Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Skyline GT-R photos and specs
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Skyline GT-R photos and specs
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    17
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Απο το in.gr

      Μπορεί το Nissan GT-R να θεωρείται το πιο προηγμένο ιαπωνικό supercar, ωστόσο κάτω από το αμάξωμά του κρύβονται αρκετά βρετανικά στοιχεία.

      Στις φωτογραφίες αποκαλύπτεται η μορφή του νέου μοντέλου της Nissan και μάλλον δεν απέχει πολύ από την τελική που θα δούμε στους δρόμους. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ένα state of the art αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν τους εμπόδισε να ζητήσουν τη βοήθεια της Cosworth για τη βελτίωση του κινητήρα του, αλλά και της Lotus για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.

      Το 'παγκόσμιο' GT-R θα έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις αγορές, θα είναι εξοπλισμένο με το V6 κινητήρα των 3.500κ.εκ. του 350Ζ, αλλά με την αρωγή δύο ηλεκτρικών turbo η ισχύς θα μπορεί να φτάνει στους 400 ίππους, αν και για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV, ίσως μειωθεί τελικά στους 350, ενώ και η ροπή θα μειωθεί στα 450Nm -από τα 490 των προβλέψεων της Nissan.

      Η λύση των ηλεκτρικών turbo επιλέχθηκε για να αυξηθεί η ροπή, χωρίς όμως να καταναλώνονται μεγάλα ποσά ενέργειας. H ισχύς θα μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω κεντρικού, ενεργού, διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και εξατάχυτου κιβωτίου της Gertrag, ενώ αργότερα -τέλη 2004 ή αρχές 2005- θα ακολουθήσει και CVT έκδοση.

      Το νέο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, οι οποίες καθυστερούν λόγω των προβλημάτων που ενέσκηψαν από την υπερβολική ισχύ του αυτοκινήτου, παρά την ύπαρξη του ενεργού διαφορικού, το οποίο θα κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων με βάση όχι μόνο την πρόσφυση αλλά και τις στροφές του κινητήρα.

      Το νέο GT-R βασίζεται στο ήδη υπάρχον πλαίσιο που χρησιμοποιούν τα 'ιαπωνο-αμερικανικά' Skyline και Infinity G35 Coupe, αλλά απαιτούνται προφανώς οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στην επιπλέον ισχύ. Σε αυτό το σημείο εμπλέκεται η Lotus, η οποία θα εξελίξει με τη συνεργασία της Nissan μια υδραυλική ενεργητική ανάρτηση. Η αγγλική εταιρεία με την τεχνογνωσία που διαθέτει υποστηρίζει ότι το νέο GT-R δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο του παρελθόντος, ικανοποιώντας και τους Αμερικανούς οδηγούς που προτιμούν την άνεση, αλλά και τους 'δυναμικούς' Ευρωπαίους.

      Για το σύστημα πέδησης, με τεχνολογία 'brake by wire', υπεύθυνη είναι φυσικά η Brembo, η οποία υπόσχεται, εκτός από κορυφαία απόδοση, σπορτίφ αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Αν πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές εντυπωσιάζουν, δεν ισχύει το ίδιο και για την εξωτερική του εμφάνιση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Υπάρχει εμφανής σχέση με το πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκιο του 2001, αλλά μερικές από τις 'επιθετικές' λεπτομέρειες έχουν εξαλειφθεί, ώστε η έκδοση παραγωγής να είναι πιο διακριτική.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gavriil1 last edited by

        Απο το in.gr

        Μπορεί το Nissan GT-R να θεωρείται το πιο προηγμένο ιαπωνικό supercar, ωστόσο κάτω από το αμάξωμά του κρύβονται αρκετά βρετανικά στοιχεία.

        Στις φωτογραφίες αποκαλύπτεται η μορφή του νέου μοντέλου της Nissan και μάλλον δεν απέχει πολύ από την τελική που θα δούμε στους δρόμους. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ένα state of the art αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν τους εμπόδισε να ζητήσουν τη βοήθεια της Cosworth για τη βελτίωση του κινητήρα του, αλλά και της Lotus για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.

        Το 'παγκόσμιο' GT-R θα έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις αγορές, θα είναι εξοπλισμένο με το V6 κινητήρα των 3.500κ.εκ. του 350Ζ, αλλά με την αρωγή δύο ηλεκτρικών turbo η ισχύς θα μπορεί να φτάνει στους 400 ίππους, αν και για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV, ίσως μειωθεί τελικά στους 350, ενώ και η ροπή θα μειωθεί στα 450Nm -από τα 490 των προβλέψεων της Nissan.

        Η λύση των ηλεκτρικών turbo επιλέχθηκε για να αυξηθεί η ροπή, χωρίς όμως να καταναλώνονται μεγάλα ποσά ενέργειας. H ισχύς θα μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω κεντρικού, ενεργού, διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και εξατάχυτου κιβωτίου της Gertrag, ενώ αργότερα -τέλη 2004 ή αρχές 2005- θα ακολουθήσει και CVT έκδοση.

        Το νέο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, οι οποίες καθυστερούν λόγω των προβλημάτων που ενέσκηψαν από την υπερβολική ισχύ του αυτοκινήτου, παρά την ύπαρξη του ενεργού διαφορικού, το οποίο θα κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων με βάση όχι μόνο την πρόσφυση αλλά και τις στροφές του κινητήρα.

        Το νέο GT-R βασίζεται στο ήδη υπάρχον πλαίσιο που χρησιμοποιούν τα 'ιαπωνο-αμερικανικά' Skyline και Infinity G35 Coupe, αλλά απαιτούνται προφανώς οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στην επιπλέον ισχύ. Σε αυτό το σημείο εμπλέκεται η Lotus, η οποία θα εξελίξει με τη συνεργασία της Nissan μια υδραυλική ενεργητική ανάρτηση. Η αγγλική εταιρεία με την τεχνογνωσία που διαθέτει υποστηρίζει ότι το νέο GT-R δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο του παρελθόντος, ικανοποιώντας και τους Αμερικανούς οδηγούς που προτιμούν την άνεση, αλλά και τους 'δυναμικούς' Ευρωπαίους.

        Για το σύστημα πέδησης, με τεχνολογία 'brake by wire', υπεύθυνη είναι φυσικά η Brembo, η οποία υπόσχεται, εκτός από κορυφαία απόδοση, σπορτίφ αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Αν πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές εντυπωσιάζουν, δεν ισχύει το ίδιο και για την εξωτερική του εμφάνιση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Υπάρχει εμφανής σχέση με το πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκιο του 2001, αλλά μερικές από τις 'επιθετικές' λεπτομέρειες έχουν εξαλειφθεί, ώστε η έκδοση παραγωγής να είναι πιο διακριτική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gavriil1 last edited by

          Απο το in.gr

          Μπορεί το Nissan GT-R να θεωρείται το πιο προηγμένο ιαπωνικό supercar, ωστόσο κάτω από το αμάξωμά του κρύβονται αρκετά βρετανικά στοιχεία.

          Στις φωτογραφίες αποκαλύπτεται η μορφή του νέου μοντέλου της Nissan και μάλλον δεν απέχει πολύ από την τελική που θα δούμε στους δρόμους. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ένα state of the art αυτοκίνητο, ωστόσο αυτό δεν τους εμπόδισε να ζητήσουν τη βοήθεια της Cosworth για τη βελτίωση του κινητήρα του, αλλά και της Lotus για τη ρύθμιση των αναρτήσεων.

          Το 'παγκόσμιο' GT-R θα έχει κοινές προδιαγραφές για όλες τις αγορές, θα είναι εξοπλισμένο με το V6 κινητήρα των 3.500κ.εκ. του 350Ζ, αλλά με την αρωγή δύο ηλεκτρικών turbo η ισχύς θα μπορεί να φτάνει στους 400 ίππους, αν και για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro IV, ίσως μειωθεί τελικά στους 350, ενώ και η ροπή θα μειωθεί στα 450Nm -από τα 490 των προβλέψεων της Nissan.

          Η λύση των ηλεκτρικών turbo επιλέχθηκε για να αυξηθεί η ροπή, χωρίς όμως να καταναλώνονται μεγάλα ποσά ενέργειας. H ισχύς θα μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς μέσω κεντρικού, ενεργού, διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και εξατάχυτου κιβωτίου της Gertrag, ενώ αργότερα -τέλη 2004 ή αρχές 2005- θα ακολουθήσει και CVT έκδοση.

          Το νέο μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών, οι οποίες καθυστερούν λόγω των προβλημάτων που ενέσκηψαν από την υπερβολική ισχύ του αυτοκινήτου, παρά την ύπαρξη του ενεργού διαφορικού, το οποίο θα κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων με βάση όχι μόνο την πρόσφυση αλλά και τις στροφές του κινητήρα.

          Το νέο GT-R βασίζεται στο ήδη υπάρχον πλαίσιο που χρησιμοποιούν τα 'ιαπωνο-αμερικανικά' Skyline και Infinity G35 Coupe, αλλά απαιτούνται προφανώς οι απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε να αντεπεξέλθει στην επιπλέον ισχύ. Σε αυτό το σημείο εμπλέκεται η Lotus, η οποία θα εξελίξει με τη συνεργασία της Nissan μια υδραυλική ενεργητική ανάρτηση. Η αγγλική εταιρεία με την τεχνογνωσία που διαθέτει υποστηρίζει ότι το νέο GT-R δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα αντίστοιχο του παρελθόντος, ικανοποιώντας και τους Αμερικανούς οδηγούς που προτιμούν την άνεση, αλλά και τους 'δυναμικούς' Ευρωπαίους.

          Για το σύστημα πέδησης, με τεχνολογία 'brake by wire', υπεύθυνη είναι φυσικά η Brembo, η οποία υπόσχεται, εκτός από κορυφαία απόδοση, σπορτίφ αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση. Αν πάντως οι τεχνικές προδιαγραφές εντυπωσιάζουν, δεν ισχύει το ίδιο και για την εξωτερική του εμφάνιση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Υπάρχει εμφανής σχέση με το πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην έκθεση του Τόκιο του 2001, αλλά μερικές από τις 'επιθετικές' λεπτομέρειες έχουν εξαλειφθεί, ώστε η έκδοση παραγωγής να είναι πιο διακριτική.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Κατα την γνωμη μου, μοιαζει αρκετα επιθετικο και μαλιστα δεν βλεπω τιποτε κακο με το ντισάιν που βλεπω σε αυτες τις φωτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              titsataki last edited by

              Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gavriil1 last edited by

                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;

                Νικος

                Μαντευω 2+2

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  titsataki last edited by

                  Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                  Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;

                  Νικος

                  Μαντευω 2+2

                  2+2 ειναι καλα. Εχεις ημερομηνιες ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ; Θα το φερουν σαν Νισσαν η σαν Ινφινιτι;

                  Νικος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                    Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;

                    Νικος

                    Μαντευω 2+2

                    2+2 ειναι καλα. Εχεις ημερομηνιες ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ; Θα το φερουν σαν Νισσαν η σαν Ινφινιτι;

                    Νικος

                    Στις ΗΠΑ στα μεσα του 2004 ως Νισσαν απο οτι φενετε για τωρα. Το 2+2 ειναι εκει για λογους κοστους ασφαλειας by the way. Ο ιδιος λογος που τα 911 ειναι 2+2.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                      Επιτελους με AWD. Θυμιζει το 350Ζ. Υποθετω θα ειναι διθεσιο;

                      Νικος

                      Μαντευω 2+2

                      2+2 ειναι καλα. Εχεις ημερομηνιες ποτε θα ερθει στις ΗΠΑ; Θα το φερουν σαν Νισσαν η σαν Ινφινιτι;

                      Νικος

                      Στις ΗΠΑ στα μεσα του 2004 ως Νισσαν απο οτι φενετε για τωρα. Το 2+2 ειναι εκει για λογους κοστους ασφαλειας by the way. Ο ιδιος λογος που τα 911 ειναι 2+2.

                      και επισης για τυχον οικογενειαρχες με πανω απο δυο ατομα στην οικογενεια.

                      Ακουσες τιποτα για τιμες στις ΗΠΑ;

                      Νικος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gavriil1 last edited by

                        Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                        Ακουσες τιποτα για τιμες στις ΗΠΑ;

                        Νικος

                        Οχι. Μαντευω $52-$62Κ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gavriil1 last edited by

                          Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            a4-turbo last edited by

                            Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                            Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...

                            Mporw na fantastw. Tha exei kalyteri apodwsh apo xamiles strofes dioti den eksartate apo tin taxythta twn kausaeriwn.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              makinen last edited by

                              Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                              Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...

                              Χεχε Γαβριήλ πεθαίνεις να εξηγήσεις ε;Αφού σου αρέσει πες μας λοιπόν τι είναι τα ηλεκτρικά turbo (αν και φαντάζομαι)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                papazent last edited by

                                Eλπίζω να συνεχίσει το θρύλο των Skyline. Σχεδιαστικιά είναι όσο intriguing πρέπει αν και δεν θα επικροτήσω το family look του με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Το Skyline είναι πάντα Skyline όμως και τίποτα δεν το αλλάζει αυτό! R35 λοιπόν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opelcorsa last edited by

                                  ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΕΝ ΕΛΛΑΔΑ????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Ο χρήστης opelcorsa έγραψε:
                                    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΕΝ ΕΛΛΑΔΑ????

                                    Καργα εισαγωγες να φαει ο λαος Skylines.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      titsataki last edited by

                                      Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                                      Ακουσες τιποτα για τιμες στις ΗΠΑ;

                                      Νικος

                                      Οχι. Μαντευω $52-$62Κ.

                                      Αντε παλι. Να ακυρωσω το STi και να περιμενω αυτο...
                                      Αλλα $50-60 χιλ. Ο CEO θα με δαγκωσει

                                      Νικος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gavriil1 last edited by

                                        Ο χρήστης makinen έγραψε:

                                        Το παραξενο ειναι οτι κανεις δεν ρωτησε, τι ειναι Ηλεκτρικα Τουρμπο. Χμμμ...

                                        Χεχε Γαβριήλ πεθαίνεις να εξηγήσεις ε;Αφού σου αρέσει πες μας λοιπόν τι είναι τα ηλεκτρικά turbo (αν και φαντάζομαι)

                                        Δεν ειναι οτι 'πεθενω να εξηγησω'. Θα ανηγα ξεχωριστο τεχνικο θρεντ εαν ηταν ετσι. Απλως το θεωρω ως κατι που θα δουμε στο κοντινο μελλον και σε φτηνοτερα αυτοκινητα και ως κατι πολυ θετικο για τον χωρο. Αυτο ειναι ολο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr