Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολιτική κοινής πλατφόρμας-μηχανικών μερών
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πολιτική κοινής πλατφόρμας-μηχανικών μερών
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    17
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      isidoros last edited by

      Αφορμή για το παρόν θέμα ήταν η συζήτηση που είχα με κάποιο φίλο
      σχετικά με το VAG group που είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής αυτής της πολιτικής.
      Ο φίλος υποστήριζε ότι δικαιολογείται η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αυτοκίνητα με κοινό δάπεδο και μηχανικά μέρη καθώς είναι διαφορετικά πράγματα που 'δεν είναι άμεσα ορατά' (βλ. συνολική ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγης, αντοχή στο χρόνο) και φαίνονται μεσο-μακροπρόθεσμα μέσα στη χρήση.
      Φαντάζομαι παρόμοια άποψη θα έχουν αυτοί που προτιμούν ένα Α3 από ένα Golf ή ένα Polo από ένα Ibiza/Fabia κλπ.(εξαιρουμένων αυτών που αγοράζουν με κριτήριο το σήμα)
      Συγκεκριμένα η κουβέντα αφορούσε τις διαφορές Golf-A3 1.6 όπου υπάρχει μία σημαντική διαφορά τιμής.
      Προσωπικά μάλλον διαφωνώ με αυτή την τοποθέτηση, αλλά πέρα από αυτό θέτω και το εξής ερώτημα: Είναι γνωστό ότι η πολιτική αυτή έχει οφέλη για τις εταιρείες σε ότι αφορά τη μείωση στο κόστος παραγωγής και τις οικονομίες κλίμακας. Σε κάποιες περιπτώσεις ομως (π.χ. στο παράδειγμα της VAG) αυτό το όφελος δε φαίνεται να περνάει και στον καταναλωτή με μια χαμηλότερη τιμή στο τελικό προϊον..
      Έχει λοιπόν να κερδίσει κάτι ο καταναλωτής από αυτή την πολιτική ή όχι? Κι αν ναι σε ποιούς τομείς?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • I
        isidoros last edited by

        Αφορμή για το παρόν θέμα ήταν η συζήτηση που είχα με κάποιο φίλο
        σχετικά με το VAG group που είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής αυτής της πολιτικής.
        Ο φίλος υποστήριζε ότι δικαιολογείται η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αυτοκίνητα με κοινό δάπεδο και μηχανικά μέρη καθώς είναι διαφορετικά πράγματα που 'δεν είναι άμεσα ορατά' (βλ. συνολική ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγης, αντοχή στο χρόνο) και φαίνονται μεσο-μακροπρόθεσμα μέσα στη χρήση.
        Φαντάζομαι παρόμοια άποψη θα έχουν αυτοί που προτιμούν ένα Α3 από ένα Golf ή ένα Polo από ένα Ibiza/Fabia κλπ.(εξαιρουμένων αυτών που αγοράζουν με κριτήριο το σήμα)
        Συγκεκριμένα η κουβέντα αφορούσε τις διαφορές Golf-A3 1.6 όπου υπάρχει μία σημαντική διαφορά τιμής.
        Προσωπικά μάλλον διαφωνώ με αυτή την τοποθέτηση, αλλά πέρα από αυτό θέτω και το εξής ερώτημα: Είναι γνωστό ότι η πολιτική αυτή έχει οφέλη για τις εταιρείες σε ότι αφορά τη μείωση στο κόστος παραγωγής και τις οικονομίες κλίμακας. Σε κάποιες περιπτώσεις ομως (π.χ. στο παράδειγμα της VAG) αυτό το όφελος δε φαίνεται να περνάει και στον καταναλωτή με μια χαμηλότερη τιμή στο τελικό προϊον..
        Έχει λοιπόν να κερδίσει κάτι ο καταναλωτής από αυτή την πολιτική ή όχι? Κι αν ναι σε ποιούς τομείς?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          isidoros last edited by

          Αφορμή για το παρόν θέμα ήταν η συζήτηση που είχα με κάποιο φίλο
          σχετικά με το VAG group που είναι το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής αυτής της πολιτικής.
          Ο φίλος υποστήριζε ότι δικαιολογείται η διαφορά τιμής ανάμεσα σε αυτοκίνητα με κοινό δάπεδο και μηχανικά μέρη καθώς είναι διαφορετικά πράγματα που 'δεν είναι άμεσα ορατά' (βλ. συνολική ποιότητα κατασκευής-συναρμολόγης, αντοχή στο χρόνο) και φαίνονται μεσο-μακροπρόθεσμα μέσα στη χρήση.
          Φαντάζομαι παρόμοια άποψη θα έχουν αυτοί που προτιμούν ένα Α3 από ένα Golf ή ένα Polo από ένα Ibiza/Fabia κλπ.(εξαιρουμένων αυτών που αγοράζουν με κριτήριο το σήμα)
          Συγκεκριμένα η κουβέντα αφορούσε τις διαφορές Golf-A3 1.6 όπου υπάρχει μία σημαντική διαφορά τιμής.
          Προσωπικά μάλλον διαφωνώ με αυτή την τοποθέτηση, αλλά πέρα από αυτό θέτω και το εξής ερώτημα: Είναι γνωστό ότι η πολιτική αυτή έχει οφέλη για τις εταιρείες σε ότι αφορά τη μείωση στο κόστος παραγωγής και τις οικονομίες κλίμακας. Σε κάποιες περιπτώσεις ομως (π.χ. στο παράδειγμα της VAG) αυτό το όφελος δε φαίνεται να περνάει και στον καταναλωτή με μια χαμηλότερη τιμή στο τελικό προϊον..
          Έχει λοιπόν να κερδίσει κάτι ο καταναλωτής από αυτή την πολιτική ή όχι? Κι αν ναι σε ποιούς τομείς?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            petran last edited by

            αν ο 'καταναλωτης' θελει να επωφεληθει απο το vag scale economy, αγοραζει skoda.
            τουλαχιστον αυτο ισχυει ακομα. για το μελλον, δεν ξερω..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ή (τώρα πια) Πασάτ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                isidoros last edited by

                Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                αν ο 'καταναλωτης' θελει να επωφεληθει απο το vag scale economy, αγοραζει skoda.
                τουλαχιστον αυτο ισχυει ακομα. για το μελλον, δεν ξερω..

                Συμφωνώ, αλλά αυτός που αγοράζει Audi πως ωφελείται?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  petran last edited by

                  το passat ειναι πιο τιμιο για vw. για skoda ειναι υπερτιμολογημενο.

                  αυτος που αγοραζει audi θα αγοραζε αλλιως mercedes ή bmw. οποτε γιατι να πληρωσει λιγοτερα? για να τον κοροιδευουνε οι αλλοι?

                  το ουσιαστικο πλεονεκτημα της audi εντος του ομιλου, ειναι οτι αυτη βγαζει πρωτη την τεχνολογια χρονικα καθε φορα,
                  και επισης οι καλυτερες εκδοσεις κρατιουνται για παρτυ της.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    isidoros last edited by

                    Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                    και επισης οι καλυτερες εκδοσεις κρατιουνται για παρτυ της.

                    Ναι, αλλά τι γίνεται στις μικρές εκδόσεις των μοντέλων? (π.χ. Α3 1.6)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Καλά ποιος σας είπε ότι η πολιτική της κοινής πλατφόρμας έγινε για να επωφεληθεί ο αγοραστής;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cpp last edited by

                        Εμένα δεν μου κάθεται καλά σαν ιδέα... βγάζουμε ένα κινητήρα και τον βάζουμε παντού..... όταν κάποιος πληρώσει τώρα τα λεφτάκια του να πάρει το Golf V Gti πχ... θα βγει σε λίγο καιρό ο ίδιος κινητήρας σε Seat πιο γρήγορος με καλύτερο στήσιμο Cupra... άρα στα ίδια λεφτά μετά από 5 μήνες θα υπάρχει πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.......

                        Κάπως έτσι έγινε και με το IV Gti όπου μετά απο πέντε μήνες σου πετάει το Leon στα 225 με καλύτερο στήσιμο και ανεβάζει τον κινητήρα σε 180 άλογα στο Α4 και το κάνει πύραυλο.... δηλαδή άντε γέιά....
                        Σε αξία μεταπώλησης χάνουν όλοι όσοι έχουν πληρώσει Audi και VW και τελικά μάλλον τον αγοραστή τον συμφέρει το Skoda....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tazio last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Καλά ποιος σας είπε ότι η πολιτική της κοινής πλατφόρμας έγινε για να επωφεληθεί ο αγοραστής;

                          Με λίγα λόγια τα είπες, όλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kantoniou last edited by

                            Tazio, σωστος ο EMMANOYHL, αλλα σ' αυτο συμφωνουμε ολοι. Ο isidoros αλλο ρωτησε:

                            Ο χρήστης isidoros έγραψε:
                            Είναι γνωστό ότι η πολιτική αυτή έχει οφέλη για τις εταιρείες σε ότι αφορά τη μείωση στο κόστος παραγωγής και τις οικονομίες κλίμακας. Σε κάποιες περιπτώσεις ομως (π.χ. στο παράδειγμα της VAG) αυτό το όφελος δε φαίνεται να περνάει και στον καταναλωτή με μια χαμηλότερη τιμή στο τελικό προϊον..
                            **Έχει λοιπόν να κερδίσει κάτι ο καταναλωτής από αυτή την πολιτική ή όχι? **Κι αν ναι σε ποιούς τομείς?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Μα σε αυτό ακριβώς που ρωτάει ο φίλος μας απάντησα!!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Α να μην είμαι άδικος αν γυρίσουμε στις εποχές που από ανάγκη κρατούσαμε τα αμάξια μας 20 και 30 χρόνια η αναζήτηση στις μάντρες για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά θα είναι εύκολος αφού αυτοκίνητα με διάφορα σήματα στα καπό θα έχουν τις ίδιες αναρτήσεις , κινητήρες, όργανα κλπ με το δικό μας πλέον χρέπι.!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  isidoros last edited by

                                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                  Καλά ποιος σας είπε ότι η πολιτική της κοινής πλατφόρμας έγινε για να επωφεληθεί ο αγοραστής;

                                  Φίλε ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ γνωρίζω ότι η πολιτική αυτή έγινε πρωτίστως για τα οφέλη των εταιρειών των ομίλων τα οποία ανέφερα στο αρχικό post. Το θέμα είναι αν μεταφένονται στον αγοραστή κάποια από αυτά τα κέρδη, κυρίως σε επίπεδο τιμολόγησης. Για παράδειγμα οι οικονομίες κλίμακας θα μπορούσαν να προσφέρουν μια ανταγωνιστκότερη τιμή...

                                  Επίσης ήδη ο φίλος Petran είπε πως στην περίπτωση της skoda υπάρχει όφελος για τον καταναλωτή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Η τιμολογιακή πολιτική του κάθε παρακλαδιού του ομίλου δεν έχει να κάνει με το τι κερδίζει από την πολιτική της κοινής πλατφόρμας αλλά τι προφίλ δίνει στην αγορά και πόσο είναι διατεθειμένοι οι αγοραστές να δώσουν για κάθε σήμα στη μάσκα τους!!!! Ότι κερδίζεις από τη Skoda τώρα δεν θα υφίσταται σε λίγα χρόνια όταν θα έχει εδραιώσει ένα πολύ καλό όνομα σε όλες τις αγορές. Τότε λες να μην ισχύουν τα σημερινά οφέλη την ίδιας πολιτικής; Γιατί τότε η εταιρία δεν δίνει φτηνότερα τα αμάξια του ίδιου μοντέλου που φτιάχνονται σε εργοστάσια με χαμηλά μεροκάματα; Θα ήταν ποιο τίμιο ίσως να σου πει Astra από Γερμανία 20000 ευρώ ενώ το αντίστοιχο από Τουρκία 18000 και πάρε όποιο θέλεις!!!!!
                                    Μην εθελοτυφλούμε και ας δούμε τα πράγματα όπως είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petran last edited by

                                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                      Ότι κερδίζεις από τη Skoda τώρα δεν θα υφίσταται σε λίγα χρόνια όταν θα έχει εδραιώσει ένα πολύ καλό όνομα σε όλες τις αγορές...

                                      οπως ειπα και στην αρxη,
                                      'αν ο 'καταναλωτης' θελει να επωφεληθει απο το vag scale economy, αγοραζει skoda.
                                      τουλαχιστον αυτο ισχυει ακομα. για το μελλον, δεν ξερω..'

                                      αυτο ομως δεν σημαινει οτι σωνει και καλα θα γινει οπως λεει ο emmanouhl..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        powergs last edited by

                                        Ο καταναλωτής από την εξαγορά της Seat και Skoda από τον όμιλο VAG οφελείθηκε διότι μπορεί και αγοράζει αυτοκίνητα άλλης μάρκας με ποιότητα κοντά σε αυτή των αυτοκινήτων του ομίλου VAG. Σε σχέση με την ποιότητα κατασκευής ανάμεσα στο Golf και το A3 και γενικά VW και AUDI η διαφορά όντως μεσο - μακροπρόθεσμα φαίνεται. Πολύ λίγους κατόχους Audi έχω δει να παραπονιούνται για προβλήματα στα μηχανικά μέρη σε σχέση με αυτούς των VW που και σε αυτό το forum αλλά και γενικώς αναφέρουν προβλήματα αξιοπιστίας. Βέβαια η γκάμα των μοντέλων της Audi είναι μικρότερη από αυτή της VW. Αλλά για το Α3 και το Golf δες στο φόρουμ πόσες αναφορές έχει. Για τα κοινά μοτέρ και αναταλλακτικά και εκεί για εμένα υπάρχει διαφορά στην ποιότητα κατασκευής. Λένε τα ανταλλακτικά του Ibiza είναι ίδια με του Polo και αλλάζει μόνο το σήμα της εταιρίας που αυτό κάνει τη διαφορά στην τιμή. Πιστεύω ότι δεν είναι έτσι. Η Audi δεκαετίες θεωρείται ποιο αναβαθμισμένη εταιρία σε σχέση με τη VW. Αυτό οφείλεται στην καλυτερη ποιότητα κατασκευής που προσφέρει. Και ακόμα και αν είναι στον ίδιο όμιλο με τη VW πάντα τα Audi θα είναι ένα κλικ ποιο πάνω από τα VW όπως τα VW από τα Skoda. Αλλά μιλάμε για έναν όμιλο που τον τελευταίο καιρό άφησε πίσω τον ποιοτικό έλεγχο και κατηγορήθηκε για σκάνδαλα με πολιτικά πρόσωπα (http://www.autopress.gr). Πρόσφατα (στη Ναυτεμπορική το διάβασα) ο πρόεδρος του ομίλου είπε ότι ο καθένας μπορεί να αγοράσει τον όμιλο και να τον πουλήσει (διάσπαση σε κομάτια) και αυτό γιατί σύμφωνα με τη γερμανική νομοθεσία κανείς δε μπορεί να κατέχει παραπάνω από το 20% των μετοχών (με δικαίωμα ψήφου αν δεν κάνω λάθος). Οπότε ανα πάσα στιγμή ο όμιλος είναι ακάλυπτος και ευάλωτος από μία εκτός γερμανίας εξαγορά. Τελευταία πολλά πράγματα δε μπορώ να καταλάβω από μία αυτοκινητοβιομηχανία που για εμένα ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα που αντέχουν στο χρόνο και η αξία τους η μεταπωλιτική παραμένει υψηλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr