Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευρώ / HP
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ευρώ / HP
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    27
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Είδα σε ένα site στους πινακες χαρακτητιστικών δίπλα στην τιμή να έχει και την αναλογία τιμή / HP. Πόσο πληρώνεις δηλαδή τον κάθε ίππο σε κάθε αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός βεβαίως αφού η τιμή / HP θα μεγαλώσει από την βασική εκδοση.

      Με μια γρήγορη ματιά σε ΒΑΣΙΚΕΣ εκδόσεις το αποτέλεσμα είναι το εξής (ένα μεσαίο μοντέλο από κάθε μάρκα στα 1600 κυβικά):

      ** BMW 116 ** 115 23000 200
      ** Audi a3 ** 102 19900 195
      ** VW Golf ** 105 18180 173
      ** Honda civic ** 110 18987 172
      ** Toyota Corolla ** 110 18226 166
      ** Mazda 3 ** 105 17115 163
      ** Renault megane ** 115 18450 160
      ** Fiat stilo ** 103 16430 160
      ** Alfa 147 ** 120 19040 159
      ** Citroen c4 ** 109 16910 155
      ** Opel Astra ** 105 16090 153
      ** Peugeot 307 ** 110 16430 149
      ** Huyndai elantra ** 105 14290 136
      ** Kia cerrato ** 105 13890 132
      ** Seat Leon ** 120 14990 125

      Με κόκκινο είναι οι HP, με μπλέ η τιμή (από τους 4Τ) και με πράσινο τα €/ΗΡ

      Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

      Αυτά, απλά προς συζήτηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • C
        cmarin last edited by

        Είδα σε ένα site στους πινακες χαρακτητιστικών δίπλα στην τιμή να έχει και την αναλογία τιμή / HP. Πόσο πληρώνεις δηλαδή τον κάθε ίππο σε κάθε αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός βεβαίως αφού η τιμή / HP θα μεγαλώσει από την βασική εκδοση.

        Με μια γρήγορη ματιά σε ΒΑΣΙΚΕΣ εκδόσεις το αποτέλεσμα είναι το εξής (ένα μεσαίο μοντέλο από κάθε μάρκα στα 1600 κυβικά):

        ** BMW 116 ** 115 23000 200
        ** Audi a3 ** 102 19900 195
        ** VW Golf ** 105 18180 173
        ** Honda civic ** 110 18987 172
        ** Toyota Corolla ** 110 18226 166
        ** Mazda 3 ** 105 17115 163
        ** Renault megane ** 115 18450 160
        ** Fiat stilo ** 103 16430 160
        ** Alfa 147 ** 120 19040 159
        ** Citroen c4 ** 109 16910 155
        ** Opel Astra ** 105 16090 153
        ** Peugeot 307 ** 110 16430 149
        ** Huyndai elantra ** 105 14290 136
        ** Kia cerrato ** 105 13890 132
        ** Seat Leon ** 120 14990 125

        Με κόκκινο είναι οι HP, με μπλέ η τιμή (από τους 4Τ) και με πράσινο τα €/ΗΡ

        Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

        Αυτά, απλά προς συζήτηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Είδα σε ένα site στους πινακες χαρακτητιστικών δίπλα στην τιμή να έχει και την αναλογία τιμή / HP. Πόσο πληρώνεις δηλαδή τον κάθε ίππο σε κάθε αυτοκίνητο. Παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός βεβαίως αφού η τιμή / HP θα μεγαλώσει από την βασική εκδοση.

          Με μια γρήγορη ματιά σε ΒΑΣΙΚΕΣ εκδόσεις το αποτέλεσμα είναι το εξής (ένα μεσαίο μοντέλο από κάθε μάρκα στα 1600 κυβικά):

          ** BMW 116 ** 115 23000 200
          ** Audi a3 ** 102 19900 195
          ** VW Golf ** 105 18180 173
          ** Honda civic ** 110 18987 172
          ** Toyota Corolla ** 110 18226 166
          ** Mazda 3 ** 105 17115 163
          ** Renault megane ** 115 18450 160
          ** Fiat stilo ** 103 16430 160
          ** Alfa 147 ** 120 19040 159
          ** Citroen c4 ** 109 16910 155
          ** Opel Astra ** 105 16090 153
          ** Peugeot 307 ** 110 16430 149
          ** Huyndai elantra ** 105 14290 136
          ** Kia cerrato ** 105 13890 132
          ** Seat Leon ** 120 14990 125

          Με κόκκινο είναι οι HP, με μπλέ η τιμή (από τους 4Τ) και με πράσινο τα €/ΗΡ

          Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

          Αυτά, απλά προς συζήτηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            dimsabas last edited by

            Οι βασιλιάδες της συγκεκριμένης λίστας δεν πωλούνται πια: Punto GT και 106 Rallye.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lotusnick last edited by

              Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for money

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kantoniou last edited by

                Ποιηματακι:
                Δευτερο το ΚΙΑ;
                Μοιαζει με μαλακια!

                (χωρις παρεξηγηση, αλλα η 'μεθοδος' αυτη δεν λεει και πολλα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                  Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for money

                  Μπαρούτι μου μυρίζει, ξανά... Αν και είναι διακοπές ο Petran... Να πεις, εγώ δεν είμαι...

