Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καθε ποτε ελεγχετε τον δεικτη της θερμοκρασιας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καθε ποτε ελεγχετε τον δεικτη της θερμοκρασιας;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    48
    110
    1259
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad_n last edited by

      Ο χρήστης opterios έγραψε:
      Εγώ επειδή έχω ακόμα παλιό αυτοκίνητο, το κοιτάζω σχεδόν συνεχώς το καλοκαίρι (κάθε 4-5 λεπτά) και λίγο πιο αραιά το χειμώνα.

      Το καλοκαίρι συμπληρώνω και 1/4 του ψυγείου κάθε εβδομάδα. Αθάνατη Ιταλία των 70s!!

      Στo Polo το κοιτάζω, αλλά όχι συνέχεια. Άσε που δεν έχω δει ποτέ το δείκτη να βρίσκεται σε άλλο σημείο από τους 90ºC

      Εγώ πάλι που έχω κ ένα αρκετά παλιό αυτοκίνητο δεν το κοιτάω ποτέ!
      Ο λόγος??? είναι αερόψυκτο! (ψύχεται με το λάδι οπότε υπάρχει ψυγείο λαδιού)
      αχαχαχαχα!
      καλά μην με βαρέσετε είπα να το αναφέρω ως αστείο

      Νικόλας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harry999 last edited by

        Στο πρώτο μου το UNO, κάθε 6,5 δευτερόλεπτα!!!
        Στο δεύτερο το Punto, κάθε 6-7 λεπτά.
        Στο τρίτο το Focus μιά φορά την ημέρα.
        Τι σου είναι η εξέλιξη τελικά.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          volk last edited by

          Από όταν την πάτησα το κοιτάω αρκετά συχνά.
          Δεν ήταν πρόβλημα στον θερμοστάτη-διακόπτη ούτε στον θερμοστάτη-παροχής νερού. Δεν κάηκε κάποια ασφάλεια του βεντιλατερ.
          Ήταν το ποιό κουφό που θα μπορούσε να τύχει...
          Κόλλησαν τα καρβουνάκια του μοτέρ του βεντιλατερ και δεν έκαναν επαφή.
          Ξαφνικά λοιπόν στην κίνηση ανέβασε θερμοκρασία και άναψε λαμπάκι (ευτυχώς που υπάρχει και αυτό γιατί τότε δεν κοιταζα τόσο συχνά τη θερμοκρασία).
          Πάντως το λαμπάκι ανάβει όταν έχεις φτάσει ήδη σε επικίνδυνα επίπεδα οπότε μη βασίζεστε σε αυτό.
          Κατάλαβα αμέσως τι ήταν γιατί και το air-condition δεν είχε απόδοση και έτσι το έφτιαξα γρήγορα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Στην 147 κάθε μισή ώρα και αν. Μονίμως κολλημένος στους 90 βαθμούς.

            Στην Αλίκη κάθε ~5', όχι ότι έχει δείξει ποτέ ανησυχητική ένδειξη από τότε που άλλαξα κινητήρα, από 80 έως 98 βαθμούς έχω δει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgex last edited by

              Στο Octavia που και πού. Πάντα είναι κολλημένο στους 90 βαθμούς.
              Τον προσέχω λίγο στο ξεκίνημα, να δω πότε θα φτάσει την θερμοκρασία του. Επίσης σε καύσωνα ή κάποια σκληρή χρήση το κοιτάω πιό συχνά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sokos last edited by

                αν και σκυλιά τα Mazda, ανά μισάωρο σε ταξίδι..
                στην πόλη που χρείαζεται να το κοιτάμε συχνότερα (λόγω βεντιλατέρ και ηλεκτρολογικών αστοχιών) ανα τέταρτο ίσως αλλα μερικές φορες στην βιασύνη ουτε που το κοιτάω.

                Πολυ ενδιαφέρον βέβαια, οτι η Mazda μου το γεμίζει το ψυγείο με Glucoze 100% και η βελόνα ήταν πάντα στο 90C κοντά, ενώ στο τελευτάιο σερβις τους είπα καλύτερα να το κάνουμε 70% Coolant - 30% H20 (αποσταγμένο) οπως γράφει και η ετικέττα του ψυκτικού της Shell.
                Μιλάμε η βελόνα δεν έχει φτάσει ΠΟΤΕ στο 90 πλέον!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης sokos έγραψε:
                  αν και σκυλιά τα Mazda, ανά μισάωρο σε ταξίδι..
                  στην πόλη που χρείαζεται να το κοιτάμε συχνότερα (λόγω βεντιλατέρ και ηλεκτρολογικών αστοχιών) ανα τέταρτο ίσως αλλα μερικές φορες στην βιασύνη ουτε που το κοιτάω.

                  Πολυ ενδιαφέρον βέβαια, οτι η Mazda μου το γεμίζει το ψυγείο με Glucoze 100% και η βελόνα ήταν πάντα στο 90C κοντά, ενώ στο τελευτάιο σερβις τους είπα καλύτερα να το κάνουμε 70% Coolant - 30% H20 (αποσταγμένο) οπως γράφει και η ετικέττα του ψυκτικού της Shell.
                  Μιλάμε η βελόνα δεν έχει φτάσει ΠΟΤΕ στο 90 πλέον!!

                  glucoze ειναι το αδιαλυτο αντιπαγωτικο/ψυκτικο υγρο;
                  Ή το γνωστο παραφλου (ετοιμο μιγμα) ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ethelene glycol είναι το σωστό, όσο περισσότερο νερό έχει το αντιπηκτικό τόσο καλύτερα ψύχει το κινητήρα, αυτός είναι ο λόγος που βλέπεις μικρότερες θερμοκρασίες. Το σωστό είναι να χρησιμοποιείται 50-50 για προστασία του συστήματος από οξείδωση, βράζει στους 130C και παγώνει στους -35C.

                    Το 70-30 δίνει τη μέγιστη προστασία για να μη παγώσει στο Βόρειο Πόλο, ενώ το σκέτο αντιπηκτικό (EG χωρίς καθόλου νερό) παγώνει πολύ πιο εύκολα και μπορεί να παγώσει αν αφήσεις το αυτοκίνητο ΣαββατοΚύριακο σε χιονοδρομικό, όχι πολύ έξυπνο από τη Mazda χωρίς να σε προειδοποιούν ότι πρέπει να το προσέχεις το χειμώνα.

                    Το κάθε αυτοκίνητο έχει τις δικές του απαιτήσεις για το τι περιέχει το κάθε αντιπηκτικό (πρόσθετα εκτός από EG) και είναι πολύ σημαντικό για την αντλία νερού και τη προστασία του συστήματος ψύξης. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιείται απεσταγμένο νερό κατά την αραίωση του αντιπηκτικού γιατί τα άλατα του νερού βρύσης μπορεί να αντιδράσουν με τα πρόσθετα του αντιπηκτικού με δυσάρεστα αποτελέσματα.

                    Υπάρχουν και φιλικά στο περιβάλλον αντιπηκτικά που χρησιμοποιούν Propylene Glycol, είναι πιο ακριβά, δεν έχουν τόσο καλή απόδοση σε ψύξη (μικρή διαφορά) αλλά αν χυθεί στο δρόμο δεν θα θανατώσει όποιο αδέσποτο το πιεί (καλά, αν ψοφούσαν όλα τα κοπρόσκυλα που γαβγίζουν και ορμάνε, δεν θα με πείραζε καθόλου).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tazio last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      (καλά, αν ψοφούσαν όλα τα κοπρόσκυλα που γαβγίζουν και ορμάνε, δεν θα με πείραζε καθόλου).

                      Εκτός θέματος και εκτός από αυτό πολύ λάθος αντίληψη, λυπάμαι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Είναι ο κύριος λόγος που προωθούνται τα αντιπηκτικά που βασίζονται σε PG.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Κάθε 5 λεπτά, άν και η ματιά πέφτει πάντα εκεί και όταν κοιτάω όλο το καντράν του αυτ/του.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 5
                          • 6
                          • 6 / 6
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr