-
Ναι, αλλά τα φώτα ομίχλης απαγορεύονται, ενώ τα μεσαία όχι...
Το σύστημα που λές μόνο τα μεσαία και τα θέσεως δεν ανάβει;
-
Ο χρήστης christhehealer έγραψε:
Eγώ δεν ξέρω τι είναι ανάγκη και τι επιθυμία;
Απο οτι φενετε, οχι, δεν ξερεις την διαφορα.
Eίπα ποτέ ότι είμαι εξυπνότερος από την αγορά;
Ναι το ειπες. Εμμεσα.
Tώρα εάν οι άνθρωποι του marketing είναι εξυπνότεροι της αγοράς, τρανό παράδειγμα η καταναλωτικότητα των Aμερικάνων.
Αυτο τι σημενει?
-
Δεν σε τραβαει κανενα marketing mix στην εκθεση. O καταναλωτης πηγενει στην εκθεση διοτι θελει να παει. Το marketing mix δεν εχει ποδια, ουτε ειναι σοφερ για να σε παει στην εκθεση. Μην γινομαστε γελιοι μονο και μονο για να διαφωνησεις σε κατι οφθαλμοφανες.
-
Το οτι δεν θα καταλαβω το τι ειναι marketing mix το ξερεις απο τι? Απο τα χρονια τα πολλα που με γνωριζεις? Απο το που ξερεις με το τι ασχολουμε τωρα και στο παρελθον και το τι εχω σπουδασει?
Προεξοφλώ ότι δεν ξέρεις από marketing mix, από την απάντηση που αριθμείς σαν (1). Ένας άνθρωπος που γνώριζει τα στοιχειώδη δεν θα έλεγε ποτέ τέτοιο πράγμα.
Αληθεια? Και γιατι αυτο?
Πως το προεξωφλης δηλαδη οτι πανω σε αυτο το θεμα εσυ εισαι πιο εξυπνος απο μενα?
Ποτέ μα ποτέ, ούτε καν το σκέφτηκα, ότι είμαι πιο έξυπνος από εσένα, σε οποιοδήποτε θέμα. Eίναι κατά των αρχών μου και της παιδείας μου. Tο ότι παραθέτω τις απόψεις μου δεν σημαίνει ότι θέλω να προσβάλω τους άλλους. Eάν νομίζει ότι κάποιος έχει θιχτεί προσωπικά από τα γραφομενά μου, του ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη και θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να επανορθώσω.
Εγραψες οτι και να μας μιλησεις για Unique Proposition δεν θα καταλαβω. Αυτο τι σημενει? Οτι με εχεις για εξυπνο? Με τα λογια παιζεις?
Aπάντησαν ο kouk και ο nass πολύ σωστά και εμπεριστατωμένα. Eγώ ότι και να πω θα είναι άθλια ματαιοδοξία.
Λυπαμαι που δεν εχεις τιποτε πιο ουσιαστικο να προσθεσεις σε αυτα που εγραψαν. Ως απαντηση τοτε, δες αυτην που εδωσε σε αυτους.
Mου φαίνεται σαν απόφθεγμα κάποιου πετυχημένου επιχειρηματία που πέτυχε, μη εφαρμοζοντάς το. Σιγά μην περιμένουμε την αγορά τη στιγμή που έχουμε όλα τα εργαλεία του marketing για να την κατευθύνουμε προς το προϊόν μας.
Ναι, βλεπεις ειμαστε ολοι μαριονετες και οι εξυπνοι κυβερνουν. Η καχυποψια κυκλοφορει με 400 χ/ω στην περιπτωση σου. Ευτυχως για εμας, δεν ειναι ετσι.
Tο ίδιο λένε και στην W Wacker Drive. Aυτό θέλουν να ακούν, για να γεμίζουν, τα ήδη παραγεμισμένα πορτοφόλια τους.
Αυτο τι σημενει, μονο εσυ ξερεις.
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και ένα τελευταίο:Ο λογος που ο Καπιταλισμος ειναι το ΜΟΝΟ πετυχημενο σοσιοοικονομικο συστημα ειναι επηδει οι καταναλωτες ξερουν τι θελουν οταν τους δοθει η ευκαιρια μεσα σε μια ελευθερη αγορα. Η αποδειξη σε αυτο ειναι οι ΗΠΑ.
Νομίζω θα πρέπει να διαβάσεις λίγο περισσότερο ιστορία αγαπητέ μου gavriil1 για να δεις ενδεχόμενα τι μας επιφυλάσσει το μέλον. Ο καπιταλισμός είναι αυτή τη στιγμή το πιο επιτυχημένο σύστημα σε σχέση με τα άλλα της εποχής μας. Αν όμως ρώταγες έναν αρχαίο Ελληνα ή Ρωμαίο θα σου έλεγε πως το πιο πετυχημένο σύστημα είναι το δουλοκτητικό. Αν ρώταγες έναν του μεσαίωνα, θα σου έλεγε το φεουδαρχικό. Ομως, και τα δύο συστήματα 'βασίλευσαν' για 1000 χρόνια το καθένα (και όχι 200 του καπιταλισμού μέχρι στιγμής) αλλά κατέρρευσαν κάτω από τις εσωτερικές τους αντιθέσεις και την αδυναμία τους να ανταποκριθούν στις αλλαγές του κόσμου τους.
Το να λες λοιπόν κάτι τέτοιο για τον καπιταλισμό το θεωρώ κοντόφθαλμο (shortsighted) και αλλαζονικό και θα σου πρότεινα να έχεις υπομονή για να δούμε τι θα γίνει. Ισως σε 100 χρόνια να λέμε (ΟΚ, όχι εμείς... ) πως το πιο επιτυχημένο σοσιοοικονομικό σύστημα είναι ο κινεζικού τύπου σοσιαλισμός με καπιταλιστικές 'ενέσεις'.
Αυτό και αν είναι ενδιαφέρον ζήτημα. Σε άλλο Forum ίσως
Νας εαν αυτο που εγραψα θα ειναι σωστο για τα επομενα 800 χρονια, τοτε ειμαι αρκετα ΟΧΙ-shortsighted. Δεν νιωθω καθολου ασχημα για κατι τετοιο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ζητώ συγνώμη από τους συν-forum-ίστες που έσβησα κατά λάθος ένα προηγούμενο μήνυμά μου, στο οποίο έλεγα λίγο πολύ τα ακόλουθα:Δηλαδη τα crash test ειναι μοδα? Εαν ενα αυτοκινητο εινα πιο ασφαλη σε crash test, κατι τετοιο δεν πρεπει να το διαφημησει η εταρια που μετα απο τοσο κοπο και χρημα, καταφερε να σου παρουσιασει ενα ασφαλεστερο αυτοκινητο στην ιδια τιμη?
Νομίζω πως, με τα παραπάνω γραφόμενά σου, ηθελημένα ή όχι (αλλά αν εσύ, όπως έγραφες σε προηγούμενο μήνυμά σου, 'έχεις πάντα τον έλεγχο', δεν μπορεί να έπεσες στην παγίδα , συνεπώς 'ηθελημένα' ) υποπίπτεις στο ίδιο σφάλμα που, σίγουρα ηθελημένα, υποπίπτουν οι διαφημιστές, δηλ. να θεωρείς ορθή την ακόλουθη συνεπαγωγή:
'Ενα αυτοκίνητο είναι πιο ασφαλές σε crash test ... άρα είναι ασφαλέστερο'
Το οποίο, όπως γνωρίζεις και εσύ, ως ειδικός στην αυτοκίνηση, δεν ισχύει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, διότι η ασφάλεια έχει τη συνιστώσα της παθητικής ασφάλειας και τη συνιστώσα της ενεργητικής ασφάλειας, και το να βελτιώσεις το ένα, δηλ. την παθητική ασφάλεια, δεν σημαίνει απαραίτητα πως βελτιώνεις τη συνολική ασφάλεια, διότι μπορεί (λέω, μπορεί! όχι απαραίτητα) να χαλάει η ενεργητική συνιστώσα λόγω αύξησης του βάρους, και άρα η συνολική ασφάλεια να είναι μικρότερη ή ίση.
Γιατί τότε έχει αποκτήσει τόση σημασία η παθητική ασφάλεια ? Πρώτον, διότι είναι όντως χρήσιμη . Δεύτερον, και κατά την άποψή μου σημαντικότερο, η παθητική ασφάλεια δίνει περισσότερα sales points, που θα έλεγε και ο διαφημιστής christhehealer, απτά sales point, αστεράκια στο EuroNCAP, ενώ η ενεργητική ασφάλεια δεν ενδιαφέρει, όπως σωστά λες, το 90% του πληθυσμού.
Οσο για τον 'κόπο και το χρήμα', there is no free lunch, τόσο για τις εταιρείες όσο, ας μην το ξεχνάμε αυτό, και για τους καταναλωτές.
Νας βλεπεις την αυτοκινηση στην Ελλαδα και νομιζεις οτι παντου οι δυναμικες ειναι οι ιδιες. Το μεσο αυτοκινητο σημερα στις χωρες της Δυσης ειναι γρηγοροτερο, ασφαλεστερο (ενεργητικως και παθητικως) και γενικως ειναι καλυτερο value, απο οτι το μεσο αυτοκινητο 20 χρονια πριν.
Επηδει στης Ελλαδα το μεσο αυτοκινητο εχει 1.4 λιτρα κινητηρα, αυτο δεν σημενει οτι ειναι ετσι και παντου.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οπως εγραψα στην αρχη. Τιποτε λιγοτερο απο 2000 προβολες δεν θα ειναι δεκτο
Βλεπεις τι ωραια περναμε οταν διαφωνουμε? Συμφωνωντας η ζωη ειναι μονοτονη
Επίτρεψέ μου να σε συγχαρώ ειλικρινά φίλε gavriil1 διότι, με τα θέματα που βάζεις κατά καιρούς, κάνεις αυτό το Forum (ακόμα) πιο ενδιαφέρον.
Να συμφωνούμε έχεις δίκιο, είναι βαρετό
Τώρα για 2000 προβολές δεν το βλέπω, μόνο για να διαβάσω τα 'σεντόνια' που έχω γράψει ο ίδιος θέλω 10 λεπτά δεν ξέρω πόσοι έχουν το χρόνο. Αλλά δεν πειράζει...
Ηδη εχουμε φτασει το 60% του στοχου.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Λοιπόν,ο Papazent το έθεσε μπορώ να πω τέλεια.Εντάξει το μάρκετινγκ,αλλά αφήστε τα αυτοκίνητα των πραγματικών οδηγών ανεπηρέαστα!Από εκεί και πέρα,το χάος...
Πραγματικων οδηγων.
Αυτο απο μονο του ειναι 3000 προβολες θρεντ.
Αυτό πραγματικά δεν το κατάλαβα ρε συ Γαβριήλ.Γιατί αυτό είναι 3000 προβολές;Το λες σαν να ειρωνεύεσαι και να διαφωνείς,κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω αφού και οι δύο συμφωνούμε με τον Papazent και άρα μεταξύ μας!
Επίσης ήθελα να πω ότι παρακολουθώ πολύ στενά το θέμα παρότι δεν γράφω και τόσο συχνά στο thread αυτό,μιας και προτιμώ τα καθαρά αυτοκινητιστικά και τεχνικά θέματα από τα θεωρητικά όπως αυτό.Πάντως τείνει να εξελιχθεί στο πιο μεγάλο thread του forum!Keep going! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ναι, αλλά τα φώτα ομίχλης απαγορεύονται, ενώ τα μεσαία όχι...Το σύστημα που λές μόνο τα μεσαία και τα θέσεως δεν ανάβει;
Ανάβει τα μεσαία αλλά με 80% ένταση (τα πίσω φώτα είναι κλειστά όπως επίσης και τα φώτα στα οργανα).
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ναι, αλλά τα φώτα ομίχλης απαγορεύονται, ενώ τα μεσαία όχι...
Το σύστημα που λές μόνο τα μεσαία και τα θέσεως δεν ανάβει;
Ανάβει τα μεσαία αλλά με 80% ένταση (τα πίσω φώτα είναι κλειστά όπως επίσης και τα φώτα στα οργανα).
αυτα τα κανει και το WRX στην Αμερικη. Αλλα εχει ενα διακοπτη που αμα το ξεσυνδεσεις παυουν να δουλευουν. Ειναι πανευκολο.
Νικος
ΥΓ: καλα πια ειναι η νομοθεσια για γιαπωνεζικα;
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Λοιπόν,ο Papazent το έθεσε μπορώ να πω τέλεια.Εντάξει το μάρκετινγκ,αλλά αφήστε τα αυτοκίνητα των πραγματικών οδηγών ανεπηρέαστα!Από εκεί και πέρα,το χάος...
Πραγματικων οδηγων.
Αυτο απο μονο του ειναι 3000 προβολες θρεντ.
Αυτό πραγματικά δεν το κατάλαβα ρε συ Γαβριήλ.Γιατί αυτό είναι 3000 προβολές;Το λες σαν να ειρωνεύεσαι και να διαφωνείς,κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω αφού και οι δύο συμφωνούμε με τον Papazent και άρα μεταξύ μας!
Επίσης ήθελα να πω ότι παρακολουθώ πολύ στενά το θέμα παρότι δεν γράφω και τόσο συχνά στο thread αυτό,μιας και προτιμώ τα καθαρά αυτοκινητιστικά και τεχνικά θέματα από τα θεωριτικά όπως αυτό.Πάντως τείνει να εξελιχθεί στο πιο μεγάλο thread του forum!Keep going!Ειναι 3 χιλιαδες προβολες γιατι θα εξελιχθει στο πιο δημοφιλες θρεντ. (αυτο περιμενει). το τι εννοουσε ηταν οτι το θεμα το τι ειναι καλοι οδηγοι παιρνει πολυ συζητηση και αξιζει πανω απο 3000 προβολες (για τι πολλοι θα το διαβαζουν και θα δημοσιευουν)
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ναι, αλλά τα φώτα ομίχλης απαγορεύονται, ενώ τα μεσαία όχι...
Το σύστημα που λές μόνο τα μεσαία και τα θέσεως δεν ανάβει;
Ανάβει τα μεσαία αλλά με 80% ένταση (τα πίσω φώτα είναι κλειστά όπως επίσης και τα φώτα στα οργανα).
αυτα τα κανει και το WRX στην Αμερικη. Αλλα εχει ενα διακοπτη που αμα το ξεσυνδεσεις παυουν να δουλευουν. Ειναι πανευκολο.
Νικος
ΥΓ: καλα πια ειναι η νομοθεσια για γιαπωνεζικα;
DRL είναι υποχρεωτικά στον Καναδά αλλά όχι στην Αμερική από ότι ξέρω.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ναι, αλλά τα φώτα ομίχλης απαγορεύονται, ενώ τα μεσαία όχι...
Το σύστημα που λές μόνο τα μεσαία και τα θέσεως δεν ανάβει;
Ανάβει τα μεσαία αλλά με 80% ένταση (τα πίσω φώτα είναι κλειστά όπως επίσης και τα φώτα στα οργανα).
αυτα τα κανει και το WRX στην Αμερικη. Αλλα εχει ενα διακοπτη που αμα το ξεσυνδεσεις παυουν να δουλευουν. Ειναι πανευκολο.
Νικος
ΥΓ: καλα πια ειναι η νομοθεσια για γιαπωνεζικα;
DRL είναι υποχρεωτικά στον Καναδά αλλά όχι στην Αμερική από ότι ξέρω.
Ενοουσα για γιαπωνεζικα αυτοκινητα που ερχονται στην Ελλαδα με μετοικεσια.
Νικος.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
πρόληψης των ατυχημάτων και άρα μείωσης των επιπτώσεών τους.
Ερώτηση: τι νομίζεις πως θα βελτίωνε τις πιθανότητες σου να επιβιώσεις στους Ελληνικούς δρόμους ? Ενα σεμινάριο στο Safetrack ή το ESP ? (σωστή απάντηση: και τα δύο, συμφωνώ, αλλά ας πούμε πως πρέπει να διαλέξεις)
Για το παραπανω ερωτηθηκε η αγορα και διαλαξε το ESP. Εσυ δεν εχεις την δυνατοτητα να κρινεις την αγορα απο μονος σου και να την βγαλεις λαθος σε αυτη την επιλογη. Ουτε εγω. Ουτε ο Καββαθας. Ολοι μας ειμαστε ενα μικρο μερος της αγορας.
Τα βλεπετε ολα τοσο απλα. Συγκινεις το κοστος ενος ESP με το κοστος ενος safetrack και οταν βαζεις το κοστος του safetrack νομιζεις οτι το ολικο κοστος αυτου ειναι το ποσο θα πληρωνε καποιος για να το παρακολουθησει. Εαν ομως εισουν πληροφορημενος για τα βασικα του θεματος που λεγετε μακρο-οικονομια, το πραγματικο κοστος για την παρακολουθηση ενος τετοιου σεμιναριου ειναι καπως ετσι (προχειρα):
- Κοστος μεταφορα στο safetrack και πισω
- Κοστος πιαθανης διαμονης σε ξενοδοχειο (κτλ)
- Κοστος χρονου που επενδυθηκε για το safetrack απο τους πελατες
- Κοστος απο την απουσια των πελατων στις δουλειες τους.
- Κοστος απο την απουσια των πελατων με τις οικογενιες τους
- Κοστος της αυξημενης κινησης στους δρομους που προκαλεσε η μεταφορα των πελατων στο safetrack
- Κτλ.
Εαν το υπολογιζες ετσι θα εβλεπες οτι η αγορα εχει δικιο που επιλεγει το ESP. Κανει πολυ περισσοτερο νοημα απο ολες τις πλευρες. Βλεπεις...η αγορα...δεν ειναι αφελης, ουτε κουτη οπως οι περισσοτεροι νομιζετε εδω.
Mην τρελλαθούμε εντελώς....Συγκρίνεις το κόστος της γνώσης που αποκτάς στο Safetrack με το ESP?
