Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    160
    1485
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      solar_energy last edited by

      Ôþñá ðïõ åßðåò diesel ößëå. Ìïõ êÜíåé åíôýðùóç ðïõ äÝí ôï ðñïôéìïýí ùò ôáîß. Áò ðïýìå ìéá óýãêñéóç Diesel Avensis vs Prius. Óôéò ÇÐÁ ÷ñçóéìïðïéïýí ìéá ôå÷íéêÞ ( Pulse and Glide ), ïðïõ ðåôõ÷áßíïõí ìå ôï åñãïóôáóéáêü Prius II, 2 ëßôñá / 100 ÷ëì ìå Ýíá íôåðüæéôï âåíæßíçò.

      http://hybridcars.about.com/od/ownership/a/pulseandglide.htm

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        δεν διαφωνω solar,
        αλλα αντε να ψησεις εσυ τον ψημενο επαγγελματια οδηγο -ακομα και να του κανεις και φοροαπαλλαγη- οτι αυτο το prius θα του βγαλει τις εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα που θελει χωρις προβλημα.
        και αντε να τονε ψησεις κι ολας οτι θα μπορει να το παει για φτιαξιμο/σερβις στο συνεργειο της επιλογης του......
        ή οτι εχει φτηνα ανταλλακτικα
        και βεβαια οτι εχει αρκετα ικανους χωρους για φουλ επιβατες και αποσκευες..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solar_energy last edited by

          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
          êáé áíôå íá ôïíå øçóåéò êé ïëáò ïôé èá ìðïñåé íá ôï ðáåé ãéá öôéáîéìï/óåñâéò óôï óõíåñãåéï ôçò åðéëïãçò ôïõ......

          ÓùóôÜ, áöïý ôÝôïéá ôå÷íïëïãßá äéáèÝôåé ìüíï ç Toyota, ïðüôå ìüíï ïé áíôéðñüóùðïé ìðïñïõí íá åããõçèïýí ãéá ôá çëåêôñïíéêÜ. ÐÜíôùò áõôü ôï ðñüâëçìá èá óõìâåß êáé ìå ôá Diesel íÝáò ôå÷íïëïãßáò (åÜí Ýñèïõí óôçí ÷þñá ìáò, åöüóïí âÝâáéá ðÜøåé íá áðïôåëåß êßíçôñï ç ÷áìçëüôåñç ôéìÞ ôïõ Ýíáíôé ôçò âåíæßíçò).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            To Prius σε καμμία περίπτωση δεν ειναι αυτοκινητο αποκλειστικά πολης, γιατι σας εχει κολλήσει αυτο;Μπορεί να σωσει καυσιμα και στην ΕΟ.

            Το prius δεν ειναι μεγαλυτερο απο ενα κοινό sedan.Και τέτοιο είναι!

            Δεν ειναι ακριβο αν σκεφτεις την οικονομια σε καυσιμα,τελη κυκλοφορίας.
            (Το Avensis 1.8 δεν διαφερει πολυ στην τιμη)Και αν ειχε φοροαπαλλαγες οπως συμβαινει σε αλλες χωρες θα ηταν πληρως ελκυστικο.

            Εχει εξαιρετικα καλο συντελεστη αεροδυναμικης και σεβαστη επιταχυνση.

            Για την εκκίνηση εγω θυμαμαι οτι πατησα το start,εχει και κατι αλλο να κάνεις ;Πιθανον να μην το θυμαμαι.

            Εν τελει ο αγοραστης του prius θελει σιγουρα sedan, ειναι φιλος του περιβάλλοντος, ειναι ισως gagdetάκιας και θελει να ξεχωρίζει, και λογικα κανει αρκετα χλμ.

            Συμφωνω οτι η οικονομια καυσιμο που πετυχαινει δεν σε αφήνει άφωνο,πλην ομως ειναι υπαρκτη και αποδοτικη.

            Οσο για την μεταπωληση δεν ξερω για Ευρωπη, στις ΗΠΑ πιο ακριβο ειναι το μεταχειρισμένο λόγω της μεγάλης ζήτησης που δεν μπορεί να καλυφθεί!

            Εν τελει το prius δεν ειναι τελειο ουτε αποτελει ιδανικη αγορα, αλλα η επομενη γενια του αν συνδιαστει με χαμηλότερη κατανάλωση (ίσως αρκεί μόνο αυτό;) και φοροαπαλλαγες θα ειναι παρα πολυ hot αγορά.
            Προσωπικα θελω να βλεπω αυτα τα αυτοκινητα και υπο την σκοπια του περιβαλλοντικού κέρδους και οχι μονο με την λογικη των ψυχρών αριθμών ή ακόμα χειρότερα με την λογική (που την έχω κι εγω) 'ειναι μεγάλο','δεν είναι ωραίο','δεν εχει 300 άλογα'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              solar_energy last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
              Å÷åé åîáéñåôéêá êáëï óõíôåëåóôç áåñïäõíáìéêçò êáé óåâáóôç åðéôá÷õíóç.

              Ï êáëýôåñïò ãéá áõôïêßíçôï ðáñáãùãÞò Cd 0.26.

              Åí ôåëåé ôï prius äåí åéíáé ôåëåéï ïõôå áðïôåëåé éäáíéêç áãïñá, áëëá ç åðïìåíç ãåíéá ôïõ áí óõíäéáóôåé ìå ÷áìçëüôåñç êáôáíÜëùóç (ßóùò áñêåß ìüíï áõôü;) êáé öïñïáðáëëáãåò èá åéíáé ðáñá ðïëõ hot áãïñÜ.

              Áêïõóá ðùò ç åðüìåíç ãåíéÜ èá Ý÷åé çëåêôñïíéêÜ âáóéóìÝíá óå êáñâßäéá ðõñéôßïõ, ïðüôå áíáìÝíåôáé åêðëçêôéêÞ âåëôßùóç óå üëïõò ôïõò ôïìåßò, óå ó÷Ýóç ìå ôçí 15% âåëôßùóç ôïõ HSD Ýíáíôé ôïõ THS. Åðßóçò ðñïâëÝðù äñáóôéêÞ ìåßùóç êüóôïõò áöïý ôÝôïéá êõêëþìáôá êáèéóôïýí ôá óõóôÞìáôá øýîçò Ü÷ñçóôá, áöïý äÝí åðçñåÜæïíôáé áðï èåñìüôçôá, áêôéíïâïëßá.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran last edited by

                η toyota ειναι σιγουρα η εταιρεια που μπορει να καταφερει καλα για τον καταναλωτη τις νεες τεχνολογιες.
                ομως απο εκει και μεχρι να παρω prius ή αλλο μικρο υβριδικο πολης, υπαρχει ενα διαστημα που αυτη τη στιγμη δεν μπορω να προσδιορισω ποτε θα καλυφτει.
                ομως καποια στιγμη θα γινει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Εκατό φορές prius! Πραγματική διαφοροποίηση από το σωρό, τεχνολογία, ξεχωριστή εμφάνιση, σπανιότητα, εγγύηση ατελείωτη, φορολογικά προνόμια. Αν το ταβάνι που έχω θέσει επί του παρόντος για αγορά αυτοκινήτου δεν χτύπαγε στις 20.000 ευρώ, άντε λίγο παραπάνω, θα το τσίμπαγα χωρίς πολλές σκέψεις. Αλλά αυτό ενδέχεται ν'αλλάξει στα επόμενα 2-3 χρόνια που θ'αρχίσω να ψάχνω πάλι για αμάξι, οπότε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    enginekiller last edited by

                    Αυτοκινητο 20Κ-30Κ και κατηγοριας D για την πολη;;;;;;; Και για ταξιδια τι θα παρω; Διαστημοπλοιο κατηγοριας Ζ με 200Κ;;; Για να αποδωσει χρηματικα η διαφορα στην καταναλωση πρεπει η να εισαι ταριφας η κουριερ! Για να μην πω για το μεγεθος! Ας εβγαζαν ενα μικρο που θα ειχε και ακομα μικροτερη καταναλωση με 3Κ πιο πανω απο τα αλλα να το παρω αυριο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Νομίζω ότι η έννοια είναι: θα παίρνατε το Prius για να το κυκλοφορείτε και στην πόλη; Εννοείται ότι αμάξι τέτοιου μεγέθους δεν είναι το ιδανικό για αποκλειστικά αστική μετακίνηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        solar_energy last edited by

                        Ößëå Cpp íïìßæù ðùò ðñÝðåé íá áëëÜîåéò ôïí ôßôëï ôïõ èÝìáôïò.
                        Ðñïôåßíù íá êüøåéò ëßãï ôïí ôßôëï óôïí åîçò 'Èá áãïñÜæáôå ôï Ôoyota Prius;'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          solar_energy last edited by

                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                          Ãéá íá áðïäùóåé ÷ñçìáôéêá ç äéáöïñá óôçí êáôáíáëùóç ðñåðåé ç íá åéóáé ôáñéöáò ç êïõñéåñ! Ãéá íá ìçí ðù ãéá ôï ìåãåèïò! Áò åâãáæáí åíá ìéêñï ðïõ èá åé÷å êáé áêïìá ìéêñïôåñç êáôáíáëùóç ìå 3Ê ðéï ðáíù áðï ôá áëëá íá ôï ðáñù áõñéï!

                          Ááááááá èá ôï óêÜóåéò ôï óêõëß!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Προσωπικα δεν θα το πάρω το Prius ακόμα, όχι οτι είναι κακή λύση, αλλά νομίζω οτι δεν είναι ακριβώς το μέλλον.
                            Πιο συγκεκριμένα, πιστέυω οτι το μέλλον βρίσκεται σε Diesel μηχανές. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα τελευταία 8 χρόνια οι χώρες της ΕΕ τα προωθούνε.
                            π.χ το Punto/Panda έχει κάτω από 4λ/100km. κατανάλωση. Αυτο μπορεί να συνδιαστεί με υβριδικό σύστημα για ακόμα καλύτερη κατανάλωση (

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              solar_energy last edited by

                              Ìå ôçí âåíæßíç óõíèÝôåéò Ýíáí âåíæéíïêéíçôÞñá ó÷åäüí ìçäåíéêÞò ñïðÞò, ìå ðïëëÜ áëüãá üìùò, êáé Ýíáí Þ ðåñéóóüôåñïõò çëåêôñïêéíçôÞñåò ôñïìáêôéêÞò ñïðÞò.
                              Áíôßèåôá óôïí diesel óõíèÝôåéò Ýíáí diesel ñïðÞò êáé Ýíáí Þ ðåñéóóüôåñïõò çëåêôñïêéíçôÞñåò ôñïìáêôéêÞò ñïðÞò. Ôá Üëïãá ðïéüò èá ôá ðáñÝ÷åé;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
                                Με την βενζίνη συνθέτεις έναν βενζινοκινητήρα σχεδόν μηδενικής ροπής, με πολλά αλόγα όμως, και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες τρομακτικής ροπής.
                                Αντίθετα στον diesel συνθέτεις έναν diesel ροπής και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες τρομακτικής ροπής. Τα άλογα ποιός θα τα παρέχει;

                                Η ροπή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  solar_energy last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                  Ìå ôçí âåíæßíç óõíèÝôåéò Ýíáí âåíæéíïêéíçôÞñá ó÷åäüí ìçäåíéêÞò ñïðÞò, ìå ðïëëÜ áëüãá üìùò, êáé Ýíáí Þ ðåñéóóüôåñïõò çëåêôñïêéíçôÞñåò ôñïìáêôéêÞò ñïðÞò.
                                  Áíôßèåôá óôïí diesel óõíèÝôåéò Ýíáí diesel ñïðÞò êáé Ýíáí Þ ðåñéóóüôåñïõò çëåêôñïêéíçôÞñåò ôñïìáêôéêÞò ñïðÞò. Ôá Üëïãá ðïéüò èá ôá ðáñÝ÷åé;

                                  Ç ñïðÞ

                                  Ìå âÜóç ôçí ñïðÞ ëïéðüí Ýíá diesel âãÜæåé ðåñéóóüôåñá Üëïãá áðï ôï áíôßóôïé÷ï âåíæéíïêßíçôï.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                                    Με την βενζίνη συνθέτεις έναν βενζινοκινητήρα σχεδόν μηδενικής ροπής, με πολλά αλόγα όμως, και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες τρομακτικής ροπής.
                                    Αντίθετα στον diesel συνθέτεις έναν diesel ροπής και έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες τρομακτικής ροπής. Τα άλογα ποιός θα τα παρέχει;

                                    Η ροπή

                                    Με βάση την ροπή λοιπόν ένα diesel βγάζει περισσότερα άλογα απο το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.

                                    σε λιγότερες στροφές Ένας δίλιτρος βενζινοκινητήρας βγάζει 150 ίππους στις 6.000σ.α.λ ή 200 στις 8.000σ.α.λ ή 200 στις 5.500σ.α.λ, ανάλογα τον κινητήρα.

                                    ένας δίλιτρος δiesel βγάζει 150 ίππους στις... 4.000σ.α.λ και 32 κιλά στις... 1.750

                                    Ο diesel είναι ξεκάθαρα πιο αποδοτικός γιατί αυτές τις τιμές τις επιτυγχάνει με -αρκετά- χαμηλότερη κατανάλωση και εξίσου 'οικολογικός' με διαφορετικούς όμως ρύπους. Σε CO2 και CO υπερτερεί έναντι του βενζινοκινητήρα, επειδή έχει χαμηλότερη κατανάλωση.

                                    ΑΛΛΑ, μεταξύ ενός βενζίνης και ένας diesel με ίδια κατανάλωση, ο βενζινοκινητήρας υπερτερεί σε ρύπους. Ωστόσο η σύγκριση θα ήταν μεταξύ ενός Piccanto κι ενός δίλιτρου diesel

                                    γι'αυτό τα υβριδικά βγάζουν τους πιο 'καθαρούς' ίππους, παρόλο που μπορεί να μην είναι εξίσου οικονομικά με ένα diesel

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      solar_energy last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      ãé'áõôü ôá õâñéäéêÜ âãÜæïõí ôïõò ðéï 'êáèáñïýò' ßððïõò, ðáñüëï ðïõ ìðïñåß íá ìçí åßíáé åîßóïõ ïéêïíïìéêÜ ìå Ýíá diesel

                                      Áõôü åßíáé ïîýìùñï, áöïý ôï prius ð÷ âãÜæåé 40 êéëÜ ñïðÞò áðï ôéò 0 óôñïöÝò / ëåðôü...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        solar_energy last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                        ÌÞí îå÷íÜôå ïôé ôá 5ëßôñá/100÷éëéüìåôñá åßíáé ç áñ÷éêÞ êáôáíÜëùóç. ¼óï ðáëéþíïõí ïé ìðáôáñßåò äåí ìðïñïýí íá óõãêñáôÞóïõí ôï ßäéï öïñôßï, ïðüôå ÷ñçóçìïðïéïýí üëï êáé ðåñéóóüôåñï ôïí âåíæéíïêéíçôÞñá.

                                        Ãé áõôü Ý÷ù ìéá áðïñßá: ðüóç êáôáíÜëùóç Ý÷åé ï âåíæéíïêéíçôÞñáò üôáí äïõëåýåé ìüíïò ôïõ ?

                                        Áðï ôï forum ôïõ prius (ôï ðéü óçìáíôéêü óôçí ÁìåñéêÞ) ìéá ðïëý åíäéáöÝñïõóá Üðïøç ãéá ôï êüóôïò ôïõ prius áðï ôïõò êáôü÷ïõò ôïõ(êáôáíÜëùóç âåíæßíçò êáé óÝñâéò)

                                        http://priuschat.com/index.php?s=ba6f245172f73f23e2bbc63c19b7708a&showtopic=12272&st=0&#entry152205

                                        Ç ìðáôáñßá äÝí 'îåðÝöôåé' ðïôÝ ãéá ôïí ëüãï ïôé ôï ëïãéóìéêü Ý÷åé ðåñéïñßóåé åîáñ÷Þò ôçí ùöÝëéìç ÷ùñçôéêüôçôÜ ôçò ìåôáîý 40-80 %.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nick last edited by

                                          http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=5154

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            argyrismm last edited by

                                            tyhjmnb

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr