-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Καταλαβαίνεις γιατί απόσταση μιλάμε όταν η διαφορά είναι 2 δλ στο 1000μετρο
Σημαίνει ότι στο Αθήνα-Βόλος θα χρειαστών 320kmx2s/km = 640s = 10.7 λεπτά περισσότερο. Σιγά τα ωά!
αυτή θα είναι η διαφορά;
Όχι.
Το 0-1000 μέτρα δεν είναι ενδεικτικό, καθώς γίνεται μία φορά.
Για να συμβεί αυτό, που λεει ο ΤGD θα έπρεπε, να κάνουν συνεχώς 0-1000, με την προυπόθεση ότι το διάστημα του φρεναρίσματος και πάλι από την αρχή δεν υπήρχε καν.
Στην πραγματικότητα, σε **θεωρητικές συνθήκες **μετράει περισσότερο η διαφορά στην τελική.
Συνεπώς αν υποθέσουμε ότι το α έχει κατά 20 km/h μεγαλύτερη τελική, π.χ. 220, αυτό σημαίνει ότι καλύπτει το χιλιόμετρο σε 16,36'', ενώ αυτό με τα 200 σε 18.
Κατά συνέπεια στα περίπου 317 χλμ της απόστασης (αφαιρώ τα 3χλμ που χρειάζονται περίπου για να φτάσουν την τελική τους), η διαφορά θα είναι 317 x 1,24'' = 6'31''.Συν τα περίπου 10-15'' αρχικά μέχρι την επίτευξη της τελικής η διαφορά είναι γύρω στα 6 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα.
-
Πραγματικά ώρες-ώρες δεν μπορώ να καταλάβω τον εγωισμό ορισμένων με το αυτοκίνητο...Το αυτοκίνητο σου δεν είναι να το συγκρίνεις με του αλλουνου, αλλά να σου δίνει εσένα και στους φίλους, φίλη, οικογένεια ευχάριστες στριγμές οδήγησης. Το ότι θα με περάσει ένα GTI δεν σημαίνει τίποτα. Μία μηχανή είναι και τίποτε άλλο!! Ούτε όταν θα δω έναν άλλο γρήγορο θα κοιτάξω να δω πόσο τρέχει και αν το δικό του είναι γρηγορότερο ή αργότερο. Αν ο άνθρωπος θέλει να με περάσει, ας το κάνει! Τη μοναδική φορά που μπορεί να τρέξω είναι με κάποιο φίλο μεταξύ μας, κρίνοντας όμως περισσότερο τον οδηγό παρά το αυτοκίνητο. Επίσης ειδικά πλέον με όλα αυτά τα χρηματοδοτικά ένα αυτοκίνητο δεν αποτελεί πλέον οικονομικό κριτήριο κάποιου. Όλοι πια μπορούν να πάρουν ένα αυτοκίνητο, άμα έχουν μία αξιοπρεπή δουλειά για να βγάζουν τα απαραίτητα έξοδα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όχι.
Το 0-1000 μέτρα δεν είναι ενδεικτικό, καθώς γίνεται μία φορά.
Για να συμβεί αυτό, που λεει ο ΤGD θα έπρεπε, να κάνουν συνεχώς 0-1000, με την προυπόθεση ότι το διάστημα του φρεναρίσματος και πάλι από την αρχή δεν υπήρχε καν.
Στην πραγματικότητα, σε **θεωρητικές συνθήκες **μετράει περισσότερο η διαφορά στην τελική.
Συνεπώς αν υποθέσουμε ότι το α έχει κατά 20 km/h μεγαλύτερη τελική, π.χ. 220, αυτό σημαίνει ότι καλύπτει το χιλιόμετρο σε 16,36'', ενώ αυτό με τα 200 σε 18.
Κατά συνέπεια στα περίπου 317 χλμ της απόστασης (αφαιρώ τα 3χλμ που χρειάζονται περίπου για να φτάσουν την τελική τους), η διαφορά θα είναι 317 x 1,24'' = 6'31''.Συν τα περίπου 10-15'' αρχικά μέχρι την επίτευξη της τελικής η διαφορά είναι γύρω στα 6 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα.
θεωρητικά... και σε πραγματικές συνθήκες; Αρκεί ένα μία μείωση από τα 200 στα 100 λόγω νταλίκας, το 1.600άρι θα κάνει μία ταινία του Αγγελόπουλου να ξαναφτάσει 200 και το 200άρι απλώς θα πατήσει το γκάζι με 6η
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Φιλε μου ξαναδιάβασε το τεστ προσεκτικα ,θα δεις ότι το Α3 είναι πίσω απο την 147 ΜΟΝΟΝ 0,1sec ΣΤΟΝ γυρο πίστας ,όπου τελικά είναι και η συνολική μέτρηση για ρεπρίζ,επιταχύσνεις ,φρένα ,τελικές κτλ.κτλ
Καταρχήν είχα την εντύπωση ότι φίλος yannis76 αναφερόταν σε επιταχύνσεις και όχι σε γύρο πίστας γι'αυτό και παρέθεσα αυτό το τμήμα του άρθρου μόνο.
Το τεστ το έχω διαβάσει πολύ προσεκτικά και για να βγάλεις συγκριτικά συμπεράσματα από τους χρόνους πίστας πρέπει να εξετάσεις τα set-up των αυτοκινήτων του τέστ. Το A3 φορούσε **225/45 ** R17 και σπορ ανάρτηση ενω η 147 **195/60 ** R15 (νομίζω και η BMW 195/55).
Έχει δει τι χρόνο έχει κάνει στην ίδια πίστα η 147Ti που είναι η αντίστοιχη έκδοση της σπορ του Α3?
Πιστεύεις δηλαδή το Α3 είναι εξίσου γρήγορο με την 147?Για την 116 σου απάντησα φίλε isidoros, ότι ναι το Α3 είτε τΟ θέλεις είτε όχι είναι πιο γρήγορο απο την 116 βλέπε χρόνους πιστας ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ και ΤΕΛΟΣ.----
Απο κει και περα άρχισαν διαφορα τρελλά
ως συνήθως
Εντάξει Icar TO ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΤΟ GOLF GTI
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ICAR ___Αληθεια αν ολη μέρα εισαι στο forum και αναλώνεσαι στο πόσο υπερέχει το GOLF ENANTI ΑΛΛΩΝ ,ΠΟΤΕ ΟΔΗΓΕΙς??
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΡΩΤΗΣΩ AN ASXOLEISAI ME KATI ALLOTA ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝ ΤΑ ΛΑΒΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ
ΕΙΠΑΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ GOLF KAI ειδικά το δικό σου ασπρο (του γαλατα!)
ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΟΛΩΝ -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Για την 116 σου απάντησα φίλε isidoros, ότι ναι το Α3 είτε τΟ θέλεις είτε όχι είναι πιο γρήγορο απο την 116 βλέπε χρόνους πιστας ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ και ΤΕΛΟΣ.----Απο κει και περα άρχισαν διαφορα τρελλά
ως συνήθως
Εντάξει Icar TO ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΤΟ GOLF GTI
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ICAR ___Αληθεια αν ολη μέρα εισαι στο forum και αναλώνεσαι στο πόσο υπερέχει το GOLF ENANTI ΑΛΛΩΝ ,ΠΟΤΕ ΟΔΗΓΕΙς??
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΡΩΤΗΣΩ AN ASXOLEISAI ME KATI ALLOTA ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝ ΤΑ ΛΑΒΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ
ΕΙΠΑΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ GOLF KAI ειδικά το δικό σου ασπρο (του γαλατα!)
ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΟΛΩΝΆλλοι είναι οι UBER ALLES σε αυτό το φόρουμ. Σαν τι άλλο να ασχολούμαι; Σωστά, το χρώμα κρίνει το αυτοκίνητο
Μόνο στα αστεία μπορεί να σε πάρει κανείς, γιατί στα σοβαρά θα κλειδωθεί.-
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Για την 116 σου απάντησα φίλε isidoros, ότι ναι το Α3 είτε τΟ θέλεις είτε όχι είναι πιο γρήγορο απο την 116 βλέπε χρόνους πιστας ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ και ΤΕΛΟΣ.----
Απο κει και περα άρχισαν διαφορα τρελλά
ως συνήθως
Εντάξει Icar TO ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΤΟ GOLF GTI
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ICAR ___Αληθεια αν ολη μέρα εισαι στο forum και αναλώνεσαι στο πόσο υπερέχει το GOLF ENANTI ΑΛΛΩΝ ,ΠΟΤΕ ΟΔΗΓΕΙς??
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΡΩΤΗΣΩ AN ASXOLEISAI ME KATI ALLOTA ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝ ΤΑ ΛΑΒΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ
ΕΙΠΑΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ GOLF KAI ειδικά το δικό σου ασπρο (του γαλατα!)
ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΟΛΩΝΦίλε tpapo επειδή νομίζω το κουράσαμε σου ξαναλέω ότι δεν αμφισβήτησα τους χρόνους του τεστ αλλά τα συμπεράσματα που μπορείς να βγάλεις από αυτούς, χωρίς να εξετάσεις τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται. Θα ήθελα να δω ένα συγκριτικό του συγκεκριμένου Α3 με την 147Τi και την έκδοση Dynamic της BMW για να εξάγω πιο ασφαλή συμπεράσματα. Από εκεί και είναι δικαίωμα του καθενός να βγάλει ότι συμπεράσματα θέλει.
Με την λογική σου πρέπει να θεωρείς, όπως ήδη σου είπα, ότι το Α3 είναι εξίσου γρήγορο με την 147 επειδή γράψανε πρακτικά τον ίδιο χρόνο στην πίστα . Δεν πιστέυω όμως ότι είναι έτσι, και φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος εδωμέσα. Νομίζω ότι η άποψη μου είναι αρκετά σαφής. ΤΕΛΟΣ και από εμένα.- -
Αχετο, εχω χασει επισοδεια στο θρεντ αλλα θελω να πω οτι τοσο απαραδεκτο εμφανισιακα αυτοκινητο οσο η 116 (ολη η σειρα 1 δηλαδη) εχω καιρο να δω.
Ειναι σαν αιρ κοντισιον με ροδες (πισωκινητο ομως πανω απο ολα)!!! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για την 116 σου απάντησα φίλε isidoros, ότι ναι το Α3 είτε τΟ θέλεις είτε όχι είναι πιο γρήγορο απο την 116 βλέπε χρόνους πιστας ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ και ΤΕΛΟΣ.----
Απο κει και περα άρχισαν διαφορα τρελλά
ως συνήθως
Εντάξει Icar TO ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΤΟ GOLF GTI
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ICAR ___Αληθεια αν ολη μέρα εισαι στο forum και αναλώνεσαι στο πόσο υπερέχει το GOLF ENANTI ΑΛΛΩΝ ,ΠΟΤΕ ΟΔΗΓΕΙς??
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΡΩΤΗΣΩ AN ASXOLEISAI ME KATI ALLOTA ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝ ΤΑ ΛΑΒΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ
ΕΙΠΑΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ GOLF KAI ειδικά το δικό σου ασπρο (του γαλατα!)
ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΟΛΩΝΆλλοι είναι οι UBER ALLES σε αυτό το φόρουμ. Σαν τι άλλο να ασχολούμαι; Σωστά, το χρώμα κρίνει το αυτοκίνητο
Μόνο στα αστεία μπορεί να σε πάρει κανείς, γιατί στα σοβαρά θα κλειδωθεί.-
Φίλε Icar MONON STA ASTEIA μπορεί να πάρει κανείς τις απόψεις σου ότι
- Golf gti καλύτερο από Α3 2.0 TFSI
- Golf 2.0fsi καλύτερο από Α3 2.0FSI
- Golf 1.6fsi καλύτερο από Α3 1.6FSI
Γιατί τα παραπάνω πρέπει να συγκρίνεις και όχι αυτά που εσυ θες
Τώρα αν εσύ δεν έχεις τα λεφτα για Α3 οκ,πάρε GolfΓιατί κακά τα ψέμματα αν είχες 42000Ε ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ Α3-TFSI QUATTRO ??? TO GOLF ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕς???
Βέβαια εξαιρώ το ΔΙΚΟ ΣΟΥ GOLF TO ΑΣΠΡΟ !
Υ.Γ
Τώρα βέβαια που το σκέφτομαι ασπρο με φιμε τζάμια το GOLF μμμ,καλό θα δείχνει -
Ο χρήστης neten έγραψε:
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_lq.avi
(χαμηλή ποιότητα video)
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_hq.avi
(υψηλή ποιότητα)
Καλά το βρήκα και σε ακόμα μικρότερο αρχείο απλα δεν ξέρω από ποιότητα εικόνας πόσο χάνει.
Και από ότι φαίνεται yannis μάλλον είναι fun to driveΕδώ κάνεις σίγουρα λάθος. Επειδή έχω ασχοληθεί πάααρα πολύ με την 116 θα σου πω ότι ναι μεν από στάση είναι σχετικά αργή αλλά στην τελική είναι το πιο γρήγορο 1600αρι.Τα 200 τα έχει για πλάκα κατι το οποιο θα το βρεις σε όλες τις μετρήσεις σε όσα περιοδικά την έχουν κάνει test, το έχω δει ο ίδιος στην εθνική και θα σου παραθέσω και ένα videaki όπου εκτός από την τελική καταγράφεται(έστω και σε γλιστερό οδόστρωμα) το πόσο παιχνιδιάρα μπορεί να γίνει η 116.
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_lq.avi
(χαμηλή ποιότητα video)
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_hq.avi
(υψηλή ποιότητα)Είδα το video. Αν απο αυτό καταλαβαίνεις ότι η 116 είναι fun to drive τότε δεν κατανοείς την ακριβή έννοια του όρου.
Άσε που οποιοδήποτε πισωκίνητο θα γύριζε έτσι και επιπλέον, ακόμα και σε τέτοιο οδώστρωμα, πολλές φορές τη γυρίζει με χειρόφρενο.
Εγώ αυτό που μου έμειναν από το videο είναι τα εξής.- Μετά από πολύ καιρό επιτέλους αποφάσισα ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο.
- Είναι διθέσια!!!!! Εκεί που ρύθμισε ο τύπος το κάθισμα προκείμένου να βολευτεί κατάργησε τις πίσω θέσεις.
- Σιγά το premium...a. Τα πλαστικά της σε σχέση με το Golf IV είναι στην καλύτερη περίπτωση εξίσου καλά (πόυ δεν είναι και αυτό το κατάλαβα από τότε που την έκανα test drive). b. Δεν έχει καν μόνωση στο καπό (το δικό μου golf IV έχει)...
Αν επιμένετε για premium πάρτε καλύτερα το Α3. Αν και αυτό το έχουν πει ήδη όλα τα περιοδικά. Εξαίρεση το drive που τη σύγκρινε με το golf και είπε ότι το Golf είναι overall καλύτερο αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
[Εγώ αυτό που μου έμειναν από το videο είναι τα εξής.- Μετά από πολύ καιρό επιτέλους αποφάσισα ότι είναι άσχημο αυτοκίνητο.
- Είναι διθέσια!!!!! Εκεί που ρύθμισε ο τύπος το κάθισμα προκείμένου να βολευτεί κατάργησε τις πίσω θέσεις. :lol: :lol: :lol:
- Σιγά το premium...a. Τα πλαστικά της σε σχέση με το Golf IV είναι στην καλύτερη περίπτωση εξίσου καλά (πόυ δεν είναι και αυτό το κατάλαβα από τότε που την έκανα test drive). b. Δεν έχει καν μόνωση στο καπό (το δικό μου golf IV έχει)... :lol: :lol: :lol:
Αν επιμένετε για premium πάρτε καλύτερα το Α3. Αν και αυτό το έχουν πει ήδη όλα τα περιοδικά. Εξαίρεση το drive που τη σύγκρινε με το golf και είπε ότι το Golf είναι overall καλύτερο αυτοκίνητο... :lol: :lol: :lol:
H overall σύγκριση δεν μου λέει κάτι. Μπορεί το golf να βγαίνει καλύτερο γιατί έχει 20λτ περισσότερο χώρο αποσκευών ή πίσω χωράει και τον 1,85 ενώ η ΒΜW τον 1,83. E και λοιπον? Για μένα αυτά δεν μου λένε κάτι ( για καποιον άλλον ισως να μετρανε). Στα θέματα οδήγησης-αναρτήσεων-τιμονιού-κιβωτίου και γενικά στο κατά πόσο ένας οδηγός θα απολαύσει το αυτοκίνητο ποιο είναι το καλύτερο? Εγώ πάντως σε αυτά ψηφίζω ΒΜW.
-
Καλά πολύ κουλός ο τύπος στο βίντεο...
Πισωκίνητο αμάξι που χρειάζεται χειρόφρενο για να πετάξει κώλο...
κατάντια....
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Καλά πολύ κουλός ο τύπος στο βίντεο...Πισωκίνητο αμάξι που χρειάζεται χειρόφρενο για να πετάξει κώλο...
κατάντια....
??????????
Sorry αλλα εδω ειπες χοντραδα. Το χειροφρενο ειναι ενας απο τους πολλους τροπους να αποσταθεροποιησεις το πισω μερος ενος πισωκινητου πριν απο το apex (η και απο την εισοδο). Δεν υπαρχει μονο το power over (το ξεκολλημα απο το σπασιμο της προσφυσης με την ισχυ) οπως φανταζομαι οτι εννοεις.
Στο D1 παρα πολλα drift ξεκινουν με χειροφρενο, και το χρησιμοποιουν ακομα και μεσα στη στροφη για να κρατησουν τη γωνια τους -
Good wines!
Δες άλλη μία φορά το video και δες τι έγραψα.Δες προσεκτικά που χρησιμοποιεί το χειρόφρενο και τα αποτελεσματά του.
Είπα εγώ πουθενά για drift;;; Είδες πουθενά να κάνει αυτός drift;;;
-
Αλλο το:
Ο χρήστης sado έγραψε:
Καλά πολύ κουλός ο τύπος στο βίντεο...Και αλλο το:
Πισωκίνητο αμάξι που χρειάζεται χειρόφρενο για να πετάξει κώλο...
Εγω απαντησα γενικα για το 2ο. Και ο τυπος στο βιντεο ειναι και κουλος και ποζερας (με το μαυρο gay γαντακι)
-
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
Αλλο το:Καλά πολύ κουλός ο τύπος στο βίντεο...
Και αλλο το:
Πισωκίνητο αμάξι που χρειάζεται χειρόφρενο για να πετάξει κώλο...
Εγω απαντησα γενικα για το 2ο. Και ο τυπος στο βιντεο ειναι και κουλος και ποζερας (με το μαυρο gay γαντακι)
Αρα όπως είδες εγώ κατέκρινα το οτι σε χιονισμένο δρόμο χρησιμοποιεί το χειρόφρενο απλώς για να πετάξει κώλο το αμάξι.
-
.
.
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Ώπα,εδώ ξεφεύγεις Το 1.6 Α3 κοστολογείται από 19500-23500Ε.στα 19.500 έχει το τασάκι δώρο;
...Της έκανε κλικ το όνομα και το πήρε.Τέρμα...
(για πλάκα το έβαλα αυτό)Γιατί κακά τα ψέμματα αν είχες 42000Ε ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ Α3-TFSI QUATTRO ??? TO GOLF ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕς???
Ποιος δίνει 42.000 για το TFSIQ;;; (και αν είναι κάποιος τόοοσο άνετος με το χρήμα γιατί να μην πάρει το 3,2Q ή το R32 αν στη τελική δε θέλει να πάει προς Japan μεριά για επιδόσεις ή προς ανώτερες κατηγορίες για 'μούρη');
H overall σύγκριση δεν μου λέει κάτι. Μπορεί το golf να βγαίνει καλύτερο γιατί έχει 20λτ περισσότερο χώρο αποσκευών ή πίσω χωράει και τον 1,85 ενώ η ΒΜW τον 1,83. E και λοιπον? Για μένα αυτά δεν μου λένε κάτι ( για καποιον άλλον ισως να μετρανε).
Έχει λογική το να κατηγορείται η σειρά 1 για τους διαθέσιμους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Αμάν βρε παιδιά, μήπως έχουμε γίνει οπαδοί του λάιφστάιλ και του 'είμαι ότι καταναλώνω';
.
.
-
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
Καλά πολύ κουλός ο τύπος στο βίντεο...
Πισωκίνητο αμάξι που χρειάζεται χειρόφρενο για να πετάξει κώλο...
κατάντια....
??????????
Sorry αλλα εδω ειπες χοντραδα. Το χειροφρενο ειναι ενας απο τους πολλους τροπους να αποσταθεροποιησεις το πισω μερος ενος πισωκινητου πριν απο το apex (η και απο την εισοδο). Δεν υπαρχει μονο το power over (το ξεκολλημα απο το σπασιμο της προσφυσης με την ισχυ) οπως φανταζομαι οτι εννοεις.
Στο D1 παρα πολλα drift ξεκινουν με χειροφρενο, και το χρησιμοποιουν ακομα και μεσα στη στροφη για να κρατησουν τη γωνια τουςΗ μόνη περίπτωση που δικαιολογήται χειρόφρενο είναι σε φουρκέτα.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις συνιστά οδηγική κουλαμάρα -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ώπα,εδώ ξεφεύγεις Το 1.6 Α3 κοστολογείται από 19500-23500Ε.
στα 19.500 έχει το τασάκι δώρο;
...Της έκανε κλικ το όνομα και το πήρε.Τέρμα...
(για πλάκα το υποβάλλω αυτό)Γιατί κακά τα ψέμματα αν είχες 42000Ε ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ Α3-TFSI QUATTRO ??? TO GOLF ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕς???
Ποιος δίνει 42.000 για το TFSIQ;;; (και αν είναι κάποιος τόοοσο άνετος με το χρήμα γιατί να μην πάρει το 3,2Q ή το R32 αν στη τελική δε θέλει να πάει προς Japan μεριά);
H overall σύγκριση δεν μου λέει κάτι. Μπορεί το golf να βγαίνει καλύτερο γιατί έχει 20λτ περισσότερο χώρο αποσκευών ή πίσω χωράει και τον 1,85 ενώ η ΒΜW τον 1,83. E και λοιπον? Για μένα αυτά δεν μου λένε κάτι ( για καποιον άλλον ισως να μετρανε).
Έχει λογική το να κατηγορείται η σειρά 1 για τους διαθέσιμους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Αμάν βρε παιδιά, μήπως έχουμε γίνει οπαδοί του λάιφστάιλ και του 'είμαι ότι καταναλώνω';
Μα ούτε εγώ θα έπαιρνα Α3 ποτέ,αν με διάβασες θα το διεπίστωσες.Από κει και πέρα όμως δεν θα βάζω και το μαχαίρι στο λαιμό όποιου γουστάρει να δώσει τα λεφτάκια του για να το πάρει,λογικό δεν είναι;Το καταναλωτικό κοινό είναι τόσο ευρύ και τόσο διαφορετικό μεταξύ του που όλα τα μοντέλα έχουν να πουλήσουν,μην ανησυχείς τωρά εσύ μπαίνεις στη διαδικασία να κρίνεις τις επιλογές των άλλων,δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος.Ελευθερη αγορά έχουμε,από κει και πέρα αρκεί που εσύ/εγώ κλπ ξέρουμε και φροντίζουμε για την πάρτη μας..άσε μετά τον άλλο να ζει τον μύθο του
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όχι.
Το 0-1000 μέτρα δεν είναι ενδεικτικό, καθώς γίνεται μία φορά.
Για να συμβεί αυτό, που λεει ο ΤGD θα έπρεπε, να κάνουν συνεχώς 0-1000, με την προυπόθεση ότι το διάστημα του φρεναρίσματος και πάλι από την αρχή δεν υπήρχε καν.
Στην πραγματικότητα, σε **θεωρητικές συνθήκες **μετράει περισσότερο η διαφορά στην τελική.
Συνεπώς αν υποθέσουμε ότι το α έχει κατά 20 km/h μεγαλύτερη τελική, π.χ. 220, αυτό σημαίνει ότι καλύπτει το χιλιόμετρο σε 16,36'', ενώ αυτό με τα 200 σε 18.
Κατά συνέπεια στα περίπου 317 χλμ της απόστασης (αφαιρώ τα 3χλμ που χρειάζονται περίπου για να φτάσουν την τελική τους), η διαφορά θα είναι 317 x 1,24'' = 6'31''.Συν τα περίπου 10-15'' αρχικά μέχρι την επίτευξη της τελικής η διαφορά είναι γύρω στα 6 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα.
θεωρητικά... και σε πραγματικές συνθήκες; Αρκεί ένα μία μείωση από τα 200 στα 100 λόγω νταλίκας, το 1.600άρι θα κάνει μία ταινία του Αγγελόπουλου να ξαναφτάσει 200 και το 200άρι απλώς θα πατήσει το γκάζι με 6η
Πλεονασμός. Εκ μέρους μου.
Σε θεωρητικές (ιδανικές) συνθήκες σκέτο.Στην πραγματικότητα, μετράει όντως, πόσο εύκολα διατηρείς μία υψηλή ταχύτητα.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
H overall σύγκριση δεν μου λέει κάτι. Μπορεί το golf να βγαίνει καλύτερο γιατί έχει 20λτ περισσότερο χώρο αποσκευών ή πίσω χωράει και τον 1,85 ενώ η ΒΜW τον 1,83. E και λοιπον? Για μένα αυτά δεν μου λένε κάτι ( για καποιον άλλον ισως να μετρανε). Στα θέματα οδήγησης-αναρτήσεων-τιμονιού-κιβωτίου και γενικά στο κατά πόσο ένας οδηγός θα απολαύσει το αυτοκίνητο ποιο είναι το καλύτερο? Εγώ πάντως σε αυτά ψηφίζω ΒΜW.Δεν το έγραψα σωστά, μάλλον.
**Παντού **εννοούσε το drive. Μόνο λιγάκι καλύτερο τιμόνι έγραφαν ότι έχει η 1.
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?