-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Θα μου πεις αυτοί έκαναν τις μελέτες και θα σκέφτηκαν ότι όποιος παιρνει diesel το θέλει για offroad οπότε σε αυτό βάλε κοντά........στα βενζινοκίνητα 5πορτα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Θα μου πεις αυτοί έκαναν τις μελέτες και θα σκέφτηκαν ότι όποιος παιρνει diesel το θέλει για offroad οπότε σε αυτό βάλε κοντά...
.....στα βενζινοκίνητα 5πορτα
Δεν ξέρω πως το σκέφτηκαν στο 5θυρο. Εγώ για το τρίθυρο έκανα αναλύσεις!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Παιδιά αν ισχύουν τα παραπάνω η μόνη απάντηση στην απορία σας είναι το κόστος. Προφανώς η Suzuki εκτιμά πως δεν θα χάσει αρκετούς πελάτες απο την έλλειψη 'αργών' και το κόστος που θα εξοικονομίσει απο την παράλειψη του μηχανισμού εμπλοκής θα της είναι σημαντικό.Δεν θα χάσει αρκετούς πελάτες;;;; Αρκετοί που θέλουν 3θυρο Grand στρέφονται σε μεταχειρισμένα grand προηγούμενης γενιάς επειδή ακριβώς έχει αργά...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οπως βλέπετε αν και εφόσον το συγκεκριμένο κιβώτιο χρησιμοποιείται στα 1.6 και 2.0 είνια μεγαλύτερος μπελάς να βγούν οι αργές σχέσεις παρά να παραμείνουν. Οπότε πιθανώς αφαιρέθηκε για μείωση κόστους μόνο ο μηχανισμός επιλογής high-low και τα υπόλοιπα αφέθησαν ώς έχουν.
Ρώτησα τον μηχανικό στην αντιπροσωπία και μου είπε οτι το 1.6 και το 2.0 έχουν το** ίδιο** κιβώτιο
Απλώς στο τρίπορτο λείπουν οι ηλεκτροβαλβίδες ενεργοποίησης, ένα καπάκι και ο διακόπτης -
Μήπως θα πρέπει όλες αυτές οι αναλύσεις να γίνουν σε νέο θέμα στα τεχνικά γιατί το θέμα έχει γίνει πολύ κουραστικό στην ανάγνωση απο ένα που θέλει να μάθει για το αυτοκίνητο απο κάποιον που έχει κάποια ολιγοήμερη πείρα απο το νέο αυτοκίνητο και όχι απο κάποιον που διαβάζει τεχνικά χαρακτηριστικά ενός εγχειριδίου και έχει θεωρητικές γνώσεις στο θέμα!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μήπως θα πρέπει όλες αυτές οι αναλύσεις να γίνουν σε νέο θέμα στα τεχνικά...'Οχι!
Το επίπεδο τεχνικής δυσκολίας, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, νομίζω υπερκαλύπτεται από όποιον έχει ή σκοπεύει να αποκτήσει 4x4 και παρακολουθεί το συγκεκριμένο εξειδικευμένο forum. Καθώς τα συγκεκριμένα τεχνικά σχόλια/αναλύσεις αφορούν ακριβώς στις δυνατότητες/ιδιαιτερότητες που διακρίνουν το αυτοκίνητο αυτό από άλλα της κατηγορίας θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην 'αγοραστική' συμπεριφορά πολλών υποψήφιων αγοραστών και νομίζω ότι πολύ καλώς αναφέρονται εδώ μέσα! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μήπως θα πρέπει όλες αυτές οι αναλύσεις να γίνουν σε νέο θέμα στα τεχνικά...
'Οχι!
Το επίπεδο τεχνικής δυσκολίας, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, νομίζω υπερκαλύπτεται από όποιον έχει ή σκοπεύει να αποκτήσει 4x4 και παρακολουθεί το συγκεκριμένο εξειδικευμένο forum. Καθώς τα συγκεκριμένα τεχνικά σχόλια/αναλύσεις αφορούν ακριβώς στις δυνατότητες/ιδιαιτερότητες που διακρίνουν το αυτοκίνητο αυτό από άλλα της κατηγορίας θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην 'αγοραστική' συμπεριφορά πολλών υποψήφιων αγοραστών και νομίζω ότι πολύ καλώς αναφέρονται εδώ μέσα!Μην είσαι τόσο σίγουρος. Μέχρι και η απάντηση σου με κούρασε. Πάντως εγώ που ενδιαφέρομαι για το 3πορτο δεν με ενδιαφέρει η ανατομία του κιβωτίου.
Καλές οι Θεωρίες αλλά έχει πάρει κανείς το 3πορτο να το πάει σε τίποτα Αρκαδίες-Κορινθίες να δούμε πως πάει γιατί τα άλλα έιναι να γράφουμε να περνάει η ώρα
-
Τα κριτιρια που αγοραζει ο καθενας αυτοκινητο ειναι καθαρα προσωπικα και σαφως αδιαπραγματευτα.
Απο κει και περα οι 10 σελιδες με post και 4550 αναγνωσεις μου δειχνουν οτι υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον αρα μπορει αυτο που (δικαιωμα σου δεν το συζητω) δεν ενδιαφερει εσενα μπορει, και απο οτι φαινεται ενδιαφερει, πολλους, εστω και σε ακαδημαϊκο επιπεδο -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μην είσαι τόσο σίγουρος. Μέχρι και η απάντηση σου με κούρασε. Πάντως εγώ που ενδιαφέρομαι για το 3πορτο δεν με ενδιαφέρει η ανατομία του κιβωτίου.
interland.gr αν κατάλαβα καλά αυτό που ζητάς είναι να αφαιρεθούν όσα ποστ εδώ δεν σε ενδιαφέρουν παρ'όλο που είναι προφανώς σχετικά με το τόπικ και να παραμείνουν μόνο οι οδηγικές εντυπώσεις απο το 3πορτο και τίποτα άλλο.
Καλή ιδέα, πάω να ζητήσω το ίδιο στο τόπικ για την 159, θα ζητήσω να μείνουν μόνο οι οδηγικές εντυπώσεις απο την 2.2JTS σε πράσινο χρώμα και τα υπόλοιπα ποστ να διαγραφούν γιατι με κουράζουν
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μην είσαι τόσο σίγουρος. Μέχρι και η απάντηση σου με κούρασε. Πάντως εγώ που ενδιαφέρομαι για το 3πορτο δεν με ενδιαφέρει η ανατομία του κιβωτίου.
interland.gr αν κατάλαβα καλά αυτό που ζητάς είναι να αφαιρεθούν όσα ποστ εδώ δεν σε ενδιαφέρουν παρ'όλο που είναι προφανώς σχετικά με το τόπικ και να παραμείνουν μόνο οι οδηγικές εντυπώσεις απο το 3πορτο και τίποτα άλλο.
Καλή ιδέα, πάω να ζητήσω το ίδιο στο τόπικ για την 159, θα ζητήσω να μείνουν μόνο οι οδηγικές εντυπώσεις απο την 2.2JTS σε πράσινο χρώμα και τα υπόλοιπα ποστ να διαγραφούν γιατι με κουράζουν
Φλυαρείς χωρίς λόγο!
-
Σε κούρασε και το δικό μου ποστ ?
-
Απο το California Auto Show:
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μήπως θα πρέπει όλες αυτές οι αναλύσεις να γίνουν σε νέο θέμα στα τεχνικά γιατί το θέμα έχει γίνει πολύ κουραστικό στην ανάγνωση απο ένα που θέλει να μάθει για το αυτοκίνητο απο κάποιον που έχει κάποια ολιγοήμερη πείρα απο το νέο αυτοκίνητο και όχι απο κάποιον που διαβάζει τεχνικά χαρακτηριστικά ενός εγχειριδίου και έχει θεωρητικές γνώσεις στο θέμα!Όχι και από μένα. Αφού εδώ είναι topic για το new GV εδώ πρέπει να γράφουμε ΟΛΑ όσα το αφορούν είτε απο τεχνικά είτε από οδηγικές εντυπώσεις. Τι να κάνουμε δηλαδή μόνο φωτογραφίες να βάζουμε?
-
Αλλο ενα ΟΧΙ και απο εμενα.
-
Όλα 'παίζουν'
Αν κάποιος θέλει τα 'βασικά' άς πάρει το φυλάδιο της αντιπροσωπίας.
Το θέμα είναι μέσα απο την κουβέντα να ψάχνουμε.
Και η συγκεκριμένη κουβέντα έδωσε ερεθίσματα για πολύ ψάξιμο -
Χαιρετώ και εγώ την παρέα
Να πω και εγω τις παρατηρήσεις μου για το νεο GV.Το περίμενα πως και πως γιατι εχω αποφασίσει την αγορά ενος 4χ4 μέχρι και τις αρχές του Νέου έτους ,όμως την αρχική χαρά για το όμορφο αμάξωμα ,ακολούθησε ο προβληματισμός .Η ανάγκη μου είναι για ενα οχημα που πχ 30 μέρες τον χρόνο θα μπεί στο χώμα - τουλάχιστον στην αρχή - ,και τις υπόλοιπες θα κυκλοφορεί ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στην Αθήνα με ότι συνεπάγεται αυτό ....Το 1,6 νομίζω ότι καλύπτει τις ανάγκες μου ,αλλα ,με προβληματίζουν τα παρακάτω , η έλλειψη κλειδώματος του διαφορικού!!!,ο μικρός αποθηκευτικός χώρος,ο αδύνατος κίνητήρας?,η σχετικά υψηλή κατανάλωση ,και το πιο σημαντικό η ελλειψη ηλιοροφής!!.Το να ανέβεις στην πλούσια εκδοση των 2,0 , κατά την γνώμη μου ,δεν αποτελεί μοναδική λύση ,αφου σε αυτήν την τιμή υπάρχει και το Rav με τους 10+ ίππους - και ποιός ξέρει τι αλλο στην νέα εκδοση - ,αλλα και αρκετα άλλα.
Κατέληξα λοιπόν στο συμπέρασμα οτι είναι νωρίς για τελικη απόφαση ,και το καλύτερο για μενα είναι να περιμένω το νέο ετος ,που θα εχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση ,απο πλευράς κυκλοφορίας νεων μοντελων ,αλλα και τιμολογιακής πολιτικής και εξοπλισμου απο τις εταιρείες.Η γνώμη σας? -
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου. Και εγώ στην αναμονή θα το έριχνα αλλά με το να το ψάχνεις συνέχεια αυτοκίνητο δεν παίρνεις, δεν υπάρχει το τέλειο οπότε τουλάχιστον πας με το φτηνότερο και όποτε και να ξανασκεφτείς την απόφασή σου μπορείς να την δικαιολογήσεις αντικειμενικά! Ε λοιπόν για κάθε μέρα στην Αθήνα και πότε πότε off road υπάρχει το Jimny με μπαγκαζιέρα οροφής!
-
Πόσο το εχουν το νεο GV οι γείτονες ? κάποιος Ιταλομαθής?
Τιμές Ιταλίας -
Ο χρήστης saga έγραψε:
Πόσο το εχουν το νεο GV οι γείτονες ? κάποιος Ιταλομαθής?
Τιμές ΙταλίαςΟι τιμές έναι 'με το κλειδί', και όπως φαίνεται στο δίλιτρο είναι κάπως φτηνότεροι, στο 1.6 λιγότερο φτηνοί, ενώ στα μικρά (wagon R π.χ.) ακριβότεροι.
Επίσης εντύπωση μου έκανε που έχουν το πετρελαιοκίνητο σχεδόν ίδια τιμή με της βενζίνης, ενώ εδω στο προηγούμενο μοντέλο είχαν πάνω απο 5000 -
NUOVO GRAND VITARA 5p 1.9L DDiS = το νεο δεν είναι αυτό?
Πόσο το εχει 'με το κλειδί στο χέρι'?27.500€
Εδω εχει απο 27500 εως 32500 νομίζω!!Αλλα να και μια αλλη διαφορά απο την εδω αντιπροσωπεία.
Στο site των Ιταλών υπάρχει ΚΑΙ ο τιμοκατάλογος!!
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006