-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Έχεις δίκιο, να το επαναδιατυπώσω. Το 99% όσων σκοτώνονται, δεν πρόκειται να το αγοράσουν.
ξανακάνε το 100%!!
Μην ψαρώνεις!!
ο technik ένα αμάξι μόνο ονειρέυεται:
Α3 Sportback TFSI Quattro
Γυρεύοντας πας...
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
...Βελτιωση πρωτου σταδιου στο ctr φτανει τα 230 ps και δευτερου σταδιου στα 270 ps μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση.Επ! μ'ενδιαφέρει αυτό, αν είναι εύκολο μπορείς να αναφέρεις λίγο την πρώτου σταδίου βελτίωση στο CTR τι περιλαμβάνει και πόσο περίπου κοστίζει? (είχα ακούσει ότι το ctr δύσκολα -ή ακριβά- παίρνει παραπάνω άλογα μια και είναι ήδη πουσαρισμένο, ισχύει?)
Ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
...Βελτιωση πρωτου σταδιου στο ctr φτανει τα 230 ps και δευτερου σταδιου στα 270 ps μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση.
Επ! μ'ενδιαφέρει αυτό, αν είναι εύκολο μπορείς να αναφέρεις λίγο την πρώτου σταδίου βελτίωση στο CTR τι περιλαμβάνει και πόσο περίπου κοστίζει? (είχα ακούσει ότι το ctr δύσκολα -ή ακριβά- παίρνει παραπάνω άλογα μια και είναι ήδη πουσαρισμένο, ισχύει?)
Ευχαριστώ...
Ο jap-power έχει δίκιο στα νούμερα (το αν θα 'περνάει' ή όχι Golf GTI N σταδίου δεν με ενδιαφέρει): εισαγωγή (CAI) + ECU + χταπόδι + catback δίνουν ~230 άλογα 'στρόφαλο' με ~2500.
H αλήθεια είναι πως αντίστοιχη αύξηση στην ιπποδύναμη (15%) σε ένα Turbo αυτοκίνητο είναι πολύ φθηνότερη μέσω απλά αλλαγής της ECU. Λογικό και αναμενόμενο.
-
Είδατε τους χρόνους στα Μέγαρα του Type R στο 0-100-0 για τα λάστιχα. Γύρω στο 1:19 .
Δεν είναι λίιιιιγο αργοί? -
Το έχετε δει αυτό; http://www.todaracing.com/products/hond ... e_kit.html
Συν 60 άλογα στον τροχό με κόστος κάτω από 3000Ε -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
...Βελτιωση πρωτου σταδιου στο ctr φτανει τα 230 ps και δευτερου σταδιου στα 270 ps μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση.
Επ! μ'ενδιαφέρει αυτό, αν είναι εύκολο μπορείς να αναφέρεις λίγο την πρώτου σταδίου βελτίωση στο CTR τι περιλαμβάνει και πόσο περίπου κοστίζει? (είχα ακούσει ότι το ctr δύσκολα -ή ακριβά- παίρνει παραπάνω άλογα μια και είναι ήδη πουσαρισμένο, ισχύει?)
Ευχαριστώ...
http://www.hondasport.gr και θα δεις αυτο που σε ενδιαφερει
-
@jap-power & nass
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
@jap-power & nass
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!Στη διαθεση σου οποτε χρειαστεις κατι και μπορουμε να βοηθησουμε..
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είδατε τους χρόνους στα Μέγαρα του Type R στο 0-100-0 για τα λάστιχα. Γύρω στο 1:19 .
Δεν είναι λίιιιιγο αργοί?Κι εγώ παραξενεύτηκα. Μάλλον περιλαμβάνουν βρεγμένη Κ1.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Οταν θα βγουν οι 2 εκδοσεις type-r και rr ,τοτε ουτε το 3 σταδιο στο gti δε θα φτανει!!
Βλεπω οτι συγκρινετε 1 σταδιου αυτοκινητο (gti) με μαμα (ctr) σε επιδοσεις.Τετοιου ειδους συγκριση(μαμα με 1ου σταδιου τουρμπισιο) μονο με honda μπορει να γινει.Βελτιωση πρωτου σταδιου στο ctr φτανει τα 230 ps και δευτερου σταδιου στα 270 ps μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση.Αραγε ποσο πισω θα ειναι το gti?
Βλεπω επισης οτι μιλατε για προβληματα στα ctr.Μη ξεχναμε οτι μιλαμε για ενα αυτοκινητο που ειναι στην παραγωγη σχεδον 5 χρονια.Οταν το gti κλεισει 5ετια τοτε θα μιλησουμε για αξιοπιστια.Και τα αποτελεσματα ειναι γνωστα απο τωρα...Συγκρινουμε νορμαλ και τα δυο ή 1ο σταδιο και τα δυο.Παντου τα ταπερ πισω ειναι οποτε μην τη ψαχνεις.
Υ.Γ.Παρακαλω να μη σβηνονται τα ποστ χωρις λογο ή αν νομιζετε οτι ειναι αναγκαιο να γραφετε το λογο που το σβησατε. -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Οταν θα βγουν οι 2 εκδοσεις type-r και rr ,τοτε ουτε το 3 σταδιο στο gti δε θα φτανει!!
Βλεπω οτι συγκρινετε 1 σταδιου αυτοκινητο (gti) με μαμα (ctr) σε επιδοσεις.Τετοιου ειδους συγκριση(μαμα με 1ου σταδιου τουρμπισιο) μονο με honda μπορει να γινει.Βελτιωση πρωτου σταδιου στο ctr φτανει τα 230 ps και δευτερου σταδιου στα 270 ps μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση.Αραγε ποσο πισω θα ειναι το gti?
Βλεπω επισης οτι μιλατε για προβληματα στα ctr.Μη ξεχναμε οτι μιλαμε για ενα αυτοκινητο που ειναι στην παραγωγη σχεδον 5 χρονια.Οταν το gti κλεισει 5ετια τοτε θα μιλησουμε για αξιοπιστια.Και τα αποτελεσματα ειναι γνωστα απο τωρα...Συγκρινουμε νορμαλ και τα δυο ή 1ο σταδιο και τα δυο.Παντου τα ταπερ πισω ειναι οποτε μην τη ψαχνεις.
Υ.Γ.Παρακαλω να μη σβηνονται τα ποστ χωρις λογο ή αν νομιζετε οτι ειναι αναγκαιο να γραφετε το λογο που το σβησατε.Αν θέλεις, ρίχνε μια ματιά στο τόπικ 'Τεχνικά θέματα του φόρουμ' που βρίσκεται στο 'Ανακοινώσεις-Εκδηλώσεις', πάνω πάνω στην αρχική σελίδα του φόρουμ. Εκεί, ---->
To forum 'κατέβηκε' για μερικές ώρες για να 'ανέβει' το νέο site http://www.4troxoi.gr . Μπορεί εκεί πάνω στην αλλαγή μερικά ποστς να πήγαν στον αέρα.
Πιθανότατα, τα χαμένα ποστς θα επανέλθουν ως είχαν, αφού λυθεί το πρόβλημα. Υπομονή.
-
Mπορει να εχεις δικιο φιλε kruzensten αλλα εχω την εντυπωση πως λειπει μονο το δικο μου,λες να ειμαι τοσο ατυχος???
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Mπορει να εχεις δικιο φιλε kruzensten αλλα εχω την εντυπωση πως λειπει μονο το δικο μου,λες να ειμαι τοσο ατυχος???Λείπουν ποστς από πολλά θέματα, όχι μόνο το δικό σου. Κάνε έναν κόπο και διάβασε το τόπικ που σου είπα.
-
Tελος παντων.,το ξεχναω...
Ειχα γραψει πως προχθες ανοιξα σε ευθεια στη Βουλιαγμενης με Type R κοκκινο με εξατμιση και 40000 χιλιομετρα με τον οδηγο και μια κοπελα και εγω ειχα ενα φιλο (τους ριχναμε καμια 100αρια κιλα χαλαρα) και του εριξα μεχρι το επομενο φαναρι απο σταση 4 αυτοκινητα.Εγω εχω μολις 3800 χιλιομετρα και εντελως νορμαλ.Καλα απο ρεπριζ δεν υπηρχε κοντρα βεβαια,εφευγα πολυ.Απλα αναφερω το γεγονος για ολους αυτους που νομιζουν πως επειδη το γραφει στα περιοδικα ειναι και πιο γρηγορο απο σταση.Ε,δυστυχως γι'αυτους δεν ειναι.Και κατι ακομα,που το εχω αναφερει ξανα μου φαινεται,οποιος νομιζει πως ενα ατμοσφαιρικο αυτοκινητο κι ενα turbo ιδιων κυβικων και ιπποδυναμης και ιδιες σχεδον επιδοσεις, με 1ο σταδιο βελτιωσης και τα δυο,υπαρχει 1 πιθανοτητα να ειναι πι γρηγορο τα ατμοσφαιρικο σε ευθεια να παει να αγορασει κανα βιβλιο μηχανολογιας,γιατι θα τρελαθουμε μ'αυτα που ακουμε. -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Ειχα γραψει πως προχθες ανοιξα σε ευθεια στη Βουλιαγμενης με Type R κοκκινο με εξατμιση και 40000 χιλιομετρα με τον οδηγο και μια κοπελα και εγω ειχα ενα φιλο (τους ριχναμε καμια 100αρια κιλα χαλαρα) και του εριξα μεχρι το επομενο φαναρι απο σταση 4 αυτοκινητα.Πως το εξηγείς ? (4 αυτοκίνητα είναι μεγάααλη διαφορά)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ειχα γραψει πως προχθες ανοιξα σε ευθεια στη Βουλιαγμενης με Type R κοκκινο με εξατμιση και 40000 χιλιομετρα με τον οδηγο και μια κοπελα και εγω ειχα ενα φιλο (τους ριχναμε καμια 100αρια κιλα χαλαρα) και του εριξα μεχρι το επομενο φαναρι απο σταση 4 αυτοκινητα.
Πως το εξηγείς ? (4 αυτοκίνητα είναι μεγάααλη διαφορά)
Tι να σου πω,δεν ξερω.Το παληκαρι μου ειπε πως το πηρε μεταχειρισμενο απο καποιον redliner και το ειχε 2 βδομαδες και δεν το ηξερε καλα.Δεν εχασε ταχυτητα οταν ανοιξαμε αλλα δεν ξερω κι αν αλλαζε στις σωστες στροφες.Υποθετω πως καποιος θα του ειπε που να αλλαζει.Και πριν ανοιξουμε του ειπα κιολας πως λογικα απο σταση με εχει και λογω 'σφιγμενου' μοτερ δικου μου και λογω βαρους.Στη πραξη ομως δεν εγιναν ετσι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οταν θα βγουν οι 2 εκδοσεις type-r και rr ,τοτε ουτε το 3 σταδιο στο gti δε θα φτανει!!
Βλεπω οτι συγκρινετε 1 σταδιου αυτοκινητο (gti) με μαμα (ctr) σε επιδοσεις.Τετοιου ειδους συγκριση(μαμα με 1ου σταδιου τουρμπισιο) μονο με honda μπορει να γινει.Βελτιωση πρωτου σταδιου στο ctr φτανει τα 230 ps και δευτερου σταδιου στα 270 ps μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικη βελτιωση.Αραγε ποσο πισω θα ειναι το gti?
Βλεπω επισης οτι μιλατε για προβληματα στα ctr.Μη ξεχναμε οτι μιλαμε για ενα αυτοκινητο που ειναι στην παραγωγη σχεδον 5 χρονια.Οταν το gti κλεισει 5ετια τοτε θα μιλησουμε για αξιοπιστια.Και τα αποτελεσματα ειναι γνωστα απο τωρα...Συγκρινουμε νορμαλ και τα δυο ή 1ο σταδιο και τα δυο.Παντου τα ταπερ πισω ειναι οποτε μην τη ψαχνεις.
Υ.Γ.Παρακαλω να μη σβηνονται τα ποστ χωρις λογο ή αν νομιζετε οτι ειναι αναγκαιο να γραφετε το λογο που το σβησατε.Αν θέλεις, ρίχνε μια ματιά στο τόπικ 'Τεχνικά θέματα του φόρουμ' που βρίσκεται στο 'Ανακοινώσεις-Εκδηλώσεις', πάνω πάνω στην αρχική σελίδα του φόρουμ. Εκεί, ---->
To forum 'κατέβηκε' για μερικές ώρες για να 'ανέβει' το νέο site http://www.4troxoi.gr . Μπορεί εκεί πάνω στην αλλαγή μερικά ποστς να πήγαν στον αέρα.
Πιθανότατα, τα χαμένα ποστς θα επανέλθουν ως είχαν, αφού λυθεί το πρόβλημα. Υπομονή.
Aυτο βλεπω και εγω οτι χαθηκαν μερικα ποστς!!Δε νομιζω να εκανα κατι εγω στον strassenmeister απλα οταν πατουσα (υποβολη) για να απαντησω με ζητουσε ενεργοποιηση συνδεσης.
-
Δεν ειπε κανεις jap-power οτι εκανες εσυ,δεν εννοουσα κατι τετοιο.Απλα δεν ηξερα τι ειχε γινει.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Tελος παντων.,το ξεχναω...
Ειχα γραψει πως προχθες ανοιξα σε ευθεια στη Βουλιαγμενης με Type R κοκκινο με εξατμιση και 40000 χιλιομετρα με τον οδηγο και μια κοπελα και εγω ειχα ενα φιλο (τους ριχναμε καμια 100αρια κιλα χαλαρα) και του εριξα μεχρι το επομενο φαναρι απο σταση 4 αυτοκινητα.Εγω εχω μολις 3800 χιλιομετρα και εντελως νορμαλ.Καλα απο ρεπριζ δεν υπηρχε κοντρα βεβαια,εφευγα πολυ.Απλα αναφερω το γεγονος για ολους αυτους που νομιζουν πως επειδη το γραφει στα περιοδικα ειναι και πιο γρηγορο απο σταση.Ε,δυστυχως γι'αυτους δεν ειναι.Και κατι ακομα,που το εχω αναφερει ξανα μου φαινεται,οποιος νομιζει πως ενα ατμοσφαιρικο αυτοκινητο κι ενα turbo ιδιων κυβικων και ιπποδυναμης και ιδιες σχεδον επιδοσεις, με 1ο σταδιο βελτιωσης και τα δυο,υπαρχει 1 πιθανοτητα να ειναι πι γρηγορο τα ατμοσφαιρικο σε ευθεια να παει να αγορασει κανα βιβλιο μηχανολογιας,γιατι θα τρελαθουμε μ'αυτα που ακουμε.Αυτο με το ctr πρωην redliner θα το ερευνησω μεσα απο το φορουμ και θα επανελθω.Τωρα θα μου επιτρεψεις να πω οτι σε ολα τα περιοδικα το type-r και το gti μεχρι τα 0-100 χ/ω πανε σχεδον μαζι ,στα 400 το crt ειναι μπροστα οπως και στα 1000 μ.Επισης σημαντικο ρολο αν οχι τον σημαντικοτερο παιζει ο οδηγος.Οταν πηρα το vti μου δεν μπορουσα να βρω προσφυση(προηγουμενο αυτοκινητο turbo) γιατι απλα δεν ηξερα που να το ξεκινησω .Οταν εμαθα ομως τα δοκιμασα και με 2 τουρμπισια με παραπανω δυναμη απο εμενα αλλα στα 400 μετρα ηταν 2 αυτοκινητα πισω.Βασικα μη συγκρινεις ατμοσφαιρικους κινητηρες με κινητηρες honda(dohc vtec,i-vtec).Εκει τα πραγματα ειναι διαφορετικα.Γνωριζεις πιστευω οτι κυκλοφορουν crx δευτερης γενιας τα οποια με λιγες μετατροπες και γυρω στα 190-200 ps κοντραρουν στα ισια τουρμπισια με 280ps+ στα 400 μετρα.Ειπαμε αλλο ατμοσφαιρικη δυναμη και αλλο ατμοσφαιρικη δυναμη HONDA.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Δεν ειπε κανεις jap-power οτι εκανες εσυ,δεν εννοουσα κατι τετοιο.Απλα δεν ηξερα τι ειχε γινει.Για να μην παραξηγηθουμε απλα το ανεφερα
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......