-
Απο το in.gr
Μπορεί το Nissan GT-R να θεωρείται το πιο προηγμένο ιαπωνικό supercar, ωστόσο κάτω από το αμάξωμά του κρύβονται αρκετά βρετανικά στοιχεία.
Στις φωτογραφίες αποκαλύπτεται η μορφή του νέου μοντέλου της Nissan και μάλλον δεν απέχει πολύ από την τελική που θα δούμε στους δρόμους. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ένα state of the art αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν τους εμπόδισε να ζητήσουν τη βοήθεια της Cosworth για τη βελτίωση του κινητήρα του, αλλά και της Lotus για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.
Το 'παγκόσμιο' GT-R θα έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις αγορές, θα είναι εξοπλισμένο με το V6 κινητήρα των 3.500κ.εκ. του 350Ζ, αλλά με την αρωγή δύο ηλεκτρικών turbo η ισχύς θα μπορεί να φτάνει στους 400 ίππους, αν και για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV, ίσως μειωθεί τελικά στους 350, ενώ και η ροπή θα μειωθεί στα 450Nm -από τα 490 των προβλέψεων της Nissan.
Η λύση των ηλεκτρικών turbo επιλέχθηκε για να αυξηθεί η ροπή, χωρίς όμως να καταναλώνονται μεγάλα ποσά ενέργειας. H ισχύς θα μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω κεντρικού, ενεργού, διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και εξατάχυτου κιβωτίου της Gertrag, ενώ αργότερα -τέλη 2004 ή αρχές 2005- θα ακολουθήσει και CVT έκδοση.
Το νέο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, οι οποίες καθυστερούν λόγω των προβλημάτων που ενέσκηψαν από την υπερβολική ισχύ του αυτοκινήτου, παρά την ύπαρξη του ενεργού διαφορικού, το οποίο θα κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων με βάση όχι μόνο την πρόσφυση αλλά και τις στροφές του κινητήρα.
Το νέο GT-R βασίζεται στο ήδη υπάρχον πλαίσιο που χρησιμοποιούν τα 'ιαπωνο-αμερικανικά' Skyline και Infinity G35 Coupe, αλλά απαιτούνται προφανώς οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στην επιπλέον ισχύ. Σε αυτό το σημείο εμπλέκεται η Lotus, η οποία θα εξελίξει με τη συνεργασία της Nissan μια υδραυλική ενεργητική ανάρτηση. Η αγγλική εταιρεία με την τεχνογνωσία που διαθέτει υποστηρίζει ότι το νέο GT-R δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο του παρελθόντος, ικανοποιώντας και τους Αμερικανούς οδηγούς που προτιμούν την άνεση, αλλά και τους 'δυναμικούς' Ευρωπαίους.
Για το σύστημα πέδησης, με τεχνολογία 'brake by wire', υπεύθυνη είναι φυσικά η Brembo, η οποία υπόσχεται, εκτός από κορυφαία απόδοση, σπορτίφ αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Αν πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές εντυπωσιάζουν, δεν ισχύει το ίδιο και για την εξωτερική του εμφάνιση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Υπάρχει εμφανής σχέση με το πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκιο του 2001, αλλά μερικές από τις 'επιθετικές' λεπτομέρειες έχουν εξαλειφθεί, ώστε η έκδοση παραγωγής να είναι πιο διακριτική.
-
Απο το in.gr
Μπορεί το Nissan GT-R να θεωρείται το πιο προηγμένο ιαπωνικό supercar, ωστόσο κάτω από το αμάξωμά του κρύβονται αρκετά βρετανικά στοιχεία.
Στις φωτογραφίες αποκαλύπτεται η μορφή του νέου μοντέλου της Nissan και μάλλον δεν απέχει πολύ από την τελική που θα δούμε στους δρόμους. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ένα state of the art αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν τους εμπόδισε να ζητήσουν τη βοήθεια της Cosworth για τη βελτίωση του κινητήρα του, αλλά και της Lotus για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.
Το 'παγκόσμιο' GT-R θα έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις αγορές, θα είναι εξοπλισμένο με το V6 κινητήρα των 3.500κ.εκ. του 350Ζ, αλλά με την αρωγή δύο ηλεκτρικών turbo η ισχύς θα μπορεί να φτάνει στους 400 ίππους, αν και για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV, ίσως μειωθεί τελικά στους 350, ενώ και η ροπή θα μειωθεί στα 450Nm -από τα 490 των προβλέψεων της Nissan.
Η λύση των ηλεκτρικών turbo επιλέχθηκε για να αυξηθεί η ροπή, χωρίς όμως να καταναλώνονται μεγάλα ποσά ενέργειας. H ισχύς θα μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω κεντρικού, ενεργού, διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και εξατάχυτου κιβωτίου της Gertrag, ενώ αργότερα -τέλη 2004 ή αρχές 2005- θα ακολουθήσει και CVT έκδοση.
Το νέο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, οι οποίες καθυστερούν λόγω των προβλημάτων που ενέσκηψαν από την υπερβολική ισχύ του αυτοκινήτου, παρά την ύπαρξη του ενεργού διαφορικού, το οποίο θα κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων με βάση όχι μόνο την πρόσφυση αλλά και τις στροφές του κινητήρα.
Το νέο GT-R βασίζεται στο ήδη υπάρχον πλαίσιο που χρησιμοποιούν τα 'ιαπωνο-αμερικανικά' Skyline και Infinity G35 Coupe, αλλά απαιτούνται προφανώς οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στην επιπλέον ισχύ. Σε αυτό το σημείο εμπλέκεται η Lotus, η οποία θα εξελίξει με τη συνεργασία της Nissan μια υδραυλική ενεργητική ανάρτηση. Η αγγλική εταιρεία με την τεχνογνωσία που διαθέτει υποστηρίζει ότι το νέο GT-R δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο του παρελθόντος, ικανοποιώντας και τους Αμερικανούς οδηγούς που προτιμούν την άνεση, αλλά και τους 'δυναμικούς' Ευρωπαίους.
Για το σύστημα πέδησης, με τεχνολογία 'brake by wire', υπεύθυνη είναι φυσικά η Brembo, η οποία υπόσχεται, εκτός από κορυφαία απόδοση, σπορτίφ αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Αν πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές εντυπωσιάζουν, δεν ισχύει το ίδιο και για την εξωτερική του εμφάνιση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Υπάρχει εμφανής σχέση με το πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκιο του 2001, αλλά μερικές από τις 'επιθετικές' λεπτομέρειες έχουν εξαλειφθεί, ώστε η έκδοση παραγωγής να είναι πιο διακριτική.
-
Απο το in.gr
Μπορεί το Nissan GT-R να θεωρείται το πιο προηγμένο ιαπωνικό supercar, ωστόσο κάτω από το αμάξωμά του κρύβονται αρκετά βρετανικά στοιχεία.
Στις φωτογραφίες αποκαλύπτεται η μορφή του νέου μοντέλου της Nissan και μάλλον δεν απέχει πολύ από την τελική που θα δούμε στους δρόμους. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ένα state of the art αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν τους εμπόδισε να ζητήσουν τη βοήθεια της Cosworth για τη βελτίωση του κινητήρα του, αλλά και της Lotus για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.
Το 'παγκόσμιο' GT-R θα έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις αγορές, θα είναι εξοπλισμένο με το V6 κινητήρα των 3.500κ.εκ. του 350Ζ, αλλά με την αρωγή δύο ηλεκτρικών turbo η ισχύς θα μπορεί να φτάνει στους 400 ίππους, αν και για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV, ίσως μειωθεί τελικά στους 350, ενώ και η ροπή θα μειωθεί στα 450Nm -από τα 490 των προβλέψεων της Nissan.
Η λύση των ηλεκτρικών turbo επιλέχθηκε για να αυξηθεί η ροπή, χωρίς όμως να καταναλώνονται μεγάλα ποσά ενέργειας. H ισχύς θα μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω κεντρικού, ενεργού, διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και εξατάχυτου κιβωτίου της Gertrag, ενώ αργότερα -τέλη 2004 ή αρχές 2005- θα ακολουθήσει και CVT έκδοση.
Το νέο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, οι οποίες καθυστερούν λόγω των προβλημάτων που ενέσκηψαν από την υπερβολική ισχύ του αυτοκινήτου, παρά την ύπαρξη του ενεργού διαφορικού, το οποίο θα κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων με βάση όχι μόνο την πρόσφυση αλλά και τις στροφές του κινητήρα.
Το νέο GT-R βασίζεται στο ήδη υπάρχον πλαίσιο που χρησιμοποιούν τα 'ιαπωνο-αμερικανικά' Skyline και Infinity G35 Coupe, αλλά απαιτούνται προφανώς οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στην επιπλέον ισχύ. Σε αυτό το σημείο εμπλέκεται η Lotus, η οποία θα εξελίξει με τη συνεργασία της Nissan μια υδραυλική ενεργητική ανάρτηση. Η αγγλική εταιρεία με την τεχνογνωσία που διαθέτει υποστηρίζει ότι το νέο GT-R δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο του παρελθόντος, ικανοποιώντας και τους Αμερικανούς οδηγούς που προτιμούν την άνεση, αλλά και τους 'δυναμικούς' Ευρωπαίους.
Για το σύστημα πέδησης, με τεχνολογία 'brake by wire', υπεύθυνη είναι φυσικά η Brembo, η οποία υπόσχεται, εκτός από κορυφαία απόδοση, σπορτίφ αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Αν πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές εντυπωσιάζουν, δεν ισχύει το ίδιο και για την εξωτερική του εμφάνιση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Υπάρχει εμφανής σχέση με το πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκιο του 2001, αλλά μερικές από τις 'επιθετικές' λεπτομέρειες έχουν εξαλειφθεί, ώστε η έκδοση παραγωγής να είναι πιο διακριτική.
-
Κατα την γνωμη μου, μοιαζει αρκετα επιθετικο και μαλιστα δεν βλεπω τιποτε κακο με το ντισάιν που βλεπω σε αυτες τις φωτο.
-
Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;Νικος
Μαντευω 2+2
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;
Νικος
Μαντευω 2+2
2+2 ειναι καλα. Εχεις ημερομηνιες ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ; Θα το φερουν σαν Νισσαν η σαν Ινφινιτι;
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;
Νικος
Μαντευω 2+2
2+2 ειναι καλα. Εχεις ημερομηνιες ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ; Θα το φερουν σαν Νισσαν η σαν Ινφινιτι;
Νικος
Στις ΗΠΑ στα μεσα του 2004 ως Νισσαν απο οτι φενετε για τωρα. Το 2+2 ειναι εκει για λογους κοστους ασφαλειας by the way. Ο ιδιος λογος που τα 911 ειναι 2+2.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;
Νικος
Μαντευω 2+2
2+2 ειναι καλα. Εχεις ημερομηνιες ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ; Θα το φερουν σαν Νισσαν η σαν Ινφινιτι;
Νικος
Στις ΗΠΑ στα μεσα του 2004 ως Νισσαν απο οτι φενετε για τωρα. Το 2+2 ειναι εκει για λογους κοστους ασφαλειας by the way. Ο ιδιος λογος που τα 911 ειναι 2+2.
και επισης για τυχον οικογενειαρχες με πανω απο δυο ατομα στην οικογενεια.
Ακουσες τιποτα για τιμες στις ΗΠΑ;
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ακουσες τιποτα για τιμες στις ΗΠΑ;Νικος
Οχι. Μαντευω $52-$62Κ.
-
Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...Mporw na fantastw. Tha exei kalyteri apodwsh apo xamiles strofes dioti den eksartate apo tin taxythta twn kausaeriwn.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...Χεχε Γαβριήλ πεθαίνεις να εξηγήσεις ε;Αφού σου αρέσει πες μας λοιπόν τι είναι τα ηλεκτρικά turbo (αν και φαντάζομαι)
-
Eλπίζω να συνεχίσει το θρύλο των Skyline. Σχεδιαστικιά είναι όσο intriguing πρέπει αν και δεν θα επικροτήσω το family look του με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Το Skyline είναι πάντα Skyline όμως και τίποτα δεν το αλλάζει αυτό! R35 λοιπόν!
-
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΕΝ ΕΛΛΑΔΑ????
-
Ο χρήστης opelcorsa έγραψε:
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΕΝ ΕΛΛΑΔΑ????Καργα εισαγωγες να φαει ο λαος Skylines.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ακουσες τιποτα για τιμες στις ΗΠΑ;
Νικος
Οχι. Μαντευω $52-$62Κ.
Αντε παλι. Να ακυρωσω το STi και να περιμενω αυτο...
Αλλα $50-60 χιλ. Ο CEO θα με δαγκωσειΝικος
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...
Χεχε Γαβριήλ πεθαίνεις να εξηγήσεις ε;Αφού σου αρέσει πες μας λοιπόν τι είναι τα ηλεκτρικά turbo (αν και φαντάζομαι)
Δεν ειναι οτι 'πεθενω να εξηγησω'. Θα ανηγα ξεχωριστο τεχνικο θρεντ εαν ηταν ετσι. Απλως το θεωρω ως κατι που θα δουμε στο κοντινο μελλον και σε φτηνοτερα αυτοκινητα και ως κατι πολυ θετικο για τον χωρο. Αυτο ειναι ολο.
Νεο Skyline GT-R photos and specs