-
-
-
ΙΚΕ νομίζω ότι το θέμα έχει αλλιώς.........
VITARA ---- μέτριο παντού
NIVA ------- άθλιο στον δρόμο, αλλά σε ξελασπώνει εκεί που το θέλεις.Λόγω επαγγέλματος (Γεωλόγος) είχα και τα 2 παραπάνω όπως και τα SPORTAGE, και SAMURAI αλλά και FIAT PANDA 4X4.
Νομίζω ότι τα πραγματικά εργαλεία τζίπ σήμερα τείνουν να εκλίψουν.
Αυτοκίνητα με δυνατότητες είναι μόνο το G-Class, το DEFENDER, το NIVA και το JIMNY (μερικά σκαλιά χαμηλότερα). Μερικά γιαπωνέζικα θηρία δεν αναφέρονται λόγω διαστάσεων (δεν βολεύουν στα Ελληνικά βουνά, μάλλον περισσότερο για έρημο είναι).Από εκεί και πέρα τα άλλα είναι για καμμιά βόλτα στο ΚΑΙΜΑΚ ΤΣΑΛΑΝ , στην ΑΡΑΧΩΒΑ και στην παραλία για καφεδάκι........ άντε και σε κανένα στημένο 4Χ4 στίβο για επιδείξεις......άσε που τα πουλάνε με κάτι λάστιχα για πίστα που στην πρώτη λάσπη θα μπουκώσουν μέχρι αηδίας.
****ξέχασα το θρυλικό JEEP... και υπό προυποθέσεις το Cherokee.
-
Το ποστ σου xsara16v είναι ακριβώς ότι είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα το δικό μου πιο πάνω.
-
Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?134 από εμάς
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Νομίζω ότι τα πραγματικά εργαλεία τζίπ σήμερα τείνουν να εκλίψουν.
Αυτοκίνητα με δυνατότητες είναι μόνο το G-Class, το DEFENDER, το NIVA και το JIMNY (μερικά σκαλιά χαμηλότερα). Μερικά γιαπωνέζικα θηρία δεν αναφέρονται λόγω διαστάσεων (δεν βολεύουν στα Ελληνικά βουνά, μάλλον περισσότερο για έρημο είναι).Από εκεί και πέρα τα άλλα είναι για καμμιά βόλτα στο ΚΑΙΜΑΚ ΤΣΑΛΑΝ , στην ΑΡΑΧΩΒΑ και στην παραλία για καφεδάκι........ άντε και σε κανένα στημένο 4Χ4 στίβο για επιδείξεις......άσε που τα πουλάνε με κάτι λάστιχα για πίστα που στην πρώτη λάσπη θα μπουκώσουν μέχρι αηδίας.
Όλοι μιλάνε για τις δυνατότητες που έχει το κάθε 4Χ4 εκτός δρόμου αλλά έχω δει μόνο 2 που βγαίνουν εκτός δρόμου. 1 JEEP που είχε πλαστικά καθίσματα, δεν είχε μοκέτες στα δάπεδα αλλά μεγάλες τρύπες για να φεύγουν τα νερά και 1 Ford (δε θυμάμαι το μοντέλο) που τα φτερά μπροστά και πίσω ήταν ξυρισμένα μια πιθαμή από τα κλαδιά. Αυτοί έβγαζαν τα 4Χ4 εκτός δρόμου και ήταν προφανές, όλα τα άλλα είναι μόδα. Αν θέλεις γυαλιστερό αυτοκίνητο χωρίς χτυπήματα δεν το βγάζεις εκτός δρόμου.
Όσο για τα άλλα που πηγαίνουν στα χιονοδρομικά, Megane με Hakkapeliita 1, 'ρίχνει' στα περισσότερα SUV που έχουν καλοκαιρινά λάστιχα δρόμου. Το Megane τρέχει μια χαρά στους χιονισμένους/παγωμένους δρόμους εκεί που τα εν λόγω SUV κάνουν σβούρες. Στο χιόνι/πάγο αυτό που έχει σημασία είναι το ελαστικό. Αν δεν έχεις χειμωνιάτικα/καλοκαιρινά δεν 'πηγαίνεις' πουθενά.
-
Για τον πάγο μόνο κάποιο αντιολησθητικό σύστημα ή λάστιχα με καρφιά. Το δεύτερο μάλλον δεν πολυσυνηθίζεται στα μέρη μας. Το χιονολάστιχο δεν βοηθά στον πάγο.
Στο λίγο χιόνι ένα χιονολάστιχο κάνει δουλίτσα. Αν συνδυάζεται και με τετρακούνα ακόμα καλύτερα. -
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?Στα δακτυλα του ενος χεριου μετριουνται.
Απο τον καναπε και μεσω των στοιχειων των 4Τ ντουζινες.
Η συζητηση εχει φτασει στο αλλο ακρο. Μιλαμε για καταστασεις που το λιγωτερο απο το 1% θα βρεθει. Αν θελετε να πατε στα κατσαβραχα ουτε το Outlander ουτε το Forester θα σας πανε. Για τους υπολοιπους (που ειναι το 99%) και τα δυο θα μας πανε μια χαρα. Με ενα ζευγαρι καλυτερα λαστιχα θα καλυψει ακομα καλυτερα.
Αν μιλαμε για τοσο σκληροπυρηνικα 4Χ4 ειμαστε οχι μονο στο λαθος ποστ αλλα και στο λαθος φορουμ (υπαρχουν τα εκτος δρομου).Νικος
-
γιατι δε πατε στο αλλο section βνα βγάλετε το αχτι σας.
Εγω ετσι κάνω, παω μια δυο φορες το μηνα διπλα στο Εκτος Δρόμου -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Για τον πάγο μόνο κάποιο αντιολησθητικό σύστημα ή λάστιχα με καρφιά. Το δεύτερο μάλλον δεν πολυσυνηθίζεται στα μέρη μας. Το χιονολάστιχο δεν βοηθά στον πάγο.
Στο λίγο χιόνι ένα χιονολάστιχο κάνει δουλίτσα. Αν συνδυάζεται και με τετρακούνα ακόμα καλύτερα.Προφανώς δεν οδηγείς σε χιόνια/πάγους. Οι αλυσίδες σε πάγους είναι επικίνδυνες, αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να κινείσαι πάνω από 30 χαω, αλλιώς κάνεις σβούρες.
Τα χιονολάστιχα 'πιάνουν' πολύ καλά στο πάγο, 10-20 φορές καλύτερο κράτημα από τα καλοκαιρινά. Ιδίως σε στεγνό πάγο (κάτω από 0C) έχουν πολύ καλό κράτημα και τρέχεις καλά.
Το χιόνι είναι πιο δύσκολο από το πάγο. Στο πάγο έχεις καλύτερα και πιο προβλέψιμα κρατήματα. Αν γλιστρήσεις και πέσεις σε πάγο, τα χέρια σου θα γρατζουνιστούν.
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Παιδιά ερώτηση . Πόσοι από εσάς που γράφετε έχετε οδηγήσει forester?Εγώ πάντως έχω οδηγήσει και forester και outlander...
-
Η συζήτηση έχει ξεφύγει.
Ας μας πει κάποιος, μπορεί με το typeR ή άλλο αυτοκίνητο παραπλήσιας τιμής-ιπποδύναμης, να κουβαλάει παιδιά σκυλιά - μπαγάζια, να μη φοβάται μήπως αφήσει κανα ψαλίδι, ή κομμάτι απο σπόϊλερ (για το λάστιχο και τη ζάντα δε συζητώ) σε κάποια απο τις άπειρες λακούβες των
ελληνικών δρόμων που τείνουν να αποκτήσουν μέγεθος τάφου;
Να μπορεί όταν θέλει να το 'πατήσει' λιγάκι;Όσο για το Νίβα, ναι είναι πολύ καλό εκτός, αλλά: πρέπει να πάς με έλλο αυτοκίνητο μέχρι το χωματόδρομο, και να γίνεις φίλος με τους συνεργειάδες.
...ΤΕΛΙΚΆ ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΘΈΜΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΏΝ ΣΤΗ ΖΩΉ
Οπότε άς είναι όσο το δυνατό πιο ανώδυνοι -
Αλλά σχετικά με το θέμα πιστεύω οτι η σωστή σύγκριση θα ήταν με το δίλιτρο ΧΤ
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Προφανώς δεν οδηγείς σε χιόνια/πάγους. Οι αλυσίδες σε πάγους είναι επικίνδυνες, αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να κινείσαι πάνω από 30 χαω, αλλιώς κάνεις σβούρες.
Τα χιονολάστιχα 'πιάνουν' πολύ καλά στο πάγο, 10-20 φορές καλύτερο κράτημα από τα καλοκαιρινά. Ιδίως σε στεγνό πάγο (κάτω από 0C) έχουν πολύ καλό κράτημα και τρέχεις καλά.
Το χιόνι είναι πιο δύσκολο από το πάγο. Στο πάγο έχεις καλύτερα και πιο προβλέψιμα κρατήματα. Αν γλιστρήσεις και πέσεις σε πάγο, τα χέρια σου θα γρατζουνιστούν.
Αυτό το 'προφανώς' πολύ μου άρεσε. Για να το λες , όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρεις από μένα , για το που οδηγώ και που όχι.
Τέλος πάντως για να μην το 'ξεσκίσουμε' το post του ανθρώπου, ρίξε μια ματιά εδώ :
http://www.autotriti.gr/Autotriti/_maga ... thema=2136
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N14&aa=2
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=15
επίσης σχετικα θέματα μπορείς να βρεις εδώ : http://www.snowclub.gr κι εδώ : http://www.snowreport.gr
Η οδήγηση σε φρέσκο χιόνι είναι σαφέστατα ευκόλοτερη απ' ότι στον πάγο.
Οι συνθήκες στην Ελλάδα δεν έχουν καμιά σχέση με το...Μουρμάνσκ.
Τέτοιες συνθήκες που αναφέρεις δεν έχω συναντήσει πουθενά στην Ελλάδα εκτός από τα 3-4 τελευταία χιλιόμετρα πριν το Χ/Κ του Καϊμακ.
(το ότι τα χιονολάστιχα είναι καλύτερα στον πάγο από τα καλοκαιρινά είναι...προφανές. Αλλά δεν είναι αρκετά καλά ώστε να νιώθει κάποιος ασφαλής. Καμιά διαφωνία επίσης, στο ότι πρέπει να πηγαίνουμε πολύ προσεκτικά και με ελάχιστη ταχύτητα).Δυο Βολβούς που είχαν δοκιμάσει οι '4T' σε τεραίν που αναφερεις τους δοκίμασαν με λάστιχα που είχαν καρφιά.
Εγώ τελειώνω εδώ.
Όπως έγραψα και πριν , δε λέει να του αποπροσανατολίσουμε εντελώς το post του συνφορουμίτη.
Outlander 2.0 Turbo vs Forester 2.5XT. Γιατί;