Ακομα δεν το πιανετε. Το safetrack η το track school τοπικα φυσικα και ειναι καλυτερο απο το ESP. Αλλα πρεπει να καταλαβετε ενα πραγμα. Ποσος κοσμος παει σε τετοιου ειδους εκπαιδευση; 1/100 του 1%; Δεν ειναι υποχρεωτικο και για να το πρακολουθησεις πρεπει να κανεις ολα αυτα που ειπε ο Γαβριηλ. Το ESP το βαζεις στο αυτοκινητο και κανει καλυτερη δουλεια αν δεν εχεις παει στο safetrack. Οποτε φυσικα το ESP ειναι καλυτερο. Αν ειχαμε την κατασταση οτι 50% των αδηγων πανε στο safetrack και δεν εχουν αυτοκινητα με ESP/ABS κτλ και 50% εχουν ESP/ABS και δεν πανε στο safetrack τοτε μπορουμε να κανουμε συγκριση.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ακομα δεν το πιανετε. Το safetrack η το track school τοπικα φυσικα και ειναι καλυτερο απο το ESP. Αλλα πρεπει να καταλαβετε ενα πραγμα. Ποσος κοσμος παει σε τετοιου ειδους εκπαιδευση; 1/100 του 1%; Δεν ειναι υποχρεωτικο και για να το πρακολουθησεις πρεπει να κανεις ολα αυτα που ειπε ο Γαβριηλ. Το ESP το βαζεις στο αυτοκινητο και κανει καλυτερη δουλεια αν δεν εχεις παει στο safetrack. Οποτε φυσικα το ESP ειναι καλυτερο. Αν ειχαμε την κατασταση οτι 50% των αδηγων πανε στο safetrack και δεν εχουν αυτοκινητα με ESP/ABS κτλ και 50% εχουν ESP/ABS και δεν πανε στο safetrack τοτε μπορουμε να κανουμε συγκριση.
Νικος
Επαναλαμβάνω. Είναι μη συγκρίσιμο, συγκρίνετε η γνώση με τις αξίες (ποσά)?. Απλά είναι άστοχη η σύγκριση. Μην επιμένεις....
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Καλα σκεφτεστε να μετακομισετε στην Ελλαδα για τα καλα; Η απλως θα κανετε μετοικεσια για να φερετε οικοσκευη και αυτοκινητο;
Εχετε ετοιμες δουλειες σπιτια;
Νικος
Δύσκολο να αντέξεις το χειμώνα εδώ (τι χειμώνας δηλ. αφού φτάνει μέχρι τον Μαιο και πιθανόν τον Ιούνιο).
Στην δική μου περίπτωση, με ενδιαφέρει να πάω για 1-2 χρόνια και μετά βλέπουμε. Προφανώς θα εξαρτηθεί από την δουλειά. Αυτή την στιγμή η αγορά εργασίας είναι πολύ πεσμένη.
Τα σπίτια είναι το μεγάλο πρόβλημα στην Αθήνα αφού είναι εξωφρενικά ακριβά και όχι τόσο καλά (τουλάχιστον ένα μέσο διαμέρισμα).
Φυσικα εδω συμφωνω οτι οι Καναδεζικοι χειμωνες δυσκολα συνηθιζονται εκτος και αν (οταν κατοικουσες Ελλαδα) εμενες στα κορφοβουνια της Πινδου.
Ενα καλο σπιτι στην Ελλαδα (μιλαμε για διαμερισμα) με γκαραζ/πυλωτη ειναι αρκετα ακριβο. 130-200κ ευρω ισως και παραπανω. Διαβαζα στις εφημεριδες για αξιες 1500-2000 ευρω το τετραγωνικο μετρο και δεν το πιστευα.
Ναι η οικονομια ειναι πολυ πεσμενη και η αγορα εργασιας επισης. Η καλυτερη ιδεα θα ηταν να κοιταζες για δουλεια προσ τα νοτια στις ΗΠΑ. Αλλα και παλι η οικονομια ειναι χαλια. Υπαρχουν μερικες δουλειες αλλα ειναι λιγες και πολλοι υποψηφιοι κανουν αιτηση. Η Καλιφορνια ειναι ακομα πολυ χαμηλα και οι πιθανοτητες απασχολησης ειναι σχεδον μηδενικες. (πριν μια βδομαδα ειχαμε απολυσεις (lay offs) στην εταιρια μου). Και δεν βλεπω ακομα το φως στο τελος του τουνελ. Μεχρι να αποφασισει η κυβερνηση να βοηθησει την οικονομια δεν περιμενω μαγικες βελτιωσεις. Κοβωντας τα τραπεζιτικα επιτοκια και δινοντας $300 (tax refund) δεν προκειται να γυρισουν την οικονομια. Μολις πηγε απο κατω και το United Airlines. Τα χαλια μας. Και φυσικα αυτο επισκιαζει και την υπολοιπη παγκοσμια οικονομια. Αν νομιζουμε οτι η οικονομια στις ΗΠΑ θα ειναι χαλια και η οικονομια στην Ευρωπη και Ιαπωνια θα ανθει σιγουρα ειναι ονειρο θερινης νυκτος.
