Dec 19, 2002, 6:59 PM

Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

Kαι γιατί να μή βάλει το κλασσικό τούρμπο εξάτμισης, που δε χαλάει και μπαταρία;;

an afto anaferete se mena :
ksanalew :
gia na mh thelei metetropes monimes

φυσικα εννοεις μετατροπες που ειναι ευκολο να αντιστραφουν. Γιατι εστω και αν τα βαλεις ολα αυτα.

  • Μειωση συμπιεσης
  • Αλλαγη μπεκ
  • Αλλαγη εμβολων κεφαλης
  • Μετατροπη εξατμισης

Μειωση συμπιεσης δεν χρειαζεται απαραιτιτα αν κρατησεις την πιεση του τουρμπο κανω απο 5-6psi. Εμβολα επισης δεν χρειαζονται. Το τι περιγραφεις ειναι αυτο που λεμε 'all out approach'.
Τουρμπο, μπεκ, εξατμιση χρειαζονται αν θελεις να αποδωσει η μετατροπη. Επισης χρειαζεσαι και 'engine management'.
Αμα ανοιξεις τη μηχανη τοτε μπαινεις σε μεγαλα σχεδια.

Νικος

Νικο εσυ τωρα με το WRX, και εγω τοτε με το Talon TSi, ειμαστε/ν καλομαθημενοι διοτι και οι 2 αυτοι κινητηρες και ιδιαιτερα αυτος της Μιτσου ηταν way overbuild οσον αφορα τα internals. Ο 4G63 της Μιτσου εκανε μεχρι και 450 αλογα με τα στοκ εμβολα, μπιελες, crankshafts. Αυτοκινητα με κινητηρες 1.4 και 1.6 λιτρα δεν θα αντιδρασουν απαρετητα με τον ιδιο τροπο σε μια εφαρμογη που θα ανεβασει τις δυναμεις που αναπτυσοντε στο εσωτερικο ενος κινητηρα κατα 100%+

Συμφωνω. Αλλα πρεπει να αντιλαμβανονται ολοι οτι αν θελεις τα κανεις ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα τουρμπο πρεπει να εισαι ετοιμος να ξοδεψεις. Μισες λυσεις θα ειναι ακριβες και πιθανοτατα μπορουν να προκαλεσουν προβληματα στην μηχανη με τον καιρο. Και οπως βλεπω δεν αλλαζονται τα αυτοκινητα στην Ελλαδα οσο συχνα στο εξωτερικο.

Νικος