Sep 14, 2005, 9:10 PM

H τετρακίνηση του cherokee απαγορεύεται διά ροπάλου να χρησημοποιείται στην άσφαλτο. Ο λόγος είναι ότι στην ουσία μεταφέρεται η ίδια ροπή/ισχύς στον πίσω άξονα και στον μπροστά, με αποτέλσμα το αυτοκίνητο και να μη στρίβει σωστά και να φθείρει τα λάστιχα και να κουρδίζει το σύστημα μετάδοσης του, με τελικό αποτέλεσμα την καταστροφή του.
Η τετρακίνηση του 2.4 μπορεί να επιλέγεται ΜΟΝΟ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης όπως χώμα, λάσπες, άμμος, χιόνι κ.λ.π.
Στο cherokee 3.7 υπάρχει κεντρικό διαφορικό οπότε και μπορείς να επιλέξεις την τετρακίνηση και στην άσφαλτο.
Απορώ πάντως με αυτό που λες ότι με επιλεγμένη την τετρακίνηση στο δικό σου, είχε το αυτοκίνητο καλύτερα κρατήματα. Έχω οδηγήσει 3.7 cherokee με επιλεγμένη στην τετρακίνηση στη θέση που μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό και το αυτοκίνητο δεν έστριβε ούτε καν στο χώμα. Είχε μία πολύ περίεργη συμπεριφορά που σε καμμία περίπτωση δεν θα τη χαρακτήριζα καλύτερη. Με το λεβιέ στη θέση της τετρακίνησης με το κεντρικό διαφορικό ελεύθερο (αυτή η επιλογή δεν υπάρχει στο 2.4), τα πράγματα ήταν σαφέστατα καλύτερα.