Νικος
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ακομα δεν το πιανετε. Το safetrack η το track school τοπικα φυσικα και ειναι καλυτερο απο το ESP. Αλλα πρεπει να καταλαβετε ενα πραγμα. Ποσος κοσμος παει σε τετοιου ειδους εκπαιδευση; 1/100 του 1%; Δεν ειναι υποχρεωτικο και για να το πρακολουθησεις πρεπει να κανεις ολα αυτα που ειπε ο Γαβριηλ. Το ESP το βαζεις στο αυτοκινητο και κανει καλυτερη δουλεια αν δεν εχεις παει στο safetrack. Οποτε φυσικα το ESP ειναι καλυτερο. Αν ειχαμε την κατασταση οτι 50% των αδηγων πανε στο safetrack και δεν εχουν αυτοκινητα με ESP/ABS κτλ και 50% εχουν ESP/ABS και δεν πανε στο safetrack τοτε μπορουμε να κανουμε συγκριση.
Νικος
Επαναλαμβάνω. Είναι μη συγκρίσιμο, συγκρίνετε η γνώση με τις αξίες (ποσά)?. Απλά είναι άστοχη η σύγκριση. Μην επιμένεις....
Δεν επιμενω. Αμα συνεχιζεις να το σκεφτεσαι ενα προς ενα (ενα αυτοκινητο με ESP και ενα οδηγο χωρις ηλεκρονικα βοηθηματα και με εκπαιδευση οδηγησεως, τοτε συμφωνουμε 100%. Αλλα αν σκεφτομαστε σε γενικες γραμμες με χιλιαδες (εκατομυρια στις ΗΠΑ) αυτοκινητα με ESP/ABS κτλ και μερικες δεκαδες (χιλιαδες στις ΗΠΑ) οδηγους που πηγαν στο safe track τοτε δεν ειναι σωστη αισθηση της πραγματικοτητας.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Eγώ δεν ξέρω τι είναι ανάγκη και τι επιθυμία;
Απο οτι φενετε, οχι, δεν ξερεις την διαφορα.
Mπορείς να ορίσεις σε παρακαλώ τη διαφορά να τη μάθω και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συμφορουμίστες;
Tώρα εάν οι άνθρωποι του marketing είναι εξυπνότεροι της αγοράς, τρανό παράδειγμα η καταναλωτικότητα των Aμερικάνων.
Αυτο τι σημενει?
Στο μέτρο που τα περισσότερα παραδείγματα, που χρησιμοποιούνται από τις εταιρίες για την εκπαίδευση των στελεχών τους, πάνω στις στρατιγικές του marketing, προέρχονται από την Aμερικάνικη αγορά και δεδομένης της καταναλωτικότητας των Aμερικάνων (βάσει στατιστικών), σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι (marketing managers ) είναι 'εξυπνότεροι της αγοράς' κατά τη θεωρία σου. Kατά τη δικιά μου, μπορούν και την κατευθύνουν .
- Δεν σε τραβαει κανενα marketing mix στην εκθεση. O καταναλωτης πηγενει στην εκθεση διοτι θελει να παει. Το marketing mix δεν εχει ποδια, ουτε ειναι σοφερ για να σε παει στην εκθεση. Μην γινομαστε γελιοι μονο και μονο για να διαφωνησεις σε κατι οφθαλμοφανες.
Προεξοφλώ ότι δεν ξέρεις από marketing mix, από την απάντηση που αριθμείς σαν (1). Ένας άνθρωπος που γνώριζει τα στοιχειώδη δεν θα έλεγε ποτέ τέτοιο πράγμα.
Αληθεια? Και γιατι αυτο?
Γιατί ο σκοπός του κάθε marketing mix αγαπητέ Γαβριήλ είναι να σε κάνει να πας στην έκθεση αυτοκινήτου και εν τέλει να αγοράσεις το αυτοκίνητο που σου πουλάει. Eάν κριθεί χρήσιμο, βάσει κάποιας έρευνας, θα σου στείλουν και σοφέρ να σε φέρει στην έκθεση. Tο marketing mix είναι αυτό που κάνει ένα προϊόν να πουλάει έναντι κάποιου άλλου ανταγωνιστικού.
Πως το προεξωφλης δηλαδη οτι πανω σε αυτο το θεμα εσυ εισαι πιο εξυπνος απο μενα?
Ποτέ μα ποτέ, ούτε καν το σκέφτηκα, ότι είμαι πιο έξυπνος από εσένα, σε οποιοδήποτε θέμα. Eίναι κατά των αρχών μου και της παιδείας μου. Tο ότι παραθέτω τις απόψεις μου δεν σημαίνει ότι θέλω να προσβάλω τους άλλους. Eάν νομίζει ότι κάποιος έχει θιχτεί προσωπικά από τα γραφομενά μου, του ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη και θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να επανορθώσω.
Εγραψες οτι και να μας μιλησεις για Unique Proposition δεν θα καταλαβω. Αυτο τι σημενει? Οτι με εχεις για εξυπνο? Με τα λογια παιζεις?
Έγραψα ότι εάν ξεκινήσω να γράφω για marketing mix με λεπτομέρεις αφενός μεν δεν θα καταλάβει κανένας γιατί τα περισσότερα θα είναι ορολογία (κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει την ορολογία του marketing εάν δεν έχει σχέση με το αντικείμενο) αφετέρου δε θα χρειαστώ 2 Server χώρο. Δεν μίλησα ποτέ για Unique Proposition γιατί δεν ξέρω τέτοιο όρο. Mίλησα για Unique Sales Proposition και ότι οι marketeers εφευρίσκουν τέτοια για να πουλάνε, μου ζήτησες παράδειγμα , και σου είπα για το Ibiza. Tώρα που σε όλο αυτό μπήκε το θέμα εξυπνάδας μόνο εσύ ξέρεις. Δεν θα αρχίσω κανένα διάλογο επί προσωπικού, γιατί όπως έγραψα είναι κατά των αρχών μου και της παιδείας μου.
Aπάντησαν ο kouk και ο nass πολύ σωστά και εμπεριστατωμένα. Eγώ ότι και να πω θα είναι άθλια ματαιοδοξία.
Λυπαμαι που δεν εχεις τιποτε πιο ουσιαστικο να προσθεσεις σε αυτα που εγραψαν. Ως απαντηση τοτε, δες αυτην που εδωσε σε αυτους.
Mου φαίνεται σαν απόφθεγμα κάποιου πετυχημένου επιχειρηματία που πέτυχε, μη εφαρμοζοντάς το. Σιγά μην περιμένουμε την αγορά τη στιγμή που έχουμε όλα τα εργαλεία του marketing για να την κατευθύνουμε προς το προϊόν μας.
Ναι, βλεπεις ειμαστε ολοι μαριονετες και οι εξυπνοι κυβερνουν. Η καχυποψια κυκλοφορει με 400 χ/ω στην περιπτωση σου. Ευτυχως για εμας, δεν ειναι ετσι.
Tο ίδιο λένε και στην W Wacker Drive. Aυτό θέλουν να ακούν, για να γεμίζουν, τα ήδη παραγεμισμένα πορτοφόλια τους.
Αυτο τι σημενει, μονο εσυ ξερεις.
H 'W Wacker Drive' είναι δρόμος στο Σικάγο - Iλινόις - Aμερική. Eκεί είναι η έδρα της εταιρίας που δουλεύω. Έχουμε την τιμή και την υπερηφάνεια να έχουμε χτίσει 3 (τρια) από τα 5 (πέντε) πιο αναγνωρίσιμα Brands (επώνυμες μάρκες) του πλανήτη ως διαφημιστικό δίκτυο. Kατά τα άλλα εγώ δεν ξέρω τι θα πει ανάγκη και τι επιθυμία, εάν μπορεί να χειραγωγηθεί η αγορά και άλλα πολλά, φίλε Γαβριήλ. Aυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να σας μεταφέρω την εμπειρία που ήδη έχω αποκτήσει, σιγανά και ταπείνα. Tώρα εάν σε κάποιους δεν αρέσουν αυτά που γράφω προβλημά τους. Thank you.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ακομα δεν το πιανετε. Το safetrack η το track school τοπικα φυσικα και ειναι καλυτερο απο το ESP. Αλλα πρεπει να καταλαβετε ενα πραγμα. Ποσος κοσμος παει σε τετοιου ειδους εκπαιδευση; 1/100 του 1%; Δεν ειναι υποχρεωτικο και για να το πρακολουθησεις πρεπει να κανεις ολα αυτα που ειπε ο Γαβριηλ. Το ESP το βαζεις στο αυτοκινητο και κανει καλυτερη δουλεια αν δεν εχεις παει στο safetrack. Οποτε φυσικα το ESP ειναι καλυτερο. Αν ειχαμε την κατασταση οτι 50% των αδηγων πανε στο safetrack και δεν εχουν αυτοκινητα με ESP/ABS κτλ και 50% εχουν ESP/ABS και δεν πανε στο safetrack τοτε μπορουμε να κανουμε συγκριση.
Νικος
Επαναλαμβάνω. Είναι μη συγκρίσιμο, συγκρίνετε η γνώση με τις αξίες (ποσά)?. Απλά είναι άστοχη η σύγκριση. Μην επιμένεις....
Ειμαι στην κερκιδα τοσες μερες, αλλα τωρα μπαινω στην αρενα και θα συμφωνησω καθετα και απολυτα οτι δεν τιθεται θεμα συγκρισης του ενος με το αλλο. Και ποιος μου λεει εμενα οτι το ESP δεν θα χαλασει καποια στιγμη που θα το εχω παρακανει και θα εχω κρεμαστει πανω του? Ξερω επισης αεροσακο που δεν ανοιξε. Ηλεκτρονικα τερτιπια ειναι ολα αυτα και δεν παυουν να ειναι ευαισθητα. Ενα παντως ειναι σιγουρο, οτι στην Ελλαδα(και οχι μονο) δεν σε σωζουν ουτε ESP ουτε Safetrack, ουτε αλλο συστημα αμα δεν εχεις μυαλο στο κεφαλι σου.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Ενα παντως ειναι σιγουρο, οτι στην Ελλαδα(και οχι μονο) δεν σε σωζουν ουτε ESP ουτε Safetrack, ουτε αλλο συστημα αμα δεν εχεις μυαλο στο κεφαλι σου.Aπό προσωπική εμπειρία πάντως στο Safetrack, σου βάζουν αρκετό μυαλό στο κεφάλι
Aυτό που λέει ο cmarin είναι και το σωστό κατά τη γνώμη μου. Δεν μετριέται η γνώση με χρήματα.
H εκπαίδευση είναι κάτι που πρέπει να έχει ο καθένας για να οδηγήσει αυτοκίνητο. Tο Safetrack έχει να κάνει με το επίπεδο της εκπαίδευσης.
Tο ESP έχει να κάνει με την κατασκευή-σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου. Σε κάποιες περιπτώσεις, καλύπτει σχεδιαστικά προβλήματα του αυτοκινήτου, και σε άλλες περιπτώσεις καλύπτει, ελλείψεις στην εκπαίδευση του οδηγού.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ακριβώς αυτό συμβαίνει φίλε nass. Γι' αυτό το υπογράμμισα και το έκανα και bold. Επενδύονται τεράστια ποσά και ανθρωποώρες στο να μάθουν τις επιθυμιές μας για να τις κατευθύνουν αργότερα.
Α, ώστε δέχεσαι πως θέλούν 'αργότερα' να κατευθύνουν τις επιθυμίες μας ? Διότι σε παλαιότερη απάντησή σου στο syele στο παρόν topic είχες πει:
(Βασικο) λαθος. Σε μια χωρα με πραγματικα ελευθερη αγορα οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν κατευθεινουν τιποτε. Η κατευθηνση οριζετε απο την ιδια την αγορα. Εμενα και σενα.
Τελικά αυτή η περίφημη 'αγορά' είναι ελεύθερη ή κατευθύνεται ?
Nass εγω δεν ειμουν αυτος που εγραψε το παραπανω! Γιατι βαζεις λογια στο στομα μου? Ο christhehealer το εγραψε. Και τωρα βλεπω υπαρχουν 3-4 ποστ για το παραπανω.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=45
Συγνώμη gavriil1, έχεις δίκιο
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Και οπως ειπα. Ο λογος που εχεις δυσκολια να καταλαβεις κατι τετοιο ειναι επηδει δεν εχεις καταλαβει την διαφορα μεταξυ 'αναγκης' και 'επυθυμιας'. Το περιεργο σε μενα ειναι οτι...κατι τετοιο...το ζεις καθε μερα.
ΟΚ, εγώ λοιπόν είμαι ηλίθιος που δεν κατάλαβα κάτι προφανές που το ζω κάθε μέρα (να σε πληροφορήσω πάντως πως, σε αυτή τη φάση της ζωής μου, έχω μόνο μοτοσυκλέτα και δεν έχω αυτοκίνητο, παρά την επιθυμία μου και την οικονομική μου άνεση, διότι δεν το έχω ανάγκη). Εσύ μπορείς να ορίσεις αυστηρά τη διαφορά μεταξύ ανάγκης και επιθυμίας ?
Ναι μπορω.
Ε κάντο ντε να το καταλάβουμε και εμείς οι άσχετοι! Εγώ τουλάχιστον, με το δικό μου παράδειγμα, σου έδειξα πως καταλαβαίνω τη διαφορά μεταξύ ανάγκης και επιθυμίας. Αλλά δεν μπορώ να την ορίσω.
Επειδή είσαι επιστήμονας του marketing, δεν θα δεχτώ οτιδήποτε λιγότερο από έναν αυστηρό επιστημονικό ορισμό. Που σημαίνει: παραδείγματα δεν 'παίζουν', αναδρομικοί (recursive) ορισμοί του στυλ 'ανάγκη είναι αυτό που χρειάζεσαι' δεν 'παίζουν' κτλ.
Θα μου έκανε εντύπωση (θετική!) να μπορούσες να το κάνεις αυτό που σου ζητάω (ωπ! σε προκαλώ ευθέως ) διότι απλά έχω την εντύπωση πως τα όρια είναι τελείως δυσδιάκριτα και υποκειμενικά.
Η αληθεια του Marketing στον χωρο των αυτοκινητων (KK)