Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας FSI- Πρώτη αλλαγή λαδιών...πότε?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρας FSI- Πρώτη αλλαγή λαδιών...πότε?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    36
    155
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
      Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
      Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
      Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

      Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.

      Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.

      Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).

      Το οτι τα πρωτα λαδια εχουν προσθετα δεν το ειχα ξανακουσει. Το εχεις βρει πουθενα αυτο θα με ενδιεφερε να το δω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        polinikis7 last edited by

        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

        Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
        Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
        Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
        Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

        Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.

        Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.

        Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).

        Το οτι τα πρωτα λαδια εχουν προσθετα δεν το ειχα ξανακουσει. Το εχεις βρει πουθενα αυτο θα με ενδιεφερε να το δω.

        Κι εμένα μου έκανε εντύπωση, μήπως έχουμε την πηγή;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          diva last edited by

          Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.

          Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.

          Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).

          Αυτό έχει λογική! Ειδάλλως, θα ήταν μεγάλο το ρίσκο που παίρνει ο Παζαρόπουλος λέγοντάς μου να αλλάξω τα πρώτα λάδια στα 15.000 χλμ.! Επίσης, μου είπε να οδηγώ στη ροπή για τα πρώτα 5.000 χλμ, κι όχι απλώς για τα πρώτα 1500! Πράγμα που σημαίνει οτι ο κινητήρας FSI αργεί να στρώσει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tpapo last edited by

            Εχει γίνει πολλή κουβέντα για την κατανάλωση λαδιού απο τους κινητήρες FSI και υπάρχει και σχετικό θέμα .Γενικά οι κινητήρες FSI καταναλώνουν λάδι ειδικά στα πρώτα χλμ λειτουργίας τους και πόσο μάλλον όταν έρχονται με 0W-30 στις υψηλές θερμοκρασίες της Ελλάδος.Τώρα τι εννοούμε όταν λέμε ότι καταναλώνουν λάδι σηκώνει πολλή κουβέντα ...που και αυτή έχει γίνει
            Σίγουρα δεν εννοούμε πάντως τα 0,5λ /1000 χλμ που αναφέρει το βιβλίο ως τη μέγιστη ποσότητα
            Απο προσωπική εμπειρία πάντως από Α3 2.0FSI που από τα 1500χλμ και μετά έχει φάει 'σκίσιμο' εντός - εκτός πόλης κτλ.,γύρω στα 7500χλμ από τον δείκτη λαδιού 'έλειπαν' γύρω στα 200-250ml και φυσικά δεν συμπλήρωσα ...
            Η συμπλήρωση θα γίνει ανά 0,5λ όπως προτείνεται απο το βιβλίο οδηγιών η δε λυχνία ανάβει μόνον όταν η στάθμη πέφτει σε χαμηλό σημείο δηλ κάτω απο το μισό του max-min του δείκτη λαδιου
            Μέχρι τώρα πάντως που έχω φτάσει στα 10.000χλμ με το ίδιο σκίσιμο δεν έχει υπάρξει κατανάλωση
            Πάντως στην αλλαγή των 15000 χλμ. θα βάλω λάδια 10W-60 που μάλλον πάνε καλύτερα για Ελλάδα από ότι τα 0W-30

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              diva last edited by

              Ο χρήστης tpapo έγραψε:
              Απο προσωπική εμπειρία πάντως από Α3 2.0FSI που από τα 1500χλμ και μετά έχει φάει 'σκίσιμο' εντός - εκτός πόλης κτλ.,γύρω στα 7500χλμ από τον δείκτη λαδιού 'έλειπαν' γύρω στα 200-250ml και φυσικά δεν συμπλήρωσα ...
              Η συμπλήρωση θα γίνει ανά 0,5λ όπως προτείνεται απο το βιβλίο οδηγιών η δε λυχνία ανάβει μόνον όταν η στάθμη πέφτει σε χαμηλό σημείο δηλ κάτω απο το μισό του max-min του δείκτη λαδιου
              Μέχρι τώρα πάντως που έχω φτάσει στα 10.000χλμ με το ίδιο σκίσιμο δεν έχει υπάρξει κατανάλωση
              Πάντως στην αλλαγή των 15000 χλμ. θα βάλω λάδια 10W-60 που μάλλον πάνε καλύτερα για Ελλάδα από ότι τα 0W-30

              Μπορείς και εντοπίζεις από τον δείκτη λαδιού με τέτοια ακρίβεια πόσα ml λάδι λείπουν ακριβώς? πχ εσύ εντόπισες οτι καταναλώθηκαν μόλις 200-250 ml
              Αν έχεις απώλεια 0,5 ml και δεν συμπληρώσεις αλλά περιμένεις να ανάψει η λυχνία, επιβαρύνεις τον κινητήρα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης diva έγραψε:

                Απο προσωπική εμπειρία πάντως από Α3 2.0FSI που από τα 1500χλμ και μετά έχει φάει 'σκίσιμο' εντός - εκτός πόλης κτλ.,γύρω στα 7500χλμ από τον δείκτη λαδιού 'έλειπαν' γύρω στα 200-250ml και φυσικά δεν συμπλήρωσα ...
                Η συμπλήρωση θα γίνει ανά 0,5λ όπως προτείνεται απο το βιβλίο οδηγιών η δε λυχνία ανάβει μόνον όταν η στάθμη πέφτει σε χαμηλό σημείο δηλ κάτω απο το μισό του max-min του δείκτη λαδιου
                Μέχρι τώρα πάντως που έχω φτάσει στα 10.000χλμ με το ίδιο σκίσιμο δεν έχει υπάρξει κατανάλωση
                Πάντως στην αλλαγή των 15000 χλμ. θα βάλω λάδια 10W-60 που μάλλον πάνε καλύτερα για Ελλάδα από ότι τα 0W-30

                Μπορείς και εντοπίζεις από τον δείκτη λαδιού με τέτοια ακρίβεια πόσα ml λάδι λείπουν ακριβώς? πχ εσύ εντόπισες οτι καταναλώθηκαν μόλις 200-250 ml
                Αν έχεις απώλεια 0,5 ml και δεν συμπληρώσεις αλλά περιμένεις να ανάψει η λυχνία, επιβαρύνεις τον κινητήρα?

                0,5ml δεν ειναι απωλεια,το 0,5lit ειναι απωλεια.Οσο χαμηλωτερη σταθμη λαδιου εχεις τοσο περισσοτερο επιβαρυνεται το λαδι που υπαρχει μεσα στην μηχανη.Πρεπει να κανει την δουλεια που θα εκανε η κανονικη ποσοτητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  diva last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                  0,5ml δεν ειναι απωλεια,το 0,5lit ειναι απωλεια.Οσο χαμηλωτερη σταθμη λαδιου εχεις τοσο περισσοτερο επιβαρυνεται το λαδι που υπαρχει μεσα στην μηχανη.Πρεπει να κανει την δουλεια που θα εκανε η κανονικη ποσοτητα.

                  Ναι, ναι, σορρυ, γράψε λάθος. Ηθελα να γράψω 0,5l και έγραψα 0,5ml.
                  Κατάλαβα πάντως... Ευχαριστώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης diva έγραψε:
                    Μπορείς και εντοπίζεις από τον δείκτη λαδιού με τέτοια ακρίβεια πόσα ml λάδι λείπουν ακριβώς? πχ εσύ εντόπισες οτι καταναλώθηκαν μόλις 200-250 ml

                    Αυτό συμβαίνει επειδή η διαφορά MIN - MAX σε ένα τυπικό δείκτη λαδιού είναι γύρω στα 500 - 600 ml. Οπότε αν το δεις στη μέση τότε έχει κάψει ~300 ml.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimkk last edited by

                      Έχω Golf 1.6 FSi με 3500+ km και δεν μου έχει κάψει ούτε σταγόνα...
                      Δεν σκοπεύω να κάνω κάποια αλλαγή μόνος μου, θα το πάω στον 1 χρόνο (δεν προλαβαίνω να συμπληρώσω 15.000) για την πρώτη αλλαγή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nicknt last edited by

                        Αυτό με τα ειδικά πρόσθετα δε το γνωρίζω. Αν ισχύει, προφανώς και έχει μεγάλη σημασία. Ειδάλλως, έστω και για ψυχολογικούς λόγους, είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν αξίζει να το συζητάμε.
                        Πάντως, έχω την εντύπωση πως το ζήτημα της συντήρησης παραμετροποιείται και βάσει της πολιτικής πωλήσεων κάθε εταιρείας. Π.χ. η Renault άλλαξε εν μια νυκτί τα μεσοδιαστήματα της αλλαγής λαδιών και σέρβις, στα ίδια ακριβώς μοτέρ. Φυσικά, εγώ επέμεινα στα πρώτα μεσοδιαστήματα γιατί μου φαίνονται πιο λογικά, και γιατί εν τέλει αν δει κανείς την κατάσταση των φίλτρων μετά από 20000χλμ, θα το σκεφτεί αρκετά για το αν συνίσταται πραγματικά να περιμένει άλλα 10000χλμ.
                        Άλλωστε, το γεγονός πως ο ανταγωνισμός καθορίζει τα μεσοδιαστήματα των σέρβις δεν αλλάζει το ότι είναι δύσκολο να διατηρήσει τη λιπαντική του ικανότητα ένα λάδι για 15000 και 20000 χιλιόμετρα. Αρκετοί μηχανικοί, εν αντιθέσει με την πολιτική της εταιρίας στην οποία εργάζονται, συχνά διατείνονται πως τα λάδια στα 10000χλμ συνήθως κάνουν μόνο για τηγάνισμα.
                        Πολλώ δε αν συνυπολογίσει κανείς τις ώρες λειτουργίας ενός μοτέρ, γιατί όπως είναι προφανές, διαφορετική επιβάρυνση προκαλεί η κάλυψη 200 χιλιόμετρων σε 2 ώρες και διαφορετική σε 20 ώρες μέσα στην κίνηση...
                        Τέλος, δε νομίζω πως ενδιαφέρεται δα και τόσο πολύ ο κάθε εισαγωγέας για τη διατήρηση του μοτέρ σε επίπεδα καινούριου μετά από 6-7 χρόνια- πλέον όλοι εστιάζουν σε βραχυπρόθεσμες πολιτικές, ήτοι πωλήσεις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                          Αυτό με τα ειδικά πρόσθετα δε το γνωρίζω. Αν ισχύει, προφανώς και έχει μεγάλη σημασία. Ειδάλλως, έστω και για ψυχολογικούς λόγους, είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν αξίζει να το συζητάμε.
                          Πάντως, έχω την εντύπωση πως το ζήτημα της συντήρησης παραμετροποιείται και βάσει της πολιτικής πωλήσεων κάθε εταιρείας. Π.χ. η Renault άλλαξε εν μια νυκτί τα μεσοδιαστήματα της αλλαγής λαδιών και σέρβις, στα ίδια ακριβώς μοτέρ. Φυσικά, εγώ επέμεινα στα πρώτα μεσοδιαστήματα γιατί μου φαίνονται πιο λογικά, και γιατί εν τέλει αν δει κανείς την κατάσταση των φίλτρων μετά από 20000χλμ, θα το σκεφτεί αρκετά για το αν συνίσταται πραγματικά να περιμένει άλλα 10000χλμ.
                          Άλλωστε, το γεγονός πως ο ανταγωνισμός καθορίζει τα μεσοδιαστήματα των σέρβις δεν αλλάζει το ότι είναι δύσκολο να διατηρήσει τη λιπαντική του ικανότητα ένα λάδι για 15000 και 20000 χιλιόμετρα. Αρκετοί μηχανικοί, εν αντιθέσει με την πολιτική της εταιρίας στην οποία εργάζονται, συχνά διατείνονται πως τα λάδια στα 10000χλμ συνήθως κάνουν μόνο για τηγάνισμα.

                          Τα άλλαξε σε μία νύκτα γιατί έπρεπε να αρχίσει από κάπου.Σε πληροφορώ και αυτό που σου λέω είναι επίσημο είναι ότι η επίσημη οδηγία για την αλλαγή των λαδιών στα μοτέρ της RENAULT (στα περισσότερα) αφήνει περιθώρια ακόμα και για 30000Km χωρίς αλλαγή!
                          Τα 15000 ισχύουν μόνο για την Ελλάδα γιατί το ζήτησε η Ελληνική αντιπροσωπεία περισσότερο για εμπορικούς λόγους και λιγότερο για τεχνικούς.Σε πληροφορώ ότι τα λάδια κρατάνε μια χαρά τα χιλιόμετρα που λένε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Κανένας κατασκευαστής αυτοκινήτων ή λαδιών δεν δίνει λεπτομέρειες για το τί περιέχει το λάδι, πρώτης τοποθέτησης ή όχι.

                            Από αναλύσεις λαδιών σε καινούρια civic, το λάδι περιέχει το πρόσθετο moly σε υψηλά επίπεδα (άλλο?).

                            Η επίσημη Honda έχει ανακοινώσει ότι το λάδι της (πρώτης τοποθέτησης, όχι αυτό που πουλάει η αντιπροσωπεία) περιέχει πρόσθετα που πρέπει να μείνουν στο κινητήρα μέχρι τη πρώτη προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jap-power last edited by

                              Oι κινητηρες πριν βγουν στην παραγωγη δουλευουν σταθερα στις 4.000 σ.α.λ για καποιες ωρες και με αυτον τον τροπο (στρωνονται) ας το πουμε.
                              Τωρα οταν λετε (σκισιμο) του μοτερ πως το εννοειτε αυτο?Τι ακριβως γινετε στο σκισιμο?Παντα για μοτερ μιλαμε ετσι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dea-735 last edited by

                                Απλώς συμπληρώνουμε λάδια . Ο κινητήρας του Grup καίει όσο και βενζίνη .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης jap-power έγραψε:
                                  Oι κινητηρες πριν βγουν στην παραγωγη δουλευουν σταθερα στις 4.000 σ.α.λ για καποιες ωρες και με αυτον τον τροπο (στρωνονται) ας το πουμε.

                                  Το έχω ακούσει και εγώ αυτό, αλλά αυτό που ξέρω (από γνωστό μου μηχανικό σε εργοστάσιο κατασκευής) είναι ότι οι νέοι κινητήρες ξεκινούν για ελάχιστο χρόνο για να βεβαιωθούν μόνο ότι δουλεύουν. Αυτό γίνεται πριν μπει βενζίνη στα ρεζερβουάρ, με μια παροχή LPG στην εισαγωγή του αέρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης jap-power έγραψε:
                                    Oι κινητηρες πριν βγουν στην παραγωγη δουλευουν σταθερα στις 4.000 σ.α.λ για καποιες ωρες και με αυτον τον τροπο (στρωνονται) ας το πουμε.
                                    Τωρα οταν λετε (σκισιμο) του μοτερ πως το εννοειτε αυτο?Τι ακριβως γινετε στο σκισιμο?Παντα για μοτερ μιλαμε ετσι...

                                    ανάλογα το εργοστάσιο. Έχω δει μοτέρ μόλις βγαίνει από γραμμή παραγωγής να δουλεύει 7 λεπτα στον κόφτη κι αν αντέξει μπαίνει στο αυτοκίνητο. Αλλιώς υψικάμινο

                                    Σίγουρα έχει δουλέψει το μοτέρ πριν τοποθετηθεί, απλώς εκτός από τον κινητήρα υπάρχουν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου που χρειάζονται 'προσοχή', όπως λάστιχα, φρένα κλπ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      ανάλογα το εργοστάσιο. Έχω δει μοτέρ μόλις βγαίνει από γραμμή παραγωγής να δουλεύει 7 λεπτα στον κόφτη κι αν αντέξει μπαίνει στο αυτοκίνητο. Αλλιώς υψικάμινο :lol:

                                      Μάλλον σε εργοστάσιο με πολύ ακριβά αυτοκίνητα το είδες αυτό.

                                      Πως δούλευε ο κινητήρας; (με τι καύσιμο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr