αυτή την τιμή....Απο κηνιτήρες ξέρουμε συγκεκριμένα τι θα φοράει;;;
-
Ο χρήστης DiTz έγραψε:
Ήμουν θαυμαστής του GT αλλά αυτό είναι ΜΑΓΕΙΑ!!!The price in Germany will be: Euro 18,950.
Πόσο λέτε να έρθει εδώ....
Αν και πάλι κρίνουμε με βάση το οτι εδώ η φορολογία είναι με τα κυβικά πιστευω στην χειρότερη να έρθει σε αυτή την τιμή....Απο κηνιτήρες ξέρουμε συγκεκριμένα τι θα φοράει;;;
Είναι 1800 κυβικά. Αυτό σημαίνει ότι στην ελλάδα θα είναι ακριβότερο λόγω φορολογίας (τουλάχιστον +2000).
Αντίθετα το GT που είναι 1400 θα έχει το πολύ τιμή ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ (22500) -
http://automoto.flash.gr/news/news/2005/10/6/4649id/
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage14497.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage14495.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage14496.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage14494.jpgΗ VW αναφέρει πως τα γονίδια του Golf GTI έχουν μεταφερθεί αυτούσια και στο κορυφαίο Polo, χωρίς όμως να μας ανακοινώνει το πότε θα έρθει στην αγορά η νέα έκδοση. Πάντως, θα πρέπει να θεωρούμε βέβαιο πως αυτό δεν πρόκειται να καθυστερήσει περισσότερο από τις αρχές του 2006.
Λες????
-
Καλή ιδέα
ελπίζω να έχει τριάκτινο τιμονάκι κ όχι την αηδία προσωποποιημένη
Λογικά ρε παιδιά δε θα είναι πιο ακριβό απ'το fr; -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Καλή ιδέα
ελπίζω να έχει τριάκτινο τιμονάκι κ όχι την αηδία προσωποποιημένη
Λογικά ρε παιδιά δε θα είναι πιο ακριβό απ'το fr;Φυσικά και θα είναι. Έχει σαφέστατα καλύτερο εσωτερικό και μάλλον σύμφωνα με τις ανακοινώσεις θα έχει και καλύτερο στήσιμο...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καλή ιδέα
ελπίζω να έχει τριάκτινο τιμονάκι κ όχι την αηδία προσωποποιημένη
Λογικά ρε παιδιά δε θα είναι πιο ακριβό απ'το fr;Φυσικά και θα είναι. Έχει σαφέστατα καλύτερο εσωτερικό και μάλλον σύμφωνα με τις ανακοινώσεις θα έχει και καλύτερο στήσιμο...
σιγουρα θα ειναι ακριβοτερο, αλλα το fr ειναι ηδη αρκετα φθηνο!
μη ξεχναμε οτι στο Πολο θα μπει και ο 2-turbo 1400, οποτε θα γινει σφαγη!
-
STIS 19-10-2005 GINETE H PAROUSIASEI TOU STO TOKYO
-
Διάβασα σήμερα ότι θα φοράει τελικά τον διλιτρο FSI με τα 150 άλογα.
Ο συγκεκριμένος δίλιτρος,ατμσφαιρικός δεν είναι;; -
Ναι, αφού δεν λέγεται TFSI.
-
Διάβασα σήμερα ότι θα φοράει τελικά τον διλιτρο FSI με τα 150 άλογα.
Ο συγκεκριμένος δίλιτρος,ατμσφαιρικός δεν είναι;;δε θα βαλουν τουρμπο?
-
ΙΔΟΥ
-
Υπάρχει πια και στο επίσημο site της VW. Ο 1.8t είναι δεδομένος, για εξάρι κιβώτιο δεν αναφέρουν τίποτα, οπότε μάλλον πεντάρι.
http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... n/GTI.html (γερμανία)
http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/fo ... g/polo_gti (αγγλία)
Στην Ελλάδα Μάρτιο-Απρίλιο , εκτός αν βιαστούν στην κοσμοκάρ. Το θέμα είναι αν αξίζει να δώσεις 4000-5000 περισσότερα από ένα Ibiza FR όταν υπάρχει το Cupra έτοιμο με αναρτήσεις, φρένα, 17' ζάντες κλπ.
Polo 9N3 GTi & Cup