Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Gia na sou apantiso lipon.
1.To Impreza aniki stin mikromesea katigoria kai sigkrinomeno me ta perisotera tis katigorias DEN isterei sigoura se xorous pera apo kapia opos Astra sedan, Octavia kai Bora kathos kai Megan sedan an den kano lathos!
2.Apti piotita, simfono, esoterika para ta kala ilika kataskevis eine 'agrotiko' alla me terastia antoxi sto xrono kai fisika timoni, bucket kathismata, leviedes, pental pio kala apo ton antagonismo (eine ola sxedon Momo) kai min ksexnas eine Made in Japan (oxi made in Japan by Europe) me oti afto sinepagete stin antoxi ilikon!
3.Prosoxi stin leptomeria, den katalaveno ti enois alla afti den eine i apti piotita, pia i diafora, enois mipos pos den exi kapakia gia na krivi to moter kai tis kalodioseis sto xoro kinitira? An nai ontos exis dikio!
Apo tin alli oi armoi tou eine mikroi ki afto dixni pera apo ti stivarotita tis kataskevis kai tin prosoxi se kapies aksiologes kat'eme leptomeries!
4.Eksoplismo, diladi ti den exi analoga kai tin katigoria-koino pou apefthinete, trip computer i 7 aerosakous (exi pleon 4 alla pistevis pos tous xriazete toso)? Exi pleon kai 5 ixeia me Sub woofer alla se veveono pos oxi mono den tha ta akous alla tha allaksis teliko gia na akous mono ton ixo tou boxer
5.ASFALEIA?
An eine dinato na rotas tetio pragma, se pio tomea, pathitiki?
Mathe lipon pos ta Subaru exoun apo ta kalitera aneksartitos eterias plesia logo tis enasxolisis tis mama eterias (Fuji heavy industries) me aerodiastimiki, kataskevi aeroplanon, domes kai plesia ktirion/leoforion/trenon ipsilon taxititon klp
p.x. exi diples mpares stis portes, mpara kato apo to tamplo, kato apo ta empros kai piso kathismata kai pai legontas, pes mou ena allo tis katigorias pou na exi tetia pragmata?
Sta USA crash test to MY2002 WRX (oute kan to STI) vgike proto katigorias thesi pou krata akomi, pio eine pio asfales mou les parakalo?
I mipos enois energitiki asfaleia giati tote apla den to sizito exis makran lathos apopsi pou den epidexete sizitisi!
Exis dei pote asxima trakarismeno empros-piso WRX i STI sto opio anigoun kanonika oles oi portes xoris diskolia? An oxi frontise na deis kathos kai ta alla aftokinita pou simetixan sto atixima kai tha katalavis.
6.Piotita kilisis? Gia to kratima/odiki simperifora pou exoun eine tromeri kai se paleotero tefxos tous oi 4troxoi mias kai eimaste sto forum tous (sigkrisi mavrou WRX wagon me S3) anadiksane os proterima tou WRX apenanti sto S3 tin tromera kaliteri simperifora tou sta samarakia kai anomalies tou dromou, afto sou arkei i mipos to S3 den eine gia sena antiprosopeftiko digma piotitas kilisis ki aftokinitou genikotera?
Kai kati allo exoun up side down amortiser pou pera apo to kostos tous eine extreme epilogi pou kanoun oi kataskevastes mono sta korifea montela tous (ligotero anartomeno varos, perisoteri anesi, kaliteri psiksi tou ladiou ton amortiser klp)
7.Kostos agoras? Nai eine akrivo asxeta pou pernis tetrakinito sedan me polla aloga kai megalo kinitira kai sigoura efthinete kai i Elliniki antiprosopia gia afto, poso kani omos mia Alfa 147 GTA pou meni piso pantou ektos apo emfanisi mesa/ekso, mias kai eise Italofilos, kseris?
Mi mou peis pos eine 'allo' aftokinito giati opos to thetis eine idias katigorias me mikrotero malista kostos xrisis logo kivikon to WRX/STI.
Na sou po lipon ego kapia apo ta proterimata tous me liga logia:
-Aksiopistia (des Germaniko TUV, ta lei ola)
-Dinami/ropi/kinitiras
-Kratima/frena/plesio (kai en genei energitiki/pathitiki asfalia me oti afto sinepagete)
-Kostos sintirisis dedomenou tou eidous aftokinitou pou eine (PRAGMATIKI katanalosi me ipia odigisi kai ligo turbisma 10-11lt/100km kai geniko service kathe 100.000km simfona me ton kataskevasti pou edo to kanoun ligo noritera, kseris pola tetia aftokinita pou na allazis as poume mpouzia kathe 100.000?)
-Diktis ikanopiisis pou kat'eme eine asigkritos, apla TERASTIOS, des posoi figane apo Impreza se allo aftokinito kai den stenaxorethikan (plin isos oson piran EVO )
An kapou exo lathos dexome na to sizitisoume kai na sou fero stixia pros apodiksi oson leo!
JIM
Θα ξεκινησω λεγοντας... πως ναι μεν εχω Ιταλο οπως εχω και Γερμανο... αλλα δεν θα ηθελα να μου κολλανε ταμπελες γιατι πανω απο ολα κοιταω την τσεπη μου και το συμφερον μου... και οχι τοπο καταγωγης αμαξιου. Τωρα το αν σε καποια τοπικ εχει τυχει να υπερασπιστω τα Ιταλικα, το εχω κανει γιατι λεγονται πολλες υπερβολλες και τιποτε παραπανω.
Λοιπον... περι των crash test... το Αμερικανικο με το Ευρωπαικο τεστ εχουν μεγαλες διαφορες με το Ευρωπαικο να εχει πολυ ποιο αυστηρες προδιαγραφες. Το Impreza δεν εχει τεσταριστει, αλλα λογω σχεδιασης (παλιας) και λογω του οτι οι Ιαπωνες καθυστερησαν να μπουνε στην λογικη των crash test δεν θα περιμενα κατι καλο... Το τι μπορει να ειδες απο τρακαρισματα Impreza, πιστεψε με, δεν λεει και πολλα. Και αλλα αμαξια εχουν καλη ακαμψια αλλα δεν τα καταφεραν ιδιαιτερα καλα στα test. Παιζουν ρολο και αλλα πραγματα. Επειδη αναφερθηκες σε μπαρες πισω απο ταμπλο κλπ κλπ.... αυτα υπαρχουν σε μοντελα δεκαετιας ακομα... πχ το Polo του 96... Παντως αν και οι αεροσακοι δεν ειναι πανακεια... καλο ειναι να υπαρχουν... κατα προτιμηση η κλασσικη 6αδα, και το θεμα ειναι πως και εδω το Impreza δειχνει την ηλικια του σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Το οτι η μαμα Fuji παει στο διαστημα.... δεν εχει καμια σχεση με το σασι του Impreza παντως. Γιατι και η Huyndai ειναι διαστημικος τεχνολογικος κολλοσος αλλα απο crash test.... τριχες.
Σχετικα με τα υλικα momo στο εσωτερικο, μιλας για την απλη εκδοση? Την 'οικογενειακη' η για τιποτα WRX- STi? γιατι αλλο το ενα, αλλο το αλλο.... μην τα συγχεουμε.
Σχετικα με την σημασια στην λεπτομερια... μμμ... αυτα ειναι ψιλα ψιλα πραγματακια που δεν τα βλεπεις με την πρωτη ματια η με ενα τεστ ντραιβ. Δηλαδη.... μπορει να ειναι απο ενα λαστιχο στο κατω μερος της πορτας για να μην λασπωνοντε τα μαρσπιε, η καλης ποιοτητας μοκετα (θυμαμαι ενα αλλο ποστ επι αυτου θεματος, γι αυτο γελαω), οι πολλαπλες ρυθμισεις του καθισματος, η μονωση με τσοχα στο ντουλαπακι για να μην βρονταν διαφορα, ελαστικα παρεμβυσματα στην εταζερα για να καθεται σωστα χωρις τριγμους... η ακομα και κορδονακια της εταζερας με μηχανισμο που μαζευουν αυτοματα οταν την αφαιρεις, αισθητηρες βροχης... οι οποιοι καταλαβαινουν οχι απλα αν βρεχει αλλα και αν ειναι νυχτα οποτε και προσαρμοζεται η λειτουργια αναλογα, οχι απλο φιλτρο αερα στην καμπινα, αλλα φιλτρο ενεργου ανθρακα.... κλπ κλπ κλπ.... Αυτα ειναι πολυ λιγα απο τα ψιλολογια που ειναι αυτο που θα λεγαμε 'λεπτομερια' Το καθενα ξεχωριστα μονο του, μπορει να μην λεει και πολλα... αλλα συνδυασμενα ολα μαζι κανουν την διαφορα.
Για την ποιοτητα κυλισης... μα βρε Theo.... μου το συγκρινεις με το S3? Αυτο το πραγμα δεν παλευονταν.... Ποιος ειπε πως το S3 ειχε καλη ποιοτητα κυλισης? Επισης παλι μπερδευεις τις 'rallye' εκδοσεις με τα 'οικογενειακα'. Εδω λοιπον θα σου πω... τι ψαρια θα πιασει απεναντι σε ενα Golf... η για να μην ξεκινησει πολεμος επειδη ανεφερα το ακατανομαστο, τι θα ελεγες να το βαζαμε απεναντι σε ενα Focus? Πως θα τα πηγαινε απο ηχομονωση? road harshness? vibration? και τελος... σαμαρια κλπ κλπ... Πιστευεις πως θα τα καταφερνε τοσο καλα? Για να μην θεωρηθει πως ειμαι σωνει και καλα Ευρωπαιστης... ας το δουμε και σε συγκριση με ενα εξαιρετο Mazda 3.
Σχετικα με το κοστος... παλι ανακατευεις τα οικογενειακα με τα γρηγορα. Το κοστος ειναι μεγαλο... ενδεικτικα το 1600 με τα 150 αλογα παει στα 24 χιλιαρικα με το 1600 να βρισκετε στα 20 χιλιαρικα. Το καινουργιο 2λιτρο ποσα να κανει? 23 να πουμε? Δεν ειναι καθολου λιγα... για ενα αμαξι τετοια ηλικιας. Θα μου πεις πως εχει τετρακινηση... αλλα σοβαρα τωρα, ποσους νομιζεις πως θα ενδιαφερει αν ειναι τετρακινητο η οχι? με 23 χιλιαρικα μπορει να παρει κανεις ενα επισης πολυ γρηγορο διλιτρο mazda 3... η ενα Citroen C4 διλητρο (καλα αυτο βεβαια δεν βγαινει 5θυρο) η με 1,5 χιλαιρικο παραπανω ενα Golf διλιτρο, η ενα διλιτρο Focus.... ολα τους συγχρονα αμαξια, εξισου γρηγορα, ποιο μελετημενα... μια καλυτερη και ποιο ολοκληρωμενη προταση in my opinion σε σχεση με το διλιτρο facelifted Ιμπρεζα.
Προσοχη, δεν λεω πως το Impreza ειναι κακο αμαξι... αλλα ομως ειναι γερασμενο σε σχεση με τον ανταγωνισμο και οτι αυτο σημαινει. Ξανασημειωστε πως δεν μιλω για 'φτερουγες' αλλα νορμαλ καταστασεις.