Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Διαφωνω. Ενα κυκλωμα (κ οχι τα καλωδια γιατι αυτα ειναι απλα αγωγοι ηλεκτρισμου) χαρακτηριζεται τοσο απο την ταση οσο κ απο την ενταση της πηγης. Τωρα αν πιασουμε ενα γυμνο καλωδιο που αγει ρευμα αυτοματως κλεινουμε κυκλωμα με τη Γη που θεωρουμε οτι εχει ουδετερο φορτιο. Αν η ταση (διαφορα δυναμικου) ειναι μεγαλη -ακομα κ αν η ενταση του ρευματος ειναι μικρη, δηλαδη το φορτιο που μεταφερεται ανα μοναδα χρονου- τον λοπου! Το ιδιο ισχυει κ αντιστροφα! Κ επιμενω, με το ιδιο αμπεραζ αν στα 220 AC ειναι 50-50 να την γλυτωσουμε, στα 110 ειναι σιγουρο!
Εσύ αναφέρεσαι στο ρεύμα που διαρρέει το καλώδιο πριν το πιάσεις (το οποίο και δεν έχει καμία σημασία), εγώ αναφέρομαι στο ρεύμα που θα περάσει από μέσα σου, αφού πιάσεις το καλώδιο. Λέμε ουσιαστικά το ίδιο πράγμα.
Υπό σταθερές συνθήκες, αυτό που καθορίζει αν κινδυνεύεις είναι η διαφορά τάσης ανάμεσα σε αυτό που πιάνεις και στη Γη. (και κατά συνέπεια και το ρεύμα που θα περάσει από μέσα σου, το οποίο καθορίζεται μονοσήμαντα από την αντίστασή σου)
Σχετικά με τους πολλαπλασιαστες στα αυτοκίνητα εκεί δεν έχουμε πρόβλημα γιατί δεν έχουμε σχεδόν καθολου amper αλλά όυτε και μεγάλο χρονικό διάστιμα (τετραγόνικος παλμός).
Ισχύει ότι ο παλμός είναι ενεργός για μικρό χρονικό διάστημα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε και έναν παλμό κάθε 2 κύκλους του στροφαλοφόρου... επομένως αρκετά συχνά! Επίσης, έχουμε λίγα ampere διότι μεσολαβεί ένα κενό αέρος στο μπουζί, το οποίο έχει μεγάλη αντίσταση.
Δεν είμαι και σίγουρος, αλλά αν τύχει και κάποιος πιάσει την έξοδο του πολλαπλασιαστή την ώρα που ο κινητήρας λειτουργεί (που δεν γίνεται), μάλλον θα υποστεί κάποιο τραυματισμό.