-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
http://www.efet.gr/και τι να τους πω, οτι μου εβαλαν στο ρεζερβουαρ ληγμενα αγγουρακια???
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και τι να τους πω, οτι μου εβαλαν στο ρεζερβουαρ ληγμενα αγγουρακια???
Ρεεεεεε ειναι και για τα καύσιμα ρεεεεε
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όταν το βυτίο βάζει βενζίνη στο βενζινάδικο θεωρητικά του αφήνει και ένα δείγμα σε μεταλλικό μπιτόνακι το οποίο είναι υποχρεωμένος να το κρατήσει ο βενζινάς για αρκετό καιρό.... με αυτό αν θα βγει καθαρό θα καταρίψεις το ισχυρισμό του βενζινά μου έφεραν νοθευμένη και δεν το κατάλαβα... αν βγει νοθευμένο στρέφεσαι στην εταιρεία και όχι στον βενζινάΤο δείγμα (στο μπετονάκι) ο πρατηριούχος το κρατά μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό και το αντικαθιστά με το νέο δείγμα από αυτο το νέο καύσιμο που παραλαμβάνει.
Σε πιθανό έλεγχο παίρνουν δείγμα από την αντλία και το δείγμα (στο μπετονάκι) και συγκρίνουν.Όπως και να γίνεται όμως πιστεύω ότι δύσκολα θα βγάλει άκρη κανείς σε τέτοια περίπτωση.
-
μεγαλος πονος με την νοθευμενη βενζινη. δυο φορες εβγαλε off την αντλια βενζινης. φυσικα ο βενζινας, απο τον οποιο αποκλειστικα βαζαμε βενζινη εκανε την παπια. καταγγελια θελουν, γιατι καμια φορα πρεπει να ενεργουμε. μονο ετσι δυστυχως μπορει να γινει κατι. και ας αισθανομαι καμια φορα ρουφιανος...
-
αν δεν γραψει καποιος καποιο τηλεφωνο ή email στο οποιο να μπορεις να καταγγειλεις πρατηριουχο ΚΑΙ να του γινει ελεγχος εγω δεν πιστευω τιποτε!
αν θελουν να σταματησουν τη νοθεια η λυση ειναι παρα πολυ απλη:
- μεγαλο προστιμο
και - κλεισιμο του πρατηριου 1-3 μηνες
και - αναρτηση μεγαλης ταμπελας εξω απο το πρατηριο που να λεει οτι 'το πρατηριο θα μεινει κλειστο για 'τοσο' διαστημα επειδη πουλουσε νοθευμενα καυσιμα'
να δω μετα ποιος θα τολμουσε να νοθευσει...
- μεγαλο προστιμο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
μεγαλος πονος με την νοθευμενη βενζινη. δυο φορες εβγαλε off την αντλια βενζινης. φυσικα ο βενζινας, απο τον οποιο αποκλειστικα βαζαμε βενζινη εκανε την παπια. καταγγελια θελουν, γιατι καμια φορα πρεπει να ενεργουμε. μονο ετσι δυστυχως μπορει να γινει κατι. και ας αισθανομαι καμια φορα ρουφιανος...αυτο που πρεπει να κανεις αμεσα ειναι να μας πεις ποιο πρατηριο ειναι!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
μεγαλος πονος με την νοθευμενη βενζινη. δυο φορες εβγαλε off την αντλια βενζινης. φυσικα ο βενζινας, απο τον οποιο αποκλειστικα βαζαμε βενζινη εκανε την παπια. καταγγελια θελουν, γιατι καμια φορα πρεπει να ενεργουμε. μονο ετσι δυστυχως μπορει να γινει κατι. και ας αισθανομαι καμια φορα ρουφιανος...Κακώς κατά τι γνώμη μου αισθάνεσαι ρουφιάνος. Την οποιαδήποτε ζημιά εσύ θα την πληρώσεις από την τσέπη σου και όχι ο κάθε βενζινάς.
Αν είναι κάποιος σωστός να τον υπερασπιστώ χίλιες φορές, αλλά όχι τον κάθε απατεώνα που 'παίζει' με τη τσέπη μου.
Αλλά γιατί να μη κάνουν όσοι είναι 'μαφίες' τις απατεωνιές τους. Υπάρχουν παραδείγματα πρατηριούχων που πιάστηκαν να νοθεύουν ή να κλέβουν σε ποσότητα τους πήραν την άδεια για το συγκεκριμένο το πρατήριο και τους έδωσαν άδεια νέου πρατηρίου σε άλλη περιοχή.
Να 'πηδήξουν' κι άλλα αυτοκίνητα όχι μόνο μιας περιοχής. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αν δεν γραψει καποιος καποιο τηλεφωνο ή email στο οποιο να μπορεις να καταγγειλεις πρατηριουχο ΚΑΙ να του γινει ελεγχος εγω δεν πιστευω τιποτε!αν θελουν να σταματησουν τη νοθεια η λυση ειναι παρα πολυ απλη:
- μεγαλο προστιμο
και - κλεισιμο του πρατηριου 1-3 μηνες
και - αναρτηση μεγαλης ταμπελας εξω απο το πρατηριο που να λεει οτι 'το πρατηριο θα μεινει κλειστο για 'τοσο' διαστημα επειδη πουλουσε νοθευμενα καυσιμα'
να δω μετα ποιος θα τολμουσε να νοθευσει...
Χ...σε το πρόστιμο.Αμα γίνει το τελευταίο όμως θα τον πιεί κανονικά και με τον νόμο
- μεγαλο προστιμο
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
αν δεν γραψει καποιος καποιο τηλεφωνο ή email στο οποιο να μπορεις να καταγγειλεις πρατηριουχο ΚΑΙ να του γινει ελεγχος εγω δεν πιστευω τιποτε!
αν θελουν να σταματησουν τη νοθεια η λυση ειναι παρα πολυ απλη:
- μεγαλο προστιμο
και - κλεισιμο του πρατηριου 1-3 μηνες
και - αναρτηση μεγαλης ταμπελας εξω απο το πρατηριο που να λεει οτι 'το πρατηριο θα μεινει κλειστο για 'τοσο' διαστημα επειδη πουλουσε νοθευμενα καυσιμα'
να δω μετα ποιος θα τολμουσε να νοθευσει...
Χ...σε το πρόστιμο.Αμα γίνει το τελευταίο όμως θα τον πιεί κανονικά και με τον νόμο
και βεβαια θα τον πιει, μη νομιζεις και το προστιμο καλο ειναι, αυξανει και τα κρατικα εσοδα στους χαλεπους καιρους μας!
πλακα πλακα, αν ειχαν ολη μερα τα συνεργεια ελεγχων στους δρομους θα εβγαζαν τοσα πολλα λεφτα απο προστιμα που μαλλον ολη η οικονομια της χωρας θα επαιρνε ανασα!!!!
- μεγαλο προστιμο
-
Παιδιά πρόβλημα μπορεί να προκύψει ακόμα και απο βενζινά που δεν νοθεύει κατά κανόνα. Βάζαμε 2 χρόνια στο οικογενειακό peugeot 406 Bp ultimate από το ίδιο πρατήριο συνεχώς και δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Λίγο πριν τις διακοπές του Πάσχα απο σχεδόν άδειο που ήταν το γεμίζουμε στο γνωστό πρατήριο για το ταξίδι. Το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μια και λαμπάκι κινητήρα στο ταμπλό και antipollution fault να ανάβει κάθε 3 λεπτά στον υπολογιστή ταξιδίου.
Τη γλυτώσαμε με κάψιμο όλης της βενζίνης και επαναπρογραμματισμό της ECU στο συνεργείο χωρίς άλλη βλάβη.
Το γιατί είχε γίνει? Έιχε μετατρέψει δεξαμενή και αντλία της σούπερ σε σούπερ αμόλυβδη και προφανώς δεν την καθάρισε όπως θα έπρεπε... -
Πρεπει να εχεις κρατησει δειγμα απο την βενζινη που ειχες στο τεποζιτο σου οταν το παθες για να συγκριθει με αυτη του πρατηριου ή της εταιριας,δειγμα ειναι καλα σου παρει το αρμοδιο τμημα της τροχαιας και να σφραγιστει, πας στο πρατηριο με αυτο και μια Αρχη και ζητας δειγμα,σφραγιζεται και αυτο,πανε και τα δυο στο χημειο του κρατους και αναμενεις,οπως καταλαβαινεται χρονοβορα διαδικασια και δυσκολα βγαζεις ακρη.. αν την βγαλεις του το κλεινεις. Μ@@κες παιζουν με την περιουσια του κοσμου
-
Μην είσαι απόλυτα σίγουρος ότι η ζημιά στον προκαταλύτη έγινε από 'νοθευμένη' βενζίνη. Μήπως υπήρχε και άλλο πρόβλημα;
Ο προηγούμενος κορμός της μηχανής σου όπως αναφέρεις γιατί έσπασε; Έφταιγε και η βενζίνη εκεί;
Και άντε να πούμε ότι ήταν η βενζίνη νοθευμένη.Γιατί μόνο το δικό σου αυτοκίνητο χάλασε και δεν μαζευτήκατε καμιά 100ρια πελάτες της μέρας εκείνης να ζητήσετε τα ρέστα από το βενζινά;Εγώ θα σας πω ότι μια φορά ήρθε στο συνεργείο ένα 307 με 47000 που ήδη είχε κάψει φλάντζα μία φορά με το πρόβλημα ότι ένας κύλινδρος δεν δούλευε. Ο πελάτης επικαλέστηκε νοθευμένη βενζίνη και λοιπές αηδίες. Αποδείχτηκε ότι είχε κάψει βαλβίδα προφανώς από κακή εφαρμογή στη βάση της κατά την συντήρηση της κυλινδροκεφαλής μετά την φλάντζα.Απλά έτυχε να χαλάσει μετά ή κοντά στο γέμισμα.
Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα λοιπόν και μην πολυακούτε τι λένε στις αντιπροσωπείες. Αυτοί κοιτάν να την βγάλουν καθαρή με ηλίθιες δικαιολογίες πολλές φορές.
-
Η ρογμή είχε παρουσιαστεί στα 160.000 και είπαν ότι ήταν ελλατωματική σειρά που τελικά ειχαν αποφασίσει να μην την ανακαλέσουν....
Για το αν ήταν νοθευμένη βενζινη η όχι δεν μπορώ να αποδείξω κάτι, αν και οι καταλύτες συνήθως από αυτό χαλάνε. Στην προκειμένη με το που έλυσε την εξάτμιση στο ύψος του χταποδιού έπεσαν κομματάκια του προκαταλύτη ο οποίος είχε γίνει θρύψαλα! Τι άλλο θα μπορούσε να είναι?
Δυστυχώς παρόλο που έκανα την αίτηση δεν πιστεύω να βγει νοθευμένο το συγκεκριμένο πρατήριο γιατί είναι τοπικού χαρακτήρα και δουλεύει με στανταρ πελάτες... Η δουλειά μάλλον έγινε πριν μια βδομάδα που έβαλα 2 φορές από βενζινάδικα στην εθνική...
-
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
Για το αν ήταν νοθευμένη βενζινη η όχι δεν μπορώ να αποδείξω κάτι, αν και οι καταλύτες συνήθως από αυτό χαλάνε. Στην προκειμένη με το που έλυσε την εξάτμιση στο ύψος του χταποδιού έπεσαν κομματάκια του προκαταλύτη ο οποίος είχε γίνει θρύψαλα! Τι άλλο θα μπορούσε να είναι?Δεν είναι και πολύ εύκολο να γίνει κομμάτια ένας προκαταλύτης μόνο από νοθευμένη βενζίνη. Μάλλον θα πρέπει να υπάρχουν (και) άλλοι λόγοι.
-
Το οτι ο μηχανικός κοπάναγε με την βαριοπούλα ένα μπουλόνι για να λασκάρει???
-
Αυτή η 'καραμέλα' με τις νοθευμένες βενζίνες είναι πολύ βολική για τις αντιπροσωπείες.
Στο Stilo που είχα όταν, έπειτα από 3 εβδομάδες που με είχαν στο περίμενε για να αλλάξω τον αισθητήρα λ του καταλύτη, 'έσκασε' ο καταλύτης προσπάθησαν να το χρεώσουν σ'εμένα επειδή είχα αλλάξει το τελικό καζανάκι.
Μετά από τη σχετική φασαρία αποφάνθηκαν ότι έφταιγε η βενζίνη!
(έβαζα μόνο σούπερ αμόλυβδη και στο 99% των περιπτώσεων Racing...) -
Καραμέλα ακριβώς και επειδή πολύς κόσμος την αναμασάει βολεύει κάποιους.
Για Nissan συγκεκριμένα το Pick up που βγάζει είχαμε μία περίπτωση που σε 38000 έλιωσε τον προκαταλύτη και αυτό με τη σειρά του βούλωσε τον καταλύτη με αποτέλεσμα το αμάξι να μην μπορεί να κουνηθεί από το φράξιμο. Οι κύριοι της Nissan το είχαν καμιά 15αριά μέρες και δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι έχει.Με τα πολλά από το συνεχές ζόρισμα έπαθε ζημιά η μηχανή.Η ζημιά αποκαταστάθηκε από εξωτερικό συνεργείο με επισκευή της μηχανής και αλλαγή καταλύτη αλλά και προκαταλύτη ενώ ο ιδιοκτήτης πήγε το θέμα στα δικαστήρια προκειμένου να αποζημιωθεί από την αντιπροσωπεία.
Λάστιχο σκάει...η βενζίνη φταίει! -
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλα!
Όπως αναφέρω πιο πριν στο thread αυτό πριν 4 μήνες είχα πρόβλημα με τον προκαταλύτη ο οποίος αλλάχτηκε. Τον πλήρωσα κανονικά γιατί η αιτία κατα το συνεργείο ήταν η νοθευμένη βενζίνη.
Να σημειώσω εδώ πως ο προκαταλύτης είχε αλλαχθεί άλλες 2 φορές με παράλληλο update στον εγκέφαλο όλα πληρωμένα από την Nissan.Πριν 4-5 μέρες όμως ήρθε χαρτί από την Νισσαν που έλεγε πως η σειρά στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο μου έχει 'πιθανόν' πρόβλημα στον αισθητήρα οξυγόνου της πολλαπλής και να το πάω να το κοιτάξουν.
Δεδομένου ότι αυτός ο αισθητήρας είναι πριν τον προκαταλύτη και αφού δεν μπορεί να κάνει σωστά την δουλεια του, μήπως ευθύνεται και για την καταστροφή του προκαταλύτη?
Επίσης μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς κάνει αυτός ο αισθητήρας?
Ευχαριστώ
Δημήτρης -
Φίλε karalisd, ανακάλυψα λίγο αργά το θέμα και θα ήθελα να σου πώ μερικά πράγματα μιας και γνωρίζω το πρόβλημα απο εντελώς διαφορετική σκοπιά.
Κατ’ αρχήν να απαντήσω στο ερώτημά σου: Ο αισθητήρας οξυγόνου πολλαπλής εισαγωγής υπολογίζει την κατ’ όγκον περιεκτικότητα σε οξυγόνο του αέρα που εισέρχεται για να μπορέσει να φτιάξει σωστά το μίγμα που θα εισαχθεί τελικώς στον θάλαμο καύσης. Ουδεμία σχέση έχει με την βλάβη σου στον προκαταλύτη, στην οποία έρχομαι ευθύς αμέσως.
Ο σπασμένος προκαταλύτης δέν έχει καμμία σχέση με την βενζίνη, και ως εκ τούτου η απόφαση της καταδίκης του πρατηρίου είναι λανθασμένη. Είναι απλά ένας πολύ απλός τρόπος να αποποιηθεί η Nissan των ευθυνών της.
Το πρόβλημα ξεκινά με τους ελλατωματικούς προκαταλύτες όλων των κινητήρων QR20, οι οποίοι για κάποιο λόγο θρυμματίζονταν. Η Nissan εντόπισε τα αυτοκίνητα που εισάχθηκαν στην Ελλάδα, και με ανάκληση αντικατέστησε όλους τους προκαταλύτες.
Το ανταλλακτικό στο οποίο αναφερόμαστε όμως δέν είναι σαν ένα ηλεκτρικό παράθυρο το οποίο ξαφνικά σταματά να λειτουργεί, το αλλάζουμε και τέλος. Η αστοχία του είναι σταδιακή και η αλυσίδα των γεγονότων που ακολουθεί την καταστροφή του έιναι μεγάλη.
Δύο τινά μπορούν να συμβούν λοιπόν: Θραύσματα παρασύρονται απο τα καυσαέρια και καταστρέφουν τον τελικό καταλύτη, αλλά αυτό είναι το αισιόδοξο σενάριο. Το απαισιόδοξο είναι αυτό που αφορά εσένα: ο κινητήρας «ρουφάει» θραύσματα του προκαταλύτη τα οποία κυκλοφορώντας στον θάλαμο καύσης κυριολεκτικά διαλύουν τον κινητήρα. Αποτέλεσμα αυτού, αλλαγή block ή ολική αλλαγή κινητήρα, ανάλογα με το πόσο έχει προχωρήσει η ζημιά.
Η παραπάνω αλλαγή κοστίζει περί τα €7,000 τα οποία φυσικά βαρύνουν την Nissan. Το γεγονός οτι έγινε εκτός της εγγύησης φανερώνει την παραδοχή της εταιρίας οτι είναι δική της ευθύνη και μπράβο τους γι’ αυτό. Ελπίζω αυτά που σου γράφω παραπάνω να σου τα εξήγησαν όταν σου άλλαξαν τον κινητήρα. Ρωγμές απο μόνες τους στο block δέν εμφανίζονται έτσι απλά και ειδικά στα δικά μας κλίματα, απορώ δε που και πώς την εντόπισε.
Όταν αλλάχτηκε ο κινητήρας λοιπόν, προφανώς δέν αλλάχθηκε η εξάτμιση και ο καταλύτης. Άποψή μου λοιπόν είναι οτι εδώ έχουμε λίγο απο το σενάριο 1: ο τελικός καταλύτης είχε αρχίσει ήδη να καταστρέφεται λόγω της πρώτης ιστορίας, και απλά παρέδωσε το πνεύμα μετά την αλλαγή κινητήρα. Καμμία σχέση με την βενζίνη σου λοιπόν. Στη χάρισαν την πρώτη φορά που ήσουν εκτός εγγύησης, αλλά όχι και την δεύτερη. Παρ’ όλα αυτά και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη είναι δική τους μιας και τα δύο γεγονότα είναι αλληλένδετα, και κακώς τα πλήρωσες απο την τσέπη σου (αν τα πλήρωσες τελικά). Άν τώρα έχεις πρόβλημα πάλι με τον προκαταλύτη επειδή ρούφηξε ό,τι είχε μείνει στην εξάτμιση και τον τελικό καταλύτη, ετοιμάσου για τα χειρότερα...
Και δυό λόγια για τo check engine που ανέφερες στην αρχή. Δέν έχει νοημοσύνη και ως εκ τούτου δεν μπορεί να συγκεκριμενοποιήσει την κάθε βλάβη. Ανάβει όταν το αυτοκίνητο «βρωμίζει», δηλαδή τα παραγώμενα καυσαέρια είναι πέραν κάποιον ορίων. Απο εκεί και πέρα μαζί και με κάποια άλλα στοιχεία που καταγράφει ο εγκέφαλος, ο μηχανικός θα πρέπει να μαντέψει την βλάβη. Γιατί σου άναψε η λυχνία λοιπόν: λόγω της καταστροφής του προκαταλύτη, το αυτοκίνητό σου παρήγαγε ακάθαρτα καυσαέρια.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Το πρόβλημα ξεκινά με τους ελλατωματικούς προκαταλύτες όλων των κινητήρων QR20, οι οποίοι για κάποιο λόγο θρυμματίζονταν. Η Nissan εντόπισε τα αυτοκίνητα που εισάχθηκαν στην Ελλάδα, και με ανάκληση αντικατέστησε όλους τους προκαταλύτες.Αυτό έγινε και στο δικό μου αυτοκίνητο πριν κάνει ρογμή το μπλόκ
Μετά την αλλαγή του κινητήρα αλλάχθηκε εκ νέου ο προκαταλύτης!
Μέχρι εδώ δεν εχω πληρώσει δραχμή!Δύο τινά μπορούν να συμβούν λοιπόν: Θραύσματα παρασύρονται απο τα καυσαέρια και καταστρέφουν τον τελικό καταλύτη, αλλά αυτό είναι το αισιόδοξο σενάριο.
Αυτό συνέβη την τρίτη φορά που πλήρωσα κιόλας! Εξού και τα 1700 ευρώ (προκαταλύτης+καταλύτης). Ο προκαταλύτης ήταν θρύψαλα!
[quote='panark']Το απαισιόδοξο είναι αυτό που αφορά εσένα: ο κινητήρας «ρουφάει» θραύσματα του προκαταλύτη τα οποία κυκλοφορώντας στον θάλαμο καύσης κυριολεκτικά διαλύουν τον κινητήρα. Αποτέλεσμα αυτού, αλλαγή block ή ολική αλλαγή κινητήρα, ανάλογα με το πόσο έχει προχωρήσει η ζημιά.
Η παραπάνω αλλαγή κοστίζει περί τα
Ζημιές από νοθευμένη βενζίνη.