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                    Σας φαίνεται να είναι δεκτός αυτός ο τρόπος υπολογισμός κόστους? Μία Μ5, ας πούμε των 507 ίππων και των 117.000€ έχει μία αναλογία 232€/ΗΡ, που δεν είναι πολυ μακρία από την μεσαία κατηγορία του παραπάνω παραδείγματος. Αντίστοιχα ένα Suzuki Alto, έχει μία αναλογία 137€/ΗΡ, επίσης κοντά σε κάποια άλλα μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

                    Αυτά, απλά προς συζήτηση.

                    Σίγουρα έχει κάποια λογική, αρκεί να κινείσαι στα πλαίσια κάποιας κατηγορίας.

                    Διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στα ίδια μοντέλα με διαφορετικούς κινητήρες, πχ στο GTI το κάθε αλογάκι κοστίζει 143 ευρώ, στο 1.4 75, 194,6 ευρώ

                    προφανώς όσο αυξάνονται τ'άλογα, δεν αυξάνεται αντίστοιχα η τιμή, αφού ειδικά σε άλλες χώρες της Ευρώπης δεν φορολογούνται τα κυβικά (άρα συνήθως αυξημένη ισχύς).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                      Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for money

                      αν βάλει και το κόστος των 8 σταδίων μαζί με την κατανάλωση, μόνο money έχει και καθόλου value

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        sokos last edited by

                        με αυτό το σκεπτικό το RX-8 σκίζει και το S2000 πατώνει..

                        ίσως δεν είναι και ο πρακτικότερος τρόπος συγκρισεις, αλλα αφου είμαστε στο γραφείο κολλημένοι κατακαλόκαιρο και δεν έχει δουλειά, ας λέμε τώρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                          Οι βασιλιάδες της συγκεκριμένης λίστας δεν πωλούνται πια: Punto GT και 106 Rallye.

                          Καλησπέρα.

                          Για την ιστορία και μόνο, όταν αγόρασα το δικό μου Punto GT III (1ος/1997), κόστισε 5.140.250 δρχ δηλαδή 15.085

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Δεν ειναι και τοσο ασχημος συλλογισμος.
                            Ειναι χαρακτηριστικο οτι 'ακουγονται' να εχουν καλη τιμη τα μεσαιας κατηγοριας αυτοκινητα με περιπου 200 αλογα και τιμη περιπου 25-28000 ευρω.GOLF,COROLLA,RC,C4,RX-8,κ.α.
                            Ενω για αυτους που σκεφτονται και τα αλογα,τα αυτοκινητα με 75-100 αλογα σε τιμες 15-19000ευρω 'ακουγονται' ακριβα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tsoukas77 last edited by

                              Γελοιο μου μοιαζει,και μονο που εκαναν τον κοπο να το υπολογισουν.Δεν λεει τιποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Μιας και μας την έχει βαρέσει καλοκαιριάτικα, νομίζω οτι στους υπολογισμούς σου πρέπει να βάλεις και ως παράμετρο της συνάρτησης αξιολόγιστης και το βάρος, δηλαδή

                                f =

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  nexis last edited by

                                  Τα λεφτά που δίνει κανείς δέν πάνε μόνο στούς ίππους αλλά και στο υπόλοιπο αμάξι. Ένα υψηλό σκόρ σε αυτήν την κατηγορία δείχνει ότι έχεις μέν πολλούς ίππους αλλά το υπόλοιπο αμάξι που πάιρνεις δέν είναι και ιδιαίτερα καλό. Μάλον η χρυσή τομή και το καλύτερο σκόρ βρίσκεται κάπου στην μέση. Βέβαια ο καθένας έχει άλους προσανατολισμούς και άλλος θέλει πιο σπόρ αμάξι και κάποιος άλλος πιό οικογενειακό αλλά τα άκρα (είτε δηλαδή βγάζει πολύ μεγάλο σκόρ ή πολύ μικρό) μάλον κακά τα βλέπω εγώ και όχι καλά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Πολύ ενδιαφέρον δείκτης!

                                    Να σημειώσω μόνο πως όσο ανεβαίνουμε σε ιπποδυνάμεις είναι φυσικό ο δείκτης να 'βελτιώνεται'. Ένα Golf GTI έχει μεν πολλαπλάσια ιπποδύναμη από την έκδοση των 75 ίππων, εξακολουθεί όμως να είναι...Golf!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Seat ibiza FR με revo και 200 αλογα.
                                      Γυρω στο 93 βγαινει το σκορ με την τρεχουσα προσφορα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Καλο ειναι να υπαρχει και αυτο το κριτηριο σε ενα αυτοκινητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Πέρα από την πλάκα πάντως, δε δείχνει και τίποτα το ιδιαίτερο. Γιατί αν έδειχνε, θα έπρεπε όλοι να κυκλοφορούμε με χιλιοσκισμένα φτιαγμένα Uno Turbo και Renault 5 Turbo.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            **skoda octavia abt 1.8t ** 193hp ονομαστικα (210 πραγματικα) 20.350euro 96.9euro/hp ΜΕ χωρους, ασφαλεια και εξοπλισμο

                                            αντε ψωνιστε οτι γουσταρετε

                                            Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                                            Περίμενε να βγει ο Petran με κάνα Skoda τούμπανο 8ου σταδίου και θα δεις μετά value for money

                                            για γραψε μας κι εσυ για τη φτηνη λιζα τα ratios

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr