-
ttcq αναφερεσαι συνεχεια στα s3-rs4-6 και καλα το s3,και λες για την GTA(που οπως ειπε και ο στεφανος εξω κοστιζει 33000ευρο,δηλ φτηνοτερο απο S3 που και παλι στο εξωτερικο πιο ακριβο ειναι)αλλα ταλλα μηπως τα πουλανε καπου φτηνα και δεν τα πηρε το ματι μου(rs4=104000ellada,rs6139000ellada,92600italia.τζαμπα πραμα!!!)?μηπως εχεις ακουσει πουθενα καλα σχολια για το πως στριβει ενα rs4 και δε το ειδα?μηπως τα χαρακτηριζουν ιδανικα για τις αουτομπανκ οπου πιανεις μια ευθεια και πατας τερμα γκαζι?αν ειναι αυτος ο σκοπος μου ας παρω και το τρενο.μηπως τα δινουν στην cosworth να τους τα φτιαξει?μηπως καραυπερβαλουν βαζοντας οτι πιο μεγαλο,φανταχτερο και συγρονο και καλα υπαρχει να φτιαξουν ενα γρηγορο αμαξι?Αν δεις τους 4τροχους που συγκρινανε τη κομπακτ με το αουντι θα δεις οτι δεν το λεω μονο εγω αυτο.η αυτο που ειχε γραξει ο λακαφωσης,στριβοντας με ενα s3 λες πω πω,πως εστριψε,οχι πως εστριψα!!!ρε φιλε,αφου εχεις τοσα φραγκα,που η αλφα δεν εχει για να εξελιξει εναν 1400 οπως ειπε και ο λογικος,γιατι δεν φτιαχνεις εναν ατμοσφαιρικο της προκοπης και το χεις πηξει στο τουρμπο?γιατι δεν φτιαχνεις εναν κινητηρα να χτυπησεις τη Μ3?τεχνολογια δεν λες οτι εχεις?
Πετρο τι αμαξι στα 1.6 σαυτη την κατηγορια παιρνεις με 60000 απο το group vw?μηπως το γκολφ που για να βαλεις φωτα ομιχλης πρεπει να αλλαξεις ολο το φαναρι και να σκασεις 350.000,η να περιμενεις 6μηνες?γιατι και αυτο μαρκετινγκ λεγεται!το να βαζεις σε μοντελα με διαφορετικο μαξωμα και ανακατευοντας μηχανικα μερη ειναι οντως ευφυες τρικ του μαρκετινγκ,το να κανεις ομως σε 21 μοντελα,εγω το θεωρω ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.Να τα πουλαγανε και στην ιδια τιμη να πω ναι,αλλα το σκοντα το 1.8Τ να κανει 25000 και το Α4 Τ 35000 μαλλον κορο'ι'δια μου κανει.
ttcq κατι τελευταιο,ωραιο το cupra R,ξερεις μηπως να μου πεις πως περναει 210 αλογα στον δρομο?Αν τα περναει...
Νικο για τα φρενα δεν θα συμφωνησω μαζι σου,οδηγωντας το Α4Τ μονο καλα λογια δεν μπορω να πω για τα φρενα ειδικα σε αισθηση,πλαστικη και τεραστια νεκρη διαδρομη.για αποτελεσματικοτητα επισης θα ηθελα κατι παραπανω.και για να μη πεις οτι το λεω μονο εγω ο 'φανατικος' αλφιστας,το ιδιο πραγμα λεει και ο πατερας μου οδηγοντας την αλφα,οτι δεν συγκρινοντε με του Α4 -
Φιλε 147 GR, οταν θα εχεις οδηγησει τα εν λογω αυτοκινητα, δηλαδη ΚΑΙ
Audi ΚΑΙ Alfa Romeo, απο εθνικες οδους μεχρι επαρχιακους δρομους,
με διαφορες ταχυτητες, αλλα και μεσα στην πολη ΤΟΤΕ αγορακι μου
να εισαι τοσο απολυτος στις αποψεις σου.Οταν ομως ολη η γνωμη σου βασιζεται στο τι διαβαζεις στα τεστ των περιοδικων και βλεπεις στην τηλεοραση ΤΟΤΕ να δεχεσαι την αποψη
του αλλου πιο ευκολα.Εχεις διαβασει ποτε στους 4Τροχους κακα λογια για Ιταλικο Αυτοκινητο?????????
Εχεις διαβασει ποτε στους 4Τροχους συγκριτικα τεστ απο τα οποια
Ιταλικο Αυτοκινητο να μην βγαινει κερδισμενο απο συγκριση?????
Και δεν αναφερομαι μονο σε σχεση με γερμανικα αυτοκινητα....ΟΧΙ....ε τοτε αφου οι Ιταλοι βγαζουν τοσο καλα αυτοκινητα γιατι δεν
πουλανε??????.....και να μη κοιτας μονο την ελληνικη αγορα...γιατι αν
το φορολογικο και εισπρακτικο καθεστως στον τομεα του αυτοκινητου στην
Ελλαδα ηταν διαφορετικο, νομιζεις οτι θα εβλεπες πολλα Ιταλικα??
Για κανε ενα γκαλλοπ και ρωτα, αν εχει καποιος να διαθεσει μεχρι
60000 Ευρω τι αυτοκινητο θα προτιμησει να αγορασει????? -
Θα τοποθετηθώ κάπου στη μέση. Ομολογώ ότι η μοναδική μου (οδηγική) εμπειρία από Alfa είναι η 33 1.7 16V, ένα καταπληκτικό με όλη την (οδηγική) σημασία της λέξεως. Το αυτοκίνητο τότε είχε μόλις 10.000 χλμ. στο οδόμετρο. Απίστευτα φρένα, θαυμάσιο τράβηγμα, πορωτικός ήχος, μοναδικής αίσθησης τιμόνι και στις στροφές... ένα όνειρο! Νόμιζες ότι το αυτοκίνητο σε έσπρωχνε μόνο του στο εσωτερικό της στροφής!!! Τα ίδια και με μία Alfetta του 78 ενός φίλου. Το αυτοκίνητο έστριβε με τρόπο που τα σημερινά θα ζήλευαν (και δεν υπερβάλω)
Όμως -και όπως φαίνεται υπάρχει πάντα ένα όμως με τις Alfa- το ταμπλώ έτριζε σα ματρακάς, το κιβώτιο είχε την αίσθηση ότι θα ξεκολλήσει και τα πεντάλ ήταν... αλλού πατάς, αλλού βρίσκεσαι. Οπωσδήποτε από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Όμως ΟΛΟΙ (και το εννοώ το ΟΛΟΙ) όσοι γνώρισα και ήταν κάτοχοι Alfa -ανεξαρτήτως ηλικίας και μοντέλου- είχαν να μου διηγηθούν μία αστεία, έως εκνευριστική, ιστορία. Δεν είναι δυνατόν μία GTV να 'κόβει' λαστιχάκι του κάρτερ στα 700χλμ(!!), μία 145 να καίει φλάτζα καπακιού στα 1.000 χλμ και μία 155 εγκέφαλο σε λιγότερο από ένα χρόνο!!! Και δε μιλώ για τις 33άρες (μαύρο χάλι).
Κακά τα ψέμματα, αν είναι να διαθέσεις ποσόν που υπερβαίνει οποιοδήποτε ανταγωνιστή στην κατηγορία (εκτός από BMW/Merc) θα το σκεφτείς δύο και τρεις φορές. Αν μάλιστα δεν είσαι σχολαστικός με το αυτοκίνητο, πολύ δύσκολα πλησιάζεις Alfa. Από την άλλη, αν είσαι πραγματικά πορωμένος, αγαπάς και προσέχεις (πάάάάάρα πολύ) το αυτοκίνητό σου, τότε ναι, θα είσαι ένας ευτυχής κάτοχος Alfa, σε περίπτωση που την επιλέξεις. -
Τα ίδια και τα ίδια. Ανούσιες κόντρες. Ο καθένας προσπαθεί να αποδείξει ότι ο δείνα κατασκευαστής είναι καλύτερος από τον άλλον. Δε βγάζει πουθενά και θα πηγαίνει αιώνια.
Η θέση μου ως προς το θέμα γιατί ξεφύγατε.
Είναι μάλλον κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο για τους ρομαντικούς. Για τους ορθολογιστές είναι μάνα εξ ουρανού.
Εγώ δεν μπορώ να πω ότι λυπάμαι γιατί τόσα χρόνια φωνάζαμε όλοι. 'Πιάστε το μήνυμα της αγοράς. Θα χάσετε την μπάλα. Φτιάξτε αυτοκίνητα που να θέλει να αγοράζει ο κόσμος' Αλλά, μπα. Περί άλλων τύρβαζε το gruppo. Τα αποτελέσματα τα βλέπετε όλοι.Όσοι αρνείστε την πραγματικότητα και αφορίζεται τα πάντα. Όχι η GM, όχι και η VW σε τί αποσκοπείται δηλαδή; Στο να κλείσει η Εταιρεία; Δεν το καταλαβαίνω. Προτείνετε λύση αν μπορείτε να το συζητήσουμε.
Η Fiat δεν μπορεί και όσο ο χρόνος περνά θα γίνεται χειρότερο το πράγμα. Η κυβέρνηση δεν θα βοηθήσει άλλο. τετελεσμένο (?) γεγονός. Τί απομένει;
Τράπεζες ή άλλος κατασκευαστής ή και τα δύο. So simple.Να γιατί φωνάζω τόσο καιρό. Δε φτάνει τα αυτοκίνητα να είναι ωραία ή να στρίβουν καλά. Θέλει κι άλλα πράγματα για να σταθείς. Πρέπει πρώτα απ' όλα να είσαι ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Να έχεις οργάνωση, να είσαι γρήγορος στο σχεδιασμό - παραγωγή, να έχεις ποιότητα και αξιοπιστία, να έχεις after sales, να πρωτοπορείς, να προβλέπεις τις τάσεις. Αν το Gruppo είχε όχι πολύ καλά όλα αυτά αλλά απλώς καλά θα ήταν μακραν πρώτο σε πωλήσεις παντού.
Ας ελπίσουμε ότι στο τέλος κάτι καλό θα γίνει για τη FIAT που θα ηρεμήσει τους φίλους της και θα τους επιτρέψει (και στο μέλλον) να οδηγούν καλά αυτοκίνητα.
-
Από το 4troxoi.gr: 'Aξιοσημείωτη πτώση -κατά 6.2%- παρατηρήθηκε στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Eυρώπη τον Nοέμβριο του 2002, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Aνακοίνωση της ACEA (Ένωση Eυρωπαίων Kατασκευαστών Aυτοκινήτων) μας πληροφορεί πως οι όμιλοι που συγκριτικά επλήγησαν περισσότερο από τους άλλους ήταν η Fiat και η BMW. H πρώτη, που όπως ξέρουμε διανύει την χειρότερη περίοδο της ιστορίας της, παρουσίασε πτώση έναντι του περισυνού Nοεμβρίου που άγγιξε το 22%. Παράλληλα το συνολικό ποσοστό της στην ευρωπαϊκή αγορά μειώθηκε στο 7.7% (από 9.3% που ήταν). Aντίθετα, τα νέα είναι καλά για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, που «κλέβει» μερίδιο από τους ευρωπαίους μέσα στο «σπίτι» τους: Tο 9.5% του 2001, επί του συνόλου των πωλήσεων στην Γηραιά Ήπειρο, βρίσκεται πλέον στο 11.4%.'
-
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
...αφου εχεις τοσα φραγκα,που η αλφα δεν εχει για να εξελιξει εναν 1400 οπως ειπε και ο λογικος,γιατι δεν φτιαχνεις εναν ατμοσφαιρικο της προκοπης και το χεις πηξει στο τουρμπο?
Μα τι έχετε πάθει βρέ παιδιά με τα turbo του VAG? Τόσα συμπλέγματα έχει δημιουργησει αυτός ο κινητήρας? Ξεχνάτε την άψογη λειτουργία του? Ποιός άλλος κατασκευαστής έβαλε σε καθημερινά αυτοκίνητα turbo με τέτοια αξιοπιστία (εξαιρώ Saab και τελευταία Volvo)? Η Alfa το αποπειράθηκε στο παρελθόν και επανειλημμένα το απέσυρε. Εχω άδικο μήπως? Ξέρετε ότι υπάρχουν βελτιωμένοι 1.8Τ στα 300-400 άλογα σε Ευρώπη και Αμερική (τα παιδιά από USA-Canada ξέρουν καλά να σας ενημερώσουν), που λειτουργούν άψογα εδώ και 4 χρόνια!!!
γιατι δεν φτιαχνεις εναν κινητηρα να χτυπησεις τη Μ3?τεχνολογια δεν λες οτι εχεις?
Kαλο-μελέτα και ήρθε !!! Αυτός του Α8 και ο ατμοσφαιρικός του Porsche Cayenne .
Νικο για τα φρενα δεν θα συμφωνησω μαζι σου,οδηγωντας το Α4Τ μονο καλα λογια δεν μπορω να πω για τα φρενα ειδικα σε αισθηση,πλαστικη και τεραστια νεκρη διαδρομη.για αποτελεσματικοτητα επισης θα ηθελα κατι παραπανω.και για να μη πεις οτι το λεω μονο εγω ο 'φανατικος' αλφιστας,το ιδιο πραγμα λεει και ο πατερας μου οδηγοντας την αλφα,οτι δεν συγκρινοντε με του Α4
Γιά ποιό Α4 μιλάς? Γιά το 1.6? Εγώ έγραψα γιά τα φρένα - δεν νομίζω ο Νίκος. Πάρε τα φρένα των 1.8Τ του VAG και σύγρινέ τα με αυτά των 1.8 και 2.0 Αlfa 156. Mόνο σε διαστάσεις θα διαπιστώσεις ότι η διαφορά βγάζει μάτι! Πάρε από το συγκριτικό των 4Τ μεταξύ Seat Toledo 1.8T (180hp) και Alfa 156-2.0 JTS (165hp) τι διαφορά στα φρένα. Ναι το Toledo που δεν στρίβει-ούτε φρενάρει έχει μπρός-πίσω αεριζόμενους δίσκους (σαν το Audi TT-225hp και Octavia RS). Aκόμα και οι 4Τ σε αυτή τη σύγκριση αναγκάστηκαν να φέρουν πίσω την Αlfa 156 .
Δεν προτίθεμαι να συνεχίσω να αντιδικώ. Αλλωστε δεν καταφέρθηκα ποτέ κατά των Alfa γιά τους λόγους που εξήγησα. Απλά δεν αντέχω να ακούω δόγματα του τύπου τα 1.8Τ-VAG δεν στρίβουν, δεν αλλάζουν λωρίδα με 180, δεν φρενάρουν... Ελεος, ανοίχτε μερικοί και λίγο τον οπτικό σας ορίζοντα.
Πάντοτε φιλικά,
Chris -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Οκ τοτε WRX STi, EVO VII κτλ. Δεν νομιζω αυτα να εχουν κανενα προβλημα.
Νικος
Νίκο, μπορείς να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς; Δεν έχω πιει και καφέ ακόμα και όπως καταλαβαίνεις τα βρήκα λίγο σκούρα...
Απλως εννοω οτι αμα δεν θεωρεις την Ελληνικη τιμη του (60.000 ευρω) και θεωρεις την Ευρωπαικη τιμη (34 χιλ ευρω), τοτε σου δινω δυο ακομα συναγωνισημα αυτοκινητα Το EVO VII και το STi. (στην ιδια περιπου τιμη)
Νικος
-
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
ttcq αναφερεσαι συνεχεια στα s3-rs4-6 και καλα το s3,και λες για την GTA(που οπως ειπε και ο στεφανος εξω κοστιζει 33000ευρο,δηλ φτηνοτερο απο S3 που και παλι στο εξωτερικο πιο ακριβο ειναι)αλλα ταλλα μηπως τα πουλανε καπου φτηνα και δεν τα πηρε το ματι μου(rs4=104000ellada,rs6139000ellada,92600italia.τζαμπα πραμα!!!)?μηπως εχεις ακουσει πουθενα καλα σχολια για το πως στριβει ενα rs4 και δε το ειδα?μηπως τα χαρακτηριζουν ιδανικα για τις αουτομπανκ οπου πιανεις μια ευθεια και πατας τερμα γκαζι?αν ειναι αυτος ο σκοπος μου ας παρω και το τρενο.μηπως τα δινουν στην cosworth να τους τα φτιαξει?μηπως καραυπερβαλουν βαζοντας οτι πιο μεγαλο,φανταχτερο και συγρονο και καλα υπαρχει να φτιαξουν ενα γρηγορο αμαξι?Αν δεις τους 4τροχους που συγκρινανε τη κομπακτ με το αουντι θα δεις οτι δεν το λεω μονο εγω αυτο.η αυτο που ειχε γραξει ο λακαφωσης,στριβοντας με ενα s3 λες πω πω,πως εστριψε,οχι πως εστριψα!!!ρε φιλε,αφου εχεις τοσα φραγκα,που η αλφα δεν εχει για να εξελιξει εναν 1400 οπως ειπε και ο λογικος,γιατι δεν φτιαχνεις εναν ατμοσφαιρικο της προκοπης και το χεις πηξει στο τουρμπο?γιατι δεν φτιαχνεις εναν κινητηρα να χτυπησεις τη Μ3?τεχνολογια δεν λες οτι εχεις?
Πετρο τι αμαξι στα 1.6 σαυτη την κατηγορια παιρνεις με 60000 απο το group vw?μηπως το γκολφ που για να βαλεις φωτα ομιχλης πρεπει να αλλαξεις ολο το φαναρι και να σκασεις 350.000,η να περιμενεις 6μηνες?γιατι και αυτο μαρκετινγκ λεγεται!το να βαζεις σε μοντελα με διαφορετικο μαξωμα και ανακατευοντας μηχανικα μερη ειναι οντως ευφυες τρικ του μαρκετινγκ,το να κανεις ομως σε 21 μοντελα,εγω το θεωρω ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.Να τα πουλαγανε και στην ιδια τιμη να πω ναι,αλλα το σκοντα το 1.8Τ να κανει 25000 και το Α4 Τ 35000 μαλλον κορο'ι'δια μου κανει.
ttcq κατι τελευταιο,ωραιο το cupra R,ξερεις μηπως να μου πεις πως περναει 210 αλογα στον δρομο?Αν τα περναει...
Νικο για τα φρενα δεν θα συμφωνησω μαζι σου,οδηγωντας το Α4Τ μονο καλα λογια δεν μπορω να πω για τα φρενα ειδικα σε αισθηση,πλαστικη και τεραστια νεκρη διαδρομη.για αποτελεσματικοτητα επισης θα ηθελα κατι παραπανω.και για να μη πεις οτι το λεω μονο εγω ο 'φανατικος' αλφιστας,το ιδιο πραγμα λεει και ο πατερας μου οδηγοντας την αλφα,οτι δεν συγκρινοντε με του Α4Τι να πω για αυτά που λες; Τα δικά μου φρένα είναι τα στανταρντ στα αυτοκίνητα VAG (με 150+ ίππους όχι στα 1.6) και είναι πολύ πολύ καλά, με πολύ καλή αίσθηση. Επίσης τα φρένα του 147 distictive είναι πολύ καλά παρόμοια σε προδιαγραφές και απόδοση με των VAG. Τώρα αν το A4 που
οδηγείς έχει καταστραμμένα φρένα τι να πω;Επίσης και ο κινητήρας 1.8τ έχει πολύ καλή φήμη σε σχέση με αξιοπιστία. Προβλήματα παρουσιάζονται αλλά όχι στον βαθμό που θα κάνουν κακό στο προφίλ του αυτοκινήτου. Οι πλειοψηφεία των κατόχων είναι πολύ ευχαριστημένοι.
-
Τι να σας πει κανείς ρε παιδιά; Καθένας πετάει και από μια μπαρούφα. Κι άντε μετά ο 147 GR να ξαναπεί ότι αναφέρεται στο Α4 1.8Τ. Κι άντε πάλι να αρχίσει να εξηγεί στο κάθε αστροπελέκι εδώ μέσα τι ήθελε να πει.
Εγώ πάντως έχω αρχίσει να το βαριέμαι όλο αυτό και σίγουρα δεν θα μπώ σε αυτή τη διαδικασία (όσο και αν θα το ήθελα παλαιότερα). Κάτι από μεσημεριανά κατηνίστικα show μου θυμίζει που όλοι ψοφάνε να μαλώσουν. Όσοι είναι από Θεσαλονίκη και θέλουν να τα πούμε από κοντά ξέρουν που θα βρεθούμε. Οι υπόλοιποι καλό είναι να καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να βγει άκρη όσο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του γι'αυτό καλύτερα ας πούμε καθένας με την τρέλα του, κι αυτός με την alfa του.P.S. Καταλάβετε ότι το topic είναι σα να προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν ότι ο Παναθηναικός ή ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα. Παρεπιπτόντως η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι ΠΑΟΚ.
-
Ο χρήστης ttcq έγραψε:
Φιλε 147 GR, οταν θα εχεις οδηγησει τα εν λογω αυτοκινητα, δηλαδη ΚΑΙ
Audi ΚΑΙ Alfa Romeo, απο εθνικες οδους μεχρι επαρχιακους δρομους,
με διαφορες ταχυτητες, αλλα και μεσα στην πολη ΤΟΤΕ αγορακι μου
να εισαι τοσο απολυτος στις αποψεις σου.Οταν ομως ολη η γνωμη σου βασιζεται στο τι διαβαζεις στα τεστ των περιοδικων και βλεπεις στην τηλεοραση ΤΟΤΕ να δεχεσαι την αποψη
του αλλου πιο ευκολα.Εχεις διαβασει ποτε στους 4Τροχους κακα λογια για Ιταλικο Αυτοκινητο?????????
Εχεις διαβασει ποτε στους 4Τροχους συγκριτικα τεστ απο τα οποια
Ιταλικο Αυτοκινητο να μην βγαινει κερδισμενο απο συγκριση?????
Και δεν αναφερομαι μονο σε σχεση με γερμανικα αυτοκινητα....ΟΧΙ....ε τοτε αφου οι Ιταλοι βγαζουν τοσο καλα αυτοκινητα γιατι δεν
πουλανε??????.....και να μη κοιτας μονο την ελληνικη αγορα...γιατι αν
το φορολογικο και εισπρακτικο καθεστως στον τομεα του αυτοκινητου στην
Ελλαδα ηταν διαφορετικο, νομιζεις οτι θα εβλεπες πολλα Ιταλικα??
Για κανε ενα γκαλλοπ και ρωτα, αν εχει καποιος να διαθεσει μεχρι
60000 Ευρω τι αυτοκινητο θα προτιμησει να αγορασει?????φιλε μου ttcq,πρωτα απολα δεν καταλαβαινω το χαρακτηρισμο αγορακι μου,δεν νομιζω να σε χαρακτηρισα πουθενα καπως,ασε που στα 26 μου δεν περνιεμαι πια για κανα παιδακι...
Αν ειχες προσεξει τα ποστ μου θα εβλεπες οτι οδηγω πολυ συχνα το A4 turbo quattro,επισης εχω οδηγησει S3,και δεν εννοω σε test-drive,golf,leon,alfa146 σε λιγο θα μπορω να σου πω και για την GTA.opote αποψη πιστευω οτι μπορω να εχω.Δεν ειχα την τυχη να οδηγησω rs4-6 δεν ξερω αν εσυ τα εχεις οδηγησει και μαλιστα στις συνθηκες που αναφερθηκες ωστε να εχεις ολοκληρωμενη αποψη.
Απτην αλλη δεν καταλαβαινω τι ''συμφερον'' μπορει να εχουν ο τροχοι η το drive να μειωσουν αυτοκινητα τυπου RS4 που ειδικα στην ελλαδα εχουν φιλολογικο ενδιαφερον.ΟΣτην ιταλια τουλαχιστον που μπορει να εχουν μεγαλυτερο κοινο,ο τυπος ιδια πραγματα γραφει.
Για τα 60000 εκανα λαθος,6εκατ. ηθελα να γραψω
Για το θεμα της ισοπεδωσης και των 21μοντελων με κοινα μηχανικα μερη,με τεραστιες διαφορες στην τιμη δεν μου ειπες την αποψη σου.Χρηστο ελπιζω να μην εννοεις εμενα αναμεσα σε εκεινους που λενε οτι τα γερμανικα παιρνουν κολονες,δε φρεναρουν κτλ.εγω το μονο που ειπα στο προηγουμενο ποστ ειναι οτι θα περιμενα κατι παραπανω σε αισθηση και αποτελεσματικοτητα των φρενων.δεν πιστευω οτι οι διαστασεις των φρενων και μονο,σε περιπτωση που ειναι ιδιες,σημαινει οτι εχουν την ιδια αισθηση
Τελος οσον αφορα το αν οι τροχοι εχουν βγαλει ποτε τα ιταλικα χαμενα σε καποιο συγκριτικο,εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο,αν καποιος συντακτης ειχε την καλοσυνη να μας απαντησει αυτοπροσοπως θα μας διαφωτιζε... -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
Τελος οσον αφορα το αν οι τροχοι εχουν βγαλει ποτε τα ιταλικα χαμενα σε καποιο συγκριτικο,εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο,αν καποιος συντακτης ειχε την καλοσυνη να μας απαντησει αυτοπροσοπως θα μας διαφωτιζε...Δεν εχετε δικιο. Δεν ειμαι συνταχτης παρα μονο αναγνωστης. Βλεπετε συγκριτικο alfa 156 2.0 με seat toledo 20VT. Απο τα γραφομενα του περιοδικου προτιμουν το Toledo. Τευχος 385/Οκτωβριου.
Επισης κατι θυμαμαι για Fiat Punto και αλλα μικρα που τελικα νικητης εβγαινε το Clio. Δεν θυμαμαι σε ποιο τευχος ομως. -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
Χρηστο ελπιζω να μην εννοεις εμενα αναμεσα σε εκεινους που λενε οτι τα γερμανικα παιρνουν κολονες,δε φρεναρουν κτλ.εγω το μονο που ειπα στο προηγουμενο ποστ ειναι οτι θα περιμενα κατι παραπανω σε αισθηση και αποτελεσματικοτητα των φρενων.δεν πιστευω οτι οι διαστασεις των φρενων και μονο,σε περιπτωση που ειναι ιδιες,σημαινει οτι εχουν την ιδια αισθηση
Nαι, αλλά έγραψες καθαρά στο post γιά τη μαλθακή αίσθηση των φρένων του Α4 και τη νεκρή διαδρομή του pedal. Αυτό. εφ'όσον έχεις οδηγήσεις τα αυτοκίνητα δεν ισχύει. Τώρα γιά τις διαστάσεις, αυτά των Alfa είναι σαφώς μικρότερης διαμέτρου, και επίσης είναι γελοίο η 146-1.6 με 120hp να έχει πίσω ταμπούρα... Είναι ένδειξη δυστυχώς της φτήνιας στην οποία περιήλθε η εταιρεία λόγω πανωλεθρίας της μητρικής Fiat...
Τελος οσον αφορα το αν οι τροχοι εχουν βγαλει ποτε τα ιταλικα χαμενα σε καποιο συγκριτικο,εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο,αν καποιος συντακτης ειχε την καλοσυνη να μας απαντησει αυτοπροσοπως θα μας διαφωτιζε...
Σου απήντησε νωρίτερα ο Odiki Asfaleia ( ), αν και δεν συμφωνώ με αυτά που γράφει γενικότερα και όπως τα γράφει (γιατί πρέπει να φορέσουμε όντως κράνος όταν τον διαβάζουμε στο Forum...). Πρόκειται γιά το πρόσφατο συγκριτικό των 4Τ μεταξύ Seat Toledo 1.8T (180hp) versus Alfa 156-2.0 JTS (165hp), όπου έβγαλε σαφώς το Toledo να υπερέχει.
AYTA KAI ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ,
Chris
-
Έλεος!!! Δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να σβήσει επιτέλους αυτό το topic? Είναι βλαβερό για την υγεία!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Έλεος!!! Δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να σβήσει επιτέλους αυτό το topic? Είναι βλαβερό για την υγεία!Για αυτό είναι τα φόρουμ για να γίνεται συζήτηση.
Διαβάστε για την Φιατ. Επίσης για την ώρα η παράταξη της Μεντιομπάνκα φαίνεται να χάνει όποτε η λύση VAG περνάει στην αναμονή. Η GM δεν ενδιαφέρεται καθόλου.
ANALYSIS: 2 basic flaws caused Fiat's troubles
By Richard Feast
Automotive News Europe / December 16, 2002How did Fiat get into so much trouble? The Italian group was doomed years ago by structural flaws.
Fiat group has two basic faults that are at odds with current best business practice:
Fiat remains a diversified industrial group at a time when the formula is discredited. Successful companies stick to what they do best, which is why Microsoft does not make minesweepers.
General Electric is the favorite counterpoint to the specialization theory. Longtime GE Chairman and Fiat board member Jack Welch's record in turning an old-style conglomerate into the world's most valuable corporation speaks for itself.
Maybe success stemmed from the Welch touch, because the formula failed when some of his disciples applied it to the automotive sector: Jacques Nasser at Ford, Jürgen Schrempp at DaimlerChrysler and Paolo Fresco (a former GE man) at Fiat.
There are other precedents. Detroit's Big Two made hopeless counter-cyclical investments into aerospace in the 1980s. Daimler-Benz paid dearly for its failure with airliner maker Fokker. BMW sold its aero engine joint venture to partner Rolls-Royce plc. Ownership of Rolls-Royce Motor Cars by Vickers and Rover by British Aerospace did nothing for the automakers involved, or for Saab-Scania when it made cars, trucks and planes.
Even the cozy partnerships by big business groups in Japan and South Korea - all cross-shareholdings, mutual back-scratching and late-night carousing - became liabilities when economic bad times came. Unable to rely on their fellow club members, the inherent weaknesses of vehicle makers from Daewoo to Mitsubishi were exposed.
And still Fiat remains a diversified group. The current crisis revolves around Fiat Auto, the debt-laden car-making division. The group says that other divisions are successful, but in reality they are being penalized for the financial and commercial failures of Fiat Auto. Budgets are being slashed and asset disposals have begun.
In the past, Fiat Auto investments fell short when the group as a whole was in trouble, which was why it had to endure a boom-or-bust model replacement ride.
The level of government protection enjoyed over the years by Fiat distorted its view of the world. Japanese car imports were all but banned in Italy until the early 1990s.
That was handy for the dominant local producer. Fiat factories in southern Italy were constructed with state encouragement and aid. When lay-offs were necessary in sales slowdowns, the state met most of the cost.
Nice Italian solutions to suit Fiat were found when Ford tried to buy Ferrari in the 1960s and Alfa Romeo in the 1980s. And, more recently, when Fiat was forced to sell shares in Ferrari. Not surprisingly, the present Italian Prime Minister cannot keep his fingers out of Fiat affairs.
Fiat today is the legacy of a busted business model, the protectionism of the past, not to mention continuing engineering shortsightedness. The combination does not equip a group for long-term success in a post-national, free-trade world.
-
Περισσότερα νέα, πολύ σημαντικά. Η Φιατ χρειάζεται απελπισμένα βοήθεια και είναι πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να βρει σωτήρα (λες και δεν το ξέραμε).
GM finds a way out of Fiat put option
Fiat group plans a major reorganization that would likely cancel General Motors' obligation to purchase the 80 percent of Fiat Auto it does not already own.The plans would give General Motors a way out of an unwanted put option that could force it to buy Fiat Auto in less than 13 months.
'GM has no intention to see the put exercised and, if put in a corner, would ask for an arbitration panel,' said a source close to General Motors.
For GM, the January 2004 effective date of the agreement is uncomfortably near. But for Fiat group's revised management team (see story on this page) the put option is too far in the future.
Fiat Auto's predicted net loss of E2 billion this year is starting to sound like a low estimate. Next year it will be hard for Fiat to hold its losses below E1 billion.
So Fiat group is looking for a more immediate solution to its problems. The most likely one is to shift Alfa Romeo out of Fiat Auto and combine it with Ferrari and Maserati - receiving technical and financial help from a third party, probably Volkswagen's Audi division.
In addition, Fiat group is looking for ways to integrate its Fiat, Lancia and light commercial vehicle operations into GM. The probable solution is a merger, with the Italians taking a minority position.
As a key part of any plan, GM will give up its right of first refusal on the sale or transfer of Fiat assets in exchange for Fiat Auto canceling the put option
According to sources familiar with the talks, GM is eager to get out of the put option and is willing to making a number of concessions.
The sources say Fiat will consider revising the put option, but won't agree to cancel it completely.
'Forget the put option as you know it,' said a Fiat group executive speaking on condition of anonymity. 'We are currently discussing with GM a progressive integration of our activities in a friendlier and longer-term perspective.'
But the integration won't be easy, said a source close to GM.
'Fiat is overestimating the chance it has with GM in renegotiating the put option,' he said. 'I do not think any further integration could happen. GM will continue with Fiat on everything that represents a saving, including common purchasing, joint powertrain operations and common platforms. But it will avoid anything that could represent additional costs or taking charge of [Fiat Auto] losses.'
GM has continually declined to comment on the put option because the decision to exercise it is in Fiat's hands. But in a recent interview with US sister publication Automotive News, GM president and CEO Rick Wagoner admitted: 'We didn't like the idea of the put, [but] the deal wouldn't have happened without it.'
Wagoner also said the $2.4 billion GM paid in March 2000 for 20 percent of Fiat Auto would have no bearing on the price for the remaining 80 percent. GM is obligated to pay the 'fair market value' as determined by four investment banks when the put is exercised.
The put option could survive on paper, but various sources say conditions could be created by which it would be never exercised.
Under discussion is:
A substantial delay in the timing of the put option, with the starting date pushed back to 2006 or 2007.
Freedom for Fiat to sell Alfa Romeo to a third party.
A progressive integration of Fiat/Lancia/LCV operations into GM.
Two integration scenarios are being discussed. Fiat/Lancia/LCV operations in western Europe, Poland and Turkey could be merged with Opel-Vauxhall. A new company would probably be formed with GM holding a controlling stake. Fiat is asking for guarantees that a number of functions and some production would remain in Italy.
Another option is merging Fiat Auto's Latin American and Indian operations, plus a joint venture in China, into GM's companies in those regions. The Americans would hold the controlling position. An alternative calls for GM to buy these operations for an estimated E1.5 billion.
If the integration is completed Fiat would have no assets left to sell to GM by the time a delayed put option could be exercised. GM would have taken control Fiat Auto operations with little or no cash.
**The Alfa option **
Fiat Auto's December 2001 restructuring, which split Alfa Romeo from Fiat and Lancia, created two options: selling Alfa Romeo or merging it with Ferrari and Maserati.
The latter scenario is now viewed as the most likely, but a number of details are still unsettled. One is the complex ownership of the companies.
Alfa Romeo is fully owned by Fiat Auto SpA, which is 80 percent controlled by Fiat group and 20 percent by GM.
Ferrari is 56 percent controlled by Fiat group, 34 percent by Italian investment bank Mediobanca and two allied banks. But Fiat group has a buy-back right on this stake, which was sold in June 2002 for E775 million. The remaining 10 percent is owned by Piero Ferrari, son of company founder Enzo Ferrari. Meanwhile, Maserati is 100 percent owned by Ferrari.
Two ideas are under consideration: merging Alfa Romeo with Ferrari or creating a new company in which Alfa and Ferrari would be joined.
By moving Alfa Romeo - valued by financial analysts at between E2 billion and E2.5 billion - Fiat would own about 77 percent of the new company. Mediobanca's share in the new company would be almost halved to about 18 percent. The Piero Ferrari stake would be cut to around 5 percent.
Sources say a fourth shareholder could be Audi, which would give the Alfa-Ferrari-Maserati entity some cash as well as Bugatti, Lamborghini and possibly Bentley.
Audi last week confirmed only that it was having technical and commercial talks with Maserati. But a Fiat source said: 'Audi's involvement is much more than a press report.'
Other private and institutional investors are expected to buy shares in the new company, which would probably remain under the control of Italians, though not Fiat alone.
Ferrari Chairman and CEO, Luca di Montezemolo has said that he would love the 'challenge of adding Alfa Romeo to Ferrari and Maserati, but the decision is up to the shareholders, Fiat group and GM.'
Piero Ferrari said: 'My father begun his career at Alfa Romeo ... and the idea of reuniting Alfa and Ferrari would also mean recapturing a piece of history and tradition.'
Volkswagen group could benefit from technical and commercial synergies as a minority shareholder in a company that included Alfa Romeo, Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Maserati and possibly Bentley.
The new union of sports car brands would be unrivaled in the world.
But the situation at Fiat remains in flux.
'When a company seals a deal, you see it but you do not know a single word about the dozens of other dossiers that have been discussed, but never closed,' said a high-ranking Fiat group executive. 'Currently, we have continuous leaks about the dossiers we are discussing internally. But it is too soon to say which are the ones which will be closed and the ones to be simply abandoned.'[/b]
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Χρηστο ελπιζω να μην εννοεις εμενα αναμεσα σε εκεινους που λενε οτι τα γερμανικα παιρνουν κολονες,δε φρεναρουν κτλ.εγω το μονο που ειπα στο προηγουμενο ποστ ειναι οτι θα περιμενα κατι παραπανω σε αισθηση και αποτελεσματικοτητα των φρενων.δεν πιστευω οτι οι διαστασεις των φρενων και μονο,σε περιπτωση που ειναι ιδιες,σημαινει οτι εχουν την ιδια αισθηση
Nαι, αλλά έγραψες καθαρά στο post γιά τη μαλθακή αίσθηση των φρένων του Α4 και τη νεκρή διαδρομή του pedal. Αυτό. εφ'όσον έχεις οδηγήσεις τα αυτοκίνητα δεν ισχύει. Τώρα γιά τις διαστάσεις, αυτά των Alfa είναι σαφώς μικρότερης διαμέτρου, και επίσης είναι γελοίο η 146-1.6 με 120hp να έχει πίσω ταμπούρα... Είναι ένδειξη δυστυχώς της φτήνιας στην οποία περιήλθε η εταιρεία λόγω πανωλεθρίας της μητρικής Fiat...
Τελος οσον αφορα το αν οι τροχοι εχουν βγαλει ποτε τα ιταλικα χαμενα σε καποιο συγκριτικο,εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο,αν καποιος συντακτης ειχε την καλοσυνη να μας απαντησει αυτοπροσοπως θα μας διαφωτιζε...
Σου απήντησε νωρίτερα ο Odiki Asfaleia ( ), αν και δεν συμφωνώ με αυτά που γράφει γενικότερα και όπως τα γράφει (γιατί πρέπει να φορέσουμε όντως κράνος όταν τον διαβάζουμε στο Forum...). Πρόκειται γιά το πρόσφατο συγκριτικό των 4Τ μεταξύ Seat Toledo 1.8T (180hp) versus Alfa 156-2.0 JTS (165hp), όπου έβγαλε σαφώς το Toledo να υπερέχει.
AYTA KAI ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ,
Chris
βρε χρηστο μαζι μιλαμε χωρια καταλαβαινομαστε.σου λεω το αμαξι του πατερα μου ειναι ενα Α4turbo quattro,τι εννοεις αν οντως το εχω οδηγησει.θες καμμια ειδικη αποδειξη?τον αριθμο κυκλοφοριας η φοτογραφια μου ενω το οδηγω?το εχω οδηγησει και πολυ μαλιστα.δεν σου ειπα οτι δε φρεναρει,σου ειπα οτι δεν εχει καλη αισθηση,δηλ πως αλλιως να το εξηγησω?????μπες στο ενα και μετα μπες στο αλλο και μετα πες μου,να συναντηθουμε και με τα 2 αυτοκινητα στη τελικη μπας και με πιστεψεις!!!!ελεος πια,οταν λεω οτι δεν εχουν την ιδια αισθηση δεν εχουν για μενα ρε παιδι μου στη τελικη,και για τον πατερα μου επισης,δεν ειμαι εγω ο τρελος.στο ενα ακουμπας φρενο και φρεναρει αμεσα, αν δεν καταλαβαινεις αλλιως,στο αλλο πατας,πατας και περιμενεις να δεις που θα πιασει,και εχει και .ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΕΙ!και τι σημαινει εχουν μεγαλυτερες διαστασεις οι δισκοι?και to WRC 206μικροτερης διαμετρου δισκους εχει απο το δικο μου στο χωμα,τι παει να πει οτι φρεναρει καλυτερα η αλφα απο το WRC?στο φρεναρισμα αν δεν κανω λαθος παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες εκτος απτο μεγεθος του δισκου,στησιμο αυτοκινητου,αμορτισερ,κατανομη βαρων κλπ.
στο πολο με τα 100 αλογα το σπορ κτλ γιατι ειχε ταμπουρα πισω???κιαυτο καταντια ειναι?και μιλας για την 146?αυτοκινητο ποσων ετων πριν!
για το αν βγηκαν χαμενα καπου τα ιταλικα αναρωτηθηκε(?)ο ttcq,και αυτο του απαντησα και εγω οτι δεν θυμαμαι να νικαν παντα τα ιταλικα.
αυτα οσο πιο φιλικα μπορουσα.Υ.Γ οταν πηραμε το Α4 ελεγα πω πω αμαξαρα,πω πως στριβει,αμαν το ενα,μαματο το αλλο...πριν οδηγουσα μια bmw E30,οποτε η διαφορα ηταν αχανης.οταν μετα μπηκα στην αλφα παρατηρησα αυτα που σου λεω,οτι τελικα δεν ηταν τοσο θεικα ολα.αυτο το λεω και για τον φιλο που μας λες με την 146,φυσικο ειναι οταν μπαινεις σε ενα καινουργιο αμαξι,και δη γερμανικο που σου δινει και καποια αισθηση στιβαροτητας,λογικο ειναι να σου φαινοντε ολα πιο ομορφα,πιο εντυπωσιακα κτλ.
Λοιπον για να τελειωνει αυτο το θεμα,απευθυνο προσκληση προς ολους τους ενδιαφερομενους-αμφισβητιες(εμου συμπεριλαμβανομενου)να μαζετουμε μια μερα και να οδηγησουμε το ενα αμαξι μετα το αλλο μπας και βγαλουμε καμμια ακρη. -
ΠΑΙΔΙΑ,ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΣ ΝΤΟΡΟΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΔΙΚΑ.
ΤΟ ΚΟΥΛΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ!!
ΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΕ.
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΘΑ'ΝΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ.(ΑLFA ΦΥΣΙΚΑ) -
Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
βρε χρηστο μαζι μιλαμε χωρια καταλαβαινομαστε.σου λεω το αμαξι του πατερα μου ειναι ενα Α4turbo quattro,τι εννοεις αν οντως το εχω οδηγησει.θες καμμια ειδικη αποδειξη?τον αριθμο κυκλοφοριας η φοτογραφια μου ενω το οδηγω?το εχω οδηγησει και πολυ μαλιστα.δεν σου ειπα οτι δε φρεναρει,σου ειπα οτι δεν εχει καλη αισθηση,δηλ πως αλλιως να το εξηγησω?????μπες στο ενα και μετα μπες στο αλλο και μετα πες μου,να συναντηθουμε και με τα 2 αυτοκινητα στη τελικη μπας και με πιστεψεις!!!!ελεος πια,οταν λεω οτι δεν εχουν την ιδια αισθηση δεν εχουν για μενα ρε παιδι μου στη τελικη,και για τον πατερα μου επισης,δεν ειμαι εγω ο τρελος.στο ενα ακουμπας φρενο και φρεναρει αμεσα, αν δεν καταλαβαινεις αλλιως,στο αλλο πατας,πατας και περιμενεις να δεις που θα πιασει,και εχει και .ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΕΙ!και τι σημαινει εχουν μεγαλυτερες διαστασεις οι δισκοι?και to WRC 206μικροτερης διαμετρου δισκους εχει απο το δικο μου στο χωμα,τι παει να πει οτι φρεναρει καλυτερα η αλφα απο το WRC?στο φρεναρισμα αν δεν κανω λαθος παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες εκτος απτο μεγεθος του δισκου,στησιμο αυτοκινητου,αμορτισερ,κατανομη βαρων κλπ.
στο πολο με τα 100 αλογα το σπορ κτλ γιατι ειχε ταμπουρα πισω???κιαυτο καταντια ειναι?και μιλας για την 146?αυτοκινητο ποσων ετων πριν!Eντάξει 147 GR, λάθος εγώ κατάλαβα. Με τόσους που γράφουν στο θέμα, δυστυχώς δεν κατάλαβα ότι oδηγεις το Α4ΤQ του πατέρα σου.
Πάντως στο φρενάρισμα, τόσο το δικό μου Οctavia 1.8T, το Passat 1.8T, και το Leon 20VT έχουν δώσει σε εμένα και σε άλλους φίλους (όχι ιδιοκτήτες VAG) την αίσθηση των ακαριαίων φρένων. Από εκεί και πέρα 'περί ορέξεως ουδείς λόγος'. Αν δεν σου αρέσουν τα φρένα τους και προτιμάς αυτά των σημερινών Alfa, είναι όντως δικαίωμα σου και του καθενός να διαφωνείτε Πάντως όταν φρέναρα με την 146-1.6, δεν είχε καμμία σχέση με την αίσθηση που έδιναν τα φρένα των Alfa της δεκαετίας του '80, που είχα οδηγήσειΦΙΛΙΚΑ,
Chris -
Μου τη σπάνε τα quote ειδίκα σε δικά μου γραφόμενα, όταν ο άλλος δεν έχει καταλάβει τι εννοώ. Δεν θέλω να επεκταθώ γιατί θα μαλώσω.
Το μήνυμα είναι:Aν σε τρώει ο κώλος σου να πεις κάτι πες το χωρίς να πετάς ανύπαρκτες προφάσεις. -
απόσπασμα από το flash.gr (http://automoto.flash.gr/reportage/report/2002/11/14/3223id)
Αλλά και να μαζέψει την κατάσταση, δεν είναι δυνατόν να κάνει π.χ. το Stilo 1.8 με τους 130 ίππους που έχει ή τους 140 της Alfa 156 1.8 να φθάσουν τους 190 του Octavia ή τους 210 του Leon 1.8 που έφτιαξε ο Φέρυ Πήχ. Όταν απλοί, καθημερινοί κατασκευαστές όπως η Toyota, η Ford και η Renault προσφέρουν εκδόσεις 1.8 και 2λιτρες με 192 ή 170 ίππους, πως θα πείσει η καθαρόαιμη Alfa και η Lancia με 140 ή 131 ίππους; Όταν η BMW και η Mercedes κυριαρχούν στη Φόρμουλα 1, το Τορίνο καταδίκασε σε αφάνεια την Alfa Romeo και τη Maserati, αυτές που έστησαν την F1 και την ιστορία των Γκραν Πρι, για να μη μιλήσουμε για την ιστορία της Fiat-Lancia στα ράλλυ του παγκοσμίου.
Όμως, η δυνατή προσωπικότητα δεν έρχεται μόνο μέσα από τους αγώνες. Χρειάζονται και ελκυστικά αυτοκίνητα, καλοφτιαγμένα, χρειάζεται η κάθε μάρκα να είναι πλήρης. Τώρα, αν το Marea είναι ελκυστικό ή αν το Lancia K μπορεί να πάρει πελάτες από ένα BMW 520 ή ένα Ε-Classe ας μην το πω εγώ. Ποιος είναι αυτός στο διευθυντήριο του Gruppo που είδε το Lybra και έβαλε την υπογραφή του ότι μπορεί να πάρει πελάτες από την Audi, τη Volvo, τη Saab ή τη BMW; Έπρεπε πρώτα να βγουν στην παραγωγή τα αυτοκίνητα αυτά και μετά την απόρριψή τους από το κοινό, να ψάχνουν στο Τορίνο να βρουν που έγινε το λάθος; Δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν σωστά όλοι αυτοί οι δήθεν;
-
Συμφωνω απολυτα με τα παραπανω,μαλιστα ειχα γραψει και σε προηγουμενη σελιδα μερικες απο τις μεγαλες βλακειες των ιθυνοντων του gruppo,μιλαμε για τραγικα λαθη στη ληψη αποφασεων.Αλλα αυτο προσπαθω να πω τοσες μερες,οτι το προβλημα του gruppo οφειλεται σε λανθασμενους χειρισμους ως προς την επιλογη των μοντελων,την μη παρουσια σε κατηγοριες οπου παιζεται μεγαλη πιτα μεριδίων,τον αποπροσανατολισμο της lancia,την πληρη απωλεια της κατηγοριας των μινι απο πλευρας της φιατ,οπου ειχε παραδοσιακα την μεγαλη δυναμη.Το μοναδικο στηριγμα του γκρουπο τελευταια ηταν η αλφα η οποια εβγαλε best-seller(αν εξαιρεσουμε την 166).Κιαυτα δεν τα λεω εγω,αλλα το quattroruote,to auto κλπ.
Αυτα κυριοι προσπαθουμε να πουμε οτι αποτελουν τα κυρια προβληματα του γκρουπο,και οχι το οτι δεν βγαλανε εναν κινητηρα.Αν ηταν αυτο το προβλημα,τα γερμανικα κατα το παρελθον θα επρεπε να ειχαν εξαφανιστει απο τον χαρτη.
Η VAG παίρνει και τις Alfa Romeo, Ferrrari, Maserati;