-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Θάβετε την 1 χωρίς εμένα;;;
Ντροπή σας!
επιδόσεις γρήγορου 1.4 με κόστος 2.0 και χώρους supermini
27K για 1.6;
(να ρίξω λάδι στη φωτιά και να κλειδωθεί; )
Απορώ με το εαυτό μου αλλά συμφωνλώ μαζί σου
και κάποιος άλλλος 'αντίπαλος' πήρε GTI τελικά
Όχι Ikar μη βάζεις λάδι στη φωτιά σε παρακαλώ σαν συνάδελφος πλέον.
Μην κατηγορείς το **μοναδικό πισωκίνητο **της κατηγορίας
Εμφανισιακά μπορεί να μην λέει και πολλά (υποκειμενικό), από χώρους (ποτέ η bmw δεν φημίζονταν γι' αυτούς) και επιδόσεις (όχι κακές πάντως για τον κυβισμό) επίσης, αλλά όπως και να το κάνουμε παραμένει fun to drive. :αν είναι για 'μοναδικά' τότε και τα Α3/Golf είναι τα μοναδικά με εξάρι κιβώτιο στα 1.600, so? βέβαια λόγω κοντών (και πολύ κοντών στο βαρύτερο Passat) δεν είναι άχρηστη η 6η, αλλά δεν έγινε και τίποτα
Η 116 δεν έχει εξάρι
-
Ναι Ikar οκ, αλλά εδώ μιλάμε για ολόκληρη φιλοσοφία κίνησης και όχι για κιβώτια απλώς. Εξάλου η κοστολόγηση ενός πισωκίνητου είναι μεγαλύτερη από αντίστοιχης κατηγορίας αμάξια (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω), για να δικαιολογήσω και λίγο την διαφορά τιμής σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της
-
Highlight η 120i Αuto,
με 11.1' για 0-100,
+2.600 ευρώ από τα 31.200 της 'απλής'σελ. 144 - 4Τ
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Ναι Ikar οκ, αλλά εδώ μιλάμε για ολόκληρη φιλοσοφία κίνησης και όχι για κιβώτια απλώς. Εξάλου η κοστολόγηση ενός πισωκίνητου είναι μεγαλύτερη από αντίστοιχης κατηγορίας αμάξια (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω), για να δικαιολογήσω και λίγο την διαφορά τιμής σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τηςόχι όμως σε εταιρείες που βγάζουν μόνο πισωκίνητα, ημιτετρακίνητα και ένα μπροσθιοκίνητο
ούτε η ανάρτηση είναι κάτι το διαφορετικό
αντίστοιχα, (μιας και μιλάμε για κόστος κατασκευής) τα Golf V (σε σχέση με τα απαράδεκτα IV) έχουν νέο πλαίσιο κι ειδικά πίσω ανάρτηση, νέους κινητήρες και νέα κιβώτια. Αν συγκρίνεις τιμές μοντέλων IV με V, διαπιστώνεις ότι 'κάτι' δεν πήγαινε καλά
Η 1 ούτε νέο κινητήρα έχει και δεν έβαλε καν του ΜΙΝΙ (PT Cruiser)
Δεν δικαιολογείται το επιπλέον κόστος, ούτε φυσικά και στο Α3 (σε σχέση με το Golf)
-
Highlight η 120i Αuto,
με 11.1' για 0-100,
+2.600 ευρώ από τα 31.200 της 'απλής'σελ. 144 - 4Τ
ρε τεκνικ.. αργει να ξεκολλησει, απο τα κολιδια.. τι σαι συ ρε...ολα να τα θαβεις....
ειπαμε, ο ανθρωπος δεν νοιαζεται για επιδοσεις. ουτε και για χωρους.
οποτε η bmw ειναι σωστη επιλογηεγω θα την επαιρνα με τον πλουσιοτερο εξοπλισμο, και οχι αναλογα το ελατηριο.. ελατηρια μπορεις να αλλαξεις αργοτερα, οποτε σε βολευει..
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Highlight η 120i Αuto,
με 11.1' για 0-100,
+2.600 ευρώ από τα 31.200 της 'απλής'σελ. 144 - 4Τ
ρε τεκνικ.. αργει να ξεκολλησει
...από τα βλέμματα που τραβά σα μαγνήτης;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι Ikar οκ, αλλά εδώ μιλάμε για ολόκληρη φιλοσοφία κίνησης και όχι για κιβώτια απλώς. Εξάλου η κοστολόγηση ενός πισωκίνητου είναι μεγαλύτερη από αντίστοιχης κατηγορίας αμάξια (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω), για να δικαιολογήσω και λίγο την διαφορά τιμής σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της
όχι όμως σε εταιρείες που βγάζουν μόνο πισωκίνητα, ημιτετρακίνητα και ένα μπροσθιοκίνητο
ούτε η ανάρτηση είναι κάτι το διαφορετικό
αντίστοιχα, (μιας και μιλάμε για κόστος κατασκευής) τα Golf V (σε σχέση με τα απαράδεκτα IV) έχουν νέο πλαίσιο κι ειδικά πίσω ανάρτηση, νέους κινητήρες και νέα κιβώτια. Αν συγκρίνεις τιμές μοντέλων IV με V, διαπιστώνεις ότι 'κάτι' δεν πήγαινε καλά
Η 1 ούτε νέο κινητήρα έχει και δεν έβαλε καν του ΜΙΝΙ (PT Cruiser)
Δεν δικαιολογείται το επιπλέον κόστος, ούτε φυσικά και στο Α3 (σε σχέση με το Golf)
ΟΚ Ikar ''καταθέτω τα όπλα των επιχειρημάτων'', αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι σε όλους εμάς τους εραστές της πίσω κίνησης (όχι το μυαλό μερικών στο πονηρό ε? ) αυτά τα αμάξια (με πρώτη την BMW να συνεχίζει την καλή παράδοση των ''φτιαγμένων για απολαυστική οδήγηση αυτοκινήτων - όχι μόνο καλοφτιαγμένων αυτοκινούμενων- έστω και με λίγους ίππους - γιατί αν **ξέρεις **μπορείς και με τους λίγους), πάντα θα έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας.
Προσωπικά δεν πήρα την σειρά 1 (120i ή και 320i) για δύο λόγους.
Επιδόσεις (δεν μου επαρκούσαν) και design. Η 1 δεν μου αρέσει καθόλου και η 3 στο πίσω μέρος. Την κουπέ περιμένουμε να δούμε (μικρογραφία της εξάρας? είδωμεν).
Το Golf οφείλω να ομολογήσω ότι μου αρέσει πολύ, όπως και του φίλου pad που του το έδωσα μια βολτίτσα -
παντως -επι της ουσιας- το προβλημα που παρεθεσε η diva, (το πιο ουσιαστικο σχολιο στις τελευταιες 10 σελιδες)
εχει να κανει με maf (μετρητη αερα) και με flashαρισματα του εγκεφαλουαυτα δεν ειναι ευχαριστα πραγματα να μπλεκεις μαζι τους μονιμα.
να πας μια φορα για αλλαγη, no problem. αν ομως εχει περιοδικοτητα...καποιος εκει ελεγε οτι ο maf τα φτυνει στη ζεστη..αν ισχυει αυτο..πακετο..
βεβαια καποιοι αλλοι λενε οτι αυτη η κομπλα ειναι σωστο να συμβαινει στις χαμηλες λογω ελλειψης δυναμης απο τον κινητηρα..αξιζει διερευνηση παντως..
-
Διαχώρισα τα περί Αλφίστι σε αυτό το θέμα.
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Ναι Ikar οκ, αλλά εδώ μιλάμε για ολόκληρη φιλοσοφία κίνησης και όχι για κιβώτια απλώς. Εξάλου η κοστολόγηση ενός πισωκίνητου είναι μεγαλύτερη από αντίστοιχης κατηγορίας αμάξια (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω), για να δικαιολογήσω και λίγο την διαφορά τιμής σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της
όχι όμως σε εταιρείες που βγάζουν μόνο πισωκίνητα, ημιτετρακίνητα και ένα μπροσθιοκίνητο
ούτε η ανάρτηση είναι κάτι το διαφορετικό
αντίστοιχα, (μιας και μιλάμε για κόστος κατασκευής) τα Golf V (σε σχέση με τα απαράδεκτα IV) έχουν νέο πλαίσιο κι ειδικά πίσω ανάρτηση, νέους κινητήρες και νέα κιβώτια. Αν συγκρίνεις τιμές μοντέλων IV με V, διαπιστώνεις ότι 'κάτι' δεν πήγαινε καλά
Η 1 ούτε νέο κινητήρα έχει και δεν έβαλε καν του ΜΙΝΙ (PT Cruiser)
Δεν δικαιολογείται το επιπλέον κόστος, ούτε φυσικά και στο Α3 (σε σχέση με το Golf)
ΟΚ Ikar ''καταθέτω τα όπλα των επιχειρημάτων'', αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι σε όλους εμάς τους εραστές της πίσω κίνησης (όχι το μυαλό μερικών στο πονηρό ε? ) αυτά τα αμάξια (με πρώτη την BMW να συνεχίζει την καλή παράδοση των ''φτιαγμένων για απολαυστική οδήγηση αυτοκινήτων - όχι μόνο καλοφτιαγμένων αυτοκινούμενων- έστω και με λίγους ίππους - γιατί αν **ξέρεις **μπορείς και με τους λίγους), πάντα θα έχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας.
Κοιτα, και εγώ είμαι εραστής της πίσω κίνησης (κατα προτίμηση κεντρομήχανης μάλιστα) αλλά δεν έχω την αυταπάτη οτί η 116 θα μου χαρίσει τέτοιες χαρές.
Δεν έχει ούτε την δύναμη, ούτε το βάρος (ή μαλλον την έλλειψη αυτού) ,ούτε το στησιμο να το κάνει, όχι πως κρατάει άσχημα, αλλά νομίζω οτι είναι καταβάση υποστροφικό αυτοκίνητο.
Αντίθετα τα άλλα (Α147, Golf, A3) θα είναι (μέσα στην προσθιωκίνητη φύση του) πιο γρήγορα και πιο παιχνιδιάρικα. -
Επειδή διαχώρισα τα θέματα, παρέθεσα το post σου στο άλλο θέμα.
-
...πισσα και πουπουλα στον kyan!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Highlight η 120i Αuto,
με 11.1' για 0-100,
+2.600 ευρώ από τα 31.200 της 'απλής'σελ. 144 - 4Τ
ρε τεκνικ.. αργει να ξεκολλησει
...από τα βλέμματα που τραβά σα μαγνήτης;
Κανει ζεστη και αναλιγωνουν οι τσιχλες στον δρομο
-
Παιδια εγω ειμαι φανατικος της BMW απ'τα παιδικα μου χρονια. Κατι που εχω παρει απ'τον πατερα μου ο οποιος εδω και δεκαετιες εχει φαει μεγαλο κολλημα με τις κατασκευες των Βαυαρων. Την σειρα 1 ομως δεν θα την αγοραζα με τιποτα. Ο καθενας εχει τις δικες του προτεραιοτητες και θελω οταν αποφασισει να παρει ενα αμαξι. Εγω σ'αυτην την κατηγορια θα αγοραζα την 147 γιατι ειναι πιο σπορτιφ και εχει σχετικα καλες επισοσεις κι ας υστερει σε παρα πολλα αλλα. Καποιος αλλος θα αγοραζε καποιο Renault γιατι εχει 8 αεροσακους. Ολα αυτα ειναι θεμα γουστου και συγκεκριμμενων απαιτησεων που εχει καποιος απ'το αυτοκινητο του. Οπωτε μη γενικευετε τα πραγματα και καποιοι ας σταματησουν να περιμενουν την ευκαιρια για να αρχισουν να μας μιλανε για τις AR.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δεν υπάρχει λόγος να σφάζεστε για αμάξι που θα αγοραστεί με ξένα λεφτά. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και επιλέγει αυτό που είναι καλύτερο για εκείνον. Φίλε neten δεν βγαίνει και 118? Το σκέφτεσαι καθόλου ή βγαίνει πολύ ψηλά στην τιμή?Η 118 ειναι 2λιτρη,αποδιδει 129 αλογα και εχει σε ενα καλο επιπεδο εξοπλισμου 3500ε παραπανω.Οποτε για την ακριβη ηδη σειρα 1 ξεφευγει.
Αυτο μαλιστα,ειναι ενδιαφερον..Τι να πει καποιος..
Αυριο παντως εκλεισα ενα test drive δυστυχως οχι με dynamic αλλα με τις νορμαλ αναρτησεις.Αν με ικανοποιησουν και δεν τις βρω μαλακές τοτε παω για την exlusive.Τωρα οσον αφορα τη διαμαχη περι σειρας 1 μην τρελλαινεστε!Ειδικα για το θεμα της ομορφιας τι πιο υποκειμενικο!Εχει στυλ 'ασχημοπαπου' το αυτοκινητο αλλα εμενα αυτο μου αρεσει.Δεν ξερω ποσοι θυμουνται τη Ζ3 την coupe στο ιδιο περιπου στυλ..Επισης το περι ομορφιας μου φερνει στο μυαλο τη συγκριση σε ρατσα σκυλων πχ τα κολλευ που στη θεα τους οι περισσοτεροι ξεστομιζουν αχ τι ομορφα,τι καλα και αλλα μελλισταλλακτα ενω πχ τα boxers απο την αλλη ειναι κακομουτσουνα και καλα.Προσωπικα την ομορφια και το δυναμισμο που βλεπω εγω στα boxer δε θα τη συγκρινα με κανενα κολλευ(τα οποια θεωρω ασχημα) η κανισακι.Αυτα περι κυνολογιας.
Η διαφορετικοτητα ειναι θεμιτη και δινει ενδιαφερον.Εγω βρισκω την 116 πολυ ξεχωριστη και οπως ειχα γραψει προηγουμενως ποτε δεν ημουν fan της bmw(αν και παντα τη σεβομουν) και αν η 116 εμοιαζε με κλασσικη bmw ισως να μην την επαιρνα.
Thnx παντως για τις ενδιαφερουσες αποψεις και γνωμες απο ολους. -
Επισης το περι ομορφιας μου φερνει στο μυαλο τη συγκριση σε ρατσα σκυλων πχ τα κολλευ που στη θεα τους οι περισσοτεροι ξεστομιζουν αχ τι ομορφα,τι καλα και αλλα μελλισταλλακτα ενω πχ τα boxers απο την αλλη ειναι κακομουτσουνα και καλα.Προσωπικα την ομορφια και το δυναμισμο που βλεπω εγω στα boxer δε θα τη συγκρινα με κανενα κολλευ(τα οποια θεωρω ασχημα) η κανισακι.Αυτα περι κυνολογιας.
Η διαφορετικοτητα ειναι θεμιτη και δινει ενδιαφερον.Εγω βρισκω την 116 πολυ ξεχωριστη και οπως ειχα γραψει προηγουμενως ποτε δεν ημουν fan της bmw(αν και παντα τη σεβομουν) και αν η 116 εμοιαζε με κλασσικη bmw ισως να μην την επαιρνα.Πολύ καλό το παράδειγμα με τις ράτσες σκύλων!!
Προτιμώ κι εγώ τα boxers σε σύγκριση με τα κόλλευ- Λες αυτός να είναι ο λόγος που βρίσκω το design της BMW σειρά 1 συναρπαστικό και τα Golf (για παράδειγμα) ασχημομούρικα?
Αφού κανεις test drive στην 116, πες μας please πως σου φάνηκε. Καθώς και αν ρώτησες την αντιπροσωπεία για το θεματάκι που σου έγραψα πιο πάνω, με το bug στο software, το 'μουλάρωμα' μεταξύ 1ης και 2ας κλπ. Πολύ μ'ενδιαφέρει να μάθω νεώτερα... -
Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος, θα ήθελα να πώ τη γνώμη μου.
Οι δικοί μου περέλαβαν την 116 Exclusive περίπου πριν 5 μήνες. Βάλανε σχεδόν όλα τα extra, εκτός από τα Xenon, και αυτό ανέβασε το κόστος σε περίπου 30.000
-
[quote='mizardas']............ εκτός από τα Xenon, και αυτό ανέβασε το κόστος σε περίπου 30.000
-
theos εχεις αργησει χαρακτηριστικα..
μπρος-μαρς, διαβασε και γραψε:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=13474&postdays=0&postorder=asc&start=0 -
[quote='mizardas']
Οι δικοί μου περέλαβαν την 116 Exclusive περίπου πριν 5 μήνες. Βάλανε σχεδόν όλα τα extra, εκτός από τα Xenon, και αυτό ανέβασε το κόστος σε περίπου 30.000
BMW 116 Dynamic-Έχει νόημα??