-
Ίσως όλοι να παρακολουθήσατε τα μεσημβρηνά δελτία ειδήσεων.
Θα ακούσατε τότε για τον θάνατο 3 παιδιών κάπου στα τρίκαλα και για των θάνατο ενός 60χρονου στην βάρκιζα και οι 4 απανθρακώθηκαν. Και στις δύο περιτπώσεις ίσως οι θάνατοι να είχαν αποφεφχθεί εάν τα αυτοκίνητα δεν έπιαναν φωτιά. Παρατήρησα πως και τα 2 αυτοκίνητα ήταν γαλλικά και συγκεκριμένα Renault και αν είδα καλά και τα δύο ήταν μοντέλα απο 2000 και μετα. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι για την συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία ????Ξέρω θα μου πείτε πως η renault είναι η μόνη που κέρδισε 5 αστέρια στα περιβόητα crash test όμως διορθώστε αν κάνω λάθος διότι τα test αυτά δεν γίνονται με αναμένες τις μηχανές των αυτοκινήτων ούτε κάν έχοντας γυρίσει το κλειδί στην μίζα αλλά ούτε στόχος τους είναι να μελετήσουν την πιθανότητα να πιάσει φωτιά ένα αυτοκίνητο !
Τι νόημα έχει αν ένα αυτοκίνητο καταφέρει να προστατέψει αποτελεσματικά τους επιβαίνοντες (εννοώ να την γλυτώσουν με μερικά σπασμένα πόδια, χέρια και παϊδια) και κατόπιν πιάσει φωτιά πρίν αυτοί προλάβουν να βγούν ή να τους απομακρύνουν ?????
Βέβαι δεν ξεχνώ πως τίποτα απο όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί εάν οι δρόμοι ήταν επαρκώς φωτισμένοι και σημασμένοι εάν το κράτος φρόντιζε για την σωστή εκπαίδευση των οδηγών για την αμερόληπτη και άμεση τιμωρία των παραβατών εάν φορούσαμε πάντα ζώνη ασφαλείας εάν η οδηγική μας παιδεία ήταν τουλάχιστο μέτρια εάν τηρούσαμε τα όρια ταχύτητας έαν ήμασταν λίγότερο επιπόλαιοι και παρορμητικοί εάν η υπηρεσίες του κράτους φρόντιζαν για την πρόληψη και όχι μόνον για την είσπραξη προστίμων έαν σεβόμασταν την ζωή μας και των υπολοίπων αλλα ...αυτά βρίσκονται λίγο στην σφαίρα της φαντασίας μου.
Εγώ ξέρω μόνο ότι χάθηκαν 3 νέοι άνθρωποι και ότι σίγά σιγά χανόμαστε σε ένα ακύρηχτο πόλεμο γερνάμε σαν λαός αδιαφορούμε για το τέλος που πλησιάζει και συνεχίζουμε με μεγάλη ταχύτητα την πορεία προς την καταστροφή μας.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ (αυτό αφορά κι εμένα).
-
Ίσως όλοι να παρακολουθήσατε τα μεσημβρηνά δελτία ειδήσεων.
Θα ακούσατε τότε για τον θάνατο 3 παιδιών κάπου στα τρίκαλα και για των θάνατο ενός 60χρονου στην βάρκιζα και οι 4 απανθρακώθηκαν. Και στις δύο περιτπώσεις ίσως οι θάνατοι να είχαν αποφεφχθεί εάν τα αυτοκίνητα δεν έπιαναν φωτιά. Παρατήρησα πως και τα 2 αυτοκίνητα ήταν γαλλικά και συγκεκριμένα Renault και αν είδα καλά και τα δύο ήταν μοντέλα απο 2000 και μετα. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι για την συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία ????Ξέρω θα μου πείτε πως η renault είναι η μόνη που κέρδισε 5 αστέρια στα περιβόητα crash test όμως διορθώστε αν κάνω λάθος διότι τα test αυτά δεν γίνονται με αναμένες τις μηχανές των αυτοκινήτων ούτε κάν έχοντας γυρίσει το κλειδί στην μίζα αλλά ούτε στόχος τους είναι να μελετήσουν την πιθανότητα να πιάσει φωτιά ένα αυτοκίνητο !
Τι νόημα έχει αν ένα αυτοκίνητο καταφέρει να προστατέψει αποτελεσματικά τους επιβαίνοντες (εννοώ να την γλυτώσουν με μερικά σπασμένα πόδια, χέρια και παϊδια) και κατόπιν πιάσει φωτιά πρίν αυτοί προλάβουν να βγούν ή να τους απομακρύνουν ?????
Βέβαι δεν ξεχνώ πως τίποτα απο όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί εάν οι δρόμοι ήταν επαρκώς φωτισμένοι και σημασμένοι εάν το κράτος φρόντιζε για την σωστή εκπαίδευση των οδηγών για την αμερόληπτη και άμεση τιμωρία των παραβατών εάν φορούσαμε πάντα ζώνη ασφαλείας εάν η οδηγική μας παιδεία ήταν τουλάχιστο μέτρια εάν τηρούσαμε τα όρια ταχύτητας έαν ήμασταν λίγότερο επιπόλαιοι και παρορμητικοί εάν η υπηρεσίες του κράτους φρόντιζαν για την πρόληψη και όχι μόνον για την είσπραξη προστίμων έαν σεβόμασταν την ζωή μας και των υπολοίπων αλλα ...αυτά βρίσκονται λίγο στην σφαίρα της φαντασίας μου.
Εγώ ξέρω μόνο ότι χάθηκαν 3 νέοι άνθρωποι και ότι σίγά σιγά χανόμαστε σε ένα ακύρηχτο πόλεμο γερνάμε σαν λαός αδιαφορούμε για το τέλος που πλησιάζει και συνεχίζουμε με μεγάλη ταχύτητα την πορεία προς την καταστροφή μας.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ (αυτό αφορά κι εμένα).
-
Ίσως όλοι να παρακολουθήσατε τα μεσημβρηνά δελτία ειδήσεων.
Θα ακούσατε τότε για τον θάνατο 3 παιδιών κάπου στα τρίκαλα και για των θάνατο ενός 60χρονου στην βάρκιζα και οι 4 απανθρακώθηκαν. Και στις δύο περιτπώσεις ίσως οι θάνατοι να είχαν αποφεφχθεί εάν τα αυτοκίνητα δεν έπιαναν φωτιά. Παρατήρησα πως και τα 2 αυτοκίνητα ήταν γαλλικά και συγκεκριμένα Renault και αν είδα καλά και τα δύο ήταν μοντέλα απο 2000 και μετα. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι για την συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία ????Ξέρω θα μου πείτε πως η renault είναι η μόνη που κέρδισε 5 αστέρια στα περιβόητα crash test όμως διορθώστε αν κάνω λάθος διότι τα test αυτά δεν γίνονται με αναμένες τις μηχανές των αυτοκινήτων ούτε κάν έχοντας γυρίσει το κλειδί στην μίζα αλλά ούτε στόχος τους είναι να μελετήσουν την πιθανότητα να πιάσει φωτιά ένα αυτοκίνητο !
Τι νόημα έχει αν ένα αυτοκίνητο καταφέρει να προστατέψει αποτελεσματικά τους επιβαίνοντες (εννοώ να την γλυτώσουν με μερικά σπασμένα πόδια, χέρια και παϊδια) και κατόπιν πιάσει φωτιά πρίν αυτοί προλάβουν να βγούν ή να τους απομακρύνουν ?????
Βέβαι δεν ξεχνώ πως τίποτα απο όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί εάν οι δρόμοι ήταν επαρκώς φωτισμένοι και σημασμένοι εάν το κράτος φρόντιζε για την σωστή εκπαίδευση των οδηγών για την αμερόληπτη και άμεση τιμωρία των παραβατών εάν φορούσαμε πάντα ζώνη ασφαλείας εάν η οδηγική μας παιδεία ήταν τουλάχιστο μέτρια εάν τηρούσαμε τα όρια ταχύτητας έαν ήμασταν λίγότερο επιπόλαιοι και παρορμητικοί εάν η υπηρεσίες του κράτους φρόντιζαν για την πρόληψη και όχι μόνον για την είσπραξη προστίμων έαν σεβόμασταν την ζωή μας και των υπολοίπων αλλα ...αυτά βρίσκονται λίγο στην σφαίρα της φαντασίας μου.
Εγώ ξέρω μόνο ότι χάθηκαν 3 νέοι άνθρωποι και ότι σίγά σιγά χανόμαστε σε ένα ακύρηχτο πόλεμο γερνάμε σαν λαός αδιαφορούμε για το τέλος που πλησιάζει και συνεχίζουμε με μεγάλη ταχύτητα την πορεία προς την καταστροφή μας.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ (αυτό αφορά κι εμένα).
-
Προσωπική μου άποψη είναι ότι τουλάχιστον το 80% των ατυχημάτων οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στους οδηγούς. Ο 'γρήγορος' που δε 'μπορεί' να ακολουθεί τη ροή της κίνησης και ξεκινά προσπέρασμα 100 αυτοκινήτων για να μπει στο βιβλίο Guiness!, ο σουρωμένος που αγνοεί τα κόκκινα φανάρια και τα stop, ο νταλικιέρης που επιδεικνύοντας τον 'όγκο' του αδιαφορεί για τους υπόλοιπους, ο 'ωχ αδερφέ' ταρίφας που κάνει ό,τι γουστάρει και πάει λέγοντας.Έναν τροχονόμο θέλει ο καθένας πάνω από το κεφάλι του για να προστατεύσει πρωτίστος τον εαυτό του,αλλά από την άλλη δε θέλουμε (και καλά κάνουμε) αστυνομοκρατούμενο κράτος. Οπότε τι γίνεται;Παιδεία.Όχι μόνο οδηγική,αλλά γενικότερη παιδεία.Αυτή λείπει.
-
Δέν φταίνε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων οι οποίοι κάνουν ότι μπορούν για να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή ασφάλεια που παρέχουν τα προϊόντα τους (σκεφτείτε πως η ασφάλεια τους φέρνει και πωλήσεις, οπότε δεν είναι πεδίο όπου μπορούν να χρησιμοποιήσουν ημίμετρα).
Πιστεύω πως το σημαντικότερο ποσοστό της ευθύνης των αυτοκινητιστηκών ατυχημάτων στην χώρα μας μοιράζεται στην έλλειψη παιδείας γενικώς(προσπαθεί η ομάδα των 4Τ και λίγοι ακόμοι μεμονωμένα εδώ και χρόνια αλλά προφανώς δεν είναι αρκετό κάτι τέτοιο) και ειδικώς, όπως επίσης στην απαράδεκτα κακή ποιότητα του οδικού δικτύου.
Σίγουρα σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να έχει ο καθένας μας την παναγιά μαζί του γιατί κανένας τρόπος δεν αποτελεί πανάκεια για την αποφυγή ατυχημάτων ή τραυματισμών αλλά σίγουρα πρέπει πρώτα ο καθένας μας να κάνει ό,τι μπορεί για να αποτραπεί κάθε λογική συνέπεια μιας άτυχης στιγμής... -
ειναι γεγονος οτι η φωτια στα καταλυτικα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο ευκολο να προκληθει μετα απο τρακαρισμα γιατι η αντλια βενζινης που ολα διαθετουν στελνει την βενζινη με πιεση στα σωληνακια τροφοδοσιας που μπορει να εχουν κοπει και επισης η αμολυβδη ειναι περισσοτερο πτητικη [εξαερωνεται πιο ευκολα] με αποτελεσμα να ειναι αρκετα ευφλεκτη ειτε σαν υγρο ειτε σαν αεριο.
μερικοι κατασκευαστες εχουν τοποθετησει βαλβιδα διακοπης καυσιμου η οποια παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο και σε συνεργασια με τα αλλα συστηματα παθητικης ασφαλειας διακοπτει την παροχη καυσιμου σε περιπτωση προσκρουσης.
η φωτια ομως μεταδιδεται και απο το αλλο αυτοκινητο που εχει εμπλακει σε καποιο τρακαρισμα και οχι απαραιτητα απο το δικο μας το οτι δε στα δυο τραγικα αυτα ατυχηματα ηταν δυο απο τα τρια αυτοκινητα renault μαλλον εναι συμπτωση αν και δεν γνωριζω αν διεθεταν βαλβιδα διακοπης καυσιμου και αν ναι, αν θα επαιρναν φωτια;;;; -
καλα ρε παιδια αμα δυο ατυχηματα με γαλλικα μας κανουν να σκεφτομαστε οτι υπαρχει προβλημα τοτε τι να πουνε οι ανθρωποι εδω:
http://www.fordexplorerrollovers.com/accidents.htm
http://www.fordexplorerrollovers.com/venezuela.htm
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
καλα ρε παιδια αμα δυο ατυχηματα με γαλλικα μας κανουν να σκεφτομαστε οτι υπαρχει προβλημα τοτε τι να πουνε οι ανθρωποι εδω:http://www.fordexplorerrollovers.com/accidents.htm
http://www.fordexplorerrollovers.com/venezuela.htm
Νικος
Κοίτα ...εγώ απλά μια σκέψη έκανα και εξέφρασα μια απορία.
Τα παραδείγματα που έδωσες πιο πάνω αφορούν γνωστό πρόβλημα ελλατωματικών ελαστικών που φορούσαν πολλά Explorer και expedition στην Βόρεια και νότια αμερική. Όταν χάνεις ένα ελαστικό ενώ είσαι σε Highway με 110 και βάλε μίλια νομίζω πως δεν θέλει πολύ κουβέντα για το τί μπορεί να πάθει κανείς ακόμα και αν διαθέτει θωρηκτό. Παρόλαυτα ...κανένα απο αυτά δεν πήρε φωτιά!Και ερχόμενοι στην ψωροκώσταινα ...εδώ ακόμα και με το πιο ασφαλές αμάξι μπορεί να πέσεις σε μια λακούβα/χαράδρα όχι με 180 τα ...100 αρκούν, και να χάσεις τα αυγά και τα καλάθια και φυσικά την ίδια σου την ζωή.
-
γιατι η αντλια βενζινης που ολα διαθετουν στελνει την βενζινη με πιεση στα σωληνακια τροφοδοσιας που μπορει να εχουν κοπει-μερικοι κατασκευαστες εχουν τοποθετησει βαλβιδα διακοπης καυσιμου
[list:35ddnt50]Σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα(ακομα και στα......μιξερ )η ανλτια βενζινης διακοπτει τη λειτουργια της οταν σβησει ο κινητηρας μεσω του ρελε που υπαρχει στο ηλεκτρικο κυκλωμα του διακοπτη start.Θα εχετε παρατηρησει οτι οταν ανοιγετε τον διακοπτη, για μερικα δευτερολεπτα λειτουργει η αντλια και μετα σταματα.Με το start του διακοπτη, το ρελε οπλιζει απο τον παλμο του ντιστριμπιοτερ και λειτουργει η αντλια.Αν για ΟΠΟΙΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ σταματησει να λειτουργει το μοτερ αυτοματα σταματα και η παροχη καυσιμου.Το αναφερα οχι ως επειδηξη γνωσεων, αλλα για να μη δημιουργουνται συγχυσεις ως προς τα αιτια!!Αυτο σημαινει οτι το Α αμαξι που πηρε 5αστερια στο crach test σημερα με μηδενικο παρελθον στην παθητικη ασφαλεια στην πραξη αποδεικνυει εντελως διαφορετικο χαρακτηρα Η καθε εταιρια πιστευω αξιολογειτε στον χρονο για αυτα που προσφερει και ενας δυσκολος τομεας οπου τα 'αστερια' βοηθανε στις πωλησεις ειναι και η παθητικη ασφαλεια.(πχ μια mercedes με ενα αστερι αξιολησης, ειναι......Μercedes!!Δεν αλλαζει το σκηνικο)Ενας ακομα λογος που οριμενα αυτοκινητα γινονται λαμπατερ ειναι η προχειρες και κακομελετημενες ηλεκτρικες εγκαταστασεις!!Βλεπετε το αλκανταρα η το ραδιοcd πουλανε πολυ ποιο ευκολα και εχουν και ματι!!Αντιθετα μια μελετημενη κατασκευη δυστηχως δεν φενεται, αλλα οταν επερθει το κακο ου μη γενειτο ξερετε τι τους λεω?(ισως ειμαι λιγο απολυτος αλλα ειναι η σκληρη αληθεια )Μηπως ειχες την εντυπωση οτι θα σε εσωναν τα ηλεκτικα παραθυρα και το ραδιοcd?Hθελεστα και παθεστα [/list:u:35ddnt50]>Παιδεία.Όχι μόνο οδηγική,αλλά γενικότερη παιδεία.Αυτή λείπει.
[list:35ddnt50]Φιλε babis, AKRIBΩΣ αυτο λειπει!!!!! Θα μπορουσα να γραφω ωρες!!!!!!Ενα μονο θα πω.Πως να κανεις ΑΝΘΡΩΠΟ εναν 25 η 30 ετων πχ που εμαθε να ζει με το νομο του δυνατου?Γινεται αυτο το κατασκευαμα ΑΝΘΡΩΠΟΣ μεσα σε ενα μηνα ΔΗΘΕΝ εκπεδευσης, προς αποκτηση ενος διπλωματος?Στη Γερμανια οταν ημουν τριτη δημοτικου μας πηγαιναν καθε δευτερη παρασκευη σε Παρκο κυκλοφοριακης αγωγης!!Σε μαθαιναν οι ανθρωποι να κινεισαι με ασφαλεια ΠΕΖΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ, και μετα απο μια δεκαετια κυκλοφοριακης αγωγης ησουν πλεον ετοιμος απο ολες τις αποψεις να βγαλεις διπλωμα!!Με λιγα λογια, ο ποιο σκαρτος χαρακτηρας να ειναι καποιος, μεσα σε μια δεκαετια τον πλαθει 'κυκλοφοριακα' και του μαθαινει ποιες ειναι οι απαιτησεις του και οι υποχρεωσεις!Του μαθαινει οτι ο δρομος ανηκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.Στο σπιτι του μπορει να κανει ΟΤΙ θελει.Απλα οπως ειπε ο babis χρειαζεται ΠΑΙΔΕΙΑ=Xρονος.Και για να δουμε θετικα αποτελεσματα πρεπει να εφαρμοστει ΑΜΕΣΑ για να δουμε τους πρωτους καρπους μετα απο μια 20ετια!!Κι αφηστε τα 'μπασκιναρια' να λενε τα δικα τους[/list:u:35ddnt50]
-
γιατι η αντλια βενζινης που ολα διαθετουν στελνει την βενζινη με πιεση στα σωληνακια τροφοδοσιας που μπορει να εχουν κοπει-μερικοι κατασκευαστες εχουν τοποθετησει βαλβιδα διακοπης καυσιμου
[list:3jt87ac8]Σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα(ακομα και στα......μιξερ )η ανλτια βενζινης διακοπτει τη λειτουργια της οταν σβησει ο κινητηρας μεσω του ρελε που υπαρχει στο ηλεκτρικο κυκλωμα του διακοπτη start.Θα εχετε παρατηρησει οτι οταν ανοιγετε τον διακοπτη, για μερικα δευτερολεπτα λειτουργει η αντλια και μετα σταματα.Με το start του διακοπτη, το ρελε οπλιζει απο τον παλμο του ντιστριμπιοτερ και λειτουργει η αντλια.Αν για ΟΠΟΙΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ σταματησει να λειτουργει το μοτερ αυτοματα σταματα και η παροχη καυσιμου.Το αναφερα οχι ως επειδηξη γνωσεων, αλλα για να μη δημιουργουνται συγχυσεις ως προς τα αιτια!!Αυτο σημαινει οτι το Α αμαξι που πηρε 5αστερια στο crach test σημερα με μηδενικο παρελθον στην παθητικη ασφαλεια στην πραξη αποδεικνυει εντελως διαφορετικο χαρακτηρα Η καθε εταιρια πιστευω αξιολογειτε στον χρονο για αυτα που προσφερει και ενας δυσκολος τομεας οπου τα 'αστερια' βοηθανε στις πωλησεις ειναι και η παθητικη ασφαλεια.(πχ μια mercedes με ενα αστερι αξιολησης, ειναι......Μercedes!!Δεν αλλαζει το σκηνικο)Ενας ακομα λογος που οριμενα αυτοκινητα γινονται λαμπατερ ειναι η προχειρες και κακομελετημενες ηλεκτρικες εγκαταστασεις!!Βλεπετε το αλκανταρα η το ραδιοcd πουλανε πολυ ποιο ευκολα και εχουν και ματι!!Αντιθετα μια μελετημενη κατασκευη δυστηχως δεν φενεται, αλλα οταν επερθει το κακο ου μη γενειτο ξερετε τι τους λεω?(ισως ειμαι λιγο απολυτος αλλα ειναι η σκληρη αληθεια )Μηπως ειχες την εντυπωση οτι θα σε εσωναν τα ηλεκτικα παραθυρα και το ραδιοcd?Hθελεστα και παθεστα [/list:u:3jt87ac8]>Παιδεία.Όχι μόνο οδηγική,αλλά γενικότερη παιδεία.Αυτή λείπει.
[list:3jt87ac8]Φιλε babis, AKRIBΩΣ αυτο λειπει!!!!! Θα μπορουσα να γραφω ωρες!!!!!!Ενα μονο θα πω.Πως να κανεις ΑΝΘΡΩΠΟ εναν 25 η 30 ετων πχ που εμαθε να ζει με το νομο του δυνατου?Γινεται αυτο το κατασκευαμα ΑΝΘΡΩΠΟΣ μεσα σε ενα μηνα ΔΗΘΕΝ εκπεδευσης, προς αποκτηση ενος διπλωματος?Στη Γερμανια οταν ημουν τριτη δημοτικου μας πηγαιναν καθε δευτερη παρασκευη σε Παρκο κυκλοφοριακης αγωγης!!Σε μαθαιναν οι ανθρωποι να κινεισαι με ασφαλεια ΠΕΖΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ, και μετα απο μια δεκαετια κυκλοφοριακης αγωγης ησουν πλεον ετοιμος απο ολες τις αποψεις να βγαλεις διπλωμα!!Με λιγα λογια, ο ποιο σκαρτος χαρακτηρας να ειναι καποιος, μεσα σε μια δεκαετια τον πλαθει 'κυκλοφοριακα' και του μαθαινει ποιες ειναι οι απαιτησεις του και οι υποχρεωσεις!Του μαθαινει οτι ο δρομος ανηκει ΣΕ ΟΛΟΥΣ και ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.Στο σπιτι του μπορει να κανει ΟΤΙ θελει.Απλα οπως ειπε ο babis χρειαζεται ΠΑΙΔΕΙΑ=Xρονος.Και για να δουμε θετικα αποτελεσματα πρεπει να εφαρμοστει ΑΜΕΣΑ για να δουμε τους πρωτους καρπους μετα απο μια 20ετια!!Κι αφηστε τα 'μπασκιναρια' να λενε τα δικα τους[/list:u:3jt87ac8]
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
καλα ρε παιδια αμα δυο ατυχηματα με γαλλικα μας κανουν να σκεφτομαστε οτι υπαρχει προβλημα τοτε τι να πουνε οι ανθρωποι εδω:
http://www.fordexplorerrollovers.com/accidents.htm
http://www.fordexplorerrollovers.com/venezuela.htm
Νικος
Κοίτα ...εγώ απλά μια σκέψη έκανα και εξέφρασα μια απορία.
Τα παραδείγματα που έδωσες πιο πάνω αφορούν γνωστό πρόβλημα ελλατωματικών ελαστικών που φορούσαν πολλά Explorer και expedition στην Βόρεια και νότια αμερική. Όταν χάνεις ένα ελαστικό ενώ είσαι σε Highway με 110 και βάλε μίλια νομίζω πως δεν θέλει πολύ κουβέντα για το τί μπορεί να πάθει κανείς ακόμα και αν διαθέτει θωρηκτό. Παρόλαυτα ...κανένα απο αυτά δεν πήρε φωτιά!Και ερχόμενοι στην ψωροκώσταινα ...εδώ ακόμα και με το πιο ασφαλές αμάξι μπορεί να πέσεις σε μια λακούβα/χαράδρα όχι με 180 τα ...100 αρκούν, και να χάσεις τα αυγά και τα καλάθια και φυσικά την ίδια σου την ζωή.
Καλα ελπιζω να εννοεις 110 χιλ μια και 110 μιλια ειναι (πρεπει να ειναι) εξωπραγματικα σε δημοσιες εθν. οδους.
Επισης που το παω ειναι οτι επειδη βλεπουμε 2-3 αυτοκινητα δεν ειναι βαση για να το θεωρουμε ως πιθανο προβλημα. Πρεπει να γινει στατιστικη αναλυση και να δουμε τι συμβαινει και μετα να λεμε πως και γιατι ενα αυτοκινητο παιρνει φωτια. Δηλαδη ειναι ευκολο να γενικευσουμε καταστασεις απο το δελτιο ειδησεων.
Νικος
-
Μόνο τα Λαγκούνα και κανούριο Μεγκάν έχουν 5 αστέρια. Δεν νομίζω ότι τα παλιά Ρενώ ήταν τόσο καλά.
-
Min kolate sta asteria pedia alu ine i usia.Megali istoria/apati ta crashtests.Lete xafnika i renault na ftiahni pio asfali aftokinita apo BMW/MERC ?Gia skeftite ke tis katigories tis volvo,tis paradosiaka asflalesteris viomihanias gia polus,pros tin renault ,oti diladi prosehi idietera mono ta simia sta opia ginete i vathmologisi twn test panw sto amaxoma.Kapies sigekrimenes leptomeries diladi opu epikedrwnete giana kerdizi extra podous.
-
Σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα(ακομα και στα......μιξερ )η ανλτια βενζινης διακοπτει τη λειτουργια της οταν σβησει ο κινητηρας μεσω του ρελε που υπαρχει στο ηλεκτρικο κυκλωμα του διακοπτη start
σωστα ολα αυτα αλλα ποιος μας λεει οτι πρεπει οπωσδηποτε να σβυσει και ο κινητηρας μετα απο τρακαρισμα, θα μπορουσε να ειναι τουμπαρισμενο και ο κινητηρας να δουλευει η μηπως κανω λαθος;;
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Min kolate sta asteria pedia alu ine i usia.Megali istoria/apati ta crashtests.Lete xafnika i renault na ftiahni pio asfali aftokinita apo BMW/MERC ?Gia skeftite ke tis katigories tis volvo,tis paradosiaka asflalesteris viomihanias gia polus,pros tin renault ,oti diladi prosehi idietera mono ta simia sta opia ginete i vathmologisi twn test panw sto amaxoma.Kapies sigekrimenes leptomeries diladi opu epikedrwnete giana kerdizi extra podous.Στα crash test δε μετράνε πόσο 'τσαλακώνεται' το αμάξι. Υπολογίζουν τις δυνάμεις και τις επιταχύνσεις που δέχονται τα ανθρώπινα προπλάσματα, που χρησιμοποιούνται, κατά τη σύγκρουση. Δημιουργήθηκε ένας αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης της παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων, αλλά επειδή δε συμφέρει τους Γερμανούς (ή όποιους άλλους), θα ισχυριστούμε ότι είναι 'απάτη';
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Min kolate sta asteria pedia alu ine i usia.Megali istoria/apati ta crashtests.Lete xafnika i renault na ftiahni pio asfali aftokinita apo BMW/MERC ?Gia skeftite ke tis katigories tis volvo,tis paradosiaka asflalesteris viomihanias gia polus,pros tin renault ,oti diladi prosehi idietera mono ta simia sta opia ginete i vathmologisi twn test panw sto amaxoma.Kapies sigekrimenes leptomeries diladi opu epikedrwnete giana kerdizi extra podous.
Στα crash test δε μετράνε πόσο 'τσαλακώνεται' το αμάξι. Υπολογίζουν τις δυνάμεις και τις επιταχύνσεις που δέχονται τα ανθρώπινα προπλάσματα, που χρησιμοποιούνται, κατά τη σύγκρουση. Δημιουργήθηκε ένας αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης της παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων, αλλά επειδή δε συμφέρει τους Γερμανούς (ή όποιους άλλους), θα ισχυριστούμε ότι είναι 'απάτη';
Lipon su lene oti distihws kirie tha prepi na perasete apo tin parakatw diadikasia,ke an vgite zwdanos sinehizete tin zoi sas : tha pesete se ena tiho me 120km .Ehete dio epiloges mono diathesimes : to telefteo megane, ne afto me ta 5 asteria,ke mia E class.Ti dialegete ?Afto pu thelw na pw me to 'astio' afto epihirima ine pws iparhi paraga pisw apo tus foris twn crash-test.Opws les i germani ine malon stin apexw ke i renault simetehi se stimenen dokimasies.Bori ta proplasmata na elenhode se sigekrimenes kataponisis/simia ta opia opws proanefera endiaferon tin renault.Xanaskepsu,megane i E class,me 120 km se tiho...
-
Lipon su lene oti distihws kirie tha prepi na perasete apo tin parakatw diadikasia,ke an vgite zwdanos sinehizete tin zoi sas : tha pesete se ena tiho me 120km .Ehete dio epiloges mono diathesimes : to telefteo megane, ne afto me ta 5 asteria,ke mia E class.Ti dialegete ?Afto pu thelw na pw me to 'astio' afto epihirima ine pws iparhi paraga pisw apo tus foris twn crash-test.Opws les i germani ine malon stin apexw ke i renault simetehi se stimenen dokimasies.Bori ta proplasmata na elenhode se sigekrimenes kataponisis/simia ta opia opws proanefera endiaferon tin renault.Xanaskepsu,megane i E class,me 120 km se tiho...
[list:1vdhcdeq]Ακριβως Το ειπα ποιο πανω σφαιρικα αλλα μερικοι δεν το επιασαν!!!Σιγα μη περιμενω εγω τα αποτελεσματα των Γαλλων στα crash test!Οι Γερμανοι εχουν αποδιξει ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ την αξια τους και ακομα στο υποσυνηδητο του χειροτερου εχθρου η Mercedes αποτελει την κορυφη!!Τωρα στα λογια ο καθενας λεει οτι θελει ,αλλα αμα του εθετες πραγματικα το διλημα απ τους πρωτους θα εμπαινε στην Mercedes. Η ουσια ειναι ο καθενας για να πουλησει λεει τα δικα του και η πραξη λεει αλλα [/list:u:1vdhcdeq]
-
Ο χρήστης garrett-man έγραψε:
Xanaskepsu,megane i E class,me 120 km se tiho...
Και με τα δύο θα σε μαζεύουν με το κουταλάκι...
Η μαγκιά είναι να αποφύγεις τον τοίχο και όχι να βροντήξεις πάνω του! -
Και με τα δύο θα σε μαζεύουν με το κουταλάκι...
Η μαγκιά είναι να αποφύγεις τον τοίχο και όχι να βροντήξεις πάνω του![list:2vp8z58x]Ε δαν ειναι ολοι χεραδες, πως θα γινει!!Αλλα ακομα και χερας να ειναι καποιος δεν ξερεις πως θα σου ρθει το ατυχημα.Απο που θα φυγεις?Προς τα πανω?Την παθητικη ασφαλεια τη ισως δεν την χρειαστει ποτε στη ζωη σου ισως ομως μια και μοναδικη!!Θα εξαρτηθει αποκλειστικα απ την επιλογη του οδηγου Ειναι ο ιδιος ακριβως τροπος σκεψης με τη ζωνη.Δε τη φορας για να τρακαρεις αλλα για τη ΜΙΑ φορα που ισως τη χρειαστεις [/list:u:2vp8z58x]
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Xanaskepsu,megane i E class,me 120 km se tiho...
Και με τα δύο θα σε μαζεύουν με το κουταλάκι...
Η μαγκιά είναι να αποφύγεις τον τοίχο και όχι να βροντήξεις πάνω του!Σωστό. Με οτιδήποτε πάνω από 60-70 χλμ είσαι...
Μαγκιά θα είναι αν είναι τοίχος. Συνήθως όμως είναι μετωπική. Και εκεί δεν μπορείς να αποφύγεις τίποτα. Κιχ δεν προλαβαίνεις να κάνεις... Και εκεί τα αστεράκια πάνε περίπατο
Αναρωτιέμαι και ανυσηχώ