-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Οποιοδηποτε αυτοκινητο χωρις κανενα μπλοκε πουθενα το ιδιο θα παθαινε υποθετω, αν και συμφωνω οτι κατι δεν παει καλα.. Παρεπιπτοντος μηπως απλα ο οδηγος ηταν ασχετος?Το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν τα οδηγούσε ο καθένας. Ήταν οδηγός της εταιρίας
-
ε τοτε..... οχι βεβαια οτι αυτο τον κανει σχετικο, μπορει να ηταν και μια ατυχη στιγμη - παντωες το οτι περασε το Hundai το ιδιο εμποδιο με ανεση μολις μπλοκαρισε και πισω, μονο καλο δεν του κανει του vitara
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν τα οδηγούσε ο καθένας. Ήταν οδηγός της εταιρίας
Οδηγός της εταιρίας = πωλητής της Suzuki??? Αν ναι, από πότε οι πωλητές στο σύνολό τους είναι σχετικοί με τα αυτοκίνητα?????
Νομίζω πως πολύ λίγοι είναι οι σχετικοί... -
Ο οδηγός του 5πορτου δεν πρέπει να ήταν πωλητής, απο την κουβέντα που κάναμε. Πιθανολογώ εργαζόμενος(;) της κεντρικής αντιπροσωπίας.
Πάντως σε κάτι αντίστοιχο που είχα πάει για δοκιμή του Cherokee 2,5 (του παλιού) ο οδηγός ήταν επαγγελματίας. -
Λοιπον παιδια... τρελλο παρτυ στην κορυφη της Πεντελης, ολα τα 4κινητα ευπροσδεκτα εκτος απο τα 3θυρα νεα Grand Vitara!
Φιλε bebes τετοια θελω να ακουω!
υ.γ. πλακα κανω, ολα τα 4κινητα τα αγαπαμε αλλα χαιρομαι που το δικο μου ειναι πιο σκυλι απο το καινουριο!
-
Παιδια χθες το βραδυ γυρισα απο το Αμστερνταμ στην Ολλανδια οπου ειχα παει για την εκθεση-συνεδριο IBC, αλλα ψιλοαπογοητευτηκα απο το οτι δεν ειδα και πολυ 4κινητα να περιφερονται στους δρομους.
Ισως και να τα εχουν πιο πολυ για εκτος δρομου και οχι για την πολη οπως στην Ελλαδα ( )
Αλλου που παρατηρησα ηταν οτι η βενζινη ειχε 1,44 η αμολυβδη, 1,55 η 100 οκτανιων και 1,11 το diesel. Το λεω αυτο για τα καναλια της τηλεορασης που μυξοκλαινε οτι εχουμε την 3η ακριβοτερη βενζινη στην Ευρωπη (και στην Ιταλια τα ιδια παιζουν απο τιμες).
Τεσσερις μερες εκει ειδα μονο ενα 3θυρο Grand Vitara αλλα απο Jimny ειδα 5-6. Υποψιν οτι εφαγα τους δρομους περπατωντας αλλα και με τραμ με το κουταλι! -
Ο χρήστης amstrad έγραψε:
Παιδια χθες το βραδυ γυρισα απο το Αμστερνταμ στην Ολλανδια οπου ειχα παει για την εκθεση-συνεδριο IBC, αλλα ψιλοαπογοητευτηκα απο το οτι δεν ειδα και πολυ 4κινητα να περιφερονται στους δρομους.
Ισως και να τα εχουν πιο πολυ για εκτος δρομου και οχι για την πολη οπως στην Ελλαδα ( )
Αλλου που παρατηρησα ηταν οτι η βενζινη ειχε 1,44 η αμολυβδη, 1,55 η 100 οκτανιων και 1,11 το diesel. Το λεω αυτο για τα καναλια της τηλεορασης που μυξοκλαινε οτι εχουμε την 3η ακριβοτερη βενζινη στην Ευρωπη (και στην Ιταλια τα ιδια παιζουν απο τιμες).
Τεσσερις μερες εκει ειδα μονο ενα 3θυρο Grand Vitara αλλα απο Jimny ειδα 5-6. Υποψιν οτι εφαγα τους δρομους περπατωντας αλλα και με τραμ με το κουταλι!Πέρισι τέτοια εποχή το πετρέλαιο είχε περίπου 0.90 και η βενζίνη 1,20 άν θυμάμαι καλά.
ποιός λοιπόν να πάρει βενζινοκίνητο εκεί;
Όσο για τα 4χ4, οι Ολλανδοί δεν έχουν ούτε 50 μέτρα βουνό, τι να τα κάνουν; Λακούβες δεν έχουν στους δρόμους, πεζοδρόμια δεν καβαλάνε, είναι και εβραίοι (της ευρώπης), οπότε γιατί να πληρώνουν παραπάνω; -
Δεχομαι να παει τοσο η βενζινα.... αρκει και ο μισθος μου να φτασει του Ολλανδου. Αυτο βεβαια δεν εχω καταλαβει γιατι δεν αναφερεται αυτο πουθενα στα καναλια
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Δεχομαι να παει τοσο η βενζινα.... αρκει και ο μισθος μου να φτασει του Ολλανδου. Αυτο βεβαια δεν εχω καταλαβει γιατι δεν αναφερεται αυτο πουθενα στα καναλιαΓια το πρωτο να εισαι σιγουρος ....για το δευτερο θα πρεπει να περιμενεις μερικες ......χιλιαδες χρονια και αν ....
-
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο BEBES ΓΙΑ ΤΗΝ Δ.Ε.Θ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΙΣΤΑ:
ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΤΡΑΜΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΓΙΟΙ ΚΟΡΜΟΙ.
ΕΚΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ 3Θ GV,HONDA CRV ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.ΤΟ PININ 1,8 ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΝΟΥΣΕ...(ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ 2,0 )
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ PROMAUTO.ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ 8 ΩΡΕΣ ΕΠΙ 4 ΜΕΡΕΣ (ΕΩΣ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΕΓΩ), ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ -
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Καθαρόαιμα έχουν μείνει ελάχιστα:
Chevrolet Trail Blazer
Chevrolet Tahoe
Hummer H1 & H2 & H3
Jeep Wrangler
Jeep Cherokee KJ
KIA Sorento
Lada Niva
Land Rover Defender
Mercedes G
Nissan Terrano II
Nissan Patrol
Suzuki Jimny
Ssang Yong Korando
Toyota LC 120
Toyota LC 100και βέβαια κάποια που δεν κυκλοφορούν Ευρώπη
Γιάννη -συγνώμη για το πρώτο ενικό - κάποια εταιρεία , Mitsubishi νομίζω την λένε , την έχεις ακουστά ; ............
Φίλε dea@735 την έχει ακουστά, απλά έχει μιά 'απέχθεια' μάλλον στα αυτοκίνητα αυτά (άγνωστο γιατί) και είχα παλιότερα 'κονταροχτυπηθεί' μαζύ του σε κάποια φόρα μιας και επέμενε να βγάζει άχρηστο το Πινίν ενώ αντίστοιχα εκθείαζε υπερβολικά κάποια άλλα.
Την ίδια άποψη εξακολουθεί να έχει ακόμα μιας και άν μπείς στον δικτυακό τόπο της Τετρακίνησης όπου παρουσιάζει όλα τα 4Χ4 της αγοράς, θα δείς πώς παρουσιάζει τα μοντέλα της επαράτου Mitsubishi και πώς άλλα του ανταγωνισμού. Θα δείς φερειπείν να εκθειάζονται οι εκτός δρόμου ικανότητες του X-Trail ενώ το Πινίν ούτε για χωματόδομο σχεδόν δεν κάνει........ άσε που το Outlander δεν έχει κάν λόγο ύπαρξης.........
Τί να πεί κανείς; Απλά πως ακόμα και οι 'γκουρού' της 4κίνησης έχουν εμμονές ή και παιδικά ίσως τραύματα.
Αξίζει να τα δεί κανείς και δέχομαι να ανασκευάσω άν έχω άδικο
http://www.tetrakinisi.gr/models/epivatika/index.html -
Ο 'γκουρού' ποιος είναι?
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Καθαρόαιμα έχουν μείνει ελάχιστα:
Chevrolet Trail Blazer
Chevrolet Tahoe
Hummer H1 & H2 & H3
Jeep Wrangler
Jeep Cherokee KJ
KIA Sorento
Lada Niva
Land Rover Defender
Mercedes G
Nissan Terrano II
Nissan Patrol
Suzuki Jimny
Ssang Yong Korando
Toyota LC 120
Toyota LC 100και βέβαια κάποια που δεν κυκλοφορούν Ευρώπη
Γιάννη -συγνώμη για το πρώτο ενικό - κάποια εταιρεία , Mitsubishi νομίζω την λένε , την έχεις ακουστά ; ............
Φίλε dea@735 την έχει ακουστά, απλά έχει μιά 'απέχθεια' μάλλον στα αυτοκίνητα αυτά (άγνωστο γιατί) και είχα παλιότερα 'κονταροχτυπηθεί' μαζύ του σε κάποια φόρα μιας και επέμενε να βγάζει άχρηστο το Πινίν ενώ αντίστοιχα εκθείαζε υπερβολικά κάποια άλλα.
Την ίδια άποψη εξακολουθεί να έχει ακόμα μιας και άν μπείς στον δικτυακό τόπο της Τετρακίνησης όπου παρουσιάζει όλα τα 4Χ4 της αγοράς, θα δείς πώς παρουσιάζει τα μοντέλα της επαράτου Mitsubishi και πώς άλλα του ανταγωνισμού. Θα δείς φερειπείν να εκθειάζονται οι εκτός δρόμου ικανότητες του X-Trail ενώ το Πινίν ούτε για χωματόδομο σχεδόν δεν κάνει........ άσε που το Outlander δεν έχει κάν λόγο ύπαρξης.........
Τί να πεί κανείς; Απλά πως ακόμα και οι 'γκουρού' της 4κίνησης έχουν εμμονές ή και παιδικά ίσως τραύματα.
Αξίζει να τα δεί κανείς και δέχομαι να ανασκευάσω άν έχω άδικο
http://www.tetrakinisi.gr/models/epivatika/index.htmlΕντάξει, δε τα χαντακώνει κιόλας...
Θα μπορούσε ίσως να γράψει και κάτι πιο καλό, αλλά δε γράφει κάτι που δεν ισχύει -
'To κορυφαίο εκτός δρόμου τετρακίνητο μοντέλο της Mitsubishi διεκδικεί δάφνες ως το πιο high tech αυτοκινήτου της κατηγορίας. Διαθέτει αυτοφερόμενο αμάξωμα και ανεξάρτητη ανάρτηση. Για να δώσουν όμως αυτές οι λύσεις μεγάλες διαδρομές και αντοχές στα κρουστικά φορτία της εκτός δρόμου κίνησης, το βάρος έχει αγγίξει τους 2,5 τόνους, κάνοντάς το σχετικά δυσκίνητο. Η τελευταία γενιά της Super Select μετάδοσης επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μετατρέπεται από δικίνητο σε τετρακίνητο με κεντρικό διαφορικό και σε καθαρόαιμο off roader με κλειδωμένο το πίσω και το κεντρικό διαφορικό. Ήδη και παρόλο το…νεαρό της ηλικίας του, αρκετοί βελτιωτές έχουν ενδιαφερθεί για το GDi δίνοντάς μας λύσεις που κάνουν το αυτοκίνητο αρκετά καλύτερο, παρόλο το μέγεθός του. Κινείται από έναν 24βάλβιδο V6 κινητήρα φτωχού μείγματος που αποδίδει 202 ίππους και έναν Turbo Diesel 160 ίππων.'
Αυτό αναφέρεται στο Site της Τετρακίνησης για το GDi. Αν διακρίνει κάποιος 'κόλλημα' πάω πάσο.
Για το Pinin συνεχίζω να έχω την ίδια γνώμη και είμαι έτοιμος να την συζητήσω με όποιον μπορεί να την αντικρούσει.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Εντάξει, δε τα χαντακώνει κιόλας...
Θα μπορούσε ίσως να γράψει και κάτι πιο καλό, αλλά δε γράφει κάτι που δεν ισχύειΟι συγκεκριμένες σελίδες δεν είναι δελτία τύπου κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Περιέχουν πληροφορίες και εμπεριστατομένες απόψεις για τα τετρακίνητα της αγοράς, με στόχο να βοηθήσουν τον αγοραστή να επιλέξει το όχημα που ταιριάζει περισσότερο στη χρήση που θέλει να κάνει.
ΥΓ. Υπήρξα για χρόνια φανατικός υποστηρικτής των Mitsubishi και είμαι ακόμη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν τα αντιμετωπίζω αντικειμενικά όταν πρέπει να γράψω κάτι γι' αυτά. 12 χρόνια δημοσιογραφικής ενασχόλισης στα μεγαλύτερα περιοδικά του χώρου της αυτοκίνησης με έχουν διδάξει πολλά.
ΥΓ2. >Το αλουμινένιο αμάξωμα με την κλασική αισθητική δεν διακρίνεται για την ποιότητα εφαρμογής και την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες, είναι όμως τόσο επιβλητικό που του συγχωρείς τα όποια μειονεκτήματα. Η κατανάλωση, ο θόρυβος και γενικότερα η άνεση τα μειονεκτήματά του. Στο ίδιο μήκος κύματος και η αξιοπιστία, που απαιτεί ειδική μεταχείριση.
Αυτά τα γράφω για το αυτοκίνητο που έχω αυτή τη στιγμή και το οποίο πουλάω!!!
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Εντάξει, δε τα χαντακώνει κιόλας...
Θα μπορούσε ίσως να γράψει και κάτι πιο καλό, αλλά δε γράφει κάτι που δεν ισχύειΟι συγκεκριμένες σελίδες δεν είναι δελτία τύπου κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Περιέχουν πληροφορίες και εμπεριστατομένες απόψεις για τα τετρακίνητα της αγοράς, με στόχο να βοηθήσουν τον αγοραστή να επιλέξει το όχημα που ταιριάζει περισσότερο στη χρήση που θέλει να κάνει.
ΥΓ. Υπήρξα για χρόνια φανατικός υποστηρικτής των Mitsubishi και είμαι ακόμη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν τα αντιμετωπίζω αντικειμενικά όταν πρέπει να γράψω κάτι γι' αυτά. 12 χρόνια δημοσιογραφικής ενασχόλισης στα μεγαλύτερα περιοδικά του χώρου της αυτοκίνησης με έχουν διδάξει πολλά.
Αυτό λέω κι εγώ. Οταν διάβασα τη λίστα δεν αντιλήφθηκα κάτι διαφορετικό απο τα όσα (λίγα) ξέρω.
Απλώς στην Ελλάδα θέλουμε να εκθειάζουν τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου-κινητού (και ότι άλλου) μας και αν είναι δυνατό να υποβαθμίζουν τα μειονεκτήματά του (όπως πολύ πιθανόν κάνουμε κι εμείς εξοστρακίζοντάς τα βαθιά στο πίσω μέρος του μυαλού μας)Δεν θέλω σε καμιά περίπτωση να έρθω σε αντιπαράθεση με τον συνονόματο που έχει το Πινίν. Θεωρώ οτι η κουβέντα γίνετε σε φιλικό πνεύμα
-
X-trail
Η εμπειρία της Nissan στα εκτός δρόμου αυτοκίνητα, που φτάνει στο 1948 με την κατασκευή του πρώτου Patrol, οδήγησε σε ένα από τα καλύτερα SUV, το X-trail. Στο αυτοκίνητο συνδυάζονται ένα ιδιαίτερα στιβαρό αυτοφερόμενο αμάξωμα, μία ανεξάρτητη ανάρτηση και ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης με ηλεκτρονικό έλεγχο, το οποίο προέρχεται από το super sport αυτοκίνητο της, το Skyline. Το X-Trail είναι ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, στο οποίο μεταφέρεται ροπή στον πίσω άξονα, όταν οι εμπρός τροχοί σπινάρουν. Το εκπληκτικό είναι το πόσο ομαλά γίνεται αυτή η μετάβαση. Πέρα από το αυτόματο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υπάρχει και δυνατότητα μόνιμης εμπλοκής της τετρακίνησης από ένα κουμπί στο ταμπλό. Πέρα από τις ικανοποιητικές εκτός δρόμου δυνατότητες το X-Trail είναι άνετο και ασφαλές στην άσφαλτο. Προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης, 2,0 και 2,5 λίτρων, 140 και 165 ίππων και έναν diesel 2,2 λίτρων, 112 ίππων.
** Pajero Pinin**
To μεγάλο ερωτηματικό είναι αν είναι καθαρόαιμο ή SUV; Αν είναι καθαρόαιμο, το αυτοφερόμενο σασί επιβάλει μικρές διαδρομές στην ανάρτηση, ενώ κάποια σχεδιαστικά τερτίπια (γέφυρα στήριξης του κιβωτίου και μπροστινή ανάρτηση) του στερούν χαρακτηριστικά βασικά για την εκτός δρόμου κίνηση. Αν είναι SUV ο άκαμπτος πίσω άξονας δεν βοηθά την οδική συμπεριφορά. Από πλευράς μετατροπών, το πιατέλο της μπροστινής ανάρτησης περιορίζει μάλιστα και τις επιλογές σε ελαστικά. Βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία 2 λίτρων με μόνιμη τετρακίνηση, αργές σχέσεις και δυνατότητα εμπλοκής του κεντρικού διαφορικού και μία 1800 κ.εκ., με τετρακίνηση με συνεκτικό συμπλέκτη.
Παρατηρήσεις (μου)
Μιας και πρόκειται για παρουσίαση και όχι για παράλληλο τέστ μοντέλων όπου τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα, πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον ισότιμη η παρουσίαση αναφορικά με τα στοιχειώδη τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων και μιά υπόθεση για τις θεωρητικές τουλάχιστον δυνατότητές τους.
Πού αναφέρεται φερ' ειπείν το σύστημα τετρακίνησης του Πινίν 2,0 και μιά κριτική σ' αυτό καλή ή κακή αδιάφορο (τη στιγμή μάλιστα που είναι το μοναδικό SUV με παρόμοιες δυνατότητες) ή το πίσω ελεγχόμενο διαφορικό κλπ κλπ....
Για να κλείσω το θέμα από πλευράς μου τουλάχιστον, σημειώνω πως δεν έβαλα τυχαία την σύγκριση των δύο παρουσιάσεων μιας και θεωρώ πως το SUV της Nissan είναι ένα πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο και όταν πήρα το δικό μου, το απέκλεισα από την έλλειψη κοντών σχέσεων και από τις περιορισμένες κατ' εμένα εκτός δρόμου ικανότητές του.
Εν πάσει περιπτώσει, πιστεύω πως τόσο εγώ όπως και κάθε απλός κάτοχος 4κίνητου δικαιούται να λατρεύει το αυτοκίνητό του και να το εκθειάζει, σε αντίθεση με κάποιον ταγμένο στον χώρο των εντύπων της αυτοκίνησης που οφείλει να είναι αντικειμενικός τουλάχιστον στις παρουσιάσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών. Όταν δοκιμάζει κάποιο μοντέλο μόνο του ή παράλληλα με άλλα, δικαιούται να κρίνει και να συγκρίνει και τότε μπορούμε να τον κρίνουμε άν είναι αντικειμενικός ή και να διακρίνουμε άν είναι ένα από τα πολλά παπαγαλάκια του χώρου.
Άν και υπάρχουν τα στοιχεία μου.......
Τάσος Τόλιος
Βέροια -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
... σε αντίθεση με κάποιον ταγμένο στον χώρο των εντύπων της αυτοκίνησης που οφείλει να είναι αντικειμενικός τουλάχιστον στις παρουσιάσεις των τεχνικών χαρακτηριστικών. Όταν δοκιμάζει κάποιο μοντέλο μόνο του ή παράλληλα με άλλα, δικαιούται να κρίνει και να συγκρίνει και τότε μπορούμε να τον κρίνουμε άν είναι αντικειμενικός ή και να διακρίνουμε άν είναι ένα από τα πολλά παπαγαλάκια του χώρου.Τώρα μιλάς σωστά. Σε ευχαριστώ για την διόρθωση.
ΥΓ. Με αρκετή δόση χιούμορ αλλά και ειλικρίνιας: έχεις δοκιμάσει να ακολουθήσεις X-Trail στην άσφαλτο και το καλό χώμα; Δυστυχώς για την Mitsubishi η διαφορά είναι τεράστια.
Μην με κολάζεις, γιατί είναι απαράδεκτο για την εταιρία που σχεδίασε το Pajero, το αυτοκίνητο που άλλαξε τη μορφή των σύγχρονων τετρακίνητων όντας το πρώτο με ψαλίδια εμπρός και ράβδους στρέψης, να ζητάει από ένα Ιταλό (Pininfarina), με ελάχιστη εμπειρία στο χώρο, να της σχεδιάσει ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο!
Αποτέλεσμα; Η ασφάλτινη εμπρός ανάρτηση και η πολύ χαμηλή γέφυρα για να χωρέσει το transfer case που μάλλον οι Ιταλοί δεν έλαβαν υπ' όψιν. Σαν μηχανολόγος μηχανικός πιστεύω πως έχω το δικαίωμα να θεωρώ κάτι τέτοιο μεγάλο λάθος.
-
Μην ξεχνατε οτι προκειτε για ενα 'προσωπικο' site που θελωντας και μη, φερει τα καλα και τα κουσουρια του ενός αυτου ατομου και μονο ( σε αντιθεση με τα περιοδικα που υπαρχει ολοκληρη δημοσιογραφικη ομαδα που τα 'χτενιζει') φεροντας ετσι ολη την 'υποκειμενικοτητα του ΕΝΟΣ' οποιος και αν ειναι αυτος, γκουρου ξε-γκουρου
-
STOP PRESS!!! STOP PRESS!!!
Πληροφορίες απο έμπειρο μηχανικό λένε ότι στο βοηθητικό κιβώτιο του νέου Grand Vitara των 1600 κ.εκ. υπάρχουν τα γρανάζια του υποπολλαπλασιασμού. Λείπει το ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης και μόνο!!!
Οπότε με ένα λεβιεδάκι, λίγη πατέντα και μία τρύπα στο πάτωμα αποκτά κοντά!!!
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006