-
[quote='funkyreverend']Ανακοίνωση
Καλούνται όλα τα μέλη του φόρουμ των 4Τ, να συμμετάσχουν στον έρανο υπέρ των αδυνάμων. Τα έσοδα του εράνου θα κατατεθούν σε μια αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault (Ρενό) S.A. με αντάλλαγμα την αγορά ενός Renault Clio Sport (Ρενό Κλιό Σπορ) για τις ανάγκες του 'Ζιλβιλνέβνειου' Ιδρύματος.
Ελάχιστη συμμετοχή: 10
-
Έμ άδικο έχει με αυτά που βλέπει?
-
Παιδιά, έχω χάσει το φως μου με αυτά που βλέπω...
Μάλλον σε αυτές τις φωτογραφίες, βλέπετε το επόμενο μου αυτοκίνητο!
Είναι και βυσσινί και μου θυμίζει ένα άλλο -ταπεινότατο δε- Κλιάκι...
-
[quote='funkyreverend']Ανακοίνωση
Καλούνται όλα τα μέλη του φόρουμ των 4Τ, να συμμετάσχουν στον έρανο υπέρ των αδυνάμων. Τα έσοδα του εράνου θα κατατεθούν σε μια αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault (Ρενό) S.A. με αντάλλαγμα την αγορά ενός Renault Clio Sport (Ρενό Κλιό Σπορ) για τις ανάγκες του 'Ζιλβιλνέβνειου' Ιδρύματος.
Ελάχιστη συμμετοχή: 10
-
Το 'Ζιλβιλνέβειο' Ίδρυμα ενημερώνει τα μέλη ότι αυτές τις μέρες 'παίζεται' στο 4T Forum ανακοίνωση που δηλώνει ότι το εν λόγω όχημα θα προσφερθεί σε άλλο ίδρυμα. Αυτό η ανακοίνωση ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Παρακαλούνται τα μέλη να είναι προσεκτικά, στην αιτιολογία του εράνου να αναφέρεται 'ό,τι χρώμα να'ναι, και ροζ πέρλα με βεραμάν βούλες' για αποφυγή τυχόν προβλημάτων.
ΖΙΛΒΙΛΝΕΒΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ
Κάθε ορεινό χωριό αξίζει την επίσκεψή μας -
re paidia min xexname ka ita paliotera opos to 206 . ki auta tha apotelesoun sobaro antipalo.
-
Βγηκαν οι τιμες του clioΙΙΙ στη Γερμανια. Ιδου:
Modell Preis
Clio 1.2 16V Authentique 65 PS 10.950 Euro
Clio 1.2 16V Authentique 75 PS 11.250 Euro
Clio 1.5 dCi Authentique 68 PS 12.650 Euro
Clio 1.2 16V Expression 75 PS 11.850 Euro
Clio 1.6 16V Expression 68 PS 12.500 Euro
Clio 1.5 dCi Expression 68 PS 13.250 Euro
Clio 1.5 dCi Expression 86 PS 13.850 Euro
Clio 1.2 16V Edition Dynamique 75 PS 12.350 Euro
Clio 1.6 16V Edition Dynamique 88 PS 13.000 Euro
Clio 1.6 16V Edition Dynamique ESP 15.150 Euro
Clio 1.5 dCi Edition Dynamique 86 PS 14.350 Euro
Clio 1.5 dCi Edition Dynamique ESP 106 PS 16.750 Euro
Clio 1.6 16V Privilege 88 PS 14.550 Euro
[b]Clio 1.6 16V Privilege ESP 112 PS 15.350 Euro[/b]
Clio 1.5 dCi Privilege 86 PS 15.900 Euro
Clio 1.5 dCi Privilege ESP 106 PS 16.950 Euro -
Τα 1.4 16V 98-100HP TΕΛΟΣ ?????
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τα 1.4 16V 98-100HP TΕΛΟΣ ?????όχι απλά μάλλον λόγω συνδυασμού κατανάλωσης και ρύπων δεν συμφέρει η εισαγωγή του στην Γερμανία
το 1,4 θα υπάρχει κανονικά -
Τα δίλιτρα δεν βλέπω..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τα δίλιτρα δεν βλέπω..Bιάζεσαι 'μικρέ' ;
-
Εγώ? Μπααααα, ιδέα σου..
Κάπου είχα διαβάσει για δίλιτρο με 140 άλογα, ισχύεί?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Εγώ? Μπααααα, ιδέα σου..Κάπου είχα διαβάσει για δίλιτρο με 140 άλογα, ισχύεί?
όχι, το δίλιτρο θα βγάζει...
όσα και το σημερινό Type R
-
Πέρα από την γρήγορη έκδοση εννοώ..
-
Φανταστικό είναι!
ειδικά αυτό το δίλιτρο, θα ανακατέψει πολύ τα πράγματα στα hot-hatches. Πιστεύω τα Golf Gti και Τάπερ δεν θα παίζουν πλέον μόνα τους -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Φανταστικό είναι!
ειδικά αυτό το δίλιτρο, θα ανακατέψει πολύ τα πράγματα στα hot-hatches. Πιστεύω τα Golf Gti και Τάπερ δεν θα παίζουν πλέον μόνα τουςΤο κλιάκι είναι 20cm μικρότερο από το GTi. Οπότε νομίζω ότι είναι μεταξύ Mini S και GTi/CTR και όχι απευθείας απέναντι τους..
-
Σε κατηγορία δεν είναι ανταγωνιστικά πλήρως αλλά σε τιμή μάλλον θα είναι.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σε κατηγορία δεν είναι ανταγωνιστικά πλήρως αλλά σε τιμή μάλλον θα είναι.μπορεί να φροντίσει κι η ελληνική αντιπροσωπεία να φτάσει στα επίπεδα GTI η τιμή
25.400 (22.500 στην Αγγλία) έχει τώρα, νέο μοντέλο θα 'ναι, 200 άλογα θα χει, άρα;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σε κατηγορία δεν είναι ανταγωνιστικά πλήρως αλλά σε τιμή μάλλον θα είναι.δεν ξέρω, έχω την εντύπωση ότι ο υποψήφιος αγοραστής Gti και Τάπερ (ιδίως του τάπερ) πιθανότατα θα το λάβει σοβαρά υπόψιν του το Clio, κι ας είναι λίγο μικρότερο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε κατηγορία δεν είναι ανταγωνιστικά πλήρως αλλά σε τιμή μάλλον θα είναι.
δεν ξέρω, έχω την εντύπωση ότι ο υποψήφιος αγοραστής Gti και Τάπερ (ιδίως του τάπερ) πιθανότατα θα το λάβει σοβαρά υπόψιν του το Clio, κι ας είναι λίγο μικρότερο.
Συμφωνώ,για αυτό έγραψα οτι δεν είναι πλήρως. Αυτός που θέλει ένα γρήγορο προσθιοκίνητο το οποίο να μην είναι σεντάν θα κοιτάξει και προς Clio μεριά σίγουρα.
Renault Clio 2005