-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.
Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.
Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).
Το οτι τα πρωτα λαδια εχουν προσθετα δεν το ειχα ξανακουσει. Το εχεις βρει πουθενα αυτο θα με ενδιεφερε να το δω.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Με το νέο μου Audi A3 1.6 FSI έκανα ήδη γύρω στα 1100 χιλιόμετρα (εθνική και μέσα στην πόλη).
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να πάω για έναν έλεγχο στα 7500 χιλιόμετρα και την πρώτη αλλαγή λαδιών να την κάνω στα 15.000 χλμ, ή αλλιώς, σε ένα χρόνο.
Υπάρχει όμως και η άποψη ότι χρειάζεται αλλαγή λαδιών στα πρώτα 1500 χλμ, μετά το 'στρώσιμο' του κινητήρα για να φύγουν ρινίσματα κλπ.
Οσοι έχετε κινητήρα FSΙ...Τι κάνατε με το δικό σας αυτοκίνητο? Του αλλάξατε (έστω προληπτικά) λάδια στα 1500? Τι με συμβουλεύετε να κάνω?Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.
Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.
Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).
Το οτι τα πρωτα λαδια εχουν προσθετα δεν το ειχα ξανακουσει. Το εχεις βρει πουθενα αυτο θα με ενδιεφερε να το δω.
Κι εμένα μου έκανε εντύπωση, μήπως έχουμε την πηγή;
-
Δεν ξέρω για τα VAG αλλά άλλοι κατασκευαστές, στο λάδι πρώτης τοποθέτησης έχουν πρόσθετα για το στρώσιμο και δεν είναι καλό να τα αλλάξεις στα 1500 χλμ.
Ρινίσματα κατασκευής δεν έχουν οι κινητήρες τα τελευταία 20 χρόνια. Αναλύσεις λαδιών (όπως αναλύσεις ούρων) σε καινούρια αυτοκίνητα (5-10.000 χλμ) μπορεί να έχεις 'ανεβασμένα' μέταλλα από το στρώσιμο αλλά δεν ανησυχητικό, ούτε πρέπει να αλλάξεις τα λάδια αμέσως.
Αν θέλεις να αλλάξεις τα λάδια για να αισθάνεσαι καλύτερα, άλλαξε τα στα 7-10.000χλμ (τυχαίο νούμερο) και μετά να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή για τις αλλαγές (αν οδηγείς κανονικά το αυτοκίνητο).
Αυτό έχει λογική! Ειδάλλως, θα ήταν μεγάλο το ρίσκο που παίρνει ο Παζαρόπουλος λέγοντάς μου να αλλάξω τα πρώτα λάδια στα 15.000 χλμ.! Επίσης, μου είπε να οδηγώ στη ροπή για τα πρώτα 5.000 χλμ, κι όχι απλώς για τα πρώτα 1500! Πράγμα που σημαίνει οτι ο κινητήρας FSI αργεί να στρώσει??
-
Εχει γίνει πολλή κουβέντα για την κατανάλωση λαδιού απο τους κινητήρες FSI και υπάρχει και σχετικό θέμα .Γενικά οι κινητήρες FSI καταναλώνουν λάδι ειδικά στα πρώτα χλμ λειτουργίας τους και πόσο μάλλον όταν έρχονται με 0W-30 στις υψηλές θερμοκρασίες της Ελλάδος.Τώρα τι εννοούμε όταν λέμε ότι καταναλώνουν λάδι σηκώνει πολλή κουβέντα ...που και αυτή έχει γίνει
Σίγουρα δεν εννοούμε πάντως τα 0,5λ /1000 χλμ που αναφέρει το βιβλίο ως τη μέγιστη ποσότητα
Απο προσωπική εμπειρία πάντως από Α3 2.0FSI που από τα 1500χλμ και μετά έχει φάει 'σκίσιμο' εντός - εκτός πόλης κτλ.,γύρω στα 7500χλμ από τον δείκτη λαδιού 'έλειπαν' γύρω στα 200-250ml και φυσικά δεν συμπλήρωσα ...
Η συμπλήρωση θα γίνει ανά 0,5λ όπως προτείνεται απο το βιβλίο οδηγιών η δε λυχνία ανάβει μόνον όταν η στάθμη πέφτει σε χαμηλό σημείο δηλ κάτω απο το μισό του max-min του δείκτη λαδιου
Μέχρι τώρα πάντως που έχω φτάσει στα 10.000χλμ με το ίδιο σκίσιμο δεν έχει υπάρξει κατανάλωση
Πάντως στην αλλαγή των 15000 χλμ. θα βάλω λάδια 10W-60 που μάλλον πάνε καλύτερα για Ελλάδα από ότι τα 0W-30 -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Απο προσωπική εμπειρία πάντως από Α3 2.0FSI που από τα 1500χλμ και μετά έχει φάει 'σκίσιμο' εντός - εκτός πόλης κτλ.,γύρω στα 7500χλμ από τον δείκτη λαδιού 'έλειπαν' γύρω στα 200-250ml και φυσικά δεν συμπλήρωσα ...
Η συμπλήρωση θα γίνει ανά 0,5λ όπως προτείνεται απο το βιβλίο οδηγιών η δε λυχνία ανάβει μόνον όταν η στάθμη πέφτει σε χαμηλό σημείο δηλ κάτω απο το μισό του max-min του δείκτη λαδιου
Μέχρι τώρα πάντως που έχω φτάσει στα 10.000χλμ με το ίδιο σκίσιμο δεν έχει υπάρξει κατανάλωση
Πάντως στην αλλαγή των 15000 χλμ. θα βάλω λάδια 10W-60 που μάλλον πάνε καλύτερα για Ελλάδα από ότι τα 0W-30Μπορείς και εντοπίζεις από τον δείκτη λαδιού με τέτοια ακρίβεια πόσα ml λάδι λείπουν ακριβώς? πχ εσύ εντόπισες οτι καταναλώθηκαν μόλις 200-250 ml
Αν έχεις απώλεια 0,5 ml και δεν συμπληρώσεις αλλά περιμένεις να ανάψει η λυχνία, επιβαρύνεις τον κινητήρα? -
Ο χρήστης diva έγραψε:
Απο προσωπική εμπειρία πάντως από Α3 2.0FSI που από τα 1500χλμ και μετά έχει φάει 'σκίσιμο' εντός - εκτός πόλης κτλ.,γύρω στα 7500χλμ από τον δείκτη λαδιού 'έλειπαν' γύρω στα 200-250ml και φυσικά δεν συμπλήρωσα ...
Η συμπλήρωση θα γίνει ανά 0,5λ όπως προτείνεται απο το βιβλίο οδηγιών η δε λυχνία ανάβει μόνον όταν η στάθμη πέφτει σε χαμηλό σημείο δηλ κάτω απο το μισό του max-min του δείκτη λαδιου
Μέχρι τώρα πάντως που έχω φτάσει στα 10.000χλμ με το ίδιο σκίσιμο δεν έχει υπάρξει κατανάλωση
Πάντως στην αλλαγή των 15000 χλμ. θα βάλω λάδια 10W-60 που μάλλον πάνε καλύτερα για Ελλάδα από ότι τα 0W-30Μπορείς και εντοπίζεις από τον δείκτη λαδιού με τέτοια ακρίβεια πόσα ml λάδι λείπουν ακριβώς? πχ εσύ εντόπισες οτι καταναλώθηκαν μόλις 200-250 ml
Αν έχεις απώλεια 0,5 ml και δεν συμπληρώσεις αλλά περιμένεις να ανάψει η λυχνία, επιβαρύνεις τον κινητήρα?0,5ml δεν ειναι απωλεια,το 0,5lit ειναι απωλεια.Οσο χαμηλωτερη σταθμη λαδιου εχεις τοσο περισσοτερο επιβαρυνεται το λαδι που υπαρχει μεσα στην μηχανη.Πρεπει να κανει την δουλεια που θα εκανε η κανονικη ποσοτητα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
0,5ml δεν ειναι απωλεια,το 0,5lit ειναι απωλεια.Οσο χαμηλωτερη σταθμη λαδιου εχεις τοσο περισσοτερο επιβαρυνεται το λαδι που υπαρχει μεσα στην μηχανη.Πρεπει να κανει την δουλεια που θα εκανε η κανονικη ποσοτητα.Ναι, ναι, σορρυ, γράψε λάθος. Ηθελα να γράψω 0,5l και έγραψα 0,5ml.
Κατάλαβα πάντως... Ευχαριστώ -
Ο χρήστης diva έγραψε:
Μπορείς και εντοπίζεις από τον δείκτη λαδιού με τέτοια ακρίβεια πόσα ml λάδι λείπουν ακριβώς? πχ εσύ εντόπισες οτι καταναλώθηκαν μόλις 200-250 mlΑυτό συμβαίνει επειδή η διαφορά MIN - MAX σε ένα τυπικό δείκτη λαδιού είναι γύρω στα 500 - 600 ml. Οπότε αν το δεις στη μέση τότε έχει κάψει ~300 ml.
-
Έχω Golf 1.6 FSi με 3500+ km και δεν μου έχει κάψει ούτε σταγόνα...
Δεν σκοπεύω να κάνω κάποια αλλαγή μόνος μου, θα το πάω στον 1 χρόνο (δεν προλαβαίνω να συμπληρώσω 15.000) για την πρώτη αλλαγή. -
Αυτό με τα ειδικά πρόσθετα δε το γνωρίζω. Αν ισχύει, προφανώς και έχει μεγάλη σημασία. Ειδάλλως, έστω και για ψυχολογικούς λόγους, είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν αξίζει να το συζητάμε.
Πάντως, έχω την εντύπωση πως το ζήτημα της συντήρησης παραμετροποιείται και βάσει της πολιτικής πωλήσεων κάθε εταιρείας. Π.χ. η Renault άλλαξε εν μια νυκτί τα μεσοδιαστήματα της αλλαγής λαδιών και σέρβις, στα ίδια ακριβώς μοτέρ. Φυσικά, εγώ επέμεινα στα πρώτα μεσοδιαστήματα γιατί μου φαίνονται πιο λογικά, και γιατί εν τέλει αν δει κανείς την κατάσταση των φίλτρων μετά από 20000χλμ, θα το σκεφτεί αρκετά για το αν συνίσταται πραγματικά να περιμένει άλλα 10000χλμ.
Άλλωστε, το γεγονός πως ο ανταγωνισμός καθορίζει τα μεσοδιαστήματα των σέρβις δεν αλλάζει το ότι είναι δύσκολο να διατηρήσει τη λιπαντική του ικανότητα ένα λάδι για 15000 και 20000 χιλιόμετρα. Αρκετοί μηχανικοί, εν αντιθέσει με την πολιτική της εταιρίας στην οποία εργάζονται, συχνά διατείνονται πως τα λάδια στα 10000χλμ συνήθως κάνουν μόνο για τηγάνισμα.
Πολλώ δε αν συνυπολογίσει κανείς τις ώρες λειτουργίας ενός μοτέρ, γιατί όπως είναι προφανές, διαφορετική επιβάρυνση προκαλεί η κάλυψη 200 χιλιόμετρων σε 2 ώρες και διαφορετική σε 20 ώρες μέσα στην κίνηση...
Τέλος, δε νομίζω πως ενδιαφέρεται δα και τόσο πολύ ο κάθε εισαγωγέας για τη διατήρηση του μοτέρ σε επίπεδα καινούριου μετά από 6-7 χρόνια- πλέον όλοι εστιάζουν σε βραχυπρόθεσμες πολιτικές, ήτοι πωλήσεις... -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Αυτό με τα ειδικά πρόσθετα δε το γνωρίζω. Αν ισχύει, προφανώς και έχει μεγάλη σημασία. Ειδάλλως, έστω και για ψυχολογικούς λόγους, είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν αξίζει να το συζητάμε.
Πάντως, έχω την εντύπωση πως το ζήτημα της συντήρησης παραμετροποιείται και βάσει της πολιτικής πωλήσεων κάθε εταιρείας. Π.χ. η Renault άλλαξε εν μια νυκτί τα μεσοδιαστήματα της αλλαγής λαδιών και σέρβις, στα ίδια ακριβώς μοτέρ. Φυσικά, εγώ επέμεινα στα πρώτα μεσοδιαστήματα γιατί μου φαίνονται πιο λογικά, και γιατί εν τέλει αν δει κανείς την κατάσταση των φίλτρων μετά από 20000χλμ, θα το σκεφτεί αρκετά για το αν συνίσταται πραγματικά να περιμένει άλλα 10000χλμ.
Άλλωστε, το γεγονός πως ο ανταγωνισμός καθορίζει τα μεσοδιαστήματα των σέρβις δεν αλλάζει το ότι είναι δύσκολο να διατηρήσει τη λιπαντική του ικανότητα ένα λάδι για 15000 και 20000 χιλιόμετρα. Αρκετοί μηχανικοί, εν αντιθέσει με την πολιτική της εταιρίας στην οποία εργάζονται, συχνά διατείνονται πως τα λάδια στα 10000χλμ συνήθως κάνουν μόνο για τηγάνισμα.Τα άλλαξε σε μία νύκτα γιατί έπρεπε να αρχίσει από κάπου.Σε πληροφορώ και αυτό που σου λέω είναι επίσημο είναι ότι η επίσημη οδηγία για την αλλαγή των λαδιών στα μοτέρ της RENAULT (στα περισσότερα) αφήνει περιθώρια ακόμα και για 30000Km χωρίς αλλαγή!
Τα 15000 ισχύουν μόνο για την Ελλάδα γιατί το ζήτησε η Ελληνική αντιπροσωπεία περισσότερο για εμπορικούς λόγους και λιγότερο για τεχνικούς.Σε πληροφορώ ότι τα λάδια κρατάνε μια χαρά τα χιλιόμετρα που λένε. -
Κανένας κατασκευαστής αυτοκινήτων ή λαδιών δεν δίνει λεπτομέρειες για το τί περιέχει το λάδι, πρώτης τοποθέτησης ή όχι.
Από αναλύσεις λαδιών σε καινούρια civic, το λάδι περιέχει το πρόσθετο moly σε υψηλά επίπεδα (άλλο?).
Η επίσημη Honda έχει ανακοινώσει ότι το λάδι της (πρώτης τοποθέτησης, όχι αυτό που πουλάει η αντιπροσωπεία) περιέχει πρόσθετα που πρέπει να μείνουν στο κινητήρα μέχρι τη πρώτη προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών.
-
Oι κινητηρες πριν βγουν στην παραγωγη δουλευουν σταθερα στις 4.000 σ.α.λ για καποιες ωρες και με αυτον τον τροπο (στρωνονται) ας το πουμε.
Τωρα οταν λετε (σκισιμο) του μοτερ πως το εννοειτε αυτο?Τι ακριβως γινετε στο σκισιμο?Παντα για μοτερ μιλαμε ετσι... -
Απλώς συμπληρώνουμε λάδια . Ο κινητήρας του Grup καίει όσο και βενζίνη .
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Oι κινητηρες πριν βγουν στην παραγωγη δουλευουν σταθερα στις 4.000 σ.α.λ για καποιες ωρες και με αυτον τον τροπο (στρωνονται) ας το πουμε.Το έχω ακούσει και εγώ αυτό, αλλά αυτό που ξέρω (από γνωστό μου μηχανικό σε εργοστάσιο κατασκευής) είναι ότι οι νέοι κινητήρες ξεκινούν για ελάχιστο χρόνο για να βεβαιωθούν μόνο ότι δουλεύουν. Αυτό γίνεται πριν μπει βενζίνη στα ρεζερβουάρ, με μια παροχή LPG στην εισαγωγή του αέρα.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Oι κινητηρες πριν βγουν στην παραγωγη δουλευουν σταθερα στις 4.000 σ.α.λ για καποιες ωρες και με αυτον τον τροπο (στρωνονται) ας το πουμε.
Τωρα οταν λετε (σκισιμο) του μοτερ πως το εννοειτε αυτο?Τι ακριβως γινετε στο σκισιμο?Παντα για μοτερ μιλαμε ετσι...ανάλογα το εργοστάσιο. Έχω δει μοτέρ μόλις βγαίνει από γραμμή παραγωγής να δουλεύει 7 λεπτα στον κόφτη κι αν αντέξει μπαίνει στο αυτοκίνητο. Αλλιώς υψικάμινο
Σίγουρα έχει δουλέψει το μοτέρ πριν τοποθετηθεί, απλώς εκτός από τον κινητήρα υπάρχουν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου που χρειάζονται 'προσοχή', όπως λάστιχα, φρένα κλπ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ανάλογα το εργοστάσιο. Έχω δει μοτέρ μόλις βγαίνει από γραμμή παραγωγής να δουλεύει 7 λεπτα στον κόφτη κι αν αντέξει μπαίνει στο αυτοκίνητο. Αλλιώς υψικάμινο :lol:Μάλλον σε εργοστάσιο με πολύ ακριβά αυτοκίνητα το είδες αυτό.
Πως δούλευε ο κινητήρας; (με τι καύσιμο)
Κινητήρας FSI- Πρώτη αλλαγή λαδιών...πότε?