-
ψαχνω αυτοκινητο για μετακινησεις στη θεσσαλονικη.εχω βρει ενα Uno τurbo με 2000ε και ενα 1.1 με 1500ε
το μεν turbo einai se metria katastash
το 1.1 ειναι σε καλη κατασταση.
οι τιμες ειναι καλες?
γνωριζει κανεις την ιπποδυναμη του turbo?
euxaristw -
ψαχνω αυτοκινητο για μετακινησεις στη θεσσαλονικη.εχω βρει ενα Uno τurbo με 2000ε και ενα 1.1 με 1500ε
το μεν turbo einai se metria katastash
το 1.1 ειναι σε καλη κατασταση.
οι τιμες ειναι καλες?
γνωριζει κανεις την ιπποδυναμη του turbo?
euxaristw -
ψαχνω αυτοκινητο για μετακινησεις στη θεσσαλονικη.εχω βρει ενα Uno τurbo με 2000ε και ενα 1.1 με 1500ε
το μεν turbo einai se metria katastash
το 1.1 ειναι σε καλη κατασταση.
οι τιμες ειναι καλες?
γνωριζει κανεις την ιπποδυναμη του turbo?
euxaristw -
Ο χρήστης mourgos7 έγραψε:
ψαχνω αυτοκινητο για μετακινησεις στη θεσσαλονικη.εχω βρει ενα Uno τurbo με 2000ε και ενα 1.1 με 1500ε
το μεν turbo einai se metria katastash
το 1.1 ειναι σε καλη κατασταση.
οι τιμες ειναι καλες?
γνωριζει κανεις την ιπποδυναμη του turbo?
euxaristwΝομιζω οτι το τουρμπο ειναι 118 αλογα.
-
Οσα και να είναι, turbo αυτοκίνητο 15ετίας (λίγο-πολύ) για αστικές μετακινήσεις είναι (κατά την άποψή μου) λάθος.
-
το UNO turbo τοχει ο κολλητος μου. ειναι γυρω στα 120κατι αλογα αν θυμαμαι καλα, και γενικα δεν τουχει βγαλει ιδιαιτερα προβληματα.
αν δεν εισαι ολη την ωρα με τουρμπο νομιζω οτι καιει βενζινη κανονικα.
στο χερι σου (ή μαλλον στο ποδι σου) ειναι αυτο.ο φιλος μου τοχε παρει 2.500 ευρω πριν 1,5 χρονο-2 χρονια
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσα και να είναι, turbo αυτοκίνητο 15ετίας (λίγο-πολύ) για αστικές μετακινήσεις είναι (κατά την άποψή μου) λάθος.Και κατά την δική μου γνώμη επίσης!
-
ki egw etsi lew.telwspantwn.
1500 gia uno se arketa kalh katastash pws sas fainontai?me kteo kai me ola ta service
?? -
Ο χρήστης mourgos7 έγραψε:
ki egw etsi lew.telwspantwn.
1500 gia uno se arketa kalh katastash pws sas fainontai?me kteo kai me ola ta service
??Εγώ νομίζω ότι είναι καλή πρόταση.
-
Πρέπει όμως να το οδηγήσεις.
-
Να το πας σε κάποιον για να διαπιστώσει μην τυχόν είναι τρακαρισμένο. Επίσης να το κοιτάξεις από κάτω για να δεις αν έχει τίποτα σκουριές. Θα ήταν προτιμότερο το αμάξι να μην έχει 'μπαλώματα' (αυτά συνήθως τοποθετούνται στους θόλους/φτερά των τροχών). Αν το χρώμα δεν είναι κομμένο, ακόμα καλύτερα!!! (αλλιώς ένα κερωματάκι δεν θα ήταν άσχημο...)
-
Απο μέσα μπορεί κάποιος να δει τα πλαστικά, τα οποία φυσικά καλό είναι να είναι σε καλή κατάσταση, να μην έχουν ρωγμές, γρατζουνιές κ.τ.λ. Το ίδιο ισχύει και για τις ταπετσαρίες/μοκέτες. Υπερβολικοί τριγμοί ενδεχομένως να σημαίνουν ότι το αμάξι ήτανε 'για τα χωράφια' πριν έρθει στα χέρια σου.
-
Σκόπιμο είναι να δεις τους ρύπους του κινητήρα, μέσω της ΚΕΚ (αν έχει, είναι μια πολύ καλή ένδειξη για την κατάσταση του κινητήρα). Καλό είναι να μην ακούγονται ιμάντες, ρουλεμάν κ.τ.λ. Ο ήχος του κινητήρα είναι σημαντικό να είναι 'καθαρός' και στρωτός. Φυσικά με καλή βενζίνη δεν πρέπει να χτυπάει (σχεδόν καθόλου) πειράκια, κάτι που θα μαρτυρούσε ότι ο κινητήρας αυτός θέλει εσωτερικό καθάρισμα / γυάλισμα και πιθανόν να έχει πρόβλημα με τις αναθυμιάσεις του (φθαρμένα ελατήρια, φθαρμένοι οδηγοί βαλβίδων κ.τ.λ.). Ο συγκεκριμένος κινητήρας πρέπει να τραβάει πολύ καλά από τα χαμηλά. Επίσης ένα τέστ, για να μετρηθούν οι απώλειες συμπίεσης, δεν θα έκανε κακό. Επίσης μπορείς να βάλεις κάποιον μηχανικό να ελέγξει αν υπάρχει καμμένη φλάντζα.
Ένας οπτικός έλεγχος του κινητήρα θα σε βοηθούσε να καταλάβεις αν υπάρχουν διαρροές λαδιού, παραφλού, υγρών μπαταρίας (τα τελευταία μπορεί να προσβάλουν χημικά το χρώμα και την λαμαρίνα μέσα στον χώρο του κινητήρα). -
Το σαζμάν πρέπει να έχει καλή αίσθηση και προπάντων να μην κάνει θόρυβο, κάτι που υποδεικνύει την ύπαρξη φθαρμένων οδοντώσεων (εκκοιλάνσεις στις παρειές των δοντιών), να μην πετάει ταχύτητες (κατεστραμμένη κωνικότητα των δοντιών των κόμπλερ) και φυσικά να μην έχει πρόβλημα στα κατεβάσματα (φθαρμένες κωνικότητες των συγχρονιζέ, ή αλλοιωμένα δακτυλίδια συγχρονισμού), κυρίως από 3η σε 2α (συνηθέστερο κατέβασμα, ειδικά μέσα στην πόλη).
-
Αν έχει τίποτα προβλήματα με ρουλεμάν τροχών ή μπιλιοφόρους κ.τ.λ., θα χρειαστεί να πληρώσεις κάποια χρήματα, αλλά δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να σε αποθαρρύνει, εφόσον φυσικά με όλα τα υπόλοιπα το αμάξι είναι ΟΚ.
-
Επίσης τα αμορτισέρ του πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση. Άμα θες, πίεσε το αμάξωμα δυνατά στο ύψος ενός τροχού και δες πόσο γρήγορα θα κάνει απόσβεση το αντίστοιχο αμορτισέρ. Καλό είναι να κάνει μόνο μια ταλάντωση.
Τα λάστιχα φυσικά και θα πρέπει να είναι σωστά. Υπερβολική και μονόπλευρη φθορά στα λάστιχα σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα με την γεωμετρία των τροχών!
Τα φρένα θα πρέπει να πιάνουν καλά και το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος να μην έχει την τάση να πάει αριστερά-δεξιά. Επίσης σταμάτα σε μια κατηφόρα και πάτα το φρένο. Αν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα (με το φρένο συνεχώς πατημένο) το αμάξι αρχίσει να τσουλάει (απώλεια πίεσης στο κύκλωμα των φρένων), σημαίνει οτι η αντλία των φρένων έχει πρόβλημα και μάλλον θέλει αλλαγή.
Στον μηχανικό που θα το πας, πες του να ελέγξει και το τιμόνι για τυχόν τζόγους. Αν έχει τζόγους μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις κρεμαγιέρα. Βέβαια αυτό δεν ισχύει πάντα. Στο δικό μου (127), όταν είχε αποκτήσει τζόγους το τιμόνι, αλλάξαμε κάτι αποστάτες που βρίσκονταν σε κάθε τέρμα της διαδρομής του τιμονιού και όλα ήταν ΟΚ! (δεν θυμάμαι καλά όμως τις λεπτομέρειες).
Τον ίδιο έλεγχο θα πρέπει να κάνεις και για τα ψαλίδια της ανάρτησης. Οι μηχανικοί βάζουν έναν μοχλό πάνω στο σινεμπλόκ του ψαλιδιού και το πιέζουν να δουν αν υπάρχει υπερβολική χάρη (τζόγος) -
Μην ξεχάσεις να ελέγξεις και τα ηλεκτρολογικά. Πρέπει όλες οι λυχνίες να ανάβουνε, χωρίς να επηρεάζουν την ταυτόχρονη λειτουργία άλλων (π.χ. πίσω στοπ με ταυτόχρονα αναμμένο φλας). Σε παλιά FIAT, μόλις άναβες το φλας, άναβε αμυδρά (κυρίως την νύχτα φαίνεται αυτό) το λαμπάκι του δυναμό. Αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί, αφού μάλλον είναι γνώρισμα των παλιών FIAT. Στο παλιό δικό μου (127) θερμαίνονταν πολύ και το κλειδί της μίζας, όσο το αμάξι λειτουργούσε! Δεν ξέρω γιατί!
Αυτά!!!
-
-
oxi apla me kalypses,alla me yper-kalupses
euxaristw poly -
Ο χρήστης mourgos7 έγραψε:
oxi apla me kalypses,alla me yper-kalupses
euxaristw polyΤίποτα!
-
πληροφορίες απο πρώτο χέρι. Αγόρασα ΟΥΝΟ ΤΟΥΡΜΠΟ 1400 μοντ 92 καίει αμόλυβδη, με 162.000 χμ το 2000, τώρα έχει 366.000 χμ . Είτε το πατάς είτε όχι το ίδιο καίει (τα 200-210 τάχω για ψωμοτύρι), 10 λίτρα στα 100 χμ. Μόνον όταν πήγα Βουλγαρία Ρουμανία Τουρκία κατέβηκε στα 7 λίτρα στα 100 αλλά με ταχύτητες ΤΟ ΠΟΛΥ μεχρι 70 χλμ. Άν το πάρεις δύσκολα θα πάς με 70...... Συντηρείται άψογα απο τον Γίώργο Οικονομίδη κάτοχος και ο ίδιος ενός ίδιου αγωνιστικού .
Και μετά απο όλα αυτά μπορώ να σου πώ ότι δεν το χρησιμοποιώ στην πόλη. γιατί έχει πολύ βαρύ τιμόνι εφόσον δεν διαθέτει υποβοήθηση , δεν μπορεί να ανέβει πεζοδρόμιο ψηλότερα απο σπιρτόκουτο και σίγουρα δεν θα μου άρεσε να μου το ακουμπήσουν τώρα που το έχω φρεσκοβαμμένο. Μέσα στην πόλη έχω ένα ερειπωμένο Ρενώ και ένα ποδήλατο.
Σου εύχομαι ότι και αν διαλέξεις να σου βγεί καλό -
Και 'γω για το Turbo θα ψηνόμουν...
Να μην επηρεάσουμε όμως τον φίλο μας!
-
Εγώ έχω ένα Fiat Uno 1.0 92' μοντελο και μπορώ να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές. Το έχω από πρώτο χέρι και του έχω πιει το αίμα. Αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα σε σύγκριση με τα uno δύο φίλων μου το δικό μου να είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση.
Άρα πρέπει να προσέξεις πολύ τα σημεία που ανάλυσε ο φίλος πιο πάνω και κυρίως αν χάνει λάδια μιας και όλα τα uno χάνουν, αν χάνει νερά το ψυγείο (χαρακτηριστικό γνώρισμα τον fiat της περασμένης δεκαετίας κι αυτό) και γενικώς αν έχει συντηρηθεί σωστά.
Επίσης καλύτερα απόφυγε το turbo γιατί αν έχω σκίσει εγώ το χιλιαράκι φαντάσου αυτό τι θα 'χει τραβήξει.
Και άλλη μια φιλική συμβουλή: Πάρε κάνα γιαπωνέζικο να βρεις την υγειά σου
-
Ο χρήστης mourgos7 έγραψε:
ki egw etsi lew.telwspantwn.
1500 gia uno se arketa kalh katastash pws sas fainontai?me kteo kai me ola ta service
??Για ούνο μην δώσεις πάνω απο 300 € και για την ακρίβεια και να στο χαρίζουν μην το πάρεις
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
ki egw etsi lew.telwspantwn.
1500 gia uno se arketa kalh katastash pws sas fainontai?me kteo kai me ola ta service
??Για ούνο μην δώσεις πάνω απο 300
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ki egw etsi lew.telwspantwn.
1500 gia uno se arketa kalh katastash pws sas fainontai?me kteo kai me ola ta service
??Για ούνο μην δώσεις πάνω απο 300
-
καλυτερα ουνο!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σωστά. Όσοι έχετε Ούνο, πετάξτε τα και πάρτε Opel, κατά προτίμηση το 3κύλινδρο 5πορτο 1,0 Κόρσα
εεεεεεεεεεεεεεεεεε... τι φταιει το κορσακι μουυυυυυυυυυ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ki egw etsi lew.telwspantwn.
1500 gia uno se arketa kalh katastash pws sas fainontai?me kteo kai me ola ta service
??Για ούνο μην δώσεις πάνω απο 300
uno turbo η 1.1?