-
Ο χρήστης artech έγραψε:
Renault... Λίγοι το ψηφίζουν, ακόμα λιγότεροι θα το έχουν.Υπάρχει λόγος γι'αυτό
-
ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΝΤΩΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΠΟΛΛΑ...... ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΓΩ GTI ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΛ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ,ΥΛΙΚΑ ΚΥΛΙΣΗ.......Κ.Τ.Λ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΝΕΟ GT 1400 ME BI-TURBO 170 PS!!!! ΘΑ ΣΚΙΣΕΙ!!
-
ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΝΤΩΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΠΟΛΛΑ...... ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΓΩ GTI ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΛ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ,ΥΛΙΚΑ ΚΥΛΙΣΗ.......Κ.Τ.Λ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΝΕΟ GT 1400 ME BI-TURBO 170 PS!!!! ΘΑ ΣΚΙΣΕΙ!!
-
megane γιατι το οδηγησα και μου αρεσε και γιατι βαρεθηκα τα golf, ιδια γυρω μου μια ολοκληρη ζωη..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
MEGANE ρε!
Και στην ακρίβεια των service η VW έχει πάντα τα πρωτεία. Άκου 300Ε για το τυπικό service των 15000χλμ το Polo 1.4 στην επίσημη αντιπροσωπεία... Mercedes είναι;
Εσυ τωρα lkar τί μιλας, μηπως και ξερεις εστω και ενα απο τα δυο αυτα αμαξια;
Το Megane ειναι πολυ καλυτερο γενικα σαν αυτοκινητο. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το Megane ειναι πολυ καλυτερο γενικα σαν αυτοκινητο.Οπωσδήποτε!!!!!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
MEGANE ρε!
Και στην ακρίβεια των service η VW έχει πάντα τα πρωτεία. Άκου 300Ε για το τυπικό service των 15000χλμ το Polo 1.4 στην επίσημη αντιπροσωπεία... Mercedes είναι;
Εσυ τωρα lkar τί μιλας, μηπως και ξερεις εστω και ενα απο τα δυο αυτα αμαξια;
Το Megane ειναι πολυ καλυτερο γενικα σαν αυτοκινητο.Το Megane -δυστυχώς- δεν το 'χω οδηγήσει, αλλά είναι κι από τα πιο δυσεύρετα κι ούτε καν το προωθούν. Αν θεωρείς ότι αξίζει τα +5Κ κι είναι πολύ καλύτερο πάσο
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Megane ειναι πολυ καλυτερο γενικα σαν αυτοκινητο.
Οπωσδήποτε!!!!!!!
Μπραβο Μιχαλη χαιρομαι πολυ που συμφωνεις κι εσυ!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μπραβο Μιχαλη χαιρομαι πολυ που συμφωνεις κι εσυ!!!
Ναι...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Megane -δυστυχώς- δεν το 'χω οδηγήσει, αλλά είναι κι από τα πιο δυσεύρετα κι ούτε καν το προωθούν. Αν θεωρείς ότι αξίζει τα +5Κ κι είναι πολύ καλύτερο πάσοΤώρα τελευταία έχω δει μερικές διαφημιστικές καταχωρήσεις... Αλλά αυτά τα +5Κ για ένα φανερά υποδυέστερο αυτοκίνητο δεν μου κάθονται καλά..
Ακόμα και με τον επιπλέον εξοπλισμό του Megane στο Golf, to Golf παραμένει φθηνότερο...
Πάντως εδώ στο Ηράκλειο κυκλοφορεί ένα. Το έχει ο γιος του αντιπροσώπου της renault... -
στο δρομο που εχω πετυχει καμια-δυο φορες, δεν με εντυπωσιασε για τα γκαζια του αν και φανηκε οτι ανοιξε.
θα ηθελα να δοκιμασω ομως ενα..
και ενα gti dsg επισης.. -
Ο χρήστης NIKOSTSA2000 έγραψε:
...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΓΩ GTI ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΛ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...Ποιος ήρθε?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ένα φανερά υποδυέστερο αυτοκίνητοΑς μην είμαστε απόλυτοι. Για κάποιους το στήσιμο του megane ίσως είναι προτιμητέο. Άλλωστε, η φιλοσοφία μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι διαφορετική. Πιθανόν να το συνέκρινα με το Cupra R και όχι το Golf.
Φυσικά, δε διαφωνώ ως προς το ότι το GTI είναι αφ'ενός πιο ολοκληρωμένο, αν λάβουμε υπόψη και δευτερεύοντες παράγοντες, αφ΄ετέρου πιο ορθολογικό ως αγορά.
Το ιδανικό θα ήταν να τα οδηγούσε κανείς και να αποφάσιζε βάσει της αίσθησης.
Πάντως, νομίζω πως το GTI ουσιαστικά πάει στα 30Κ και όχι στα 28. Όχι πως παίζει κανένα ρόλο βέβαια... έστω και έτσι δεν παύει να βρίσκεται σαφώς πιο κοντά στο ψυχολογικό όριο των 30Κ -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΓΩ GTI ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΛ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
Ποιος ήρθε?
Φίλε μου το Golf είναι ένα από τα λίγα αμάξια (όπως και η 911, ο σκαραβαίος, το μίνι) που διατηρούν το σχήμα τους με μικροαλλαγές.
Αυτό δείχνει ότι ανά τον κόσμο οι περσσότεροι έτσι το προτιμούν και κάθε φορά οι πωλήσεις, σε κάθε γενιά του, αυτό δειχνουν. Γιατί αλλιώς η εταιρία θα είχε αλλάξει το σχέδιο προ πολλού (αν δεν είχε κέρδη).
Μην κρίνεις μόνο από τον εαυτό σου γιατί ειδικά η επιλογή σχεδίου ενός αυτοκινήτου είναι καθαρά υποκειμενική.Μην προσβάλλεις λοιπόν το γούστο κανενός ειδικά σε ένα forum που δεν γνωρίζεις ποιοι το έχουν επιλέξει.Με την ίδια λογική ούτε εμένα μου αρέσει το Saxo(πως σου χτυπάει αυτό?). Δεν θα το επέλεγα ούτε δώρο να μου το έκαναν. Θα το πούλαγα την επόμενη στιγμή. Αν όμως αρχίσουμε τέτοια συζήτηση δεν θα καταλήξουμε πουθενά.
Ή θα μαλώνουμε χωρίς νόημα -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΕΓΩ GTI ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΛ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
Ποιος ήρθε?
Φίλε μου το Golf είναι ένα από τα λίγα αμάξια (όπως και η 911, ο σκαραβαίος, το μίνι) που διατηρούν το σχήμα τους με μικροαλλαγές.
Αυτό δείχνει ότι ανά τον κόσμο οι περσσότεροι έτσι το προτιμούν και κάθε φορά οι πωλήσεις, σε κάθε γενιά του, αυτό δειχνουν. Γιατί αλλιώς η εταιρία θα είχε αλλάξει το σχέδιο προ πολλού (αν δεν είχε κέρδη).
Μην κρίνεις μόνο από τον εαυτό σου γιατί ειδικά η επιλογή σχεδίου ενός αυτοκινήτου είναι καθαρά υποκειμενική.Μην προσβάλλεις λοιπόν το γούστο κανενός ειδικά σε ένα forum που δεν γνωρίζεις ποιοι το έχουν επιλέξει.Με την ίδια λογική ούτε εμένα μου αρέσει το Saxo(πως σου χτυπάει αυτό?). Δεν θα το επέλεγα ούτε δώρο να μου το έκαναν. Θα το πούλαγα την επόμενη στιγμή. Αν όμως αρχίσουμε τέτοια συζήτηση δεν θα καταλήξουμε πουθενά.
