-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Mα αν δεν κάνω λάθος spec C δεν ονομάζεται και η έκδοση που κυκλοφορεί τώρα?Η αεροτομή στο πάνω μέρος του πίσω παμπρίζ απλά απαράδεκτη.
Σπύρο πόσταρε το αγαπημένο σου ζωό για την αεροτομή..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Mα αν δεν κάνω λάθος spec C δεν ονομάζεται και η έκδοση που κυκλοφορεί τώρα?
Η αεροτομή στο πάνω μέρος του πίσω παμπρίζ απλά απαράδεκτη.
Σπύρο πόσταρε το αγαπημένο σου ζωό για την αεροτομή..
έφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!
από τα λίγα οχήματα που θα αγόραζα πάντως, όσο καγκουρation κι αν είναι!
-
Σπυρο αυτο εναι το SW με το 'BABY ON BOARD' σηματακι
Τον εξωτερικο του σχεδιασμο τον εκτιμας μονο οταν καθεσαι στο καθισμα του οδηγου .
Συνεχιζει να μου μοιαζει με ibiza ρε γμτ .
-
Ναι και εμένα η μούρη του μου θυμίζει το Cordoba wrc evo2 που έτρεχε κάποτε...
-
Spec-c λεγεται μια τροποποιημενη εκδοση που ειναι πιο ελαφρια, εχει μεγαλυτερο ψυγειο νομιζω (12λτ) και γενικα χαρακτηριζεται ως Read-to-Race
-
Εγώ είχα την εντύπωση ότι spec C ονομαζόταν η τελευταία γενιά του impreza Group N ή αλλιώς του Ν11. Ίσως κάνω λάθος.
-
Spec C είναι ουσιαστικά η κορυφαία έκδοση του Impreza (κάθε γενιάς) όχι σε δύναμη κινητήρα αλλά σε στήσιμο και αίσθηση. Το αυτοκόλλητο στη πόρτα του οδηγού έχει τη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και γράφει 'Keep attacking' .Αυτό τα λέει όλα νομίζω
-
Καλά εσείς λέτε αν είναι άσχημο το Impreza για δείτε και τα χάλια του Forester. Μάλλον ο Ζαπατίνας έχασε την έμπνευσή του με τους Σουμπαρέους που έμπλεξε.
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2006.html -
Ο χρήστης indy έγραψε:
Καλά εσείς λέτε αν είναι άσχημο το Impreza για δείτε και τα χάλια του Forester. Μάλλον ο Ζαπατίνας έχασε την έμπνευσή του με τους Σουμπαρέους που έμπλεξε.
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2006.htmlAδιάφορο
-
Φυσικά, τα SUBARU τα αγοράζεις με κλειστά μάτια, αλλά τα οδηγείς με ανοιχτά....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Καλά εσείς λέτε αν είναι άσχημο το Impreza για δείτε και τα χάλια του Forester. Μάλλον ο Ζαπατίνας έχασε την έμπνευσή του με τους Σουμπαρέους που έμπλεξε.
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2006.htmlAδιάφορο
Σάν Κορεάτικο δεκαπενταετίας.
-
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=39450
Ηρθε το νεο impreza και θα εφοδιαζετε και με 2λιτρο κινητηρα 160 ιππων και θα κοστιζει 25.500 ευρο. Επιτελους!!!!!!!!!! Ειμαι 100% σιγουρος οτι θα πουλησει τρελα. Εδω ψιλοπουλαει η απατη της ελληνικης αντιπροσωπειας με τα 150 αλογα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καλά εσείς λέτε αν είναι άσχημο το Impreza για δείτε και τα χάλια του Forester. Μάλλον ο Ζαπατίνας έχασε την έμπνευσή του με τους Σουμπαρέους που έμπλεξε.
http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2006.htmlAδιάφορο
Σάν Κορεάτικο δεκαπενταετίας.
Προτιμω το προηγουμενο μοντελο.
Νικος
-
Να και το πρωτο τεστ. http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=45896
Μαλιστα στο sti θα μπορεις να ρυθμιζεις και την τετρακινηση και μπορεις να κατανεμεις την ροπη εως και 41/59 εμπρος/πισω. Μια απορια εχω. Στα απλα 2λιτρα ποσο ειναι η ροπη εμπρος/πισω? 50/50?
-
-
Στην πρώτη φώτο στο βάθος αυτό θα είναι το απλό το δίλητρο με τους 160 ιππους;
-
2000 cc 160 ίπποι και τετρακίνηση με 25500 ευρώ όταν Audi A3 1.6 έχει επίσης βασική 25500euro ????
(βέβαια είναι αλλη η ποιότητα κατασκευής και κυρίως η εμφάνιση και το design αλλα για έναν πορωμένο γιαπονεζόφιλο αυτα είναι ψιλά γράμματα)Τι να πώ, αναμένω τα τέστ απο τα διάφορα περιοδικά αν και μάλλον εκθιαστικά πρόκειται να είναι....
Εχει κανείς ιδέα τί είδους τετρακίνηση θα έχει το ατμοσφαιρικό 2000cc impreza?
-
Ειχα πει οτι δεν θα ξαναγραψω ποστ αλλα κανω μια εξαιρεση. Το impreza 2.0 160 ps εχει την ιδια ακριβως τετρακινηση με το wrx και το ιδιο πλαισιο. Η μονη διαφορα τους ειναι καποιες παραπανω ενισχυσεις που ισως να εχει το wrx. Μονο το sti θα διαφερει . Θα μπορεις να μεταφερεις την ροπη στους 2 αξονες εως και 41/59 μπρος/πισω
-
Να σαι καλά, μου εφτιαξες το βράδυ με αυτά τα νέα......
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
2000 cc 160 ίπποι και τετρακίνηση με 25500 ευρώ όταν Audi A3 1.6 έχει επίσης βασική 25500euro ????
(βέβαια είναι αλλη η ποιότητα κατασκευής και κυρίως η εμφάνιση και το design αλλα για έναν πορωμένο γιαπονεζόφιλο αυτα είναι ψιλά γράμματα)Τι να πώ, αναμένω τα τέστ απο τα διάφορα περιοδικά αν και μάλλον εκθιαστικά πρόκειται να είναι....
Και το Impreza μάλλον σαν κατηγορία είναι πιο κοντά στα Α4 παρά στο Α3 οπότε τότε η διαφορά πάει στα 10000+ που όσα καλά και να έχει (μούρη, λίγο καλύτερες διαστάσεις χώρους κλπ) είναι πάρα πολλά.... και τετρακίνηση σαν του ιάπωνα δεν έχει!
Σχετικά με δοκιμές ακόμα δεν έχω δει, κι εγώ περιμένω πολύ καλά σχόλια και υψηλότατο σκόρ αξίας/τιμή αλλά κάτι άκουσα για μεγάλη κατανάλωση του κινητήρα??
Νεο Impreza