-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Το συμπλήρωσα και το έστειλα.+1
-
Ο χρήστης Pavlos7 έγραψε:
Συμφωνώ για php φίλε χαμερ, αλλά δεν έχω τεχνογνωσία και δεν γνωρίζω αν μπορεί να ανεβάσει δυναμικές σελίδες ο server.Υπάρχουν πολλά έτοιμα πακέτα π.χ. phpsurvey, και μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο στο NOC του ιδρύματός σας να τούς ρωτήσετε αν υποστηρίζουν PHP και βάσεις δεδομένων για τον σκοπό σας.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το συμπλήρωσα και το έστειλα.
+1
- (άλλο) 1
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το συμπλήρωσα και το έστειλα.
+1
- (άλλο) 1
Εχει καποιο νόημα να προσθετουμε +1;
Οποιος το έστειλε,το έστειλε,δεν ειναι και πρωτο θέμα για το δελτιο των 9. -
Να ξέρουν και οι ερευνητές πόσοι στείλανε και πόσα τους ήρθαν και να δίνουμε μια έκταση στο θέμα. Αν μη τι άλλο, αν βλέπεις κόσμο να απαντάει, βοηθάς και εσύ.
Αν κάποιο θέμα αξίζει περισσότερο, ευχής έργον να ανέβει ψηλότερα, στο χέρι του είναι.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το συμπλήρωσα και το έστειλα.
+1
- (άλλο) 1
Εχει καποιο νόημα να προσθετουμε +1;
Οποιος το έστειλε,το έστειλε,δεν ειναι και πρωτο θέμα για το δελτιο των 9.+1, όχι στο ερώτημα, αλλά στο ό,τι συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο
(γιατί κρατάμε ψηλά το θέμα -και αξίζει να μένει ψηλά). -
Δυστυχώς παιδιά, ρώτησα για php-cgi σελίδες τους διαχειριστές της σχολής, αλλά είπαν πως δεν υποστηρίζουν....
Φχαριστώ για τη συμμετοχή σας, πάμε πολύ καλά.....
-
Μπράβο παιδιά, ελπίζω να έχετε συμμετοχή (βοηθάμε κι εμείς σε αυτό)
Μια παρατήρηση μόνο, με όλο το θάρρος:
' 8. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τις ακόλουθες απόψεις σχετικά με τα όρια ταχύτητας?'
Η ερώτηση φαίνεται να αναφέρεται γενικά στο θεσμό των ορίων ταχύτητας, αλλά οι απαντήσεις φαίνονται να είναι σχετικές με τα υπάρχοντα όρια ταχύτητας... φαντάζομαι εννοείτε τα υπάρχοντα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το συμπλήρωσα και το έστειλα.
+1
- (άλλο) 1
+1...
-
Δεν μπορούσα παρά να το συμπληρώσω ως φοιτήτης και εγώ του ATM του AΠΘ...
Καλη συνέχεια παίδες -
Έφυγε κι από μένα.
-
'Aλλo ένα, έτσι να βοηθάμε τους συνάδελφους φοιτητές.
-
Εγω λεω να στειλουμε και απο αλλα e-mail μας να μαζευτουν μπας και διορθωθει η κατασταση με τα χαζο-ορια... Εχω 34 λογαριασμους ψηνεσαι;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το συμπλήρωσα και το έστειλα.
+1
- (άλλο) 1
Εχει καποιο νόημα να προσθετουμε +1;
Οποιος το έστειλε,το έστειλε,δεν ειναι και πρωτο θέμα για το δελτιο των 9.σωστός.
Αλλά και ο Πέτρος δίκιο έχει πιο κάτω
-
Μερικές Παρατηρήσεις για το ερωτηματολόγιο.
Α. Οι ερωτήσεις 2 και 6 είναι μεν συναφείς αλλά για τους περισσότερους ίσως να είναι δύσκολο να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ του (πόσο γρήγορα κινούμαι και πόσο θα ήθελα να είναι η επιτρεπτή ταχύτητα). Αν προσπάθεια σας είναι να μελετήσετε σε τι ποσοστό οι ερωτηθέντες σέβονται ή όχι τα όρια ταχύτητας λόγω νομοθεσίας θα πρέπει να λάβεται υπόψη ότι στην ερώτηση 6 η ταχύτητα που ο Α θα ήθελε ως όριο ταχύτητας είναι συνάρτηση και με το πόσο ασφαλής νιώθει κάποιος γνωρίζοντας ότι ανά πάσα στιγμή (σε δρόμο χωρίς όρια) θα του πεταχτεί από πίσω όχημα με 80 ή παραπάνω περισσότερα χιλιόμετρα.
Β. Αν το ερώτημα 2 προσπαθεί να δώσει στοιχεία για την V85 ίσως να πρέπει να λάβετε υπόψη ότι οι απαντήσεις στο ερώτημα 2 στηρίζονται περισσότερο σε ταχύτητα που θα ήθελε να χρήστης να κινείται (με περιορισμούς νομοθεσίας) και όχι με την ταχύτητα που κινείται. Από την άλλη μην αγνοείται και το λεγόμενο non-linear time perception που έχει ως αποτελέσμα οι οδηγοί μετά από πολύωρη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους να πιστεύουν ότι κινήθηκαν με υψηλότερη μέση ταχύτητα από την πραγματική. (όταν δεν γνωρίζουν χρόνο). Αντίστοιχα όσο κινείται ο οδηγός σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας τόσο εξικοιώνεται με την αίσθηση της ταχύτητας (ειδικά σε δρόμους χωρίς κυκλοφορία) οπότε (για μη γνώση αυτής) κινείται πιο γρήγορα από το ψυχολογικό του V85 μετά από ένα κάποιο χρονικό διάστημα (που ποικίλει από άτομο σε άτομο).
Γ. Ένα στοιχείο ακόμα που λείπει από τη συλλογή πληροφορίας είναι τα χιλιόμετρα ανά έτος ανά οδηγό που είναι και μείζονος σημασίας όταν στην προσπάθεια σας να σκιαγραφήσετε το προφίλ του οδηγού. (ερωτήσεις 9~12). Ακόμα ίσως να πρέπει να θέσετε και το ερώτημα αν ο απαντών έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα. Για οδηγούς που έχουν εμπλακεί σε ατύχηματα με μεγάλες ταχύτητες έστω και μία φορά στη ζωή τους θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι γενικότερα θα παρουσιάζουν μία πιο συντηριτική αντίληψη ως προς τα όρια καθώς η αίσθηση διακινδύνευσης για την ομάδα αυτή είναι υψηλότερη.
Αυτά τα ολίγα από εμένα.
-
Ευχαριστώ, πολύ και για τη συμμετοχή και για τα καλοπροαίρετα σχόλια σας...
-
Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας φίλε
-
Το συμπλήρωσα κι΄εγώ .
Και θα συμπλήρωνα , πως ίσως δεν έχει σημασία τόσο ο τρόπος συλλογής των στοιχείων μιας έρευνας , αλλά τα ίδια τα στοιχεία και ακόμη περισσότερο το εύρος του στατιστικού δείγματος.
Με γνώμονα το τελευταίο , χωρίς να ξέρω τα χρονικά περιθώρια που σίγουρα υπάρχουν , προτείνω , γνωρίζοντας πως απευθύνομαι σε ...ευήκοα ώτα , στο Περιοδικό να 'υιοθετήσει' αυτή τη προσπάθεια .
Αποστόλης Νούσιας.
-
Αγαπητέ συνάδελφε ΕΜΠίτη Παύλο, στην ερώτηση 7 ενδεχομένως θα μπορούσες να προσθέσεις την επιλογή 'θα πρέπει να καταργηθούν εντελώς' για τον αυτοκινητόδρομο με διαχωριστική (σε στιλ autobahn).
Επίσης, η τροχαία σου δίνει κλήση και όχι κλίση (ερώτηση 11).
Ακόμα, για την ερώτηση 5, στην υποπερίπτωση (6) έχεις ένα 'που' το οποίο δεν χρειάζεται.Αυτά... ελπίζω πάντως το ΥΠΕΧΩΔΕ να λάβει στα σοβαρά τα αποτελέσματα αυτής και άλλων παρόμοιων ερευνών.
-
Σωστός ο jimkk.
Όρια ταχύτητας - Ερωτηματολόγιο Ε.Μ.Π.