Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 21 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    410
    408
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sado last edited by

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Ακόμα όμως και αν ένα μπροστοκίνητο είναι πιο γρήγορο από ένα πισωκίνητο, σκέψου όταν πατάς τέρμα το γκάζι
      α) να βγάζεις ατελείωτα μούτρα και να πηγαίνεις απέναντι

      Με τις κατάλληλες κινήσεις γλιτώνεις τα μούτρα και την έξοδο.
      Τα μούτρα δεν είναι προνόμιο των μπροστοκίνητων. Πολλά πίσωκίνητα έχουν την ίδια συμπεριφορά με τα μπροστοκίνητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης sado έγραψε:
        Με τις κατάλληλες κινήσεις γλιτώνεις τα μούτρα και την έξοδο.

        Φυσικά, αλλά πόσο fun είναι κάτι τέτοιο;

        Τα μούτρα δεν είναι προνόμιο των μπροστοκίνητων.

        Σωστό, αλλά η υπερστροφή ισχύος είναι προνόμιο των πισωκίνητων (και μερικών τετρακίνητων)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Ο χρήστης diperr έγραψε:
          Αλλά από την άλλη δε χρειάζεται να το φτάσεις και τόσο μακριά...
          Παράδειγμα το καινούργιο Type-R σε σύγκριση με το S2K σε πίστα, δηλώνει ότι είναι ολοκληρωμένος 'αντίπαλος' και **πιο γρήγορο σε απόλυτους χρόνους **(στο Type-R αναφέρομαι).

          Αυτό πάλι από πού έχει προκύψει; Από τη φαεινή ιδέα μερικών να συγκρίνουν τα δύο αυτοκίνητα στην πίστα καρτ Καρτόδρομο. Μια πίστα που κάνει μόνο για καρτ και drift, όχι για απόλυτους χρόνους, ειδικά αν τα ελαστικά των δύο αυτοκινήτων δεν είναι σε αντίστοιχη κατάσταση. Μέσα στις Σέρρες για παράδειγμα, το Civic θα έτρωγε πολύ ξύλο

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sado last edited by

            Ο χρήστης opterios έγραψε:

            Με τις κατάλληλες κινήσεις γλιτώνεις τα μούτρα και την έξοδο.

            Φυσικά, αλλά πόσο fun είναι κάτι τέτοιο;

            Εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις στην πίστα. Χρόνους ή πάντες!

            Τα μούτρα δεν είναι προνόμιο των μπροστοκίνητων.

            Σωστό, αλλά η υπερστροφή ισχύος είναι προνόμιο των πισωκίνητων (και μερικών τετρακίνητων)

            Και τα μπροστοκίνητα γυρνάνε. Λίγο τιμόνι, λίγο γκάζι και τσούυυυπ γυρνάει.
            Στην υπερστροφή ισχύος έχεις δίκιο αλλά κυρίως για τα πίσωκίνητα, τα 4χ4 με βάση αυτά που έχω δει είναι πιο ουδέτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Άλλο να κρατήσει στιγμιαία και άλλο να πηγαίνεις με το πλάι για ώρα. Άσε που στα μπροστοκίνητα για να γυρίσει (έστω και αυτό το λίγο), πρέπει να έχεις φόρα άρα χιλιόμετρα, ενώ με ένα καλό πισωκίνητο αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και με μηδέν φόρα, ελέω υπερστροφής ισχύος

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                diperr last edited by

                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                Αυτό πάλι από πού έχει προκύψει; Από τη φαεινή ιδέα μερικών να συγκρίνουν τα δύο αυτοκίνητα στην πίστα καρτ Καρτόδρομο. Μια πίστα που κάνει μόνο για καρτ και drift, όχι για απόλυτους χρόνους, ειδικά αν τα ελαστικά των δύο αυτοκινήτων δεν είναι σε αντίστοιχη κατάσταση. Μέσα στις Σέρρες για παράδειγμα, το Civic θα έτρωγε πολύ ξύλο

                Από το TG...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                  Μέσα στις Σέρρες για παράδειγμα, το Civic θα έτρωγε πολύ ξύλο

                  Μην παίρνεις και όρκο!! Είχα δει ένα video με μια 'κόντρα' Civic Type-R vs S2000 σε πίστα (στο εξωτερικό) και το Civic κέρδισε. Και η πίστα δεν ήταν ακριβώς καρτόδρομο 😉

                  Προφανώς δε είναι overall ταχύτερο σε οποιαδήποτε πίστα (σε ανοικτές πίστες δεν είναι με τίποτα), αλλά μετά από αυτό το video που είδα, δεν μπορώ να πάρω όρκο ότι θα κέρδιζε το S2000 στις Σέρρες.

                  Υ.Γ.
                  Προς αποφυγήν παρεξήγησης, θα διάλεγα το S2000 any given day

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sado last edited by

                    Μου φαίνεται οτι ξεχνάτε κάτι...
                    Υπάρχουν πίστες που ευνοούν τα πισωκίνητα και υπάρχουν πίστες που ευνοούν τα μπροστοκίνητα. Παράδειγμα στο WTCC που σε μερικές πίστες τα Αlfa Romeo κάνουν πάρτι στις πρώτες θέσεις και σε άλλες πίστες τα BMW ψάχνουν για αντίπαλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης diperr έγραψε:
                      Να προσθέσω ότι τα γρήγορα FWD είναι 'σημεία των καιρών', αφού αν πήγαινες Focus19 στη δεκαετία των '60s, '70s και έλεγες ότι θα τους περάσεις από πάνω με ένα Integra-R θα σε κοιτάγαν και θα γελούσαν όπως κάνουμε εμείς με τον άμοιρο τον Ταμπάκη...

                      Καταραμένη Citroen...

                      ForWarDinator IV: 'Η επιστροφή των RWD'

                      Έτσι, ε; Αν όμως το προσθιοκίνητό σου ήταν ένα από τα παρακάτω:

                      -Mini Cooper
                      -Lancia Fulvia
                      -Alfa Romeo Alfasud

                      θα τους έβγαινε ξυνό το γέλιο. 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Ο χρήστης opterios έγραψε:

                        Μέσα στις Σέρρες για παράδειγμα, το Civic θα έτρωγε πολύ ξύλο

                        Μην παίρνεις και όρκο!! Είχα δει ένα video με μια 'κόντρα' Civic Type-R vs S2000 σε πίστα (στο εξωτερικό) και το Civic κέρδισε. Και η πίστα δεν ήταν ακριβώς καρτόδρομο 😉

                        Προφανώς δε είναι overall ταχύτερο σε οποιαδήποτε πίστα (σε ανοικτές πίστες δεν είναι με τίποτα), αλλά μετά από αυτό το video που είδα, δεν μπορώ να πάρω όρκο ότι θα κέρδιζε το S2000 στις Σέρρες.

                        Υ.Γ.
                        Προς αποφυγήν παρεξήγησης, θα διάλεγα το S2000 any given day

                        Μιά που το ανέφερες, στο videaki αυτό πριν από μία στροφή ο οδηγός του S2000 λέει κάτι του στυλ 'σε αυτήν την στροφή με έχει το Type R' και πράγματι νομίζω είναι η στροφή που τον περνάει. Πως εξηγείται αυτό?
                        Υπάρχουν ήδη στροφών που ευνοούν προσθιοκίνητα και άλλες που ευνοούν πισωκίνητα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης opterios έγραψε:

                          Μέσα στις Σέρρες για παράδειγμα, το Civic θα έτρωγε πολύ ξύλο

                          Μην παίρνεις και όρκο!! Είχα δει ένα video με μια 'κόντρα' Civic Type-R vs S2000 σε πίστα (στο εξωτερικό) και το Civic κέρδισε. Και η πίστα δεν ήταν ακριβώς καρτόδρομο 😉

                          Προφανώς δε είναι overall ταχύτερο σε οποιαδήποτε πίστα (σε ανοικτές πίστες δεν είναι με τίποτα), αλλά μετά από αυτό το video που είδα, δεν μπορώ να πάρω όρκο ότι θα κέρδιζε το S2000 στις Σέρρες.

                          Υ.Γ.
                          Προς αποφυγήν παρεξήγησης, θα διάλεγα το S2000 any given day 😉

                          Αυτό ακριβώς

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 17
                          • 18
                          • 19
                          • 20
                          • 21
                          • 21 / 21
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr