Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Outlander 2.0 Turbo vs Forester 2.5XT. Γιατί;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Outlander 2.0 Turbo vs Forester 2.5XT. Γιατί;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    34
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xsara16v last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xsara16v last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xsara16v last edited by

          ΙΚΕ νομίζω ότι το θέμα έχει αλλιώς.........

          VITARA ---- μέτριο παντού
          NIVA ------- άθλιο στον δρόμο, αλλά σε ξελασπώνει εκεί που το θέλεις.

          Λόγω επαγγέλματος (Γεωλόγος) είχα και τα 2 παραπάνω όπως και τα SPORTAGE, και SAMURAI αλλά και FIAT PANDA 4X4.

          Νομίζω ότι τα πραγματικά εργαλεία τζίπ σήμερα τείνουν να εκλίψουν.
          Αυτοκίνητα με δυνατότητες είναι μόνο το G-Class, το DEFENDER, το NIVA και το JIMNY (μερικά σκαλιά χαμηλότερα). Μερικά γιαπωνέζικα θηρία δεν αναφέρονται λόγω διαστάσεων (δεν βολεύουν στα Ελληνικά βουνά, μάλλον περισσότερο για έρημο είναι).

          Από εκεί και πέρα τα άλλα είναι για καμμιά βόλτα στο ΚΑΙΜΑΚ ΤΣΑΛΑΝ , στην ΑΡΑΧΩΒΑ και στην παραλία για καφεδάκι........ άντε και σε κανένα στημένο 4Χ4 στίβο για επιδείξεις......άσε που τα πουλάνε με κάτι λάστιχα για πίστα που στην πρώτη λάσπη θα μπουκώσουν μέχρι αηδίας.

          ****ξέχασα το θρυλικό JEEP... και υπό προυποθέσεις το Cherokee.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Το ποστ σου xsara16v είναι ακριβώς ότι είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα το δικό μου πιο πάνω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              apostolos-gioyris last edited by

              Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
                Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?

                134 από εμάς

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
                  Νομίζω ότι τα πραγματικά εργαλεία τζίπ σήμερα τείνουν να εκλίψουν.
                  Αυτοκίνητα με δυνατότητες είναι μόνο το G-Class, το DEFENDER, το NIVA και το JIMNY (μερικά σκαλιά χαμηλότερα). Μερικά γιαπωνέζικα θηρία δεν αναφέρονται λόγω διαστάσεων (δεν βολεύουν στα Ελληνικά βουνά, μάλλον περισσότερο για έρημο είναι).

                  Από εκεί και πέρα τα άλλα είναι για καμμιά βόλτα στο ΚΑΙΜΑΚ ΤΣΑΛΑΝ , στην ΑΡΑΧΩΒΑ και στην παραλία για καφεδάκι........ άντε και σε κανένα στημένο 4Χ4 στίβο για επιδείξεις......άσε που τα πουλάνε με κάτι λάστιχα για πίστα που στην πρώτη λάσπη θα μπουκώσουν μέχρι αηδίας.

                  Όλοι μιλάνε για τις δυνατότητες που έχει το κάθε 4Χ4 εκτός δρόμου αλλά έχω δει μόνο 2 που βγαίνουν εκτός δρόμου. 1 JEEP που είχε πλαστικά καθίσματα, δεν είχε μοκέτες στα δάπεδα αλλά μεγάλες τρύπες για να φεύγουν τα νερά και 1 Ford (δε θυμάμαι το μοντέλο) που τα φτερά μπροστά και πίσω ήταν ξυρισμένα μια πιθαμή από τα κλαδιά. Αυτοί έβγαζαν τα 4Χ4 εκτός δρόμου και ήταν προφανές, όλα τα άλλα είναι μόδα. Αν θέλεις γυαλιστερό αυτοκίνητο χωρίς χτυπήματα δεν το βγάζεις εκτός δρόμου.

                  Όσο για τα άλλα που πηγαίνουν στα χιονοδρομικά, Megane με Hakkapeliita 1, 'ρίχνει' στα περισσότερα SUV που έχουν καλοκαιρινά λάστιχα δρόμου. Το Megane τρέχει μια χαρά στους χιονισμένους/παγωμένους δρόμους εκεί που τα εν λόγω SUV κάνουν σβούρες. Στο χιόνι/πάγο αυτό που έχει σημασία είναι το ελαστικό. Αν δεν έχεις χειμωνιάτικα/καλοκαιρινά δεν 'πηγαίνεις' πουθενά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    traveller last edited by

                    Για τον πάγο μόνο κάποιο αντιολησθητικό σύστημα ή λάστιχα με καρφιά. Το δεύτερο μάλλον δεν πολυσυνηθίζεται στα μέρη μας. Το χιονολάστιχο δεν βοηθά στον πάγο.
                    Στο λίγο χιόνι ένα χιονολάστιχο κάνει δουλίτσα. Αν συνδυάζεται και με τετρακούνα ακόμα καλύτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
                      Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?

                      Στα δακτυλα του ενος χεριου μετριουνται.

                      Απο τον καναπε και μεσω των στοιχειων των 4Τ ντουζινες.

                      Η συζητηση εχει φτασει στο αλλο ακρο. Μιλαμε για καταστασεις που το λιγωτερο απο το 1% θα βρεθει. Αν θελετε να πατε στα κατσαβραχα ουτε το Outlander ουτε το Forester θα σας πανε. Για τους υπολοιπους (που ειναι το 99%) και τα δυο θα μας πανε μια χαρα. Με ενα ζευγαρι καλυτερα λαστιχα θα καλυψει ακομα καλυτερα.
                      Αν μιλαμε για τοσο σκληροπυρηνικα 4Χ4 ειμαστε οχι μονο στο λαθος ποστ αλλα και στο λαθος φορουμ (υπαρχουν τα εκτος δρομου).

                      Νικος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        γιατι δε πατε στο αλλο section βνα βγάλετε το αχτι σας.
                        Εγω ετσι κάνω, παω μια δυο φορες το μηνα διπλα στο Εκτος Δρόμου

                        http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewforum.php?f=10

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
                          Για τον πάγο μόνο κάποιο αντιολησθητικό σύστημα ή λάστιχα με καρφιά. Το δεύτερο μάλλον δεν πολυσυνηθίζεται στα μέρη μας. Το χιονολάστιχο δεν βοηθά στον πάγο.
                          Στο λίγο χιόνι ένα χιονολάστιχο κάνει δουλίτσα. Αν συνδυάζεται και με τετρακούνα ακόμα καλύτερα.

                          Προφανώς δεν οδηγείς σε χιόνια/πάγους. Οι αλυσίδες σε πάγους είναι επικίνδυνες, αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να κινείσαι πάνω από 30 χαω, αλλιώς κάνεις σβούρες.

                          Τα χιονολάστιχα 'πιάνουν' πολύ καλά στο πάγο, 10-20 φορές καλύτερο κράτημα από τα καλοκαιρινά. Ιδίως σε στεγνό πάγο (κάτω από 0C) έχουν πολύ καλό κράτημα και τρέχεις καλά.

                          Το χιόνι είναι πιο δύσκολο από το πάγο. Στο πάγο έχεις καλύτερα και πιο προβλέψιμα κρατήματα. Αν γλιστρήσεις και πέσεις σε πάγο, τα χέρια σου θα γρατζουνιστούν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
                            Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?

                            Εγώ πάντως έχω οδηγήσει και forester και outlander...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bebes last edited by

                              Η συζήτηση έχει ξεφύγει.
                              Ας μας πει κάποιος, μπορεί με το typeR ή άλλο αυτοκίνητο παραπλήσιας τιμής-ιπποδύναμης, να κουβαλάει παιδιά σκυλιά - μπαγάζια, να μη φοβάται μήπως αφήσει κανα ψαλίδι, ή κομμάτι απο σπόϊλερ (για το λάστιχο και τη ζάντα δε συζητώ) σε κάποια απο τις άπειρες λακούβες των
                              ελληνικών δρόμων που τείνουν να αποκτήσουν μέγεθος τάφου;
                              Να μπορεί όταν θέλει να το 'πατήσει' λιγάκι;

                              Όσο για το Νίβα, ναι είναι πολύ καλό εκτός, αλλά: πρέπει να πάς με έλλο αυτοκίνητο μέχρι το χωματόδρομο, και να γίνεις φίλος με τους συνεργειάδες.

                              ...ΤΕΛΙΚΆ ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΘΈΜΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΏΝ ΣΤΗ ΖΩΉ
                              Οπότε άς είναι όσο το δυνατό πιο ανώδυνοι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                Αλλά σχετικά με το θέμα πιστεύω οτι η σωστή σύγκριση θα ήταν με το δίλιτρο ΧΤ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  traveller last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                  Προφανώς δεν οδηγείς σε χιόνια/πάγους. Οι αλυσίδες σε πάγους είναι επικίνδυνες, αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να κινείσαι πάνω από 30 χαω, αλλιώς κάνεις σβούρες.

                                  Τα χιονολάστιχα 'πιάνουν' πολύ καλά στο πάγο, 10-20 φορές καλύτερο κράτημα από τα καλοκαιρινά. Ιδίως σε στεγνό πάγο (κάτω από 0C) έχουν πολύ καλό κράτημα και τρέχεις καλά.

                                  Το χιόνι είναι πιο δύσκολο από το πάγο. Στο πάγο έχεις καλύτερα και πιο προβλέψιμα κρατήματα. Αν γλιστρήσεις και πέσεις σε πάγο, τα χέρια σου θα γρατζουνιστούν.

                                  Αυτό το 'προφανώς' πολύ μου άρεσε. Για να το λες , όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρεις από μένα , για το που οδηγώ και που όχι.

                                  Τέλος πάντως για να μην το 'ξεσκίσουμε' το post του ανθρώπου, ρίξε μια ματιά εδώ :

                                  http://www.autotriti.gr/Autotriti/_maga ... thema=2136

                                  http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N14&aa=2

                                  http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=15

                                  επίσης σχετικα θέματα μπορείς να βρεις εδώ : http://www.snowclub.gr κι εδώ : http://www.snowreport.gr

                                  Η οδήγηση σε φρέσκο χιόνι είναι σαφέστατα ευκόλοτερη απ' ότι στον πάγο.

                                  Οι συνθήκες στην Ελλάδα δεν έχουν καμιά σχέση με το...Μουρμάνσκ.

                                  Τέτοιες συνθήκες που αναφέρεις δεν έχω συναντήσει πουθενά στην Ελλάδα εκτός από τα 3-4 τελευταία χιλιόμετρα πριν το Χ/Κ του Καϊμακ.
                                  (το ότι τα χιονολάστιχα είναι καλύτερα στον πάγο από τα καλοκαιρινά είναι...προφανές. Αλλά δεν είναι αρκετά καλά ώστε να νιώθει κάποιος ασφαλής. Καμιά διαφωνία επίσης, στο ότι πρέπει να πηγαίνουμε πολύ προσεκτικά και με ελάχιστη ταχύτητα).

                                  Δυο Βολβούς που είχαν δοκιμάσει οι '4T' σε τεραίν που αναφερεις τους δοκίμασαν με λάστιχα που είχαν καρφιά.

                                  Εγώ τελειώνω εδώ.
                                  Όπως έγραψα και πριν , δε λέει να του αποπροσανατολίσουμε εντελώς το post του συνφορουμίτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr