Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιατί οι 4Τ "θάβουν" το RX-8 Challenge;
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 19
    • 20
    • 13 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    91
    389
    1222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης Wiwol έγραψε:

      Απο την αλλη αν προτιμας να κανεις παντες ειναι οτι καλυτερο !! (μετα απο μια 325 )

      Θα ήθελε πάρα πολύ η 325 να κάνει παντιλίκια όπως ένα RX8. Και γενικώς, κάνενα αυτοκίνητο χωρίς μπλοκέ δεν μπορεί να γυρίζει τόσο καλά όπως ένα με μπλοκέ.

      Δεν πιστευω να ειναι τοσο καλα ζυγισμενο αυτοκινητο οσο το bmw.(δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια)

      Και αλλιως πατανε 1.5 τονος και αλλιως ο 1.2

      Ισως να ειναι και καλυτερο το RX-8 αλλα εγω θα προτιμουσα μια μαυρη 325ci με κοκκινα δερματινα καθισματα

      καλά κάνεις και δεν το βάζεις γιατί θα καείς

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Ο χρήστης Wiwol έγραψε:

        Απο την αλλη αν προτιμας να κανεις παντες ειναι οτι καλυτερο !! (μετα απο μια 325 )

        Θα ήθελε πάρα πολύ η 325 να κάνει παντιλίκια όπως ένα RX8. Και γενικώς, κάνενα αυτοκίνητο χωρίς μπλοκέ δεν μπορεί να γυρίζει τόσο καλά όπως ένα με μπλοκέ.

        Δεν πιστευω να ειναι τοσο καλα ζυγισμενο αυτοκινητο οσο το bmw.(δεν βαζω και το χερι μου στη φωτια)

        Και αλλιως πατανε 1.5 τονος και αλλιως ο 1.2

        Ισως να ειναι και καλυτερο το RX-8 αλλα εγω θα προτιμουσα μια μαυρη 325ci με κοκκινα δερματινα καθισματα

        Μάλιστα. Τι άλλο θα ακούσουμε. Ειδικά αυτό με το βάρος πολύ τεκμηριωμένο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Ο χρήστης kpsig έγραψε:
          Μάλιστα. Τι άλλο θα ακούσουμε. Ειδικά αυτό με το βάρος πολύ τεκμηριωμένο....

          Αφού είπαμε ρε Κώστα. Όσο πιο βαρύ, τόσο καλύτερα στρίβει. Τι δεν καταλαβαίνεις;;

          Υ.Γ.
          Στο τέλος θα το πιστέψουμε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Aνάκληση RX-8:

            http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=37917

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michelle last edited by

              Ο χρήστης opterios έγραψε:

              Μάλιστα. Τι άλλο θα ακούσουμε. Ειδικά αυτό με το βάρος πολύ τεκμηριωμένο....

              Αφού είπαμε ρε Κώστα. Όσο πιο βαρύ, τόσο καλύτερα στρίβει. Τι δεν καταλαβαίνεις;;

              Υ.Γ.
              Στο τέλος θα το πιστέψουμε

              Αν ειναι καποιος φυσικος στην παρεα πιθανοτατα θα σας πει οτι το παραπανω ειναι τοσο χαζο οσο και το 'οσο πιο βαρυ τοσο χειροτερα στριβει αφου η *φυγοκεντρος *ειναι ευθεως αναλογη της μαζας'!!! Eχω διαβασει κατι τετοιες εξηγησεις και μου εχει πεσει το σαγονι κατω. Λες και δε διδασκεται πια φυσικη στα σχολεια. Εκτος κι αν μιλαμε για αυτοκινητα που δεν πατανε στο δρομο και δεν κανουν χρηση της τριβης, παρα στριβουν μονο με τις (τεραστιες) φτερουγες τους!!

              Τελος παντων, ξεφευγουμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                Ο χρήστης Michelle έγραψε:
                Αν ειναι καποιος φυσικος στην παρεα πιθανοτατα θα σας πει οτι το παραπανω ειναι τοσο χαζο οσο και το 'οσο πιο βαρυ τοσο χειροτερα στριβει αφου η *φυγοκεντρος *ειναι ευθεως αναλογη της μαζας'!!!

                Επίσης θα σου πει ότι η φυγόκεντρος είναι μια δύναμη που δεν υφίσταται 😉

                Πάντως, η απάντηση στο θέμα σίγουρα δεν είναι απλή και ούτε σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο θα στρίβει καλύτερα ή χειρότερα από ένα άλλο λόγω της διαφοράς βάρους. Το σχόλιό μου ήταν λίγο 'ελαφρύ' λόγω προϊστορίας του θέματος σε αυτό το thread.

                Ελπίζω όμως να συμφωνείς στο ότι όσο πιο ελαφρύ είναι το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερες οι προϋποθέσεις για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lotusnick last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opterios last edited by

                    Φτου! Με είδανε!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michelle last edited by

                      Ο χρήστης opterios έγραψε:

                      Αν ειναι καποιος φυσικος στην παρεα πιθανοτατα θα σας πει οτι το παραπανω ειναι τοσο χαζο οσο και το 'οσο πιο βαρυ τοσο χειροτερα στριβει αφου η *φυγοκεντρος *ειναι ευθεως αναλογη της μαζας'!!!

                      Επίσης θα σου πει ότι **η φυγόκεντρος είναι μια δύναμη που δεν υφίσταται **;)

                      Ακριβως!!!
                      Η τριβη μεταξυ ελαστικων και δρομου ειναι η (ή καλυτερα παραγει την) **κεντρομολος ** που μας επιτρεπει να στριψουμε.

                      Πάντως, η απάντηση στο θέμα σίγουρα δεν είναι απλή και ούτε σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο θα στρίβει καλύτερα ή χειρότερα από ένα άλλο λόγω της διαφοράς βάρους. Το σχόλιό μου ήταν λίγο 'ελαφρύ' λόγω προϊστορίας του θέματος σε αυτό το thread.

                      Ελπίζω όμως να συμφωνείς στο ότι όσο πιο ελαφρύ είναι το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερες οι προϋποθέσεις για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.

                      Σε γεννικες γραμμες ετσι ειναι, οχι ομως (εκτιμω) για τους λογους που νομιζουν οι περισσοτεροι. Ειναι μεγαλο θεμα,... Θεμη!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wiwol last edited by

                        Εγω μενω πιστος στην bmw.

                        Οπως ειπαν και οι παραπανω κατα πασα πιθανοτητα ενα βαρυ αυτοκινητο εχει και μεγαλυτερη προσφυση.

                        Το ζυγισμα των bmw ΕΙΝΑΙ 50-50. (εκ - πειρας)

                        Δεν κακολογω το Rx-8. Ειναι γαματο αυτοκινητο. Αλλα δεν ειναι σαν μια 325ci.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
                          Οπως ειπαν και οι παραπανω κατα πασα πιθανοτητα ενα βαρυ αυτοκινητο εχει και μεγαλυτερη προσφυση.

                          Μάλλον δεν καταλαβες καλά τι είπαν οι παραπάνω...

                          Δεν κακολογω το Rx-8. Ειναι γαματο αυτοκινητο. Αλλα δεν ειναι σαν μια 325ci.

                          Δεν αντιλέγω, αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα ΙΜΟ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Mε βάση τις κλασσικές παραδοχές της Φυσικής του σχολείου, το βάρος δεν έχει σχέση με την ικανότητα στριψίματος.

                            Αν το ψάξουμε πάντως θα δούμε ότι ο συντελεστής τριβής που θεωρούμε σταθερό δεν είναι και από εκεί κατά βάση δημιουργούνται οι διαφορές, που κατά κύριο λόγο είναι υπέρ των ελαφρύτερων αυτοκινήτων με εξαιρέσεις όμως (πχ. σε βρεγμενο ελληνικό δρόμο πιθανώς το βαρύτερο να έχει πλεονέκτημα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michelle last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:

                              Οπως ειπαν και οι παραπανω κατα πασα πιθανοτητα ενα βαρυ αυτοκινητο εχει και μεγαλυτερη προσφυση.

                              Μάλλον δεν καταλαβες καλά τι είπαν οι παραπάνω...

                              Τελικα εκτιμω οτι αυτοι που γνωριζουν τα πλεονεκτηματα του μικρου βαρους - περα απο καλυτερη επιταχυνση & 'ευκολοτερη' (για το συστημα πεδησης, οχι απαραιτητα τον οδηγο!) επιβραδυνση - ειναι πολυ λιγοι.....

                              Ειναι παρα πολλοι αυτοι που πιστευουν οτι 'μικρο βαρος = πολλα g στις στροφες' αλλα αν τους ρωτησεις πώς θα εστριβε μια F1 χωρις καθολου φτερουγες και με τα 'νορμαλ' λαστιχα ενος CTR αρχιζουν τα 'ανεκδοτα', οπως ειναι πολλοι και αυτοι που πιστευουν οτι αν φορτωσουν μερικα σακια τσιμεντο στο αμαξι τους θα το κανουν 'βεντουζα'!....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Τό ότι τα τραίνα στρίβουν καλά,νομίζω ότι τό ξέρετε όλοι σας.
                                Η παροιμία 'στρίβει σάν τραίνο' τά λέει όλα.

                                Ενα τραίνο όμως,ξέρετε πόσο ζυγίζει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  Τό ότι τα τραίνα στρίβουν καλά,νομίζω ότι τό ξέρετε όλοι σας.
                                  Η παροιμία 'στρίβει σάν τραίνο' τά λέει όλα.

                                  Ενα τραίνο όμως,ξέρετε πόσο ζυγίζει;

                                  Ναι, αλλά όταν λέμε 'στρίβει σαν πλοίο' έννοούμε ακριβώς το αντίθετο. Και ξέρεις πόσο ζυγίζει ένα πλοίο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gianniskid last edited by

                                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                    Τό ότι τα τραίνα στρίβουν καλά,νομίζω ότι τό ξέρετε όλοι σας.
                                    Η παροιμία 'στρίβει σάν τραίνο' τά λέει όλα.

                                    Ενα τραίνο όμως,ξέρετε πόσο ζυγίζει;

                                    Ναι, αλλά όταν λέμε 'στρίβει σαν πλοίο' έννοούμε ακριβώς το αντίθετο. Και ξέρεις πόσο ζυγίζει ένα πλοίο;

                                    καλο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aristotelis last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Τό ότι τα τραίνα στρίβουν καλά,νομίζω ότι τό ξέρετε όλοι σας.
                                      Η παροιμία 'στρίβει σάν τραίνο' τά λέει όλα.

                                      Ενα τραίνο όμως,ξέρετε πόσο ζυγίζει;

                                      οι ραγες ξερεις ποσο χρονο χρειαζεται να τις στησεις καθε φορα που φτανεις σε στροφη?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blacktan last edited by

                                        Το Rx8 οπως και το ΜΧ5 με τον οδηγο μεσα ειναι σχεδιασμενο να εχει κατανομη βαρους περιπου 49% μπροστα και 51% πισω , αναλογα και με την σταθμη του ρεζερβουαρ βενζινης παντα ...

                                        Both mazdas ειναι **ΑΨΟΓΑ και ΑΡΤΙΑ ζυγισμενα **αυτοκινητα ιδανικα για ατελειωτα παιχνιδια και drifts ...

                                        Ιδιαιτερα οι εκδοσεις με LSD πανω .....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lotusnick last edited by

                                          Το RX8 είναι απίστευτο για την τιμή του.
                                          Πανέμορφο, γρήγορο, με πολύ καλο κράτημα και στήσιμο.
                                          Έχοντας οδηγήσει αρκετά το COSMO μπορώ να πω ότι μου άρεσε και το βρίσκω μοναδική επιλογή στα λεφτά του.

                                          Στην Αγγλία συγκρίνετε στα λεφτά και σαν κατηγορια με S2000 και 350Z.
                                          Μάλιστα αρκετά περιοδικά το βγάζουν καλύτερο από αυτά.
                                          Η μονη ένσταση μου Χάρη, ήταν ο ήχος του κινητήρα.
                                          Ακουγόταν το ίδιο, είτε ήσουν με 8K rpm είτε με 3K rpm.
                                          Ίδια χροιά και σχεδόν ένταση.
                                          Με μια εξάτμιση αλλάζει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            blacktan last edited by

                                            αλλαζει , αλλα χανετε αυτο το whistling του Rotary συνολου ...
                                            Το οποιο αν φροντισεις να βαλεις ειναι φιλτρο aftermarket στην ΟΕΜ εισαγωγη (οχι φιλτροανη) γινετε πολυ καλο στις ψηλες στροφες (σαν supercharged car , καπως) ...

                                            Με την εξατμιση 'τραχαινει' ο ηχος του κινητηρα και φυσικα ακους και την μελωδια εκ των οπισθεν ...

                                            αναλογα τι ψαχνεις !!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 13 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr