Έβγαλα τους εκκεντροφόρους από το MG μου. Είναι οι Piper ARKBP270H για kseries μοτέρ (Lotus, MG, Caterham, Rover) με υδραυλικά ωστήρια.
Περισσότερες πληροφορίες φαίνονται στην παρακάτω σελίδα:
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... =ARKBP270H
Mαζί υπάρχουν και γρανάζια για ρύθμιση ακριβείας (vernier pulleys).
H τιμή τους καινούργια όπως φαίνονται στο site του κατασκευαστή είναι 440 + 209 λίρες = 821 € χωρίς μεταφορικά από Αγγλία.
Δίνονται 450 ευρώ μαζί.
Latest posts made by crass
-
Piper Εκκεντροφόροι&Γρανάζια για kseries Lotus,MG,Rover
-
RE: Piper Εκκεντροφόροι&Γρανάζια για kseries Lotus,MG,Rover
Έβγαλα τους εκκεντροφόρους από το MG μου. Είναι οι Piper ARKBP270H για kseries μοτέρ (Lotus, MG, Caterham, Rover) με υδραυλικά ωστήρια.
Περισσότερες πληροφορίες φαίνονται στην παρακάτω σελίδα:
http://www.pipercams.co.uk/pipercams/ww ... =ARKBP270H
Mαζί υπάρχουν και γρανάζια για ρύθμιση ακριβείας (vernier pulleys).
H τιμή τους καινούργια όπως φαίνονται στο site του κατασκευαστή είναι 440 + 209 λίρες = 821 € χωρίς μεταφορικά από Αγγλία.
Δίνονται 450 ευρώ μαζί. -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Θα ήθελα να κάνω και εγώ μια ερώτηση...και αυτή λόγω οικονομικής κρίσης. Προ της κρίσης έκανα πάνω από 23.000 κμ, ενώ τώρα έχουν μειωθεί σε 18-20.000 κμ το χρόνο. Λάστιχα έχω περάσει από Dunlop SP Sport 9000, Michelin Pilot Exalto PE 2 σε διάσταση 205-45/17. Το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο με 150 άλογα.
Λόγω της τιμής της βενζίνης η γρήγορη οδήγηση έχει δώσει τη θέση της σε σούπερ οικονομική, και τα χιλιόμετρα γίνονται τόσο στην πόλη αλλά και σε ταξίδια. Για ένα σετ 'καλών' ελαστικών (Continental Sport Contact 3, Bridgestone Potenza RE 050) θέλω 600-650 € που είναι αρκετά. Επίσης με τα Michelin δεν ήμουν και ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Τα Dunlop ήταν κορυφαία, αλλά για μόνο 10-12.000 κμ, μετά άρχισαν να γλυστράνε. Με τα κμ που έκανα άλλαζα λάστιχα κάθε 45-50.000 κμ περίπου στα 2 χρόνια (ποτέ δεν έφτανε σε οριακό σημείο το τακούνι, είχε πάντα ψωμί αρκετά πάνω από τους δείκτες), αλλά τα καλοκαίρια δεν ήταν ότι καλύτερο. Τώρα λογικά κάθε 2μιση χρόνια θα είμαι για αλλαγή, αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο.
Αυτό που σκεφτόμουν είναι να βάλω φθηνά κινέζικα λάστιχα, αλλά να τα αλλάζω 1 φορά το χρόνο. Έχει γίνει πουθενά τεστ τι κάνουν τα πανάκριβα λάστιχα μετά από 15.000 κμ? Από προσωπική εμπειρία οι επιδόσεις πέφτουν κατακόρυφα και νομίζω ότι ίσως και να είναι καλύτερο ένα καινούργιο φθηνό, από ένα κορυφαίο με 20-30000 κμ στην πλάτη του. Το καλύτερο θα ήταν να άλλαζα λάστιχα πιο συχνά και να βάζω πάλι κορυφαία, αλλά υπάρχει θέμα χρημάτων.
Η γνώμη σας? -
Πωλείται γυναικείο μπουφάν μηχανής
Πωλείται το κάτωθι μπουφάν μηχανής, σε άριστη κατάσταση.
ΜΑΡΚΑ: SPIDI
ΜΟΝΤΕΛΟ: DUERUOTE
ΜΕΓΕΘΟΣ MEDIUM
Eπαναστατικό γυναικείο jacket κατάλληλο για κάθε χρήση που αποτελείται από χειμερινό εξωτερικό jacket και ένα εσωτερικά καλοκαιρινό με προστασίες CE. Και τα δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξάρτητα. Το εξωτερικό jacket είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας υδρο-απωθητικό υλικό, με ένα μαλακό και ζεστό γιακά. Επίσης είναι εξοπλισμένο με εσωτερική διάτρητη επένδυση για να βοηθήσει διαπνοή. Το εσωτερική jacket είναι κατασκευασμένο από εξαιρετικά ανθεκτικό υλικό με ελαστικά τμήματα και προστασίες FORCE – TECH CE σε ώμους, αγκώνες και πλάτη.Το εξωτερικό εμφανίζεται παρακάτω
και το εσωτερικό
Έχει φορεθεί σε μια εκδρομή μόνο. Είχε αγοραστεί 280 ευρώ. Δίνεται στην τιμή των 190 ευρώ.
Ευχαριστώ. -
RE: Πωλείται γυναικείο μπουφάν μηχανής
Πωλείται το κάτωθι μπουφάν μηχανής, σε άριστη κατάσταση.
ΜΑΡΚΑ: SPIDI
ΜΟΝΤΕΛΟ: DUERUOTE
ΜΕΓΕΘΟΣ MEDIUM
Eπαναστατικό γυναικείο jacket κατάλληλο για κάθε χρήση που αποτελείται από χειμερινό εξωτερικό jacket και ένα εσωτερικά καλοκαιρινό με προστασίες CE. Και τα δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξάρτητα. Το εξωτερικό jacket είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας υδρο-απωθητικό υλικό, με ένα μαλακό και ζεστό γιακά. Επίσης είναι εξοπλισμένο με εσωτερική διάτρητη επένδυση για να βοηθήσει διαπνοή. Το εσωτερική jacket είναι κατασκευασμένο από εξαιρετικά ανθεκτικό υλικό με ελαστικά τμήματα και προστασίες FORCE – TECH CE σε ώμους, αγκώνες και πλάτη.Το εξωτερικό εμφανίζεται παρακάτω
και το εσωτερικό
Έχει φορεθεί σε μια εκδρομή μόνο. Είχε αγοραστεί 280 ευρώ. Δίνεται στην τιμή των 190 ευρώ.
Ευχαριστώ. -
RE: "Καλά έκανε και του το γρατζούνισε"
το 100 και μια όμορφη κλήση αν όντως έχει κλείσει...από εκεί και πέρα αν μιλάμε για μια έξτρα μανο'υβρα ήρεμα δεν χάλασε και ο κόσμος
-
RE: 17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?
Μην ξεχνάμε πως ο βασικότερος λόγος να πάμε σε μεγαλύτερη ζάντα θα έπρεπε να είναι η δυνατότητα τοποθέτησης μεγαλύτερων δίσκων φρένων και όχι η κάλυψη των καγκουρο-αναγκών μας...
Πολλά από τα 1.6 που κυκλοφορούν σήμερα με 17αρες με 15ρες θα ήταν πολύ πιο σβέλτα... -
RE: "Υποτιμητικες" Εκπτωσεις
Όταν πήρα το οικογενειακό 406 πριν από 3 χρόνια και 1500 ευρώ έκπτωση μου έκαναν και με πρόγραμμα με δόσεις το πήρα (χωρίς να υπάρχει ειδική προσφορά από τη Lion).
Το καλύτερο όμως είναι ότι μου πήραν μια carina του '90 με 190.000 χιλιόμετρα και το βασικότερο με κοστολόγιο σέρβις από την toyota 5000 ευρώ (ήθελε ημάντες, αμορτισέρ, λάστιχα, πρόβλημα στο ψυγείο, καταλύτη κλπ - και το πιο αστείο δίσκο, που για να το παρκάρω στην αντιπροσωπία πήρα φόρα με όπισθεν για να ανέβει το πεζοδρομιάκι :Ρ) 3000 ευρώ!!! (Σε μάντρες όταν το οδηγούσαν και έβλεπαν τι συντήριση θέλει το καλύτερο που μου είχαν προσφέρει ήταν 1800 ευρώ).
Ε πως να μην πάρω από εκεί αυτοκίνητο??? -
RE: ÅêêÝíùóç ðüëåùí êáé êáôáíáëþóåéò!!!
Δεν κάνουμε τα diesel νόμιμα επιτέλους λέω εγώ...
Μετά με μικρές πατέντες μπορούμε να κάψουμε από καμένα τηγανόλαδα μέχρι φθηνά σπορέλαια από το σουπερ μάρκετ.
Ήδη φυσικά το diesel στις αντλίες σε όλη την Ελλάδα έχει ποσοστό biodiesel που πρέπει στα επόμενα χρόνια να φτάσει το 5%.Τέλος για ηλεκτρικά κλπ μην ξεχνάμε ότι είναι καθαρά όταν το ρεύμα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας...Αν είναι να καίμε κάρβουνο για να παράγουμε τον ηλεκτρισμό κάνουμε μια τρύπα στο νερό
-
RE: Ζημιές από νοθευμένη βενζίνη.
Παιδιά πρόβλημα μπορεί να προκύψει ακόμα και απο βενζινά που δεν νοθεύει κατά κανόνα. Βάζαμε 2 χρόνια στο οικογενειακό peugeot 406 Bp ultimate από το ίδιο πρατήριο συνεχώς και δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Λίγο πριν τις διακοπές του Πάσχα απο σχεδόν άδειο που ήταν το γεμίζουμε στο γνωστό πρατήριο για το ταξίδι. Το αυτοκίνητο δεν πήγαινε μια και λαμπάκι κινητήρα στο ταμπλό και antipollution fault να ανάβει κάθε 3 λεπτά στον υπολογιστή ταξιδίου.
Τη γλυτώσαμε με κάψιμο όλης της βενζίνης και επαναπρογραμματισμό της ECU στο συνεργείο χωρίς άλλη βλάβη.
Το γιατί είχε γίνει? Έιχε μετατρέψει δεξαμενή και αντλία της σούπερ σε σούπερ αμόλυβδη και προφανώς δεν την καθάρισε όπως θα έπρεπε...