Ή θα μαλώνουμε χωρίς νόημαΕίναι γενική παραδοχή ότι το Γκολφ είναι από τα πιο συντηρητικά αυτοκίνητα που υπάρχουν, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Το ότι δεν έχει αλλάξει το γενικό του κόνσεπτ τόσα χρόνια, για εσένα μπορεί να σημαίνει αντοχή στο χρόνο, για εμένα σημαίνει έλλειψη φαντασίας... Όσο για τις πωλήσεις του, δεν έχουν να κάνουν και τόσο με τον σχεδιασμό του, αλλά με την 'θρυλοποίησή' του (sic), που για εμένα τουλάχιστον είναι απαράδεκτη. Και στην Ελλάδα πουλάει πολύ το Γκολφ και το χειρότερο είναι ότι θεωρείται premium, επειδή όπως έλεγε και η διαφήμιση 'δεν είναι αυτοκίνητο' Αυτό το κάνει στιλάτο και εμφανισιακά όμορφο? Δηλαδή αν το γκολφ έχει στυλ, μια 147 τι έχει?
Όσο για το παράδειγμα του σκαραβαίου (ναι, για αυτό το στουμπηγμένο ΤΤ μιλάω) το αφήνω ασχολίαστο ως εξαιρετικά ατυχές...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Megane -δυστυχώς- δεν το 'χω οδηγήσει, αλλά είναι κι από τα πιο δυσεύρετα κι ούτε καν το προωθούν. Αν θεωρείς ότι αξίζει τα +5Κ κι είναι πολύ καλύτερο πάσο
Το Megane ΙΙ είναι από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του στην Ευρώπη. Εδώ δεν πούλησε γιατί για κάποιον λόγο έχουν φάει αρνητικό κόλλημα οι Έλληνες με το πίσω μέρος του hatchback, και όχι λόγω κακής διαφήμισης. Αλλά τί το ψάχνετε όταν βγάζαμε για χρόνια 1η σε πωλήσεις την Hyundai και εξακολουθεί να φιγουράρει συχνά εκεί (τουλάχιστον τα αξίζουν τα λεφτά τους). Ευτυχώς που υπάρχει και αυτή γιατί θα είχαμε γεμίσει με LADA... εδώ στην άκρη της Ευρώπης...
Βγαίνει και για ανέκδοτο αλλά είναι αλήθεια: Είπα σε έναν γνωστό (μή αυτοκινητόβιο φυσικά) για το αποτυχημένο κρας τεστ του κινέζικου SUV και μου είπε ότι είναι καλός οδηγός και δεν έχει τρακάρει ποτέ και θα το αγοράσει οπωσδήποτε γιατί αξίζει τα λεφτά του.
Γιατί δεν πούλησε το Megane θα αναρωτιόμαστε τώρα;
Φτώχεια καταραμένη! Όσα δεν φτάνουμε τα κάνουμε κρεμαστάρια (συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ εδώ).
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Το Megane -δυστυχώς- δεν το 'χω οδηγήσει, αλλά είναι κι από τα πιο δυσεύρετα κι ούτε καν το προωθούν. Αν θεωρείς ότι αξίζει τα +5Κ κι είναι πολύ καλύτερο πάσο
Το Megane ΙΙ είναι από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του στην Ευρώπη. Εδώ δεν πούλησε γιατί για κάποιον λόγο έχουν φάει αρνητικό κόλλημα οι Έλληνες με το πίσω μέρος του hatchback, και όχι λόγω κακής διαφήμισης. Αλλά τί το ψάχνετε όταν βγάζαμε για χρόνια 1η σε πωλήσεις την Hyundai και εξακολουθεί να φιγουράρει συχνά εκεί. Ευτυχώς που υπάρχει και αυτή γιατί θα είχαμε γεμίσει με LADA... εδώ στην άκρη της Ευρώπης...
Βγαίνει και για ανέκδοτο αλλά είναι αλήθεια: Είπα σε έναν γνωστό (μή αυτοκινητόβιο φυσικά) για το αποτυχημένο κρας τεστ του κινέζικου SUV και μου είπε ότι είναι καλός οδηγός και δεν έχει τρακάρει ποτέ και θα το αγοράσει οπωσδήποτε γιατί αξίζει τα λεφτά του.
Γιατί δεν πούλησε το Megane θα αναρωτιόμαστε τώρα;
Φτώχεια καταραμένη! Όσα δεν φτάνουμε τα κάνουμε κρεμαστάρια (συμπεριλαμβάνομαι κι εγώ εδώ).
αναφέρομαι στο RS το Megane. Απλό έχω οδηγήσει (καλύτερο το προηγούμενο) Το Megane (ΞΑΝΑ) σαν σχήμα μου αρέσει, αλλά δεν είναι λόγος απόκτησης αυτοκινήτου
-
Συμφωνώ... Το σχήμα το κοιτάω αφού με ικανοποιήσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Δεν το βλέπουν όλοι βέβαια με αυτή τη σειρά.
-
Είναι γενική παραδοχή ότι το Γκολφ είναι από τα πιο συντηρητικά αυτοκίνητα που υπάρχουν, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Το ότι δεν έχει αλλάξει το γενικό του κόνσεπτ τόσα χρόνια, για εσένα μπορεί να σημαίνει αντοχή στο χρόνο, για εμένα σημαίνει έλλειψη φαντασίας... Όσο για τις πωλήσεις του, δεν έχουν να κάνουν και τόσο με τον σχεδιασμό του, αλλά με την 'θρυλοποίησή' του (sic), που για εμένα τουλάχιστον είναι απαράδεκτη. Και στην Ελλάδα πουλάει πολύ το Γκολφ και το χειρότερο είναι ότι θεωρείται premium, επειδή όπως έλεγε και η διαφήμιση 'δεν είναι αυτοκίνητο' Αυτό το κάνει στιλάτο και εμφανισιακά όμορφο? Δηλαδή αν το γκολφ έχει στυλ, μια 147 τι έχει?
Όσο για το παράδειγμα του σκαραβαίου (ναι, για αυτό το στουμπηγμένο ΤΤ μιλάω) το αφήνω ασχολίαστο ως εξαιρετικά ατυχές...[/quote]
Τόοοσο συντηρητικό πια δεν είναι. Πρόσεχε το μπροστινό του σχήμα (του Gti τουλάχιστον) σε σύγριση με του Megane και μετά πες μου πιο δείχνει πιο συντηρητικό. Όσο για πίσω του Golf είναι πιο αποδεκτό από του Renault.
Όσο για την έλλειψη φαντασίας αυτό και αν δεν ισχύει. Μια τόσο μεγάλη εταιρεία που έχει βγάλει τόσα και τόσα μοντέλα δεν νομίζω να κόλλησε στο Golf και όλες τις γενιές του να τις έφτιαξε με έλλειψη φαντασίας στα σχεδιαστήριά της!! Απλά οι σχεδιαστές της έχουν πάρει την εντολή να κινούνται γύρω από το αρχικό σχέδιο του Τζουτζάρο.
Θέλετε κακώς θέλετε καλώς έτσι είναι γιατί και το σχήμα του έτσι το θέλουν οι παραδοσιακοί πελάτες του συγκεκριμένου μοντέλου.
Το αν είναι premium στην Ελλάδα εγώ διαφωνώ ότι είναι, αλλά και αν ακόμα ισχύει κάτι τέτοιο στον υπόλοιπο κόσμο δεν πιστεύω ότι ισχύει.
Και τέλος τίποτα δεν είναι τυχαίο σε τούτη τη ζωή. Δεν νομίζω ότι η ''θρυλοποίηση'' όπως την ονομάζεις, είναι τυχαία και όλα είναι θέματα μάρκετινγκ και μεις (και όλος ο κόσμος) πάμε σαν τα ζώα και παίρνουμε ότι μας πλασσάρουν. Και αν ακόμα είναι έτσι (που με τίποτα δεν είναι) τότε η έλλειψη φαντασίας αντισταθμίζεται από το απόλυτο μάρκετινγκ της VW ενώ όλες οι υπόλοιπες εταιρείες του ανταγωνισμού δεν τα κατάφεραν σε αυτό τον τομέα. Δεν είμαστε όμως τόσο εσκεμμένα αφελείς να πιστεύουμε αυτό το πράγμα!. Φυσικά και δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Αυτά είναι για να δικαιολογήσουμε το γιατί πουλάει κάτι που δεν μας αρέσει. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Megane (ΞΑΝΑ) σαν σχήμα μου αρέσει, αλλά δεν είναι λόγος απόκτησης αυτοκινήτουEκτίθεσαι!
Golf GTi ή Megane turbo