Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα-Παραλίγο καταστροφή
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Φρένα-Παραλίγο καταστροφή
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    20
    26
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Και τα Lupo το πάθαιναν αυτό. Ήταν κάκιστης ποιότητας τα σωληνάκια υγρών των φρένων οπότε με το πέρασμα του χρόνου γινόταν άχρηστα. Τα άλλαζαν χωρίς δεύτερη κουβέντα στην εγγύηση και μάλιστα από ένα σημείο και μετά εκδόθηκε και οδηγία (νομίζω)...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ένα σετ μεταλλικά σωληνάκια αεροπορικού τύπου κοστίζει κάτω από 100 ευρώ. Πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή επένδυση που προσφέρει αντοχή στο βράσιμο, αξιοπιστία και καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          mirage last edited by

          Έχω μείνει και εγώ από φρένα. Κομμένο μαρκούτσι από δόντια μάλλον κάποιου ποντικιού. Το λαμπάκι άναψε έγκαιρα ( χαμηλή στάθμη και STOP ) αλλά συνέχισα για λίγο ακόμα αφού ήμουν κοντά στο σπίτι μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andrpetr last edited by

            Το διπλό κύκλωμα φρένων τί κάνει?
            Για αυτές τις περιπτώσεις δεν λένε ότι έχουν το διπλό κύκλωμα?

            Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος μηχανικός πώς δουλεύει το διπλό κύκλωμα φρένων, και γιατί συνέβησαν τα παραπάνω αναφερόμενα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Η μόνη φορά πού έμεινα από φρένα (εκτός πίστας εννοώ) ήταν όταν μού έβρασαν τα υγρά,μετά από κατάβαση τής Καστανιάς,κατακαλόκαιρο καί μέ αρκετό βάρος φορτωμένο στό αυτοκίνητο (+4 επιβάτες).
              Πραγματικά τά χρειάστηκα,όταν στίς τελευταίες κατηφορικές ευθείες (αρκετά χιλιόμετρα μαζεμένα) αναγκάστηκα νά φρενάρω αφού είχα βγεί γιά προσπέραση.
              Κατάλαβα τί σημαίνει,όταν λέμε 'σταμάτησα στήν τρίχα' .
              Τό προπορευόμενο αυτοκίνητο,ήταν ένας γερανός πού ανεβάζει τό μπετόν στούς ορόφους.
              Αν χτυπούσα,πιθανόν να μήν βρίσκανε ούτε τα αυτιά μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Ποιος από σας έχει μείνει από φρένα σε κατηφόρα 10% με Landrover 90 και 1,5 τόνο τρέιλερ???

                τελικά σταμάτησα στην ευθεία που ακολουθούσε, ΜΟΝΟ με τα φρένα του τρέιλερ... ότι είδα τη ζωή να περνάει από τα μάτια μου καρέ καρέ, περιττό να το πω έτσι???

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                  Ποιος από σας έχει μείνει από φρένα σε κατηφόρα 10% με Landrover 90 και 1,5 τόνο τρέιλερ???

                  τελικά σταμάτησα στην ευθεία που ακολουθούσε, ΜΟΝΟ με τα φρένα του τρέιλερ... ότι είδα τη ζωή να περνάει από τα μάτια μου καρέ καρέ, περιττό να το πω έτσι???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr