Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6, VW Passat h Octavia 5???? GIATI?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 6, VW Passat h Octavia 5???? GIATI?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    155
    645
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      martiniskiss last edited by

      RE Petran germanika de kserw tipota se elliniko h aggliko paizei?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        χμμ martini, κανονικα επρεπε να στο βγαλει μεταφρασμενο..
        μαλλον εχει φορτο ο μεταφραστης..
        εναλακτικα δοκιμασε να πας απο worldlingo.com και να βαλεις σαν διευθυνση προς μεταφραση (γερμανικα->αγγλικα) αυτη: http://www.auto-motor-und-sport.de/d/86819

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Να ξαναθυμίσω ότι το 6άρι έχει ανανεωθεί -σημαντικά- ; Ακόμα αποτελεί άγνωστη ποσότητα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krieza last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            Πολύ σιγουριά βλέπω για τους χώρους

            πως γίνεται το Golf V με ουρά να έχει μεγαλύτερους χώρους από το Golf V με επιμηκυμένο μεταξόνιο και μεγαλύτερη ουρά είναι ένα θέμα

            Tο θεμα ειναι οτι στους πολυ καλους χωρους του Golf προστεθηκε ο τεραστιος χωρος αποσκευων και η πρακτικοτητα της 5ης πορτας του Οctavia

            Passat και Octavia διαφέρουν σε μήκος/μεταξόνιο/εσωτερικούς χώρους και το πιο κοντό συνολικά κιβώτιο που έχει το Passat.

            Aυτη ειναι και η επιτυχια του γκρουπ.Προσφερει λυσεις για τη τσεπη του καθενος.Και επειδη οι διαφορες του Passat με το Octavia δεν ειναι και τεραστιες παιρνεις το Octavia και γλιτωνεις και τα 2000 ευρω (ή 680 χιλιαρικα)

            Μιας και το Octavia είναι μικρότερο από τ 'άλλα 2 ή -δύσκολη- επιλογή είναι μεταξύ 6 και Passat

            Ωραιο λογο αποκλεισμου του Octavia βρηκες....
            Για τη ποιοτητα των υλικων του 6 δε μας ειπες αλλα δε πειραζει τα διαβασαμε απο αλλους....

            To Passat 1.6 να το ξεχάσει για φέτος, 4 μήνες παράδοση έχει φτάσει (είναι και το πρώτο στην κατηγορία του από τη στιγμή που ξεκίνησαν οι πωλήσεις)

            H oποια πρωτια μαλλον θα παει εκει που ειναι τωρα σε απολυτα νουμερα αν η εδω αντιπροσωπεια της Skoda αποφασισει να προωθησει το Octavia II με ευελικτα χρηματοδοτικα προγραμματα οπως περιπου του Οctavia I....

            Στο δρόμο και το 6 (το 'παλιό) και το Passat μια χαρά είναι και ικανοποιούν πλήρως. Το ανανεωμένο 6 διάβασα ότι έχει καλύτερη ηχομόνωση (επιτέλους) και καλύτερη άνεση. Θα φανεί αργότερα.

            Και το Octavia II ουδολως υστερει σε θεματα οδικης συμπεριφορας λογω αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων του Golf.Eιδικα στον τομεα ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλυτερο απο το 6.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
              σε ποιοτητα συναρμογης, τα τελευταια χρονια τα skoda βγαινουνε πολυ καλυτερα απο τα vw.
              βεβαια για το νεο passat θα πρεπει να περιμενουμε να δουμε και τα νεα στοιχεια..
              επισης σε κοστος κτησης το octavia μαλλον θα κοστισει αρκετα λιγοτερο

              ομως το passat ειναι το πιο καινουργιο (δεν σημαινει αυτο οτι θα αλλαξει μοντελο αργοτερα απο το octavia..οι τσεχοι αλλαζουνε καθε 2 ολυμπιαδες )
              και ταυτοχρονα το λιγοτερο συντηριτικο (εξωτερικα) απο τα αλλα δυο.

              αν εξωτερικα το octavia σε καλυπτει, ισως να ειναι η καλυτερη αγορα απο τις τρεις.

              στην τελικη οποιο και να παρεις απο τα τρια, ειναι καλη επιλογη.

              Συμφωνώ ότι το Octavia είναι η πιο συμφέρουσα αγορά από τις τρεις. Αλλά δυστυχώς είναι το πιο αδιάφορο αισθητικά (κατ' εμέ). Αυτό νομίζω ότι το κάνανε επίτηδες. Το Passat είναι το πιο ωραίο κατά την άποψή μου, μετά έρχεται το A4.
              Αλλά σε κόστος χρήσης και ειδικά σε κόστος απόκτησης, το Octavia5 είναι μίλια μπροστά. Επίσης δεν υστερεί καθόλου σε ποιότητα μηχανικών μερών, αξιοπιστία εξαρτημάτων από προμηθευτές (ίσως να υπερτερεί κιόλας σε μερικά σημεία). Οι κινητήρες, το στήσιμο κ.τ.λ. είναι τα ίδια.
              Αλλά το θέμα είναι ότι αν ήδη είναι αδιάφορο αισθητικά, τότε σε μερικά χρόνια θα δείχνει ακόμα πιο αδιάφορο και πιθανόν να θέλεις να το αλλάξεις. Με το Passat και το A4 πιθανώς να μην συμβεί αυτό... Χώρια που τα τελευταία ίσως να έχουν μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                Tο θεμα ειναι οτι στους πολυ καλους χωρους του Golf προστεθηκε ο τεραστιος χωρος αποσκευων και η πρακτικοτητα της 5ης πορτας του Οctavia

                Μόνο που με την προσθήκη ουράς, δεν άλλαξαν οι ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ χώροι στους οποίους και το 6 και το Passat υπερτερούν λόγω ΜΕΤΑΞΟΝΙΟΥ

                Ωραιο λογο αποκλεισμου του Octavia βρηκες....
                Για τη ποιοτητα των υλικων του 6 δε μας ειπες αλλα δε πειραζει τα διαβασαμε απο αλλους....

                για τον από πάνω ακριβώς λόγο. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ! (και το 6 προσφέρεται με 5η πόρτα επίσης). Δεν με απασχολεί η ποιότητα των υλικών. Ή μήπως ξέρεις τα υλικά του ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΥ 6;;;;

                H oποια πρωτια μαλλον θα παει εκει που ειναι τωρα σε απολυτα νουμερα αν η εδω αντιπροσωπεια της Skoda αποφασισει να προωθησει το Octavia II με ευελικτα χρηματοδοτικα προγραμματα οπως περιπου του Οctavia I....

                με τη διαφορά ότι Passat 6 και Octavia είναι σε διαφορετικές κατηγορίες

                Και το Octavia II ουδολως υστερει σε θεματα οδικης συμπεριφορας λογω αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων του Golf. Eιδικα στον τομεα ποιοτητα κυλισης ειναι πολυ καλυτερο απο το 6.....

                έγραψα πουθενά ότι υστερεί; Οδήγησες/άκουσες/διάβασες προφανώς για το ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ 6 και ξέρεις ότι το Octavia είναι -και πολύ μάλιστα- καλύτερο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petran last edited by

                  δημητρη δεν διαφωνουμε καθολου.
                  το passat σιγουρα ειναι σχεδιαστικα πιο ..ενδιαφερον. το skoda ειναι πιο λιτο-σοβαρο.
                  βεβαια οπως και με το golf (μακρινη αντιστοιχια βεβαια), πρωτα βγηκανε οι απλες εκδοσεις, με τις πιο σπορ να ερχονται σε λιγο καιρο.
                  οποτε και το 'ιματζ' θα τονωθει, αλλα και εξωτερικα θα μπορει ο καθε ιδιοκτητης στο μελλον να αναβαθμισει την εξωτερικη εμφανιση του octavia2, αν εχει τη διαθεση.

                  και το mazda ειναι αρτια επιλογη, οπως και το mondeo.
                  νομιζω οτι οποιο και να παρει κανεις απο αυτα τα 4 ειναι καλη αγορα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    double post...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                      Συμφωνώ μαζί σου για τα μοντέλα 106-206-407 της Peugeot. Ενισχύσει την προτίμησή μου σε διαχρονικά σχέδια που αντέχουν στον χρόνο.

                      Επίσης συμπαθώ και την Citroen με τα παλίότερα μοντέλα πχ βατράχι!!.

                      Η ένστανσή μου είναι ότι αγοράζεις πχ μια xsara που απευθύνεται σε κάποιο κοινό και την αντικαθιστάς με μια C4 που απευθλυνεται σε εντελώς διαφορετικό κοινό, και αφήνεις τους πελάτες(xsara) με κατι που θα ξεχαστεί και θα χάσει κάθε αξία .

                      Αντίθετα αγοράζεις μια 156 και όλος χαρά βλέπεις το πανέμορφο σχήμα της μς κάποιες πινελιές να επαναλαμβάνεται χωρίς να νιώσεις την ανάγκη να αλλάξεις αμάξι. Αυτό νιώθεις και με τα BMW.

                      Δυσκολεύομαι να δω ποιά μοντέλα αλλάζει σαν τα πουκάμησα η ΒΜW.

                      Όπως έγραψα από το 90-91 εώς το 2005 έχει τα Ε36-Ε46-Ε90 που μοιάζουν μεταξύ τους. Νομίζω λιγότερα από άλλες εταιρίες.

                      Σόρρυ για το off-topic αλλα νομίζω ότι ο συγγραφέας έχει πάρει την απάντησή του οπότε πήρα θάρρος να ξεφύγω

                      [/img]

                      Συμφωνώ μαζί σου σε αυτό που λες για την Xsaara. Γενικά καλό είναι να υπάρχει μια συνέχεια στην σχεδίαση των μοντέλων μιας εταιρίας. Αλλά αυτό συχνά εντάσσεται σε μια γενικότερη ανανέωση της εταιρίας και στην προσπάθειά της να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

                      Τα 'πουκάμισα' αφορούσαν την 3άρα (αυτή είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα την πρόταση) που θεωρώ ότι ανανεώνονται (είτε με καινούργια μοντέλα, είτε με face lift) αρκετά συχνά. Επίσης η καινούργια (πάρα πολύ όμορφη) 3άρα δεν μοιάζει και πάρα πολύ στις παλιές. Η καλύτερα είναι τόσο ανανεωμένη εμφανισιακά, που κάνει τις παλαιότερες 3άρες να μοιάζουν λίγο παλιομοδίτικες (τουλάχιστον εμένα έτσι μου φαίνεται). Αυτό εισέπραξα σε λιγότερο βαθμό και με την νέα (επίσης πολύ όμορφη) 5άρα, σε σχέση με τις παλιές 5άρες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                        δημητρη δεν διαφωνουμε καθολου.

                        Συμφώνούμε λοιπόν, όλοι με όλους!
                        Μ' αρέσει αυτό, αν και ενίοτε γίνεται βαρετό!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          babbis last edited by

                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                          δημητρη δεν διαφωνουμε καθολου.

                          Συμφώνούμε λοιπόν, όλοι με όλους!
                          Μ' αρέσει αυτό, αν και ενίοτε γίνεται βαρετό!

                          Τώρα θες να αναφέρω καμιά 156 να μπουρλοτιάσουμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Αν είναι premium 156 να το κάψουμε το θέμα

                            Και για να μην το κάψουμε όντως το θέμα απλώς κάνω πλάκα Babbis

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              a4-turbo last edited by

                              Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                              Το Passat καιει απλη αμολυβδη με 95 οκτανια.

                              Επειδη ειδα οτι εισαι Γερμανια σου λεω οτι εκει λενε οντως για 95αρα γιατι η 95αρα η δικια σας ειναι πολυ πολυ καλυτερη απο την 95αρα τη δικια μας! Εδω με 95αρα και με 98αρα πολλες φορες εχουν ακουστει για πειρακια(και εγω δεν ειμαι σιγουρος πως γραφεται η λεξη). Αλλωστε σε site με τους FSI (Audi...) αναφερετε καθαρα η χρηση 98αρας τουλαχιστον

                              To 1.6 FSI Audi thelei 98 Oktania.
                              H VW allazei tous FSI kinitires ths siga siga se 95 oktania.
                              Den poulousan edw kala oi FSI logo ton 98 Oktanion.
                              H SHELL kai BP edw den exoun 98 Oktania sto programma para mono tin panakribi Ultimate kai V-Power me 100 Oktania.

                              H AUDI giauto krataei akoma to 2.0 (130 PS) kai 1.8 Turbo me 95 Oktania kai ebgale to 2.0 FSI apo to programma.

                              Sorry gia ta Greeklish alla den eimai spiti

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                ..αμα τους ρυθμιζει για λιγοτερα οκτανια, πιθανον να πεσει λιγο και η αποδοση..
                                φιλε Α4, για πες για το δικο σου εργαλειο? μαμα το χεις? ειναι μηπως το s-line?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  enginekiller last edited by

                                  Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                                  To 1.6 FSI Audi thelei 98 Oktania.
                                  H VW allazei tous FSI kinitires ths siga siga se 95 oktania.
                                  Den poulousan edw kala oi FSI logo ton 98 Oktanion.
                                  H SHELL kai BP edw den exoun 98 Oktania sto programma para mono tin panakribi Ultimate kai V-Power me 100 Oktania.

                                  H AUDI giauto krataei akoma to 2.0 (130 PS) kai 1.8 Turbo me 95 Oktania kai ebgale to 2.0 FSI apo to programma.

                                  Sorry gia ta Greeklish alla den eimai spiti

                                  Εβγαλε τον 2.0 FSI απο το προγραμμα;;;;; Αν θελουν εκει 98 οκτανια σκεψου εδω τι θελουν για να δυλεψουν σωστα! Και εδω η βενζινη πανακριβη ειναι πλεον!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:

                                    Το Passat καιει απλη αμολυβδη με 95 οκτανια.

                                    Επειδη ειδα οτι εισαι Γερμανια σου λεω οτι εκει λενε οντως για 95αρα γιατι η 95αρα η δικια σας ειναι πολυ πολυ καλυτερη απο την 95αρα τη δικια μας! Εδω με 95αρα και με 98αρα πολλες φορες εχουν ακουστει για πειρακια(και εγω δεν ειμαι σιγουρος πως γραφεται η λεξη). Αλλωστε σε site με τους FSI (Audi...) αναφερετε καθαρα η χρηση 98αρας τουλαχιστον

                                    To 1.6 FSI Audi thelei 98 Oktania.
                                    H VW allazei tous FSI kinitires ths siga siga se 95 oktania.
                                    Den poulousan edw kala oi FSI logo ton 98 Oktanion.
                                    H SHELL kai BP edw den exoun 98 Oktania sto programma para mono tin panakribi Ultimate kai V-Power me 100 Oktania.

                                    H AUDI giauto krataei akoma to 2.0 (130 PS) kai 1.8 Turbo me 95 Oktania kai ebgale to 2.0 FSI apo to programma.

                                    Sorry gia ta Greeklish alla den eimai spiti

                                    Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      εχουμε περισσοτερες πληροφοριες γιαυτα που λεμε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                        εχουμε περισσοτερες πληροφοριες γιαυτα που λεμε?

                                        ουσιαστικά κατήργησε το 'S' από το FSI, τη στρωματωποιημένη καύση (stratified) και είναι πλέον ένα 'απλό' σύστημα άμεσου ψεκασμού. Δεν δουλεύει πλέον με φτωχό μείγμα (δεν μειώθηκε η απόδοση), αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση (κι ίσως οι ρύποι, αλλά παραμένουν Euro IV)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          a4-turbo last edited by

                                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                          ..αμα τους ρυθμιζει για λιγοτερα οκτανια, πιθανον να πεσει λιγο και η αποδοση..
                                          φιλε Α4, για πες για το δικο σου εργαλειο? μαμα το χεις? ειναι μηπως το s-line?

                                          Η αποδωση στα χαρτια δεν επεσε παντος.

                                          Το δικο μου ειναι το 2.0 TDI S-line. Καλη ροπη, θημιζει μονοκυλινδρο εντουρο οταν σκας τα γκαζια
                                          Λειπει η δυναμη ψηλα αλλα και παλι πας αρκετα γρηγορα. Ειδικα οταν ειναι να προσπερασεις με ταχυτητες 60-120 σε βγαζει ασπροπροσωπο.
                                          Αρκετα γρηγορα χτυπαει 200 και με υπομονη 230 στο κοντερ
                                          Για καταναλωση...δε το σκεφτεσαι απλα (6,5-8,5 λιτρα/100χμ).
                                          Ποιοτητα, ειναι η καλυτερη στην κατηγορια του οσον αφορα υλικα και συναρμολογηση. Στην πολλη ζεστη ομως και με κλιματισμο στο φουλ για μερικα λεπτα ακουγοταν θορυβος συστολης στο σημειο που ειναι τα Airback για το κεφαλι. Μετα απο λιγο δεν ακουγοταν τιποτα.
                                          Το στησημο ειναι οκ και δειχνει ευεληκτο, αλλα καλυτερο ειναι στο BMW 3 σειρα.

                                          Απο τα 3 αυτοκινητα του θεματος ψηφισα Passat.
                                          Εχει πολυ καλη τιμη στην Ελλαδα αλλα ισως το μετανιωνα καποια στιγμη γιατι ο 1.6 FSI δεν κανει για το αμαξωμα και ο 2.0 FSI ειναι αποτυχια σκετη. Αν το πας γρηγορα καιει τα αντερα του.
                                          Με αλλα λογια, η 1.6 και αραχτος η τα ακουμπας και παιρνεις το 2.0 TFSI.
                                          Παντος 80% στη Γερμανια θα ειναι 2.0 TDI.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trackler last edited by

                                            θα ηθελα να πω και εγω την γνωμη μου για το 6αρι καθως το εχω εδω και 3,5 μηνες και εχω κανει σχεδον 22000 χλμ.
                                            το αυτοκινητο ειναι υπεροχο,με πολυ μεγαλους χωρους(ισως οχι τους μεγαλυτερους αλλα να μην παιζουμε με μερικα λιτρα διαφορα)ανετοτατο σε ταξιδι,πολυ καλο κρατημα,σχεδον πληρες απο εξοπλισμο(τουλαχιστον εμενα δεν μου λειπει κατι)και σβελτο.θα προτιμουσα βεβαια να ειχε λιγα αλογα ακομα καθως ειναι λιγο βαρυ(1360 κιλα)αλλα δεν βαριεσαι.ποιοτητα κατασκευης και υλικων παρα πολυ καλη(αν και εχω μια υποψια οτι τα λαστιχα στα τελαρα των πορτων θα μπορουσαν να ειχαν καλυτερη εφαρμογη).
                                            το δικο μου ειναι το toyring alloy και ειναι 5πορτο(καπου ειδα νομιζω οτι το 6 δεν βγαινει 5πορτο )με συστημα karakuri οπως το λεει η mazda(τα καθισματα μολις τα ριξεις γινονται ενα επιπεδο με το πορτ μπαγκαζ χωρις σκαλοπατι)και απο εξοπλισμο,abs,6 airbags,κλιματισμο,4 ηλεκτρικα παραθυρα,ηλεκτρικους θερμενομενους καθρεφτες,δερματινο τιμονι λεβιε και χειροφρενο,υποβραχιονιο μπρος πισω και εναν πολυ ενοχλητικο θορυβο για την ζωνη του οδηγου.
                                            2 αρνητικα σημεια εχω μεχρι τωρα.το οτι δεν ειχε μεσα cd και το πληρωσα 300 ευρω μιας και δεν μπορουσα να βαλω κατι αλλο αν δεν πετσοκοβα την κονσολα και το οτι ειναι ιδιαιτερα θορυβωδες!ειδικα στα πολλα χιλιομετρα(160 και πανω)ελπιζω με την αλλαγη ελαστικων που θα γινει συντομα να βελτιωθει εστω και λιγο η κατασταση.δεν εχω οδηγησει αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας με τοσα χλμ και καποιοι φιλοι μου μου ειπαν οτι δεν ειναι και τοσο πολυ θορυβωδες.ισως ειμαι υπερβολικος αλλα εμενα δεν μου αρεσει τοσος θορυβος που σιγουρα δεν ειναι απο το ελευθερο φιλτρο της k&n που εχω βαλει.σχετικα ευκολα πιανει τα 190 χλμ και απο εκει και πανω υπομονη.εχω δει και 225 στο κοντερ.
                                            γενικοτερα μια χαρα αυτοκινητο.απο καταναλωση δεν λεω τιποτα καθως οι μεχρι τωρα ενδειξεις που εχω δεν εχουν πεσει ποτε κατω απο 11λ/100 χλμ.
                                            ειμαι λιγο ευσωμος οποτε το ποδι μου ειναι βαρυ οπως καταλαβαινετε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr