Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δρόμοι προς αποφυγή!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Δρόμοι προς αποφυγή!
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    8
    12
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Σκεφτήκαμε με την αγάπη μου, να κάνουμε μία εκδρομή στην Εύβοια.
      Μένουμε, που μένουμε στην Ερέτρια για τις διακοπές μας, γιατί να μην πάμε, λέμε, μέχρι την αντίπερα ακτή της Εύβοιας, που βλέπει Αιγαίο, και όπως και να το δούμε, έχει και πιο ωραίες παραλίες, από αυτές του Ευβοικού.

      Ετοιμάζουμε τα πράγματά μας, μη φανταστείτε τίποτα φοβερό, πετσέτες, ένα νάυλον ψυγειάκι, που είχα την ηλίθια ιδέα, να βάλω μέσα και ντομάτες (και ήξερα ότι έχει όλο στροφές η διαδρομή, και ήξερα ότι δε θα πήγαινα αργά...), σε ένα πλαστικό σκεύος, το οποίο όμως δεν έκλεινε και πολύ καλά, φτιάξαμε και σάντουιτς, πήρα και μια μπύρα, νερά και φύγαμε...

      Έχουν φτιάξει πρόσφατα έναν καταπληκτικό δρόμο, που ξεκινάει 1 χιλιόμετρο μετά την επίσης καινούργια πλατεία της Ερέτριας, στρίβεις αριστερά, ακολουθεί απίστευτο στροφιλίκι, που θα το παρομοίαζες με ασφαλτοστρωμένο Pikes Peak, που σύμφωνα με την πινακίδα σε βγάζει σε Θεολόγο, Στενή Ευβοίας και Χιλιαδού. Στη Χιλιαδού λοιπόν, είχα πάει και μικρότερος με τους γονείς και μ άρεσε, οπότε βάλαμε τιμόνι για κει..

      Μετά το Pikes Peak, ακολουθεί ένα κομμάτι θεόστενου δρόμου, θεογλίστερου, που το αμάξι ολισθαίνει διαρκώς, αμά είσαι και τυχερός και η συνοδηγός σου δε γκρινιάζει-ζαλίζεται-ουρλιάζει-θέλει-να-κατέβει, το απολαμβάνεις...

      Τέλος πάντων μετά από 50 χιλιόμετρα ασφάλτου, κανά-δυο χωριά, και την γνωστή μυρωδιά κάμμενου τακακιού, βλέπουμε πινακίδα 'προς Χιλιαδού' γραμμένη στο χέρι, χωρίς χιλιομετρική ένδειξη.

      Εντάξει, μη θυμώνεις λέω από μέσα μου, πατημένος φάινεται ο χωματόδρομος, μη χαλάσεις τη διάθεσή σου, ήλπιζα ότι δεν θα ήταν και πολύ μακρύς και ότι όλα θα πήγαιναν καλά.
      Ρίχνω την ταχύτητά μου στα 5km/h, βάζουμε και μουσική και συνεχίζουμε με το ασφάλτινο μας αυτοκίνητο στο χωματόδρομο.

      Ο οποίος αποδείχθηκε 15 ολόκληρα χιλιόμετρα και πέρναγε από δύο χωριά.

      Στο γυρισμό δε, θέλοντας να πάμε προς Κύμη, αναγκαστικά περάσαμε πάλι από τον ίδιο χωματόδρομο. Δεν υπήρχε ίχνος πίσσας, μέχρι το Μετόχι, ένα χωριό, που απέχει από την Κύμη γύρω στα 20 χιλιόμετρα. Δηλαδή από Χιλιαδού, που σημειωτέον θα μπορούσε να είναι πόλος έλξης πολλών τουριστών, μέχρι το Μετόχι ήταν 14 περίπου χιλιόμετρα χώμα, και μετά άρχιζε η άσφαλτος μέχρι την Κύμη.

      Σήμανση μηδαμινή.

      Για αυτό (και για άλλα πολλά) μισώ αυτό το μπουρδέλο το κράτος, και δεν θα πάψω ποτέ να το βλέπω σαν τον μεγαλύτερο εχθρό μου. Γιατί πρώτο αυτό με έχει γραμμένο και με υπονομεύει.

      Είναι ανεπίτρεπτο μία έστω μικρή περιοχή της Ελλάδας, που συνδέει μάλιστα αρκετά χωριά, να παραμένει χωρίς οδικό δίκτυο, χωρίς σήμανση και χωρίς ηλεκτροφωτισμό! Τίποτα δεν έχει αλλάξει, αν το σκεφτείτε, από τη δεκαετία του '50.

      Και ως γνωστόν το οδικό δίκτυο, και ο φωτισμός, θεωρούνται οι βασικοί στόχοι, παγκοσμίως, στη διαδικασία εκσυγχρονισμού ενός κράτους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Σκεφτήκαμε με την αγάπη μου, να κάνουμε μία εκδρομή στην Εύβοια.
        Μένουμε, που μένουμε στην Ερέτρια για τις διακοπές μας, γιατί να μην πάμε, λέμε, μέχρι την αντίπερα ακτή της Εύβοιας, που βλέπει Αιγαίο, και όπως και να το δούμε, έχει και πιο ωραίες παραλίες, από αυτές του Ευβοικού.

        Ετοιμάζουμε τα πράγματά μας, μη φανταστείτε τίποτα φοβερό, πετσέτες, ένα νάυλον ψυγειάκι, που είχα την ηλίθια ιδέα, να βάλω μέσα και ντομάτες (και ήξερα ότι έχει όλο στροφές η διαδρομή, και ήξερα ότι δε θα πήγαινα αργά...), σε ένα πλαστικό σκεύος, το οποίο όμως δεν έκλεινε και πολύ καλά, φτιάξαμε και σάντουιτς, πήρα και μια μπύρα, νερά και φύγαμε...

        Έχουν φτιάξει πρόσφατα έναν καταπληκτικό δρόμο, που ξεκινάει 1 χιλιόμετρο μετά την επίσης καινούργια πλατεία της Ερέτριας, στρίβεις αριστερά, ακολουθεί απίστευτο στροφιλίκι, που θα το παρομοίαζες με ασφαλτοστρωμένο Pikes Peak, που σύμφωνα με την πινακίδα σε βγάζει σε Θεολόγο, Στενή Ευβοίας και Χιλιαδού. Στη Χιλιαδού λοιπόν, είχα πάει και μικρότερος με τους γονείς και μ άρεσε, οπότε βάλαμε τιμόνι για κει..

        Μετά το Pikes Peak, ακολουθεί ένα κομμάτι θεόστενου δρόμου, θεογλίστερου, που το αμάξι ολισθαίνει διαρκώς, αμά είσαι και τυχερός και η συνοδηγός σου δε γκρινιάζει-ζαλίζεται-ουρλιάζει-θέλει-να-κατέβει, το απολαμβάνεις...

        Τέλος πάντων μετά από 50 χιλιόμετρα ασφάλτου, κανά-δυο χωριά, και την γνωστή μυρωδιά κάμμενου τακακιού, βλέπουμε πινακίδα 'προς Χιλιαδού' γραμμένη στο χέρι, χωρίς χιλιομετρική ένδειξη.

        Εντάξει, μη θυμώνεις λέω από μέσα μου, πατημένος φάινεται ο χωματόδρομος, μη χαλάσεις τη διάθεσή σου, ήλπιζα ότι δεν θα ήταν και πολύ μακρύς και ότι όλα θα πήγαιναν καλά.
        Ρίχνω την ταχύτητά μου στα 5km/h, βάζουμε και μουσική και συνεχίζουμε με το ασφάλτινο μας αυτοκίνητο στο χωματόδρομο.

        Ο οποίος αποδείχθηκε 15 ολόκληρα χιλιόμετρα και πέρναγε από δύο χωριά.

        Στο γυρισμό δε, θέλοντας να πάμε προς Κύμη, αναγκαστικά περάσαμε πάλι από τον ίδιο χωματόδρομο. Δεν υπήρχε ίχνος πίσσας, μέχρι το Μετόχι, ένα χωριό, που απέχει από την Κύμη γύρω στα 20 χιλιόμετρα. Δηλαδή από Χιλιαδού, που σημειωτέον θα μπορούσε να είναι πόλος έλξης πολλών τουριστών, μέχρι το Μετόχι ήταν 14 περίπου χιλιόμετρα χώμα, και μετά άρχιζε η άσφαλτος μέχρι την Κύμη.

        Σήμανση μηδαμινή.

        Για αυτό (και για άλλα πολλά) μισώ αυτό το μπουρδέλο το κράτος, και δεν θα πάψω ποτέ να το βλέπω σαν τον μεγαλύτερο εχθρό μου. Γιατί πρώτο αυτό με έχει γραμμένο και με υπονομεύει.

        Είναι ανεπίτρεπτο μία έστω μικρή περιοχή της Ελλάδας, που συνδέει μάλιστα αρκετά χωριά, να παραμένει χωρίς οδικό δίκτυο, χωρίς σήμανση και χωρίς ηλεκτροφωτισμό! Τίποτα δεν έχει αλλάξει, αν το σκεφτείτε, από τη δεκαετία του '50.

        Και ως γνωστόν το οδικό δίκτυο, και ο φωτισμός, θεωρούνται οι βασικοί στόχοι, παγκοσμίως, στη διαδικασία εκσυγχρονισμού ενός κράτους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Σκεφτήκαμε με την αγάπη μου, να κάνουμε μία εκδρομή στην Εύβοια.
          Μένουμε, που μένουμε στην Ερέτρια για τις διακοπές μας, γιατί να μην πάμε, λέμε, μέχρι την αντίπερα ακτή της Εύβοιας, που βλέπει Αιγαίο, και όπως και να το δούμε, έχει και πιο ωραίες παραλίες, από αυτές του Ευβοικού.

          Ετοιμάζουμε τα πράγματά μας, μη φανταστείτε τίποτα φοβερό, πετσέτες, ένα νάυλον ψυγειάκι, που είχα την ηλίθια ιδέα, να βάλω μέσα και ντομάτες (και ήξερα ότι έχει όλο στροφές η διαδρομή, και ήξερα ότι δε θα πήγαινα αργά...), σε ένα πλαστικό σκεύος, το οποίο όμως δεν έκλεινε και πολύ καλά, φτιάξαμε και σάντουιτς, πήρα και μια μπύρα, νερά και φύγαμε...

          Έχουν φτιάξει πρόσφατα έναν καταπληκτικό δρόμο, που ξεκινάει 1 χιλιόμετρο μετά την επίσης καινούργια πλατεία της Ερέτριας, στρίβεις αριστερά, ακολουθεί απίστευτο στροφιλίκι, που θα το παρομοίαζες με ασφαλτοστρωμένο Pikes Peak, που σύμφωνα με την πινακίδα σε βγάζει σε Θεολόγο, Στενή Ευβοίας και Χιλιαδού. Στη Χιλιαδού λοιπόν, είχα πάει και μικρότερος με τους γονείς και μ άρεσε, οπότε βάλαμε τιμόνι για κει..

          Μετά το Pikes Peak, ακολουθεί ένα κομμάτι θεόστενου δρόμου, θεογλίστερου, που το αμάξι ολισθαίνει διαρκώς, αμά είσαι και τυχερός και η συνοδηγός σου δε γκρινιάζει-ζαλίζεται-ουρλιάζει-θέλει-να-κατέβει, το απολαμβάνεις...

          Τέλος πάντων μετά από 50 χιλιόμετρα ασφάλτου, κανά-δυο χωριά, και την γνωστή μυρωδιά κάμμενου τακακιού, βλέπουμε πινακίδα 'προς Χιλιαδού' γραμμένη στο χέρι, χωρίς χιλιομετρική ένδειξη.

          Εντάξει, μη θυμώνεις λέω από μέσα μου, πατημένος φάινεται ο χωματόδρομος, μη χαλάσεις τη διάθεσή σου, ήλπιζα ότι δεν θα ήταν και πολύ μακρύς και ότι όλα θα πήγαιναν καλά.
          Ρίχνω την ταχύτητά μου στα 5km/h, βάζουμε και μουσική και συνεχίζουμε με το ασφάλτινο μας αυτοκίνητο στο χωματόδρομο.

          Ο οποίος αποδείχθηκε 15 ολόκληρα χιλιόμετρα και πέρναγε από δύο χωριά.

          Στο γυρισμό δε, θέλοντας να πάμε προς Κύμη, αναγκαστικά περάσαμε πάλι από τον ίδιο χωματόδρομο. Δεν υπήρχε ίχνος πίσσας, μέχρι το Μετόχι, ένα χωριό, που απέχει από την Κύμη γύρω στα 20 χιλιόμετρα. Δηλαδή από Χιλιαδού, που σημειωτέον θα μπορούσε να είναι πόλος έλξης πολλών τουριστών, μέχρι το Μετόχι ήταν 14 περίπου χιλιόμετρα χώμα, και μετά άρχιζε η άσφαλτος μέχρι την Κύμη.

          Σήμανση μηδαμινή.

          Για αυτό (και για άλλα πολλά) μισώ αυτό το μπουρδέλο το κράτος, και δεν θα πάψω ποτέ να το βλέπω σαν τον μεγαλύτερο εχθρό μου. Γιατί πρώτο αυτό με έχει γραμμένο και με υπονομεύει.

          Είναι ανεπίτρεπτο μία έστω μικρή περιοχή της Ελλάδας, που συνδέει μάλιστα αρκετά χωριά, να παραμένει χωρίς οδικό δίκτυο, χωρίς σήμανση και χωρίς ηλεκτροφωτισμό! Τίποτα δεν έχει αλλάξει, αν το σκεφτείτε, από τη δεκαετία του '50.

          Και ως γνωστόν το οδικό δίκτυο, και ο φωτισμός, θεωρούνται οι βασικοί στόχοι, παγκοσμίως, στη διαδικασία εκσυγχρονισμού ενός κράτους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Βαριέμαι να το διαβάσω αλλά για να τα λες εσύ δίκιο θα 'χεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              flowerpower last edited by

              Ο χρήστης FireBro έγραψε:
              Βαριέμαι να το διαβάσω αλλά για να τα λες εσύ δίκιο θα 'χεις.

              +1

              διαβασα ομως το ποστ σου για το nickname!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                avel last edited by

                Εγώ το διάβασα και, επειδή πήγα πέρυσι στη Χιλιαδού, θυμήθηκα το χάλι του δρόμου. Πολύ όμορφη διαδρομή κατά καιρούς, αλλά αυτός ο χωματόδρομος...

                Πάντως, με τα τόσα πολλά καινούρια ενοικιαζόμενα δωμάτια στη Χιλιαδού, δε θα μού έκανε έκπληξη αν του χρόνου υπάρχει ολοκαίνουρια άσφαλτος σε όλη τη διαδρομή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pai-mei last edited by

                  Yπάρχει ασφάλτινη διαδρομή αλλά μόνο από Χαλκίδα προς Χιλιαδού.

                  Πλησιάζοντας βέβαια προς Χιλιαδού, εκεί που πηγαίνεις ωραία και καλά, βλέπεις την άσφαλτο να τελειώνει, πέφτεις στα φρένα, και άμα προλάβεις σταματάς, αλλιώς συνεχίζεις γκουπ γκουπ γκουπ σε χώμα με πέτρες από τις πολλές κατολισθήσεις.
                  Μιλάμε για τραγική περίπτωση.

                  Το θέμα είναι ότι ρε γ@μιοκράτος (είμαι πολύ τσαντισμένος τώρα που γράφω, συγχωρέστε μου το υβρεολόγιο), φτιάχνεις από Ερέτρια καινούργιο δρόμο και κοτσάρεις και μια πινακιδάρα ΝΑ, που γράφει προς Χιλιαδού, γ@μω τον @ντιθεό σου, γιατί δεν βάζεις τουλάχιστον και μια υποσημείωση από κάτω 'μόνο για όσους έχουν τζιπ', ή 'μόνο για όσους βαρέθηκαν το gti τους και θέλουν να το σπάσουν';

                  15 χιλιόμετρα χωματόδρομος, που, σημειώστε, **ΔΕΝ **είναι δασικός δρόμος!
                  Είναι μέρος του επαρχιακού δικτύου της χώρας!Και έχει μείνει ίδιος από την εποχή του Μαυρογιαλούρου!!

                  Επί τη ευκαιρία, τα γράφω όλα αυτά, για να ενημερώσω όσους πιθανόν σκεφτούν να ταξιδέψουν προς τα εκεί.

                  Αν θέλετε γράφτε κι εσείς εμπειρίες από δρόμους ανά την Ελλάδα, που είναι προς αποφυγή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                    Yπάρχει ασφάλτινη διαδρομή αλλά μόνο από Χαλκίδα προς Χιλιαδού.

                    κατά τ'άλλα είναι απολαυστικη διαδρομή αρκεί περνώντας από Στενή να 'χεις κλειστά τα παράθυρα, γιατί με τη μυρωδιά της τσίκνας και βλέποντας να χουν ξεκινήσει το ψήσιμο από το πρωί, δεν συνεχίζεις για παραπάνω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Yπάρχει ασφάλτινη διαδρομή αλλά μόνο από Χαλκίδα προς Χιλιαδού.

                      κατά τ'άλλα είναι απολαυστικη διαδρομή αρκεί περνώντας από Στενή να 'χεις κλειστά τα παράθυρα, γιατί με τη μυρωδιά της τσίκνας και βλέποντας να χουν ξεκινήσει το ψήσιμο από το πρωί, δεν συνεχίζεις για παραπάνω

                      Όντως, στη Στενή σπάνε μύτες, χωρίς καν να αγγιχθούν!

                      Πάμε παιδιά:

                      Επείγουσα αλλαγή θέματος:

                      Διαδρομές προς αποφυγή, στις οποίες υπάρχουν οι καλύτερες ψησταριές!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        random last edited by

                        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                        Εντάξει, μη θυμώνεις λέω από μέσα μου, πατημένος φάινεται ο χωματόδρομος, μη χαλάσεις τη διάθεσή σου, ήλπιζα ότι δεν θα ήταν και πολύ μακρύς και ότι όλα θα πήγαιναν καλά.
                        Ρίχνω την ταχύτητά μου στα 5km/h, βάζουμε και μουσική και συνεχίζουμε με το ασφάλτινο μας αυτοκίνητο στο χωματόδρομο.
                        Για αυτό (και για άλλα πολλά) μισώ αυτό το μπουρδέλο το κράτος, και δεν θα πάψω ποτέ να το βλέπω σαν τον μεγαλύτερο εχθρό μου. Γιατί πρώτο αυτό με έχει γραμμένο και με υπονομεύει.

                        +300 Συμφωνω Παει Μειι εχεις απολυτο δικιο ..Εγω μια φορα πηγαινοντας Νοτιο Ευβοια συγκεκριμενα στις Πετριες χειμωνα κοντεψα να σπασω το ΣανταΦε..κατεβαινοντας σε μια παραλια που ειχε ασφαλτο ξαφνικα βλεπω αποτομη κατηφορα λασποδρομο...Λεω τοτε δε μαμιεται θα κατεβω.. Στο ανεβασμα ομως που ηταν παρα πολυ μεγαλη ανηφορα δεν μπορουσα να ανεβω με τιποτα...Τελικα αφου περπατησα τον γκω^$^δρομο και τα ειχα γινει ΤΑΠΕΡΝΟΚΡΑΝΙΔΗΣ,πηγα στο τερμα της παραλιας τα εδωσα ολα και ανεβηκα με 2α ολη τη ΛΑΣΠΟΥΡΙΑ...Εκτος αυτου εσπασα και το καλλυμα της μπροστινης ποδιας και μου κοστισε 120 χηναρια ΑΑΑΑΓΚΚΚΡΡΡΡΡ!!!!!

                        ΕΝΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΕΡΡΥ ΥΟΘ ΩΡΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ PFIZER ΕΧΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΘΙΖΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΜΑΜΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΑ..ΟΠΟΥ ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΜΕ ΕΙΚΟΣΙ ΣΑΒΟΥΡΙΑΣΤΗΚΕΣ....

                        ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΡΑΝΤΟΜ ΣΥΝΙΣΤΑ...ΟΧΙ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΚΤΕΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

                        ΦΙΛΕ PAI K MEI ΣΟΥ ΔΑΝΕΙΖΩ ΤΟ ΣΑΝΤΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΣ ΣΤΗ ΧΙΛΙΑΔΟΥ....

                        ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΤΑΛΕΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΣΑΠΟΤΑΒΕΡΝΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΨΗΤΗΣ ΚΟΤΑΣ ΚΑΙ ΚΟΨΙΔΙΑΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                          ....κοντεψα να σπασω το ΣανταΦε.....

                          τα Σάντα Φε ΔΕΝ σπάνε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            random last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            ....κοντεψα να σπασω το ΣανταΦε.....

                            τα Σάντα Φε ΔΕΝ σπάνε!

                            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              titsataki last edited by

                              Τετοια μερη ειναι που χρειαζεσαι το SUV.
                              Και παντα σιγα σιγα και κανεις ακρη αν εμφανιστει καποιος.
                              Σταματας πολλες φορες. Φωτογραφιες κτλ.
                              Βοηθαει στην ψυχικη ηρεμια.

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr