-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
@citastak: Η μέρα χωρίς αυτοκίνητο είναι διαφήμιση. Και δεν λέει χωρίς μηχανοκίνητο μέσο. Ενθαρρύνει μάλιστα το κοινό να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ γιατί εκείνη τη μέρα μετακινούνται όλοι δωρεάν.
εγω απλα αναφερθηκα στο ποστ της divas που ελεγε μερα χωρις λεωφορεια.
mea culpa...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
@citastak: Η μέρα χωρίς αυτοκίνητο είναι διαφήμιση. Και δεν λέει χωρίς μηχανοκίνητο μέσο. Ενθαρρύνει μάλιστα το κοινό να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ γιατί εκείνη τη μέρα μετακινούνται όλοι δωρεάν.
εγω απλα αναφερθηκα στο ποστ της divas που ελεγε μερα χωρις λεωφορεια.
mea culpa...
no problem
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
@Whom it might concern: Δεν νομίζω ότι χωρίς αυτοκίνητο, με τα ΜΜΜ μπορεί να χρειάζεται κάποιος 3-3,5 ώρες για να πάει στη δουλειά του.Ναι; Φαντάσου να μένεις π.χ. Βούλα και η δουλειά σου να είναι στον Άγιο Στέφανο. Από Καλλιθέα μέχρι Άγιο Στέφανο με ΜΜΜ εγώ έχω κάνει 2 ώρες και είμαι και σχετικά κοντά στον ηλεκτρικό, οπότε οι 3 ώρες είναι μάλλον ρεαλιστικό νούμερο.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
@lkar: Δεν περίμενα άλλη αντιμετώπιση, εσύ και το αμάξι σου πρέπει να κοιμάστε και μαζί, σωστά;@Whom it might concern: Δεν νομίζω ότι χωρίς αυτοκίνητο, με τα ΜΜΜ μπορεί να χρειάζεται κάποιος 3-3,5 ώρες για να πάει στη δουλειά του. Επίσης, να πω το εξής:
Αν με το αμάξι κάνω 50 λεπτά και με το ΜΜΜ (ένα σε καλή κατάσταση ΜΜΜ, καθαρό και συνεπές) κάνω 1 ώρα, από τη στιγμή που δεν θα έχω το άγχος να παρκάρω, να μου το τρακάρουν, συν το κόστος της μετακίνησης, αρκεί για να αφήσω το αμάξι. Τώρα, αν κάποιος από εσάς επιπλέον υπολογίσει και το όφελος για το περιβάλλον και την υγεία μας, νομίζω ότι δεν θέλει και πολλή σκέψη.
Κάνεις μεγάλο λάθος, διάβασε προσεκτικά το ποστ. Αν μπορώ να πάω με μετρό σε 10 λεπτά θα πάρω το αυτοκίνητο;
Δεν μένεις Αθήνα σε καθημερινή βάση, στο Ηράκλειο με τα πόδια κυκλοφορώ και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ για το κέντρο
Και ναι, όταν δουλεύεις αρκετά εκτός κέντρου που ΔΕΝ έχει συγκοινωνίες, χρειάζεσαι 3 και περισσότερες ώρες με ΜΜΜ, ενώ με αυτοκίνητο περίπου 1 (με κίνηση)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Όποιος θέλει για την δουλειά του 1+ ώρα με το αυτοκίνητο του και δεν τον καλύπτουν τα ΜΜΜ ή μένει σε λάθος σημείο ή δουλεύει σε λάθος σημείο ΙΜΟ
ή δεν εχει αλλη επιλογη!
Εξαρτάται με το πόσα λεφτά είναι διατεθειμένος να πετάει κάθε μέρα κάποιος για την μετακίνηση του με το αμάξι του από το σπίτι στην δουλειά και το πόσο αξίζουν για την ψυχική και σωματική του υγεία οι ώρες που τρώει στο δρόμο...... Αν έχεις φθορά 300Ε τον μήνα για να πας δουλειά είσαι πελάτης εκτός αν έχεις μισθό πάνω από 3000Ε τον μήνα!!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όποιος θέλει για την δουλειά του 1+ ώρα με το αυτοκίνητο του και δεν τον καλύπτουν τα ΜΜΜ ή μένει σε λάθος σημείο ή δουλεύει σε λάθος σημείο ΙΜΟ
ή δεν εχει αλλη επιλογη!
Εξαρτάται με το πόσα λεφτά είναι διατεθειμένος να πετάει κάθε μέρα κάποιος για την μετακίνηση του με το αμάξι του από το σπίτι στην δουλειά και το πόσο αξίζουν για την ψυχική και σωματική του υγεία οι ώρες που τρώει στο δρόμο...... Αν έχεις φθορά 300Ε τον μήνα για να πας δουλειά είσαι πελάτης εκτός αν έχεις μισθό πάνω από 3000Ε τον μήνα!!!!
ή μπορεί να δουλεύεις δίπλα στο σπίτι σου και κάποια στιγμή η εταιρεία αποφασίζει μετεγκατάσταση. Αν είναι τόσο εύκολο ν'αλλάξεις δουλειά και να ξαναβρείς δίπλα στο σπίτι σου (με τα ίδια ευρώ) πάσο.
Η Hyundai είναι Ελευσίνα, η Seat ήταν Αργυρούπολη και πήγε Ελευσίνα όπως και πολλές άλλες εταιρείες 'αποκεντρώνονται'
-
Σαν Έλληνες έχουμε ένα κακό παντρευόμαστε τα σπίτια για πάντα.... δεν και πολύ λογικό να μένεις Βούλα και να δουλεύεις Αγ. Στέφανο.... οι τιμές στα σπίτια σε Βούλα είναι παραπλήσιες με Κηφισιά ως Διόνυσο....
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σαν Έλληνες έχουμε ένα κακό παντρευόμαστε τα σπίτια για πάντα.... δεν και πολύ λογικό να μένεις Βούλα και να δουλεύεις Αγ. Στέφανο.... οι τιμές στα σπίτια σε Βούλα είναι παραπλήσιες με Κηφισιά ως Διόνυσο....Oταν το να αγορασεις σπιτι θα γινει τοσο ευκολο οσο ειναι σημερα η αγορα αυτοκινητου, εγω θα τα αλλαζω σαν τα πουκαμισα.... Μα καλα σοβαρολογουμε;;
Εδω βλέπεις ανθρωπους που παλευουν μια ζωη να φτιαξουν μια τρυπα.. Τι θα τους πεις;;Αλλαχτε σπίτι και μην το παντρευεστε;;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
@Whom it might concern: Δεν νομίζω ότι χωρίς αυτοκίνητο, με τα ΜΜΜ μπορεί να χρειάζεται κάποιος 3-3,5 ώρες για να πάει στη δουλειά του.
Ναι; Φαντάσου να μένεις π.χ. Βούλα και η δουλειά σου να είναι στον Άγιο Στέφανο. Από Καλλιθέα μέχρι Άγιο Στέφανο με ΜΜΜ εγώ έχω κάνει 2 ώρες και είμαι και σχετικά κοντά στον ηλεκτρικό, οπότε οι 3 ώρες είναι μάλλον ρεαλιστικό νούμερο.
Ενώ με ΙΧ πόσο θέλεις; Δεν ξέρω την περιοχή, ούτε τις αποστάσεις και προφανώς ούτε τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Αλλά όταν θες 45 λεπτά Σύνταγμα - Ελ.Βε., δεν μπορώ να φανταστώ πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σαν Έλληνες έχουμε ένα κακό παντρευόμαστε τα σπίτια για πάντα.... δεν και πολύ λογικό να μένεις Βούλα και να δουλεύεις Αγ. Στέφανο.... οι τιμές στα σπίτια σε Βούλα είναι παραπλήσιες με Κηφισιά ως Διόνυσο....δηλαδή αν έχεις δικό σου σπίτι, θα το νοικιάσεις για να πας να μείνεις με ενοίκιο σε άλλη περιοχή που είναι κοντά στη δουλειά σου;
τώρα αν μπορείς εσύ ν'αλλάζεις σπίτια και δουλειές όπου κι όποτε σε βολεύει μαγκιά σου
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όποιος θέλει για την δουλειά του 1+ ώρα με το αυτοκίνητο του και δεν τον καλύπτουν τα ΜΜΜ ή μένει σε λάθος σημείο ή δουλεύει σε λάθος σημείο ΙΜΟ
ή δεν εχει αλλη επιλογη!
Εξαρτάται με το πόσα λεφτά είναι διατεθειμένος να πετάει κάθε μέρα κάποιος για την μετακίνηση του με το αμάξι του από το σπίτι στην δουλειά και το πόσο αξίζουν για την ψυχική και σωματική του υγεία οι ώρες που τρώει στο δρόμο...... Αν έχεις φθορά 300Ε τον μήνα για να πας δουλειά είσαι πελάτης εκτός αν έχεις μισθό πάνω από 3000Ε τον μήνα!!!!
ή μπορεί να δουλεύεις δίπλα στο σπίτι σου και κάποια στιγμή η εταιρεία αποφασίζει μετεγκατάσταση. Αν είναι τόσο εύκολο ν'αλλάξεις δουλειά και να ξαναβρείς δίπλα στο σπίτι σου (με τα ίδια ευρώ) πάσο.
Η Hyundai είναι Ελευσίνα, η Seat ήταν Αργυρούπολη και πήγε Ελευσίνα όπως και πολλές άλλες εταιρείες 'αποκεντρώνονται'
Όταν η seat πάει Ελευσίνα και εσύ μένεις Αργυρούπολη και δεν ακολουθήσεις με ματακόμιση ή η επιχείρηση δεν σου προσφέρει αντάλλαγμα για αυτήν μετακίνηση ή εταιρικό λεωφορείο.... η εταιρεία σε επιβραβεύει αρνητικά και εσύ αποδέχεσαι μια ωραία μείωση του μισθού σου για την εξοικονόμιση κόστους της επιχείρησης
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
@Whom it might concern: Δεν νομίζω ότι χωρίς αυτοκίνητο, με τα ΜΜΜ μπορεί να χρειάζεται κάποιος 3-3,5 ώρες για να πάει στη δουλειά του.
Ναι; Φαντάσου να μένεις π.χ. Βούλα και η δουλειά σου να είναι στον Άγιο Στέφανο. Από Καλλιθέα μέχρι Άγιο Στέφανο με ΜΜΜ εγώ έχω κάνει 2 ώρες και είμαι και σχετικά κοντά στον ηλεκτρικό, οπότε οι 3 ώρες είναι μάλλον ρεαλιστικό νούμερο.
Ενώ με ΙΧ πόσο θέλεις; Δεν ξέρω την περιοχή, ούτε τις αποστάσεις και προφανώς ούτε τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Αλλά όταν θες 45 λεπτά Σύνταγμα - Ελ.Βε., δεν μπορώ να φανταστώ πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις.
Συνταγμα- ΕΛΒΕΝ δεν θες 45 λεπτα σε ωρα αιχμης. 1 ωρα και κατι....
Γενικως οι αποστασεις δεν ειναι μεγαλες στην Αθηνα... Η κινηση ειναι που την κανει ανυποφορη και αυτο το καταλαβαινουμε καθε Αυγουστο, οσοι μενουμε εδω...Ενδεικτικα Παλληνη - Κεντρο με ΙΧ 15-20 λεπτα.. Η ιδια αποσταση βραδυ Αυγουστου 12-15 λεπτα...
ειναι η μονη φορα που συμφερει να μην παρεις ΜΜΜ για τη δεδομενη αποσταση. -
Πολύ θα μ'ενδιέφερε πχ να μάθω πώς μπορώ να πάω από Χολαργό, Αγία Παρασκευή ή ανατολικά προάστια στην Ευελπίδων, ένα από τα πιο πολυάσχολα και δημοφιλή (δυστυχώς) σημεία στο κέντρο Αθήνας. Το ξέρετε μήπως οτι για μία απόσταση, ακριβώς 6 χιλιομέτρων, δεν έχεις ούτε ένα λεωφορείο που να σε εξυπηρετεί? Η μόνη λύση είναι να πάρεις μετρό (3 τρένα για την ακρίβεια) και να πας μέσω... συντάγματος σε 1 περίπου ώρα για ενα δρομολόγιο ενός τετάρτου με το αυτοκίνητο μέσω Κατεχάκη και περιφερειακού Γαλατσίου! Αλλη λύση, 3 λεωφορεία- Οπότε, αν είσαι τυχερός φθάνεις βράδυ. Τι να την κάνεις τη λεωφοριολωρίδα? Με το ξεκίνα-σταμάτα, ξεκίνα-σταμάτα 150 φορές σε ένα δρομολόγιο? Και με την κάθε θείτσα να θέλει να κάτσει στη θέση σου οπότε εσύ να κρέμεσαι από το ταβάνι σαν ξέφραγκο αμπέλι?
ΙΧ και πάλι ΙΧ. Γι αυτό τα έχουμε εξάλλου. Για τη δουλειά. Οχι μόνο για εκδρομές τα Σαββατοκύριακα! -
Πάντα χρησιμοποιούσα ΜΜΜ για να πάω στη δουλειά καθώς πάντα δούλευα Κέντρο. Είναι πολύ πιο γρήγορα (σε 20-30 λεπτά είμαι στο κέντρο), δεν έχω το άγχος (ούτε το επιπλέον κόστος) του παρκαρίσματος και φυσικά το κόστος της μετακίνησης. Τα λεωφορεία είναι πλέον σε πολύ καλή κατάσταση (χωρίς πολλές καθυστερήσεις) και στην περίπτωση που έχουν πάρα πολύ κόσμο, απλά περιμένω το επόμενο.
Δεν νομίζω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά, εκτός και αν πιάσω δουλειά στο Κορωπί. -
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
Πάντα χρησιμοποιούσα ΜΜΜ για να πάω στη δουλειά καθώς πάντα δούλευα Κέντρο. Είναι πολύ πιο γρήγορα (σε 20-30 λεπτά είμαι στο κέντρο), δεν έχω το άγχος (ούτε το επιπλέον κόστος) του παρκαρίσματος και φυσικά το κόστος της μετακίνησης. Τα λεωφορεία είναι πλέον σε πολύ καλή κατάσταση (χωρίς πολλές καθυστερήσεις) και στην περίπτωση που έχουν πάρα πολύ κόσμο, απλά περιμένω το επόμενο.
Δεν νομίζω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά, εκτός και αν πιάσω δουλειά στο Κορωπί.Προαστιακος κανει σταση και εκει πλεον...
(Πωπω, σαν να παιρνω ποσοστα απο τα ΜΜΜ ακουγομαι)
-
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
Πάντα χρησιμοποιούσα ΜΜΜ για να πάω στη δουλειά καθώς πάντα δούλευα Κέντρο. Είναι πολύ πιο γρήγορα (σε 20-30 λεπτά είμαι στο κέντρο), δεν έχω το άγχος (ούτε το επιπλέον κόστος) του παρκαρίσματος και φυσικά το κόστος της μετακίνησης. Τα λεωφορεία είναι πλέον σε πολύ καλή κατάσταση (χωρίς πολλές καθυστερήσεις) και στην περίπτωση που έχουν πάρα πολύ κόσμο, απλά περιμένω το επόμενο.
Δεν νομίζω να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά, εκτός και αν πιάσω δουλειά στο Κορωπί.Προαστιακος κανει σταση και εκει πλεον...
(Πωπω, σαν να παιρνω ποσοστα απο τα ΜΜΜ ακουγομαι)
-
Ως Έλληνες είμαστε πάντα πρωτοπορειακοί......
και έτσι έχουμε συνηθίσει στην αρμονική ζωή που έχουμε στα τσιμεντένια κλουβιά που κλείνεται ο καθένας κάθε βράδυ μόλις γυρίσει από την δουλειά του έχοντας κάνει μια ώρα στην κίνηση, έχοντας τσακωθεί με όλους ψάχνοντας μισή ώρα να παρκάρει... και το άλλο πρωί πάλι τα ίδια του φταίει η κίνηση και το Κράτος..... αυτός είναι ο σύγχρονος πετυχημένος ΈΛΛΗΝΑΣ -
..τα αρχαια στο μετρο τα εχω δει μονο στη τηλεοραση..
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Πολύ θα μ'ενδιέφερε πχ να μάθω πώς μπορώ να πάω από Χολαργό, Αγία Παρασκευή ή ανατολικά προάστια στην Ευελπίδων, ένα από τα πιο πολυάσχολα και δημοφιλή (δυστυχώς) σημεία στο κέντρο Αθήνας. Το ξέρετε μήπως οτι για μία απόσταση, ακριβώς 6 χιλιομέτρων, δεν έχεις ούτε ένα λεωφορείο που να σε εξυπηρετεί? Η μόνη λύση είναι να πάρεις μετρό (3 τρένα για την ακρίβεια) και να πας μέσω... συντάγματος σε 1 περίπου ώρα για ενα δρομολόγιο ενός τετάρτου με το αυτοκίνητο μέσω Κατεχάκη και περιφερειακού Γαλατσίου! Αλλη λύση, 3 λεωφορεία- Οπότε, αν είσαι τυχερός φθάνεις βράδυ. Τι να την κάνεις τη λεωφοριολωρίδα? Με το ξεκίνα-σταμάτα, ξεκίνα-σταμάτα 150 φορές σε ένα δρομολόγιο? Και με την κάθε θείτσα να θέλει να κάτσει στη θέση σου οπότε εσύ να κρέμεσαι από το ταβάνι σαν ξέφραγκο αμπέλι?
ΙΧ και πάλι ΙΧ. Γι αυτό τα έχουμε εξάλλου. Για τη δουλειά. Οχι μόνο για εκδρομές τα Σαββατοκύριακα!Και στην Ευελπίδων???
- το αμάξι στον ώμο
- κλήση
- parking
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
..τα αρχαια στο μετρο τα εχω δει μονο στη τηλεοραση..Και αυτό είναι κάτι που σε κάνει να νοιώθεις υπερήφανος;;;
Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο (22-9-2005)