-
Καλα κι εγω corolla ψηφισα λογω κινητηρα golf αλλα ειπα μηπως ειχε κανενας αλλος αλλη αποψη!
-
Το μεγάλο μειονέκτημα της Corolla (δεν είναι η οδική συμπεριφορά) είναι ότι το μοντέλο είναι πλέον παλιό και αναμένεται αλλαγή. Εδώ το golf υπερέχει αρκετά.
Από κινητήρες τα είπαν οι περισσότεροι.
Από συμπεριφορά στο δρόμο κάποια σχόλια περί στριψίματος είναι μακριά από την πραγματικότητα. Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ του 'δε σε εμπνέει να στρίψεις λόγω κλίσεων' από το 'δε στρίβει'.Πάντως δεν περίμενα τέτοια διαφορά...
-
corolla και απο μενα (μηπως καταντισε τσοντα το όλο θεμα ?? )
-
νομιζω οτι οι περισσοτεροι ψηφιζουν αντιδραστικα και χαβαλετζιδικα
ποσο πιο γρηγορο ειναι το κορολα?????
με ποσα περισοτερα χιλιομετρα μπαινης σε στροφη με γκολφ?????εγω ειχα κορολα τωρα εχω γκολφ αυριο θα εχω αλφα αν μου αρεσει..
διαφορες υπαρχουν αλλα ειναι αλλου ειναι στην αισθηση που σου
δινει καθε αμαξι.
τωρα μεταξυ τους η κορολλα φαινεται πιο γρια και το εσωτερικο ειναι
πιο προσεγμενο του γκολφ.
εξωτερικα ειναι θεμα γουστου αν και ειναι πολυ συντιριτικα και τα δυο.. -
Στα 1400cc με τόσο βαριά αμαξώματα που αν βάλεις και 3 άτομα κάνουν τα μοτέρ να αναστενάζουν οι επιδόσεις είναι μικρες. Εκτός και αν ψάξεις για tirbo μοτέρ από το εργοστάσιο όπως είναι το Colt 1.5turbo. Θέλω να πω ότι σε αυτά τα κυβικά μη ζητάς ιδιαίτερη ενεργητική ασφάλεια (επιταχύνσεις, ρεπρίζ). Ειδικά αν έχεις και άλλα άτομα. Και το Toyota στρίβει. Αν τώρα θες με ένα οικογενειακού χαρακτήρα αυτοκίνητο να κάνεις σπορ οήγηση τότε ούτε το Golf θα σε ικανοποιήσει
-
Ο χρήστης ΑΝT3 έγραψε:
νομιζω οτι οι περισσοτεροι ψηφιζουν αντιδραστικα και χαβαλετζιδικα
διαφορες υπαρχουν αλλα ειναι αλλου ειναι στην αισθηση που σου
δινει καθε αμαξι.
τωρα μεταξυ τους η κορολλα φαινεται πιο γρια και το εσωτερικο ειναι
πιο προσεγμενο του γκολφ.
εξωτερικα ειναι θεμα γουστου αν και ειναι πολυ συντιριτικα και τα δυο..Πολύ σωστός..
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
(μηπως καταντισε τσοντα το όλο θεμα ?? )Με πρόλαβες ήθελα να το γράψω από το μεσημέρι αλλά θα με λέγανε προκατειλειμένο.
Τουλάχιστον ας γράφτει στην 'εξώπορτα' (τίτλο) του θέματος ότι εντός γυρίζεται ταινία μόνο για ενήλικες.
-
ban τους 6 ως τωρα απο το φορουμ!
ηταν μια εξυπνη ερωτηση για να βροθμε ποιοι πανε στα κρυφα γκολφοσχολεια!
-
GOLF!
Ξερω ποσο αδυναμο ειναι,αλλα οδηγωντας για παρα πολλα χλμ κορολλα διαφορες(3θ,4θ,περσινες,φετινες,κλπ) η κορολλα δεν ειναι και τοσο δυνατη και μαλλον απο 2005 και μετα πιθανον να ειναι πιο αδυναμες απο πρηγουμενες(εως εντελως μπουρουχες),οσο για οδικη συμπεριφορα της κορολλα ειναι απιστευτα αθλια και αρκετα επικινδυνη.Καθε φορα που την οδηγαω δεν πιστευω οτι ειναι τοσο χαλια το στησιμο της.Εκτος και αν δεν πιεζεις απολυτως καθολου,τοτε ομως δεν θα σε ενοχλει και που το GOLF ειναι αδυναμο.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
GOLF!Ξερω ποσο αδυναμο ειναι,αλλα οδηγωντας για παρα πολλα χλμ κορολλα διαφορες(3θ,4θ,περσινες,φετινες,κλπ) η κορολλα δεν ειναι και τοσο δυνατη και μαλλον απο 2005 και μετα πιθανον να ειναι πιο αδυναμες απο πρηγουμενες(εως εντελως μπουρουχες),οσο για οδικη συμπεριφορα της κορολλα ειναι απιστευτα αθλια και αρκετα επικινδυνη.Καθε φορα που την οδηγαω δεν πιστευω οτι ειναι τοσο χαλια το στησιμο της.Εκτος και αν δεν πιεζεις απολυτως καθολου,τοτε ομως δεν θα σε ενοχλει και που το GOLF ειναι αδυναμο.
Με έπεισες πως η Κορόλα είναι χάλι.
Το Γκολφ όμως δεν βλέπω να λέει τίποτα, τόσο από τα λεγόμενά σου (λες πως είναι αδύνατο) όσο και από ιδία εμπειρία (Γκολφ 4 1400 και 1600 και ελάχιστα από Γκολφ 5 1600 FSI).Λοιπόν, η Κορόλα 1400 που έχετε είναι πιο δυνατή ακόμα και από το Γκολφ 4 1400 με το μηχανικό γκάζι!!! Αν βάλεις πως το Γκολφ 5 είναι βαρύτερο (αισθητή η διαφορά στα 1600άρια που έχουμε...) τότε είναι ΠΑΝαργο...
Από οδική συμπεριφορά το 4άρι είναι ο ορισμός του ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ, ενώ το Κορόλα είναι αρκετά κλικ πιο πάνω, μάλλον κάτω του οδηγικά ανεκτού όμως (μιλάμε για συμπαθητική οδήγηση, όχι για βόλτα στο σουπερμάρκετ)
Το 5άρι τώρα, είναι μακράν καλύτερο, αλλά δε μου άρεσε καθόλου, αν και επιτέλους διώχνει ουρά... (στο 4άρι και μάλλον και στην Κορόλα η μοναδική ουρά ήταν αυτή που βλεπεις στα... διόδια!!!) Ίσως αν του δώσω μερικές ευκαιρίες ακόμα να με πείσει, έστω και μερικώς... Για άνεση άριστο, για χαρωπή οδήγηση πάρε ταξί καλύτερα...
Οπότε οδηγικά και Κορόλα και Γκολφ δεν λένε πολλα, με το Γκολφ να είναι καλύτερο, σε επιδόσεις μάλλον η Κορόλλα καλύτερη, ενώ σε ποιότητα τον πρώτο χρόνο μακράν Γκολφ. Από τον 5ο χρόνο και μετά όμως η Κορόλα θα γελάει με το Γκολφ...
-
Και για να συμπληρωσω..... Κοινως οι ψαγμενοι παρτε αλλο αμαξι απο αυτα τα δυο με αυτους τους κινητηρες!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Και για να συμπληρωσω..... Κοινως οι ψαγμενοι παρτε αλλο αμαξι απο αυτα τα δυο με αυτους τους κινητηρες!ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!
-
δεν παιρνεις ενα ibizaki 1400 101hp λεω εγω να κανεις τη δουλεια σου
με λιγοτερα λεφτα και καλυτερο σε στριψιμο και σε δυναμη και να χεις το κεφαλι σου ησυχο. -
Μη θέλοντας να αερολογήσω,μιλάω με επιχειρήματα και λέω:Corolla γιατί πολύ απλά μια corolla είναι πάντα μια corolla και ευτυχώς μια corolla ποτέ δεν είναι golf.Συν τοις άλλοις μια corolla είναι και toyota και επειδή toyota=corolla προτιμώ την corolla.Για αυτό λοιπόν για να μιλήσουμε έξω απο τα δόντια,και ναι δεν φοβάμαι να το πώ,θα έπαιρνα...corolla.Μια απλή,εμπεριστατωμένη και συνάμμα επιστημονικώς τεκμηριωμένη ανάλυση της επιλογής μου...
Eμ αη κλίαρ??Αφού είναι ή το ένα ή το άλλο προτείνω corolla γιατί θα σου ρθει φτηνότερα να την κάνεις να στρίβει σαν το golf,απο το να κάνεις το golf να πηγαίνει σαν την corolla...
-
Καταχρώμενος το topic, και επειδή ένα αντίστοιχο ερώτημα βασανίζει ένα φίλο μου, τι θα λέγατε αν αντί για το Golf απέναντι στην Corolla τοποθετούσε κανείς το Astra GTC 1.4?
Αν και ψυχανεμίζομαι πως το τελευταίο είναι πιο αργό και από το Golf, δεν έχω καμία εμπειρία από το εν λόγω μοντέλο και δεν είμαι σε θέση να εκφέρω άποψη, άρα κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη.
Πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως η Corolla υστερεί τόσο πολύ σε συμπεριφορά... -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως η Corolla υστερεί τόσο πολύ σε συμπεριφορά...Άποψη μου είναι ότι ακόμα και με το χειρότερο αυτοκίνητο μπορείς να περάσεις καλά αν είσαι πορωμένος! Είχα για μερικά χρόνια το Golf IV που υποτίθεται ότι είναι απαράδεκτο! Εγώ και Πάρνηθα ανέβαινα και Μερκούρη πήγαινα και στο Μέγαρα το έβαζα και μια χαρά μου φαινόταν! Οκ δεν λέω ότι είχε σπορ οδηγική συμπεριφορά αλλά για την πλειοψηφία των οδηγών είναι οκ, φτάνει να μην έχεις συνηθίσει να οδηγάς πραγματικά σπορ αυτοκίνητα πριν πάρεις αυτό. Αλλά αυτό για το οποίο είμαι σίγουρος είναι ότι και η οδηγική συμπεριφορά και το γκάζι είναι θέμα συνήθειας. Κάποτε το συνηθίζεις και το αργό σου φαίνεται μια χαρά και το γρήγορο σου φαίνεται ότι τελικά δεν είναι και τόσο γρήγορο!
Συμπέρασμα? Πιστεύω ότι για το 95% των οδηγών η συμπεριφορά της corolla είναι μία χαρά! Τώρα αν θες τα καλύτερα κρατήματα και την πιο παιχνιδιάρικη συμπεριφορά αλλάζει το θέμα. -
Ανάμεσα σε Γκόλφ και Κορόλλα στα 1400 κυβικά θα επέλεγα Κορόλλα. Ετσι κι αλλιώς με τόσο αδύναμο χαρακτήρα δεν πιστεύω πως μπορείς να εκμεταλλευτείς τα ομολογουμένως καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά του Γκόλφ.
Ανάμεσα σε Αστρα και Κορόλλα πάλι θα επέλεγα Κορόλλα κυρίως λόγω επιδόσεων και αξιοπιστίας. Βέβαια υπάρχει και σημαντική διαφορά στην τιμή αν δεν απατώμαι.
-
Καλά είπε ο Georgetab μετά από 4 με 5 χρόνια η corrola θα γελάει. Δεν παίζονται σε αξιοπιστία τα μοτέρ. Σχετικά με το κράτημα οικογενειακά είναι και τα δύο. Αν θες ποιο σπορ οδήγησει πας αλλάζεις αναρτήσεις βάζεις και ένα ελαστικό για πιο σπορ επιδόσεις και είσαι ΟΚ
-
Σιγουρα δεν εχετε αδικο που λετε οτι για το 95% των οδηγων ειναι μια χαρα η οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων(και της κορολλα),αλλα ας μην ξεχναμε προς τα που οδευουν τα αυτοκινητα,και πλεον εδω και καποιες γενιες αυτοκινητων εχουν αρχισει να γινονται εντελως αδιαφορα και με απομακρη συμπεριφορα με τον οδηγο να μην συμμετεχει,και το κακο ειναι οτι οταν τεινεις προς την 'ασχημη στιγμη' ΠΛΕΟΝ δεν προκειται να καταλαβεις τιποτα,παρα μονο οταν θα ειναι σχεδον αργα.Αλλο πραγμα τα υψηλα ορια,αλλο η σωστη συμπεριφορα και πληροφορηση.
-
Τελικά, αφού οδήγησε την Corolla σε test drive, ο αναφερθείς φίλος μου έκλεισε το Astra...
Διατείνεται πως ναι μεν το αμάξι ήταν πολύ άνετο και βολικό αλλά
α) του θυμίζει την Carina II του πατέρα του σε συμπεριφορά (μάλλον ατυχές το σχόλιο κατά τη γνώμη μου)
β) είναι υπερβολικά ουδέτερο σε εμφάνιση και λοιπά χαρακτηριστικά.Πάντως, πέρα από την προφανή σύγκλιση που διαπιστώνεται στα χαρακτηριστικά των περισσοτέρων αυτοκινήτων, δε μπορεί να αρνηθεί κανείς το γεγονός πως- σε ζητήματα αίσθησης τουλάχιστον- κάθε εταιρεία διατηρεί κάποια μοναδικότητα και συνέχεια με τα προηγούμενα μοντέλα της. Σίγουρα το Megane II είναι πιο κοντά στο Megane I, παρά στην Corolla του 2005- ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό ανά περίσταση...
Αγορά Corolla 1.4 vs Golf 1.4