Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 5 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    164
    224
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lotusnick last edited by

      Pros Petran kai Taurus

      An krino apo tis ypografes sas,
      As milisi o Petran gia to 0-180(eutheies) kai esy Taurus gia tis strofes...

      O kathenas stin eidikotita tou

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:

        ....κατ'αρχην ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΜΑ SAXORALLO??
        μην τρελαθουμε κι ολας....αυτα δεν υπαρχουνε ουτε για πλακα
        πιο ευκολα βρισκεις mercedes slr

        ΕΓΩ!!!

        Εκτός αν θεωρείς φτιαγμένο ένα σάξο με σκούπα, τελικό και μια απλή ανάρτηση...

        Όλοι εδώ μέσα κάπως έτσι έχουμε τα αυτοκίνητά μας, στην χειρότερη περίπτωση...

        ελα ρε συ!!! ουτε καν φουλ 1ο σταδιο!!!!
        και να σου πω....δεν σου εχουνε αλλαξει την παναγια στα προστιμα οι δικοι σου 'συναδελφοι'??

        εμεις αμα πιανουμε κανενα δικο μας 'συναδερφο' χωρις τουλαχιστον προγραμμα, του μαμαμε οτι εχει και δεν εχει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theom5 last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:
          Το σακκί στο πορτ-μπαγκάζ αλλάζει την κατανομή βάρους προς το πιο 'πισώβαρο', το οποίο σε κάποια κακοστημένα παλιότερα αυτοκίνητα μπορεί να έκανε και καλό κατά τύχη. Σε οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο όμως αμφιβάλλω αν θα γίνει έτσι.

          Δεν θα ασχοληθώ με τα της φυσικής γιατί δεν μπορώ εγώ και και πολλοί άλλοι εδώ να τα κατάλάβουμε!!! (Hunter, Aristotelis, lotusnick και λοιπόν καταλάβατε αλήθεια;;; Μπα! )

          Απλά μου θύμισες τη φάση με την Lada sthn Αγγλία, όπου έδωσαν στο Αutocar ένα test car το οποίο κρατούσε αφάνταστα, και με τα πολλά αποδείχτηκε πως είχε ένα σακκι τσιμέντο στη θέση της ρεζέρβας....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lotusnick last edited by

            Pros Krusenstern

            Pou to brikes auto to ergaleio?
            Bgainei me AC?
            Poso kanei?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lotusnick last edited by

              Ο χρήστης theo111r έγραψε:

              Το σακκί στο πορτ-μπαγκάζ αλλάζει την κατανομή βάρους προς το πιο 'πισώβαρο', το οποίο σε κάποια κακοστημένα παλιότερα αυτοκίνητα μπορεί να έκανε και καλό κατά τύχη. Σε οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο όμως αμφιβάλλω αν θα γίνει έτσι.

              Δεν θα ασχοληθώ με τα της φυσικής γιατί δεν μπορώ εγώ και και πολλοί άλλοι εδώ να τα κατάλάβουμε!!! (Hunter, Aristotelis, lotusnick και λοιπόν καταλάβατε αλήθεια;;; Μπα! )

              Απλά μου θύμισες τη φάση με την Lada sthn Αγγλία, όπου έδωσαν στο Αutocar ένα test car το οποίο κρατούσε αφάνταστα, και με τα πολλά αποδείχτηκε πως είχε ένα σακκι τσιμέντο στη θέση της ρεζέρβας....

              Theo den eitan Lada alla Skoda(ta pisokinita). (No offense Petran)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petros last edited by

                Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                Pros Krusenstern

                Pou to brikes auto to ergaleio?
                Bgainei me AC?
                Poso kanei?

                Όχι ένα αλλά τρία: Ένα στο σαλόνι, ένα στην κουζίνα κι ένα στο υπνοδωμάτιο. Συνολικά καμια 20αριά χιλιάδες BTU!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                  Pros Krusenstern

                  Pou to brikes auto to ergaleio?
                  Bgainei me AC?
                  Poso kanei?

                  φυσικά βγαίνει με AC! Στον εξτρά εξοπλισμό, μπορείς να παραγγείλεις και ασανσέρ αν βαριέσαι να ανεβαίνεις 3 ορόφους σκάλες για να οδηγήσεις. Έχει και μεγάλο χώρο αποσκευών, να μην γκρινιάζει η πεθερά ναούμ...

                  PS: ας μου εξηγήσει κάποιος τον λόγο ύπαρξης αυτού του τόπικ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Eπειδή έχω αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα ΤU, των 122 ίππων, (125-129 στρόφαλο κατά περίπτωση), κι επειδή τα έχω βάλει με Golf IV gti και κυρίως επειδή έχω διάθεσιμες και τις επιδόσεις με μετρητικά όργανα ακριβείας και των δύο λέω ότι μέχρι τα 180 το γαλλικό αυτοκίνητο θα έιναι μπροστά.

                    0-1000μ.

                    ΤU (106 GTi): 29,8, ταχύτητα εξόδου 174

                    Γκόλφω: 30,5, ταχύτητα εξόδου 173, 6

                    Aμάν πια με αυτό το σιχαμένο Γκολφ!
                    Αυτό το πλυντήριο σε τροχούς, που το μόνο πλεονέκτημα που έχει είναι η'απτή ποιότητα κατασκευής'!Και αν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lotusnick last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      Pros Krusenstern

                      Pou to brikes auto to ergaleio?
                      Bgainei me AC?
                      Poso kanei?

                      φυσικά βγαίνει με AC! Στον εξτρά εξοπλισμό, μπορείς να παραγγείλεις και ασανσέρ αν βαριέσαι να ανεβαίνεις 3 ορόφους σκάλες για να οδηγήσεις. Έχει και μεγάλο χώρο αποσκευών, να μην γκρινιάζει η πεθερά ναούμ...

                      PS: ας μου εξηγήσει κάποιος τον λόγο ύπαρξης αυτού του τόπικ....

                      Gia na leme M@lakies

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                        Pros Petran kai Taurus

                        An krino apo tis ypografes sas,
                        As milisi o Petran gia to 0-180(eutheies) kai esy Taurus gia tis strofes...

                        O kathenas stin eidikotita tou

                        Ρε παιδιά, δεν χρειάζονται και φοβερές γνώσεις αστροφυσικής για να μιλήσεις για τα αυτονόητα.

                        Διαβασε τι έχω γράψει παραπάνω, με απλά λόγια και αν διαφωνείς με κάτι από αυτα που γράφω, κάνε ένα quote και πες μου 'εδώ δεν τα λες καλά'

                        Αλλά κάτι μου λέει ότι τα έγραψα στα κουτουρού...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          petran last edited by

                          Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                          Pros Petran kai Taurus

                          An krino apo tis ypografes sas,
                          As milisi o Petran gia to 0-180(eutheies) kai esy Taurus gia tis strofes...

                          O kathenas stin eidikotita tou

                          τι να πω... εγω απο golf εχω +~300 κιλακια για πλακα
                          αλλα τις εχω και τις μοντιφουλες μου...

                          με οσα saxo/rallye εχω ανοιξει, μεχρι τα 80 κατι γινεται..(σπινιαρω)
                          μετα..........μοναξια

                          παντως λενε οτι υπαρχουνε μερικα πολυ σουπερ saxoralla που στη βουτα πιανονται απο πολυ-πολυ λιγους...

                          επισης προσφατα εγινε φιλικη κοντρα αναμεσα σε δυο φιλους (ο ενας πολυ καλο rallye, o αλλος leon+προγραμμα)
                          και ο leon πραγματικα εξεπλαγην..

                          για αυτο σας λεω... ΜΑΜΑ δεν υπαρχουνε!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lotusnick last edited by

                            Ο χρήστης taurus έγραψε:

                            Pros Petran kai Taurus

                            An krino apo tis ypografes sas,
                            As milisi o Petran gia to 0-180(eutheies) kai esy Taurus gia tis strofes...

                            O kathenas stin eidikotita tou

                            Ρε παιδιά, δεν χρειάζονται και φοβερές γνώσεις αστροφυσικής για να μιλήσεις για τα αυτονόητα.

                            Διαβασε τι έχω γράψει παραπάνω, με απλά λόγια και αν διαφωνείς με κάτι από αυτα που γράφω, κάνε ένα quote και πες μου 'εδώ δεν τα λες καλά'

                            Αλλά κάτι μου λέει ότι τα έγραψα στα κουτουρού...

                            Symfono mazi sou file.
                            Aplos einai TOSO diaforetikes oi ypografes sas

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Συμφωνω με τον Taurus μια παρατήρηση που έχω είναι ότι στις ανοικτές καμπές μου έχει τύχει να τα μαζεύω κάποια Saxo γιατί το Golf γεμίζει και από τα 180 και αν στην ευθεία ανεβάσεις μέχρι 215 - 220 όπου τελειώνει το πανηγύρι για τα αυτοκίνητα τα περνάς και απλά σε φθάνουν στην στροφή αλλά ξαναανοίγεις στην ευθεία (ρε και να μας ακούσει η Τροχαία)

                              Σε ορεινό δρόμο μου φεύγουν

                              Τώρα αλλη μια ταρζανια που είχε γίνει με ένα παιδί που τότε 1999 τέλη είχε Πεζω 106 Gti 1.6 (υπήρχε τότε έτσι δεν είναι???) κάναμε μια αλητεία από τα φανάρια του Παπάγου μέχρι την Ηλιούπολη με την Κατεχάκη δυο λωρίδες τότε... 190 στην ευθεία και με τις στροφές μετά 150+ δεν μου έφευγε στις στροφές αλλά ένιωθα και έβλεπα ότι το Πεζω πατούσε καλύτερα.....
                              Θέλει πολλά balls για να τρέξεις... και εγώ φοβάμαι έχουν κοπεί αυτά.... και για ναμην λένε κάποιο επειδή υπάρχει κι αλλο αμάξι με μικρότερα κυβικά και δύναμη αν συνηθίσεις στο γρήγορο το μικρό το πας ευκολα τέζα και νομίζεις ότι κρατάει καλύτερα γιατί δεν έχει άλλη δύναμη να δώσει.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                                zoranb δεν είναι κακό να μην γνωρίζουμε κάτι.
                                Δεν γεννήθηκε κανείς με τη γνώση εμφυτευμένη στον εγκεφαλικό φλοιό.

                                Το κακό είναι να μην θέλουμε να μάθουμε.
                                Στην περίπτωση μας λοιπόν, μία μικρή εξίσωση διαλύει τις αμφιβολίες σου, ρίχνει φως στο σκοτάδι.

                                F = mυ²/R, όπου F είναι η φυγόκεντρος, m η μάζα του οχήματος, u η ταχύτητα και R η ακτίνα της στροφής.

                                Όσο μεγαλώνει το m και το u τόσο αυξάνεται και η φυγόκεντρος, η δύναμη δηλ. που σε εκτοπίζει από τη στροφή.
                                Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα του αυτοκινήτου σου, τόσο ευκολότερα μπορείς να φύγεις από τη στροφή (απλοικά). Και μετά βέβαια παραμονεύει και η αδράνεια, που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα.

                                Επομένως αν υποθέσουμε ότι η ταχύτητα και η ακτίνα της στροφής είναι σταθερά, όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα τόσο αυξάνεται η φυγόκεντρος και άντε γεια!

                                Αν και ο zoranb σαφώς και δεν έχει δίκιο, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα!

                                Σε ευχαριστώ για το αναλυτικό σου ποστ!

                                Δεν το έθεσα όντως με την απαιτούμενη ακρίβεια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Για όσους τους αρέσει η φυσική, με τις κλασσικές παραδοχές το βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στο στρίψιμο, όπως δεν παίζει και το πλάτος του ελαστικού.

                                  Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις όπου το αυξημένο βάρος βοηθά στο στρίψιμο, ειδικά σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής.
                                  Συνεπώς μην χλευάζετε τον zoranb. Αρκετά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Z
                                    zoranb last edited by

                                    Λοιπόν το τόπικ νομίζω έχει βγάλει το γέλιο της αρκούδας μέχρι στιγμής...είδικά στο σημείο με τον ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑ και φυσικά το αντίπαλο δεος...το ΕΝΝΙΑΞΟΝΙΚΟ του Krusenstern!!! χαχαχα πολύ καλό φίλε.

                                    Τώρα όσον αφορά το θέμα του βάρους... ρε παιδιά δεν είπα να το κάνεις το αμάξι αγροτικό ούτε νταλίκα από το βάρος... είπαμε απλά λίγο να προσθέσεις, εσείς πάντα για να αποδείξετε κάτι, πατε στα ακρα για να φανεί και η διαφορά ντάξει είπαμε... μην πάμε στα άκρα για να δείξουμε ένα πόιντ (με πιάνετε? αμφιβάλω γιατί έχω GOLF5 gti)

                                    πλάκα κάνω, πάντως είναι αμαξάρα απόλους τους τομείς για μένα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petran last edited by

                                      zoranb μη μασας βρε!
                                      φταιει η ζεστη..

                                      cpp τι προγραμμα εχεις στη γκολφω?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aristotelis last edited by

                                        http://livefromcern.web.cern.ch/livefromcern/antimatter/
                                        http://www.alternativeuniverse.ca/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Για όσους τους αρέσει η φυσική, με τις κλασσικές παραδοχές το βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στο στρίψιμο, όπως δεν παίζει και το πλάτος του ελαστικού.

                                          Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις όπου το αυξημένο βάρος βοηθά στο στρίψιμο, ειδικά σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής.
                                          Συνεπώς μην χλευάζετε τον zoranb. Αρκετά!

                                          Μου φαίνεται θα ξεχάσω και αυτά τα λίγα που θυμόμουνα από φυσική....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Double post...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 5 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr