Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η θέση οδήγησης του αυτοκινήτου σας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η θέση οδήγησης του αυτοκινήτου σας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    33
    50
    284
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkaragou last edited by

      ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ:
      -Ποσο σημαντικη ειναι για εσας?
      -Ειστε ευχαριστημενοι απο τη θεση οδηγησης του αυτοκινητου σας?
      -Ποιο το αυτοκινητο που δοκιμασατε-οδηγησατε με τη χειροτερη και την καλυτερη θεση οδηγησης?
      Παρακαλω τις αποψεις-εμπειριες σας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • N
        nkaragou last edited by

        ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ:
        -Ποσο σημαντικη ειναι για εσας?
        -Ειστε ευχαριστημενοι απο τη θεση οδηγησης του αυτοκινητου σας?
        -Ποιο το αυτοκινητο που δοκιμασατε-οδηγησατε με τη χειροτερη και την καλυτερη θεση οδηγησης?
        Παρακαλω τις αποψεις-εμπειριες σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nkaragou last edited by

          ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ:
          -Ποσο σημαντικη ειναι για εσας?
          -Ειστε ευχαριστημενοι απο τη θεση οδηγησης του αυτοκινητου σας?
          -Ποιο το αυτοκινητο που δοκιμασατε-οδηγησατε με τη χειροτερη και την καλυτερη θεση οδηγησης?
          Παρακαλω τις αποψεις-εμπειριες σας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • C
            cpp last edited by

            Από τα πολύ πολύ σημαντικά..... λόγω ύψους
            Τα Racaro σε Golf IV είναι από τα καλύτερα και αναπαυτικότερα καθίσματα στην αγορά...... αντίθετα του Mitsu Space Star είναι ΨΙΛΟαπαράδεκτα, άρα κουραστικά....
            Άψογα έχω βολευτεί επίσης σε Subaru STI, σε Audi Allroad και σε Volvo S60

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • O
              opterios last edited by

              Edit: Διορθώνω τη χειρότερη θέση οδήγησης αφότου διάβασα το post του Νίκου. Έχω οδηγήσει κι εγώ Atos και όντως, ήταν άθλιο.

              Καλύτερη...Caterham R500, αν και ήταν σταματημένο Άσε που δε μετράει για αμάξι

              Από αυτά που έχω οδηγήσει, μάλλον η Μ3 και αμέσως μετά το Nissan 200SX.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • L
                lotusnick last edited by

                Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ:
                -Ποσο σημαντικη ειναι για εσας?

                Para poly

                -Ειστε ευχαριστημενοι απο τη θεση οδηγησης του αυτοκινητου σας?

                Nai.

                -Ποιο το αυτοκινητο που δοκιμασατε-οδηγησατε με τη χειροτερη και την καλυτερη θεση οδηγησης?

                Xeiroteri: Hyundai Atos
                Kalyteri: Lotus Elise S2 (gia odigisi) kai Saab 9-3 (proigoumeno) gia bolta, ateleioto taxidi se autokinitodromo, logo katapliktikou kathismatos.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  skye last edited by

                  Είναι σίγουρα σημαντική, ό,τι και αν ζητάς (άνεση, σωστή στήριξη, ύψος κτλ)
                  Στο δικό μου αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ η θέση οδήγησης, και ας μη ρυθμίζεται καθόλου το τιμόνι (ούτε πάνω-κάτω..)
                  Κάθεσαι πολύ χαμηλά, και σε προδιαθέτει για σπορ οδήγηση, αν και παραείσαι χαμηλά.. ξαπλωτά. ..αλλά δεν είναι για ταξίδι.. αν και εμένα στο ταξίδι πιο πολύ με ενοχλεί ο θόρυβος της μηχανής παρά η θέση οδήγησης, είμαι και νέο παλικάρι
                  Από άλλα αυτοκίνητα.. σε fiesta του '78 χάλια.. Δεν υπάρχει καθόλου πλευρική στήριξη, κυριολεκτικά. Στο passat είναι άνετα για ταξιδάκια, άλλα μέσα στην πόλη δε μπορούσα να βολευτώ όσο και αν προσπάθησα για τα σταμάτα-ξεκίνα..
                  Moυ άρεσε το μπακετ της Ε46, αν και η θέση οδήγησης μου φάνηκε ψηλά (ίσως φταίει ότι έχω συνηθίσει πολύ πιο χαμηλά)..
                  Σε saxo δε μου άρεσε ούτε το κάθισμα ούτε η θέση οδήγησης..
                  Σε γνωστό αγωνιστικό evo βολεύτηκα μια χαρά, αν και δυσκολεύτηκα λίγο με τον απότομο συμπλέκτη
                  Αν σκεφτώ κάτι άλλο ενδιαφέρον θα το αναφέρω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    mad_n last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                    Χειρότερη θέση οδήγησης μάλλον ένα Clio 1.2 του 1993.

                    Καλύτερη...Caterham R500, αν και ήταν σταματημένο Άσε που δε μετράει για αμάξι

                    Από αυτά που έχω οδηγήσει, μάλλον η Μ3 και αμέσως μετά το Nissan 200SX.

                    Καλημέρα Θέμη, για το clio I το έχω ακούσει από πολλούς, αλλά προσωπικά με έχει βολέψει το Ι ειδικά με τα μπάκετ του 1.8 16v κ μάλιστα πολύ!
                    Εντάξυ είναι λίγο προσαρμοσμένο στα μέτρα των Γάλλων (κοντά πόδια μακριά χέρια) αλλά για εμένα που οδηγώ σχετικά μπροστά (παρόλο το 1.81 μου ) λόγο 'πολεμικής στάσης' μία χαρά με βολεύει μόνο κακό η περιορισμένη ορατότητα από τους πλαϊνούς καθρέπτες

                    Νικόλας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • O
                      opterios last edited by

                      Γεια σου Νικόλα.

                      Πάντως η κακή θέση οδήγησης δε θα έλεγα ότι χαρακτηρίζει γενικώς τα renault. Απλώς εκείνο το Clio μου είχε κάτσει άσχημα. Σε ένα του 2001 που είχα οδηγήσει για λίγο ήταν μια χαρά. Και φυσικά και του Megane είναι κι αυτή ικανοποιητική. Γενικά έχουν αυτό το layout που λες, γι' αυτό δε λέω άριστη, αλλά σε καμία περίπτωση κακή. Πάντως, έκανα edit το post μου γιατί θυμήθηκα το Atos.

                      Και ξέχασα να πω και για το δικό μου, ένα Polo του 1999. Νομίζω ότι η θέση οδήγησης είναι από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. Μικρό αμαξάκι, αλλά το φοράς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        η θεση οδηγησης που πραγματικα με αφησε αφωνο ηταν του mini cooper.....
                        για οποιον δεν εχει μπει απλα να το κανει , να ρυθμισει τερμα κατω το καθισμα , κοντα την πλατη , αγωνιστικα ............ κλειστε την πορτα και απλα ονειρευτειτε........ (για κανενα πενταλεπτο ειχα κλεισει τα ματια και ετρεχα )

                        απο τα πιο ωραια bucket ηταν αυτο του STi...... και σαν συνολικη θεση οδηγησης και σαν στηριξη...... (δεν ξερω ισως και να το ηθελα ενα κλικ πιο κατω).
                        επισης στην Α εθνικη ανηκουν , golf Gti, mazda 3, mondeo , elise (αν και ηθελα πιο καθετη την πλατη) , ΒΜW compact , 156.
                        υποβιβαζονται : corolla , 206 , almera , hyundai coupe ,

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • S
                          sado last edited by

                          Η χειρότερη θέση που έχω βρει είναι στο Yaris του αδελφού και της μητέρας της φίλης μου που το έχει για την πόλη. οταν βγαίνω απο μέσα θέλω μία ώρα για να συνέλθει η μέση μου, καθώς στο Μegane 1,6 sedan και στο 225 (στην Αγγλία) που είχα πάει ταξίδι και μετά βγήκα με φοβερούς πόνους στην μέση.

                          Την καλύτερη θέση την έχω βγει σε όλα τα SAAB, Volvo, Alfa Romeo, BMW που έχω οδηγήσει καθώς και στην 360 (στην πίστα), F430 (Νάπολι - Ρώμη - Νάπολι)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • M
                            mad_n last edited by

                            Ο χρήστης opterios έγραψε:
                            Γεια σου Νικόλα.

                            Πάντως η κακή θέση οδήγησης δε θα έλεγα ότι χαρακτηρίζει γενικώς τα renault. Απλώς εκείνο το Clio μου είχε κάτσει άσχημα. Σε ένα του 2001 που είχα οδηγήσει για λίγο ήταν μια χαρά. Και φυσικά και του Megane είναι κι αυτή ικανοποιητική. Γενικά έχουν αυτό το layout που λες, γι' αυτό δε λέω άριστη, αλλά σε καμία περίπτωση κακή. Πάντως, έκανα edit το post μου γιατί θυμήθηκα το Atos.

                            Και ξέχασα να πω και για το δικό μου, ένα Polo του 1999. Νομίζω ότι η θέση οδήγησης είναι από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. Μικρό αμαξάκι, αλλά το φοράς.

                            Δεν μπορώ να πω ότι η θέση οδήγησης των Renault είναι από τα ποιό δυνατά σημεία των αυτοκινήτων της εν λόγο εταιρίας όσο κ αν τα λατρεύω!
                            Επίσης το Ι μου το οδηγώ από το 1992 κ έχω άλλη σχέση μαζί του, αφού το νιώθω σαν προέκταση του εαυτού μου κ το προτιμώ πολλές φορές από πολύ καλύτερα αυτοκίνητα!
                            Αντίθετα το ΙΙ που έχουμε με βολεύει λιγότερο! αν το ρυθμίσω (το κάθισμα ρυθμίζεται πάνω κάτω, μπρος πίσω, κλίση κ 'μαξιλαράκι' μέσης, το τιμόνι πάνω κάτω) εκεί που είναι άνετο, είμαι πολύ ψηλά κ είναι ειδανικό για ταξίδια! αν το θέλω για γρήγορη οδήγηση όμως πρέπει να το ρυθμίσω εντελλώς διαφορετικά που δεν με ξετρελαίνει από την αίσθηση που μου δίνει παρότι με στηρίζει σωστά!

                            Ας διατυπώσω κ εγώ την εικόνα που έχω από τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει:
                            ford escort mkI : για την εποχή του συμπαθητική θέση οδήγησης, με τα σημερινά κριτήρια άθλια
                            citroen GS & GSA : στο GS με τα μονοκόματα καθίσματα έως πάνω πολύ καλή θέση, στο GSA για ήρεμη κ χαλαρή οδήγηση ΟΚ, στις στροφές κ γρήγορα όμως κάνεις μονόζυγο με το τιμόνι!
                            Clio I & II ανέφερα παραπάνω
                            Hyundai Lantra : απρόσμενα καλή, αφού βολεύεσε άνετα, χωρίς βέβαια να προσφέρει το κάθισμα πολύ καλή πλευρική στήριξη
                            BMW 520 του 1992 : πολύ καλή θέση οδήγησης, σχετικά σκληρά τα καθίσματα
                            Corsa 2000-2004 : απλά δεν μπορούσα να βολευτώ με τίποτα στις απλές εκδόσεις (σχεδόν άθλια) εκτός από τις εκδόσεις sport όπου τα πράγματα ήταν εμφανώς καλύτερα
                            Astra 2002 : καλή
                            Zafira : απόλυτα ταιριαστή με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου! (μία χαρά δηλαδή!)
                            Matiz: προς το άθλια θα έλεγα... πολύ κουραστική
                            Saxo : όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά συμπαθητική! άνετα βολεύεσε κ ξεχνάς τα όποια προβλήματα
                            C5 : κορυφαία άνεση κ εύκολη προσαρμογή με τα χειρηστήρια

                            Αυτά από αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει για πολλά χλμ κ όχι απλά για μία σύντομη επαφή!

                            Για το mini cooper που αναφέρθηκε, έχω μία επαφή σε αυτοκίνητο που είχαμε πάρει για test drive από Παρασκευή βράδυ έως Δευτέρα πρωϊ!
                            Έμεινα άφωνος! ήταν το μόνο αυτοκίνητο που με το που μπήκα βολεύτηκα, κ αν κ με πυρετό το οδήγησα τέζα από την πρώτη στιγμή! Φανταστικό παιχνίδι, αλλά μέχρι εκεί! δεν θα το έπερνα με τίποτα (κόστος κ ειδική χρήση) κ μάλιστα εγώ με 1.81 που οδηγώ κ αρκετά εμπρός (το στυλ μου τέτοιο) άφηνα ελάχιστο έως καθόλου χώρο πίσω, ο φίλος μου που είναι 2.02 μ ύψος απλά το κάθισμα του ακούμπαγε πίσω!
                            Η κοπέλα μου για να μπει πίσω, απλά πιάστηκε αφού τα πόδια ήταν στο κάθισμα!

                            Για ότι άλλο θυμηθώ (κ έχω επαρκή εμπειρία ) θα επανέλθω
                            Φιλικά
                            Νικόλας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nkaragou last edited by

                              Αρκετα αναλυτικοι ολοι, αλλα θα ηθελα και σχολια για τις σχετικες αποστασεις των χειριστηριων-πενταλ-τιμονιου σε σχεση με το καθισμα (και τα χερια-ποδια βεβαια), τις θεσεις αυτων κ.λ.π.
                              Να διευκρινησω πως η απορια -αφορμη για το ξεκινημα του συγκεκριμενου θεματος ηταν η επισκεψη μου σε αντιπροσωπειες Renault (για το Megane), Alfa Romeo (για 156-147), Ford (για το Focus II), VW (για το Golf V), οπου με εκπληξη διαπιστωσα το ποσο αοριστα ειναι αυτα που γραφονται στα περιοδικα:
                              -Στο Megane καθομουν πολυ ψηλα και τα πενταλ ηταν μετατοπισμενα προς τα δεξια
                              -Στις Alfa το ιδιο
                              -Στο Focus με τερμα κατω το καθισμα (οπως και στα δυο πιο πανω) αισθανομουν πως θα ηθελα ακομη λιγο πιο χαμηλα
                              -Στο Golf βρηκα πολυ καλη τη θεση οδηγησης...
                              Επισης σε ολα τα παραπανω το τιμονι δεν ερχεται οσο εξω-κοντα μου θα ηθελα-το ιδανικο ως προς τον τελευταιο παραγοντα ηταν το 307...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Είναι ιδέα μου, ή τα Ρενό έχουν γενικώς λίγο πιο οριζόντια τοποθετημένο τιμόνι από την πλειοψηφία των υπόλοιπων αυτοκινήτων?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                                  -Στο Megane καθομουν πολυ ψηλα και τα πενταλ ηταν μετατοπισμενα προς τα δεξια
                                  -Στις Alfa το ιδιο

                                  Αυτό που λες με τα πεντάλ μου κάνει εντύπωση, δεν ισχύει για την 147 (που έχω) ούτε για την 156 (που έχω οδηγήσει). Το μόνο που θα ήθελα εγώ από τα πεντάλ της είναι να ήταν εκείνο του γκαζιού στο ίδιο ύψος με εκείνο του φρένου γιατί τώρα δεν μπορείς να κάνεις μύτη-τακούνι χωρίς να στραμπουλήξεις τον αστράγαλό σου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                    Το μόνο που θα ήθελα εγώ από τα πεντάλ της είναι να ήταν εκείνο του γκαζιού στο ίδιο ύψος με εκείνο του φρένου γιατί τώρα δεν μπορείς να κάνεις μύτη-τακούνι χωρίς να στραμπουλήξεις τον αστράγαλό σου!

                                    στράβωσε το πεντάλ του γκαζιού, να το φέρεις στο επιθυμητό ύψος! (τσοπανιά, αλλά δουλεύει!)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • P
                                      petran last edited by

                                      πολυ ευχαριστημενος απο την ανεση την εργονομια και την ορατοτητα που εχει το δικο μου.
                                      ταξιδι αθηνα-θεσσαλονικη γινεται χωρις την παραμικρη ιδεα κοπωσης.

                                      ειναι τοσο ξεκουραστο που εχω φυγει απο λιμνη πλαστηρα και εχω παει θεσσαλονικη για φαι και βολτα με φιλους, και ξαναγυρισα πισω αυθημερον.

                                      δεν ξερω αν με καταλαβαινετε.
                                      μπορει και οχι

                                      παντως το αμαξι ειναι φτιαγμενο για να καταπινει χιλιομετρα ασταματητα, προσφερωντας πολυ μεγαλη ανεση σε οδηγο και επιβατες.

                                      τα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον με ..στενευουν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                                        τα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον με ..στενευουν...

                                        Τα αυτοκίνητα ρε Πέτρο δέν στενεύουν με τήν χρήση.
                                        Μήπως τρώς πολύ τώρα τελευταία;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Το μόνο που θα ήθελα εγώ από τα πεντάλ της είναι να ήταν εκείνο του γκαζιού στο ίδιο ύψος με εκείνο του φρένου γιατί τώρα δεν μπορείς να κάνεις μύτη-τακούνι χωρίς να στραμπουλήξεις τον αστράγαλό σου!

                                          στράβωσε το πεντάλ του γκαζιού, να το φέρεις στο επιθυμητό ύψος! (τσοπανιά, αλλά δουλεύει!)

                                          Νομίζω πως το στέλεχος δεν είναι μεταλλικό αλλά (πολύ) σκληρό πλαστικό, οπότε αν είναι έτσι και προσπαθήσω να το στραβώσω θα το σπάσω. Επίσης δεν θα δουλεύει σωστά το 'stop' και δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό.

                                          Σκέφτηκα να τοποθετήσω έναν πλαστικό αποστάτη ανάμεσα στο στέλεχος και το μεταλλικό πεντάλ Sparco που έχω βάλει (με μακρύτερες βίδες βέβαια) για να το ανεβάσω χωρίς να χαλάσω το στέλεχος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            ε, δεν ειμαι και καννας στέκας εδω που τα λεμε....

                                            ...απλα ηθελα να τονισω την αυτη την ευρυχωρια που με εχει ..κακομαθει..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr