Ehw dokimasi ta Denso IRIDIUM POWER sto rallaki mu ke an kati axizi na anaferthi ine i megali diafora(miwsi fisika!) stin katanalwsi .Kanw tulahiston 5-10% perissotera km me tin idia posotita kafsimu.Ine kati pu iposhete ke i Denso stin siskevasia opote ke mono apo afto aposvenete i megali axia agoras tus .Apo apodwsi den egine kati fovero ala ke ena 2% na ehi pari ke ine adinato na pis pws to katalaves ke efharistimenos ime.Oso gia tin psixrotita ena klik pio psixra buzi sinithws kanun kalo idika se veltiwmena moter.Ektos tis psixrotitas i Denso gia to moter tu rallye 16v to buzi pu protini (IK22) ehi kata 0.2mm mikrotero diakeno tu ergostasiaku kati pu sinithws evnoi poli ipertrofodotumena(mihanika ke himika) aftokinita.Genika padws pistevw pws ena veltiwtiko buzi an ke me kako value for money ws pros tin afxisi dinamis ine poli kali kinisi gia tin evriteri/makroprothesmi igia tu moter mias ke i diafora kafsis/spinthira me ta sinithws ftiniarika ergostasiaka ine megali.Telos miwnoun ta misfires(kikloi hwris katholu spinthira,katholu spanio fenomeno,i mipws nomizete pws stis 6000rpm to moter sas dimiurgi 3000 spinthires?!!afereste kapius... ).
Latest posts made by garrett-man
-
RE: Μπουζί
-
RE: Πληροφοριες για "Daihatsu Charade GTti"
Ο χρήστης KOT έγραψε:
Γεια σας, θελω να μαθω αν εχει μικροτερη τουρμπινα απο πουντο και γενικα αν ξερεται βελτιωσεις.
Αν θα γραφει καποιος με 'Daihatsu Charade GTti' θα με βοηθειση πολυ να μαθω για τα μηχανικα μερη και πως συμπεριφερεται.
Σας ευχαριστω και περιμενω νεα σαςΦορανε την ιδια τουρμπινα της ΙΗΙ με κωδικο RHB5,δηλαδη μεγεθους Τ2.Κλασσικη κινηση η αντικατασταση της απο μια Τ25.
-
RE: ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ?
Επειδη τό (L) παραμένει τό ίδιο, όπως καί τό (v) (στήν περίπτωση πού μιλάμε γιά τό ίδιο όχημα,καί τήν ίδια ταχύτητα κίνησης μέσα στό ρευστό),ο αριθμός Reynolds δείχνει νά μεταβάλεται μόνο λόγω του κινηματικου ιξώδους τού ρευστού;
Οταν μιλαμε για οχημα ξεχνα τον αριθμο Reynolds,ο τυπος της drag force εχει τετραγωνο και εισαι μια χαρα.
Αυτό γιατί δέν έχει νά κάνει,με τήν πυκνότητά του;
θερμοκρασια και φυση ρευστου και κατ επεκτασην μεταβαλεται και η πυκνοτητα.
Μέχρι ποιά τιμή μπορεί νά φτάσει ο αριθμός Reynolds;
Μεγαλη..
Ότι κινείται στόν αέρα,έχει οπισθέλκουσα πάντα ανάλογη πρός τό τετράγωνο τής ταχύτητας,ή όχι;
Τι λεμε τοση ωρα??Οχι ,οπως ειπαμε παραπανω ο εκθετης της ταχυτητας στο τυπο της οπισθελκουσας den einai παντα 2,εξαρταται απο τον Reynolds
-
RE: ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ?
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
.
Αλλά αυτό με την τρίτη δύναμη νομίζω ότι το έχω ακούσει, ισχύει;Οχι,δέν ισχύει.Πάντα ανάλογη μέ τό τετράγωνο τής ταχύτητας.
Με λενε Reynolds και λεω πως ισχυει(ok οχι για 'automotive' ροες,εκει η μοντελοποιηση με το τετραγωνο ειναι μια χαρα,αλλα αφου φτασαμε εδω ας το χοντρινουμε λιγο...).
Στη γενικη θεωρηση : Drag Force=cv^n
οπου c κατα τα γνωστα =0.5ΑCdρ
v=ταχυτητα
ρ=πυκνοτητα μεσου
Α=μετωπικη επιφανεια
και n = παραμετρος εξαρτωμενη απο τον αριθμο Reynolds[2 για τα αμαξακια μας,προς το 3 για υποβρυχιο(Re>10^9)]Ούπς!!!
Γιά δώσε λεπτομέρειες!!!
Ο αριθμός Reynolds,σύμφωνα μέ τί μεταβάλεται;Re=Lv/V
L=χαρακτηριστικο μηκος σε m(π.χ. για σφαιρα η ακτινα της)
v=σχετικη ταχυτητα μεσου/ρευστου σε m/sec
V=κινηματικο ιξωδες ρευστου(10^(-6) m^2/sec για νερο,1510^(-6)m^2/sec για αερα) -
RE: ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ?
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
.
Αλλά αυτό με την τρίτη δύναμη νομίζω ότι το έχω ακούσει, ισχύει;Οχι,δέν ισχύει.Πάντα ανάλογη μέ τό τετράγωνο τής ταχύτητας.
Με λενε Reynolds και λεω πως ισχυει(ok οχι για 'automotive' ροες,εκει η μοντελοποιηση με το τετραγωνο ειναι μια χαρα,αλλα αφου φτασαμε εδω ας το χοντρινουμε λιγο...).
Στη γενικη θεωρηση : Drag Force=cv^n
οπου c κατα τα γνωστα =0.5ΑCdρ
v=ταχυτητα
ρ=πυκνοτητα μεσου
Α=μετωπικη επιφανεια
και n = παραμετρος εξαρτωμενη απο τον αριθμο Reynolds[2 για τα αμαξακια μας,προς το 3 για υποβρυχιο(Re>10^9)] -
RE: Προς 4 Τροχοι: Σας προκαλω...
O sinadelfos G60POWER milise swsta.Ena pragma me kani omws na provlimatizome : ehume afierwsi toses selides gia na epihirimatologisume kata tis aftokinitoviomihanias mias hwras tis opias to kamari/apadisi sta ipolipa sport aftokinita ana tin ifilio ehi idiki apodosi(hp/litre) adistihi me ta dikas mas super-mini gia ta psonia!(Gia osus den katalavan i sigrisi ine Viper-seicento ).Am ke to alo kamari i corvette den pai pisw : o 5.7l kinitiras apododi 350hp(ke ton apokalun small block...).Siharitiria.Ke tora pu ipa corvette : to 60% twn agorastwn tis,tin protimun me to arheas tehnologias AFTOMATO KIVOTIO.OI ANTHROPI AGORAZUN TO 'AFTOKINITISTIKA POLITISTIKO TUS SIMVOLO/ONIRO KATHE AMERIKANU' ME AFTOMATO ATHLIO SASMAN.TOSO EKTIMUN TI MODERNA TEHNOLOGIA KE TIN SPORT ODIGISI I AMERIKANI GNWSTES/ODIGI/PROVATA.PU VRISKODE TA DIKA MAS SPORT AFTOKINITA SE AFTON TON TOMEA??SE KIVOTIA EPIPEDU/LITURGIAS PU MIMUDE AFTA TIS F1 KIRIOI...ALA XEHASA ,ESIS STA C.A.R.T. DEN EHETE FTASI EKI AKOMA...
-
RE: Αναρωτιέμαι και ανυσηχώ
Re pedia maresi pu kolisate sta 120!!!Ok fadastite tin idia diadikasia me 70km.Harumeni?!?!Opws anefere ke kapios proigumenos prepi na dite me ta matia sas leptomeries apo ta plesia twn aftokinitwn.Tha mu pite re barba me to mati den fenode i strevlwsis/lataponisis pou tha iposti to sasi meta tin sigrusi ke tin metepita katastasi tu ala tulahiston psihologika i tha sas provlimatisi!!!Oso gia tin 'sigrisi' energitikis/pathitikis asfalias ehw na pw to exis.Ehw ena 106 rallye ke opws isws gnwrizete ehi pithanws tin hiroteri pathitiki asfalia apo ta aftokinita pu polude simera(ean dite amaxwma 106 meta apo geri traka i sto site tis EuroNcap tha katalavete).Wstoso ine tromeri i energitiki asfalia aftu tu aftokinitu logo akariewn epitahinsewn,kratimatwn ktl.Ta aditheta ishiiun gia mia 316 i mia c200 as pume.Odigwdas afta ta aftokinita ENIWTHA LIGOTERO ASFALIS STON (GRIGORO) TROPO PU ODIGW.Diladi pistevw pws gia enan ena rallye prosferi megaliteri asfalia apo mia 316
(tu hriazete i energitiki aftunu) enw gia enan 60ari helonoodigo pio asfales amaxi ine mia 316(theli gerw skari aftos,ta aloga ite ta hi ite ohi ine ta idia...).Den xerw an simfonite me tin skepsi mu afti. -
RE: Αναρωτιέμαι και ανυσηχώ
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Min kolate sta asteria pedia alu ine i usia.Megali istoria/apati ta crashtests.Lete xafnika i renault na ftiahni pio asfali aftokinita apo BMW/MERC ?Gia skeftite ke tis katigories tis volvo,tis paradosiaka asflalesteris viomihanias gia polus,pros tin renault ,oti diladi prosehi idietera mono ta simia sta opia ginete i vathmologisi twn test panw sto amaxoma.Kapies sigekrimenes leptomeries diladi opu epikedrwnete giana kerdizi extra podous.
Στα crash test δε μετράνε πόσο 'τσαλακώνεται' το αμάξι. Υπολογίζουν τις δυνάμεις και τις επιταχύνσεις που δέχονται τα ανθρώπινα προπλάσματα, που χρησιμοποιούνται, κατά τη σύγκρουση. Δημιουργήθηκε ένας αντικειμενικός τρόπος αξιολόγησης της παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων, αλλά επειδή δε συμφέρει τους Γερμανούς (ή όποιους άλλους), θα ισχυριστούμε ότι είναι 'απάτη';
Lipon su lene oti distihws kirie tha prepi na perasete apo tin parakatw diadikasia,ke an vgite zwdanos sinehizete tin zoi sas : tha pesete se ena tiho me 120km .Ehete dio epiloges mono diathesimes : to telefteo megane, ne afto me ta 5 asteria,ke mia E class.Ti dialegete ?Afto pu thelw na pw me to 'astio' afto epihirima ine pws iparhi paraga pisw apo tus foris twn crash-test.Opws les i germani ine malon stin apexw ke i renault simetehi se stimenen dokimasies.Bori ta proplasmata na elenhode se sigekrimenes kataponisis/simia ta opia opws proanefera endiaferon tin renault.Xanaskepsu,megane i E class,me 120 km se tiho...
-
RE: Αναρωτιέμαι και ανυσηχώ
Min kolate sta asteria pedia alu ine i usia.Megali istoria/apati ta crashtests.Lete xafnika i renault na ftiahni pio asfali aftokinita apo BMW/MERC ?Gia skeftite ke tis katigories tis volvo,tis paradosiaka asflalesteris viomihanias gia polus,pros tin renault ,oti diladi prosehi idietera mono ta simia sta opia ginete i vathmologisi twn test panw sto amaxoma.Kapies sigekrimenes leptomeries diladi opu epikedrwnete giana kerdizi extra podous.
-
RE: 0-100 σε 7'' απο 1.6 λιτρα!
Ο χρήστης meco έγραψε:
Mia mikri enstasula meta apo ...selides apusias sto sigekrimeno thema.Ek proimiu dio aftokinita me diafora timis tis taxews tou...100%,den borun na sigrithun.Ine se diaforetiki katigoria(tulahiston timis).To cooper s pezi mazi me clio 172,corolla t-sport ,leon 1.8t 180 ,206 rc sidoma,golf gti ktl. (girw sta 8 miria diladi).To rallye pali ehi gia adipalus to punto hgt,saxo vts,yaris t sport,corsa gsi ktl.(4-5 miria diladi).
Από τη μία έχεις δίκιο, από την άλλη άδικο.
Ναι μεν είναι χαώδης η διαφορά χρημάτων και η 'χλίδα' που τα χωρίζει, όπως από την άλλη, όμως ανήκουν στην ίδια κατηγορία, από άποψη μεγέθους, χώρων και κυβισμού, ενώ προσφέρουν και τα δύο, οδηγική ευχαρίστηση στον κάτοχό τους...Idia katigoria hwrwn???malon astievese i den ehis bi pote se 106...
Mega sfalma na katigoripiis ta aftokinita simfwna me ta kivika tous:to rallye ine stin idia katigoria me to charade gtti(1000cc) ala se diaforetiki me ena hyundai lantra 1600cc gia paradigma.
Odigiki efharistisi prosferi ke mia moden a sto katoho tis ti simeni afto pws tha ti sigrinw me to rallye??
Siberasma : fisika ke to rallye ine se ali katigori apo to cooper s ,mono ke mono logo tis timis tou.Pio swsta tha lege kanis vriskode sta dio akra tis idias katigorias : to ena sta miniGTi ,to alo sta MegaGTI(I mini GT an thes)...